Jump to content

Martor baterie / alternator


calint
 Share

Postare recomandată

Buna seara, in urma cu 1 săptămână m-a lăsat alternatorul , s-a aprins martorul in bord și nu mai incarca deloc.

După înlocuirea alternatorului martorul din bord nu se mai aprinde deloc , verificat încărcare la bornele bateriei și nu incarca decât după o accelerare a motorului la peste 1200-1500 ture , după accea incarca normal inclusiv la relantiu.

Verificate firele din mufa alternatorului sunt ok, au continuitate , verificata încărcarea la bornele alternatorului , ok , incarca normal , și cu toate astea martorul nu se aprinde deloc , iar încărcarea nu funcționează decât după o accelerare, ce ar putea fii ?

Am demontat și ceasurile de bord crezând că e cumva becul ars , dar am constat că nu prea am ce sa înlocuiesc .

Ce as mai putea verifica/înlocuii ?

Eroarea pe tester este P1503 .

Mulțumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    17

  • _Alex

    11

  • Al Bundy

    8

  • adidas72

    7

Nu are cum sa fie ok firele, cablajul de la alternator si alternatorul.....dar sa nu incarce decat dupa accelerare. La modelul tau, la relanti trebuie sa incarce in jurul valorii de 14v.

Eu zic sa mai verifici alternatorul....

 

Eroarea ta zice clar ce ai de verificat

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17911/P1503

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin, cablajul e verificat de mai multe ori , deci totuși tind sa cred că este ok , mai ales că eroarea a apărut după înlocuirea alternatorului, inițial s-a aprins martorul și nu mai incarca deloc , și martorul a fost aprins până la înlocuirea alternatorului.

Voi reverifica in cazul asta alternatorul .

Poate fii totuși de la vreo siguranța ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus, din pacate. Cablaj, conexiuni, alternator....spre care inclin, dar de la distanta...e doar o ipoteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc.

Voi reverifica și dacă nu-i dau de cap , te voi contacta in privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!


Golf 5 1.9 TDI, martor baterie aprins intermintent, uneori sta stins cateva secunde . La pornire motorul sta la 800rpm , dupa 2-3 secunde urca la 1000rpm si asa sta. Daca turez un pic motorul, revine relantiul la 800rpm dar iar urca la 1000rpm . La bornele bateriei am 14V cu motorul pornit, la alternator n-am masurat inca. Martorul  si-a facut aparitia in urma cu 13 zile , a disparut de la sine in aceeasi zi dar ieri, meșterind la masina, am pornit-o de 2-3 ori si s-a aprins din nou , plus ca am auzit niste zgomote in zona alternatorului. Nu am erori pe diagnoza . Doar de maine incolo pot sa merg la mecanic.

 As verifica intinzatorul curelei de accesorii si fulia de la alternator ( legat de zgomote). Sa fie problema mai gravă de atat ? Sau doar aceste piese sa fie responsabile pentru eroarea din bord  ? 🙄

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alternatorul. Posibil problema la modul incarcare, carbuni, colector 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

In mers mi s-a aprins martorul baterie si in acelasi timp  clima nu a mai dat aer rece ci doar cald. La un moment dat nu se mai aprindeau treptele de viteza circulare aer dar dupa un timp au reaparut.

 

Suntem in deplasare si nu am interfata la mine insa am un elm pe bluetooth dar la scanare erori imi spune ca nu am nicio eroare  probabil verifica doar erorile de pe engine...

 

Cureaua accesorii a fost schimbata marti si pare ca se invarte ok.

Pot sa ma mai uit la vreo siguranta, cablaje sau altceva, tinand cont ca martorul cu bateria a aparut odata cu caderea aerului conditionat/compresor?

 

Golf 5, 1.4, 75cp, BCA - 2005

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alternatorul si incarcarea acestuia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin.

Am pornit-o acum dupa ce am mai impins pe acolo mufa de intrare in alternator/ cablajele (oricum nu cred ca a avut vreo treaba).

Nu se mai aprinde martorul cu bateria si am aer conditionat.

Cineva imi spunea ca e posibil sa fi fost vorba de un carbune blocat, ceva de genu'... O mai urmaresc...

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate o problema de cablaj, vezi in timp, daca mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reaparut ieri martorul si deja mergeam pe baterie fara incarcare.

Azi am schimbat schimbat regulatorul si e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna dimineata! Ma poate ajuta cineva cu un raspuns, va rog?

Ieri seara s-a aprins in timpul mersului martorul "baterie". Am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul, s-a stins martorul, pentru ca dupa 5 km, sa se aprinda din nou. Am oprit, s-a stins martorul si nu s-a mai aprins pe parcursul a 20 km. Am facut o diagnoza si am erorile pe care le afisez mai jos.

 

  Address 61: Battery Regul.       Labels: 1K0-907-534.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 534     HW: 1K0 907 951
  Component and/or Version: Batt.regelung H17 0233
           Software Coding: 030B085A
            Work Shop Code: WSC 04941 000 00000
                      VCID: 68D5D7999BD4E60622-803C
2 Faults Found:

02252 - Generator
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 311520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.16
                    Time: 20:11:54

02252 - Generator
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 311520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.16
                    Time: 20:11:54

 

Astazi dimineata, a reaparut problema, mai sacaitor, de vreo 5 ori s-a aprins si s-a stins odata cu oprirea motorului, pe o distanta de 1 km. Am renuntat intr-un final sa mai opresc motorul, pentru ca eram in intarziere si l-am lasat asa. Dupa aprox. 3 km s-a stins de la sine si nu s-a mai aprins. Intrebarea e - trebuie sa inlocuiesc modulul gateway, sau sa verific altceva? Masina e Seat Leon 2010, 1.6 tdi, cod motor CAYC.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul este problema. Mergi cu el la verificat, reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata! Multumesc inca o data Florin, pentru sugestia de a verifica alternatorul. L-am inlocuit, deoarece scoatea un zgomot ca de rulment spart, dar, de la inlocuire, start-stop-ul nu mai functioneaza. Cat timp aveam alternatorul defect, mesajul din bord era "error start stop", acum mesajul la fiecare oprire este "engine must run". Mesajul asta il aveam permanent, inainte de a inlocui bateria, acum 4 ani. Dupa inlocuire, start-stop a functionat fara probleme. E posibil ca acum sa fi fost afectata bateria si sa trebuiasca sa o inlocuiesc din nou? Sau pot face cu VCDS-ul vreo resetare? Oricum, nu-mi da nicio eroare la diagnoza. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica starea acesteia, in blocurile de masura, cu vcds ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata! Din pacate, de vreo 2 zile, la scanare, apar erorile urmatoare :

 

Tuesday,14,September,2021,18:08:01:42813
VCDS Version: Release 17.8.0 Running on Windows 8.1 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 61: Battery Regul.       Labels: 1K0-907-534.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 534     HW: 1K0 907 951
  Component and/or Version: Batt.regelung H17 0233
           Software Coding: 030B085A
            Work Shop Code: WSC 04941 123 12345
                      VCID: 68D5D7999BD4E60622-803C
3 Faults Found:

02071 - Local Databus
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 312893 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.05
                    Time: 18:05:34

02252 - Generator
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 312893 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.05
                    Time: 18:05:39

00458 - Control Module for Battery Monitoring (J367)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 312893 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.05
                    Time: 18:05:39

 

 

Nu stiu ce ar mai trebui verificat si inlocuit. Daca aveti sugestii, sunt binevenite.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArtea de comunucatie dintre cele 3 moduole de mai sus: centrala, modul monitorizare, releu alternator.

MAi sus ai scris ca ai inlocuit alternatorul. Ai pus alternator pentru masina cu SS ?

Eu nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am cumparat nou, pentru ca m-a luat cu tremurat cand mi s-a comunicat pretul (1700. fara montaj, original). Am luat din dezmembrari si am insistat pe faptul ca vreau pentru SS. Intr-adevar, 14V, 140A, scrie pe cel din dezmembrari, la fel ca si pe cel scos de pe masina. Dar, m-am gandit si eu ca ar putea fi pentru masini fara SS. Ma gandesc sa dau la reparat alternatorul original, de pe masina si sa-l pun la loc. Sau daca il las asa, in afara ca nu mai merge SS-ul, poate provoca alte daune? Vad ca incarca, intre 13,8-14.05.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod era cel original, ce cod ai cumparat de la dezmembrari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele au codul 03L903023.

Pana la urma, daca altceva nu sufera, pot trai si cu SS-ul nefunctional. Numai sa nu afecteze altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi seria sasiu a masinii, daca doresti sa iti verific compatibilitatea - in teorie e compatibil, daca e identic codul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, adidas72 said:

Ambele au codul 03L903023.

 

acest cod este pt motorizarea ta, Bosch de 140A

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Daca alternatorul incarca, pot sa folosesc masina chiar daca am erorile mentionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!