Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

@crisss7: jantele de 18'' ti le baga pe gat daca alegi Elegance. La fel Navigatia, Premium GSM III si Volanul multifunctional - din pacate e cel in 4 spite fara padele. Toate fac parte din acelasi pachet.

Idem la Ambition, doar ca jantele sunt de 17'', in loc de Navi primesti Bi-Xenon in pachet (bixenon standard la Elegance oricum)

 

Valoarea pachetului e mai mare la Elegance, dar datorita jantelor de 18'' eu am ales Ambition si am pus extra toate dotarile cu care vine Elegance. Regret oarecum jaluzeaua care acopera suportul pahare fata, dar mai bine asa decat sa-mi chinui zilele cu 18'' si talon de 40.

Toate Superburile cu 18'' pe care le-am vazut au jantele zgariate, anvelopele cu galme sau ciupite pe talon.

 

Tu esti o exceptie, ai luat un Elegance fara pachet si ai pus optionalele dorite :)

 

@mihaip86: te duci luni dimineata direct la Directorul Vanzari si apasat explici toata situatia. Iti cer masina pe loc, sau banii inapoi - toti cei 22 000E

Tichetul a fost validat la dealer, de omul lui, procedurile lor interne nu sunt problema ta. Tu ti-ai respectat partea de intelegere, e firesc sa primesti masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai povestim de consum:

 

Brasov-Rasnov-Predeal-Busteni si retur: 4.6%

Drum aglomerat, conditii de duminica dupa-amiaza.

 

In rest, situatia de pe trip 2: 61h, 2400km, 5.8%

 

DSG rulez :lol:

post-9928-0-77556400-1373263813_thumb.jp

post-9928-0-17617800-1373263903_thumb.jp

post-9928-0-60406900-1373264016_thumb.jp

post-9928-0-79169800-1373264053_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am doar senzori parcare spate si imi sunt suficienti. In fata vad oricum, iar distanta o apreciez la mm. Cand parchezi la zid, te poti ajuta de faruri ca sa aprox la mm distanta fata de zid. Eu sunt de scoala veche :). Am invatat sa conduc pe un Audi 100 /1986... Aia masina mare, cu o capota cat toate zilele... Deci sa parchez sedanuri este parte din perosnlitatea mea. Masinile break/SUV se parcheaza usor cu spatele... UNde se termina geamul se termina si masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNde se termina geamul se termina si masina.

 

 

Si incepe cealalta masina...... Asta cum o mai aproximezi ???



 

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de scoala veche, am carnetul luat din '89, pe vremea cand exista poligon si traseu de noapte, am la activ mii de parcari, dar de ce sa nu ne facem viata mai usoara, merita park pilot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Unde mai sunt aptitudinile noastre de sofer, usor usor ne dispar refelexele cu atata tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat diluarea reflexelor, cat faptul ca forma masinilor din ziua de azi ingreuneaza parcarea fara senzori. Formele bombate si liniile arcuite ale portbajaului, lunetei si barelor fata/spate fac foarte recomandata optiunea de park pilot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bbogdanmircea

Salutare.

In 2014 am de gand sa cumpar o masina din Germania si sa o inmatriculez tot in Germania, deoarece nu voi mai putea circula legal cu Golful.

Am cateva masini in minte, Ford S-Max, Subaru Forester si Skoda Superb 2.

Toate au cate ceva in comun, mai mult spatiu ca la Golf si o sa fie si mai multa putere.

 

1.Care este anul din care se fabrica Superb 2? Exista diferente ptr diferiti ani de fabricatie ?

2.Care este pretul la care as putea sa gasesc o Superb 2 in Germania, echipare macar Ambition ? (cele mai ieftine sunt pe la 9000 pe mobile din 2009)

3.Am vazut ca se gasesc din 2010 si cu motoare mia slabute gen 1.4 TSI de 122 CP sau 1.9 TDI 105 cp banuiesc ca aceste motorizari nu merita sub nici o forma?

4.Ca si preturi de intretinere, sunt mai mari decat la Passat?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile postate de tine sunt din clase si categorii diferite, dar... de dragul comparatiei:

 

1. 2009 sedan si 2010 break. Sunt 4 niveluri de echipare: active, ambition, elegance + laurin&klement

2. Daca ai gasit pe mobile.de la 9000e, ce vrei sa spui prin "care e cel mai mic pret acolo" ? Cel de pe net, fie ca e mobile.de sau scout24. Pana nu te duci sa cauti acolo, netul e cel mai bun instrument de cotatie

3. Devreme ce cu motoarele alea 2 se merge bine merci si pe Passat, care este doar cu 30kg mai usor, nu vad de ce nu merg pe Superb. Daca vrei mai mult decat sa te deplasezi din a in b, uita-te la alte motoare. 1.4tsi cred ca va consuma peste 10% la cele 1500kg ale superbului, plus ca pierde mult la revanzare.

4. Din proprie experienta, sunt mai mici ca la Passat. Piesele costa la fel, manopera e mai ieftina la Skoda vs Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Multumesc de informatii, foarte concise si la obiect.

Din ce am vazut toti cei care au Superb cel putin pe acest topic au motorul de 2.0 TDI 170 cai, de asta intrebasem de celelalte

motorizari.

O sa urmaresc in continuarea topicurile si la momentul respectiv o sa revin cu alte intrebari mai la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai e ceva, intreaba. Suntem destui cu Superb si poti avea raspunsul dorit.

Ca fapt divers, stiu Superburi ajunse la 150k km, in regim de masina de firma, fara reparatii.

Oricum, motorul disel de 170 de cai nu este Alpha si Omega universala. Este o varianta pentru care au optat destui, dar pentru fiecare, in functie de nevoi, poate exista un alt motor ideal

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Deocamdata nu am intrebari pentru ca nu sunt foarte hotarat si mai este pana la anul.

Pe mine ma intereseaza o masina spatioasa si confortabila pentru mers pe autostrada cu 150 la ora.

Pentru cei cu 6 viteze manuala si cu DSG de asemenea, care este turatia motorului la 150 la ora?

Cum este zgomotul in cabina la aceasta viteza.

La Golf 4 de exemplu este foarte liniste daca mergi cu 120-130, de la 130 la 150 deja se simte vajaiala.

Sper ca la Superb sa fie acest prag de vajaiala mai sus adica de la 150 ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0tdi, DSG6, la 140km/h ai 2250rpm, la 150km/h ai vreo 2400rpm. E liniste in interior, fa si tu un drive-test ca sa vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la DSG6, dar la M6 la 2500rpm am aprox 140 km/h, estimez la 150km/h aprox 2600rpm.

Am mers si cu DSG6 cam o saptamana si imi aduc aminte ca avea treptele etajate aproximativ la fel cu M6. Mi se pare putin ciudat sa ai 2250rpm la 140km/h, pe M6 la turatia asta am ca 120km/h.

Poate sa confirme altcineva cu M6 si 2.0TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am reverificat aseara:

 

100km/h: aprox 2000rpm

120km/h: 2250rpm

140km/h: 2550rpm

150km/h aprox 2600rpm

 

Turatia e identica la dizelele 140 si 170, am testat aseara pe ambele variante, dar ambele cu DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge :) , initial ai spus 2250 rpm la 140km/h.

Oricum, la 2600rpm si 150km/h (in Germania) este un cruiser foarte linistit, zgomotul de la motor este aproape insesizabil. Rularea anvelopelor pe asfalt depinde foarte mult de textura asfaltului (vezi prima bucata de ~20-30 km Bucuresti - Constanta) si eventual calitatea anvelopelor. Anvelopele cu care a venit ContiSportContact 2 sunt medii din punct de vedere zgomot la rulare. Chiar si asa in aceste conditii. antifonarea masinii reuseste sa mentina atmosfera din interior linistita (cel putin daca compar cu Octavia 2 1.9TDI si Rover 25 2.0D unde observam acelasi nivel de liniste in jurul la 120km/h).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

http://www.thetruthaboutcars.com/2009/02/the-art-ofnoise/ am cautat info despre dB la diferite masini la viteza pe autostrada dar asta e tot ce am gasit, din pacate nu scrie nimic de Skoda Superb acolo.

 

Multumesc de informatii, este foarte bine ca motorul nu este turat la 140-150, dar intr-adevar la asemenea viteze cel mai mare zgomot este de la rulajul cauciucurilor pe autostrada si de la

trecerea aerului peste caroserie. Probabil ca niste cauciucuri silentioase fac o diferenta enorma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu faci un drivetest nu te vei lamuri.

Eu am pe masina Pirelli P7 Cinturato, care sunt date ca fiind silentioase. Breakul, fabricat la 2luni distanta a venit cu Dunlop sp fast response, cotate ca usor mai zgomotoase.

Daca tot ce vrei e silentiozitate, mergi pe varianta Greenline: vine cu garda la sol coborata si aerodinamica imbunatatita pentru a eficientiza curgerea aerului, anvelope Eco si eleron spate. Din cate stiu, are motor 1.6 tdi si emisii in jurul a 90 grame. E dat ca fiind cel mai eficient Superb.

Mai e si varianta V6 FSI de 3.6L si DSG. Pun pariu ca e mega silentioasa si aerodinamica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca mare diferenta nu vei sesiza intre aceste variante referitor la zomot.

Ma refer echipate cu aceleasi cauciucuri.

Zgomotul cel mai mare perceput inauntru e facut de caucicuri si de la urechile masini (oglinzile retrovizoare. ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=2401&cHash=8ac25c633963c37146b35b970651c04e

 

Din pacate Greenline are cutii in 5 trepte din ce vad eu :(, deci o sa aiba motorul 3000 de ture la 140 la ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine te opreste sa iei 1.6 tdi DSG Greenline? are 7 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Majoritatea Greenline sunt cu 1.6 sau 1.9 tdi si 5 trepte, am cautat pe mobile cu 1.6 si dsg si gaseste vreo 7 masini :P, nimeni n-a luat varianta asta, nici eu n-as fi cumparat o asemenea configuratie daca as fi avut de ales.

Sunt curios care este consumul pe autostrada la 1.8 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de turatie, motorizarea diesel 140 CP 6M are treptele mai lungi decat variantele 140 CP 6DSG sau 170 CP 6M. In treapta a 6-a, la 120 km/h indica cca 1950 rpm, iar la 140 km/h indica cca 2250 rpm. Cu alte cuvinte are o turatie relativ scazuta in regim de autostrada. N-am inteles de ce varianta de 140 CP 6M are treptele mai lungi decat cea de 170 CP 6M. Normal ar fi trebuit sa fie invers.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanmircea: ai fi surprins cate sunt. In Irlanda sunt o multime de Greenline-uri DSG masina de firma sau taxi, sau masina de hotel, etc.

 

Nicio problema, poti lua V6 FSI.

 

@radumelinte: DSG 140 si DSG 170 au turatiile identice, cel putin pana in 150km/h. Peste n-am testat.

Tu vorbesti serios cu 1950rpm la 120km/h la 140 M6? Eu la 140 DSG6 am 2250rpm.

 

Ce-i drept si viteza maxima - data in carte - e mai mica la DSG6 fata de M6.

 

Citisem ca e cutia mai scurta la DSG pentru a favoriza schimbarile line de treapta... ?!? Tine apa chestia asta >?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca DSG 140 si DSG 170 au turatia la fel pana in 150 km/h, o au la fel si dupa. Raportul unei trepte este fix indiferent de turatie.

2. In cateva zile am drum pe A1 si verific cu exactitate. Poate conteaza la consum o diferenta de 250-300 rpm in minus. Acum o saptamana am facut Constanta-Bucuresti cu pilot activ la 120 km/h tot drumul, consum pe CB de 4.9%

3. Viteza maxima la 140 M6 cred ca se atinge in treapta 5. Treapta 6 este prea lunga si ca urmare turatia la viteza maxima ar fi prea mica.

4. Corect: treptele sunt mai scurte la DSG pentru schimbare lina si pentru a tine motorul in turatia de cuplu maxim. Cu cat treptele sunt mai apropiate cu atat variatia fata de turatia de cuplu maxim este mai mica. Vezi ca exemplu cutia ZF in 8 trepte utilizata de BMW la mai multe motorizari din clase diferite.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!