Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Asteptam cu interes rezultatele.

In alta ordine de idei, am facut azi Test Drive cu Golf 7 motor TSI de 140 cp si cutie DSG.

Faaaain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de turatie, motorizarea diesel 140 CP 6M are treptele mai lungi decat variantele 140 CP 6DSG sau 170 CP 6M.

In treapta a 6-a, la 120 km/h indica cca 1950 rpm, iar la 140 km/h indica cca 2250 rpm.

 

Am verificat ieri, datele furnizate in postul anterior sunt corecte :icon_thumleft:

 

post-90323-0-80185000-1377457974_thumb.j

post-90323-0-87583500-1377457992_thumb.j

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Incredibil ce turatie mica are la 140 km/h.

Banuiesc ca e foarte silentioasa masina la acesta viteza, pe un drum fara denivelari si cu niste cauciucuri silentioase.

 

Singura explicatie pe care pot sa o gasesc este ca motoriza de 2.0 tdi 140 cp au facut-o pentru confort si economie, iar cea de 170 cp

au facut-o sa fie un tdi "sportiv" si de aceea are rapoartele mai scurte ca sa accelereze mai bine.

 

O comparatie a timpilor pana la 100 ca sa vedem daca si treptele inferioare difera ca etajare sau doar 5 si 6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, hai sa ne intelegm: este ilogic ca 2.0tdi 140 si 170 sa aiba rapoarte diferite in cutie !

2.0tdi 140 DSG si 2.0 tdi 170 DSG au rapoarte identice in cutie si e normal sa fie acelasi principiu si la cele 6M, adica motoarele cu M6 2.0tdi sa aiba aceeasi cutie cu aceleasi rapoarte.

 

Diferenta este de 30cai, la aceeasi turatie maxima de 4200rpm si sunt 30NM disponibili exact pe aceeasi plaja de turatie 1750-2550rpm.

 

Diferenta vine dintr-o turbina mai mare si un alt soft, nu din cutie.

 

Poftim si fisa tehnica, din manualul utilizatorului.

 

P.S.Totusi, e remarcabil ce turatie mica are 6M 2.0 tdi 140 la 120km/h....Asta inseamna ca la mers doar pe autostrada, pe Cuise control la 120km/h manuala va consuma mai putin decat DSG datorita turatiei mai mici la aceeasi viteza...

post-9928-0-22533900-1377522339_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Ai scris o chestie si din poza aia postata reiese exact inversul.

Adica ai spus ca 140 si 170 au aceeasi cutie, dar vitezele maxime difera cu destul de mult...sau poate nu am inteles eu ce vroiam sa spui.

Adica sa inteleg ca vitezele maxime nu sunt obtinute de cele 2 motoare la turatia maxima a motorului?

 

Singura explicatie ptr viteze maxime diferite cu aceeasi cutie de viteze ar fi ca motorul de 140 nu are destula putere sa ajunga la 222,

ceea ce mi se pare putin probabil.

 

Oricum ar fi bine sa elucidam misterul cutiilor de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel eu la a mea  am la 140km/h undeva la 2550rpm

Acuma e si faptul ca e 4x4 si cutia de viteze e diferita.

SIgur conteaza si acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de turatie, motorizarea diesel 140 CP 6M are treptele mai lungi decat variantele 140 CP 6DSG sau 170 CP 6M.

In treapta a 6-a, la 120 km/h indica cca 1950 rpm, iar la 140 km/h indica cca 2250 rpm.

 

Am verificat ieri, datele furnizate in postul anterior sunt corecte :icon_thumleft:

 

attachicon.gifIMG_5785.JPG

attachicon.gifIMG_5789.JPG

La 2.0TDI 140CP M6 am exact aceleasi tunarii la cele 2 viteze mentionate in a 6-a. Imi vine greu sa cred ca la 170CP M6 ai turatii diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim si 2.0tdi 140 dsg la 120km/h: 2250rpm.

2.0tdi 170 dsg are o turatie identica la 120km/h.

post-9928-0-46667600-1377593227_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci clar este o diferenta intre DSG si M6. :icon_bounce:

 

Poftim si 2.0tdi 140 dsg la 120km/h: 2250rpm.

2.0tdi 170 dsg are o turatie identica la 120km/h.

Cand zici ca 170 dsg are o turatie identica, te referi identica cu 140 dsg da?

 

La 140km/h care este turatia pentru DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, da, ambele TDI DSG de 2.0, adica cele de 140 si 170 cai, au turatii identice. Testat la 100, 120 si 140km/h.

 

La 140km/h am 2550 rpm. O sa pun si o poza, dar n-am avut conditii :)

 

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gasit cineva info despre rapoartele M6 la 2.0 140CP si M6 la 2.0 170CP? Care e diferenta 0-100km/h intre cele doua variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As spune ca e o greseala. Fiind 2009 nu as putea sa bag mana in foc, dar m-as mira. Oricum, cere-i sa-ti spuna ce motor are pe ea (codul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corecta mentiunea E 4.

E 5 a fost introdus pentru autoturismele construite dupa 2011, iar ca si gaselnita de a le include si pe cele construite dupa 01.06.2010 pe codul de fabricatie a fost specificat anul 2011 si nu 2010 cum ar fi fost normal. Este si cazul Superbului meu construit in iunie 2010 declarat E5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 5  S-a pus pe VW si in 2009 . Am vazut 2 passat-uri cu euro 5 2009


Baniuesc ca e acelasi lucru si la Skoda,apartinand grupului VAG


http://www.autovit.ro/skoda-superb-C30536383.html

As fi interesat de aceasta masina poate fi euro4 sau este o greseala?

Incearca sa ocolesti FR. Sunt rele masinile care vin de acolo si istoricul nu se poate verifica la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul Skoda la data cand am cumparat masina (2010) toate motorizarile alocate modelului Superb erau E4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact la Skoda.Teoretic sunt aceleasi motoare.Practic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce este intrebarea asta pusa in aria Skoda Superb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut , cu riscul de a se mai fi răspuns anterior îmi asum sa cer sfaturi proprietarilor  de Superb și eu bineînțeles sunt în căutarea unei mașini din dorința de spațiu dar totodată nu vreau sa neglijez nici ținuta de drum precum și puterea . Precizez ca ii scrisesem colegului 75NOR pe provatdar probabil ca nu a verificat căsuța ???
În primul rand as vrea sa te întreb dacă și la skoda superb exista un tipar după care sa te ghidezi în alegerea variantei optime cum era de exemplu  la modelul Passat B6 unde trebuiau evitate modelele 2.0 pompe duse deoarece aveau injectoare Siemens care aveau defecte în majoritatea cazurilor sau genul acestea de probleme ?
Din ce am studiat piața m am cam axat pe căutări ale modelelor cu motor 2.0 cu 140 și 170 cp și chiar am văzut modele frumoase 4x4. Puteyi sa mi spuneti vreo particularitate anume  de care sa țin seama când studiez ofertele? De ex am auzit păreri  de la unii mecanici cum ca motorul de 170 cp ar trebui evitat ca nu știu ce probleme ar avea.... De asemenea as vrea sa te întreb și ce părere aveti despre cutia dsg pt ca as dori sa încerc și eu experienta unei cutii automate dar ma înfioară ce găsesc in materie de defectiuni pe forum cu privire la cutia dsg . Consumul e prea mare la 4x4 dsg ?
Sunt curios sa aud toate detaliile și sfaturile de care trebuie sa țin seama în achiziționarea unei astfel de mașină.

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S-au mai discutat lucrurile astea, asa ca voi fi scurt: la Superb nu ai cum sa dai gres cu niciun motor CR de 2.0. 

Daca poti, evita 1.6TDI, nu prea ii face cinste masinii. 

Atat 140 si 170 sunt motoare foarte bune. Diferenta intre cele 2 se simte in cum pleaca de la 90-100 in sus in depasirile rapide. 

Daca alegi 4x4 vei avea cam 120kg greutate in plus, adica un 170 4x4 se va comporta dinamic aproape similar cu un 140 2x4. Am testat si res-testat asta in paralel.

DSG6 ce se pune pe motoarele astea este foarte fiabil, cu conditia sa fie servisat corect si la timp si cu conditia sa nu fie abuzat prosteste.

Incearca sa ai si alte surse de informare decat proprietarii de DSG cu 3-400k reali, dar 150k pe bord si cu uleiul la DSG neschimbat de nou si care se plang ca sunt proaste DSG-urile...

In rest...am mai spus, modelul nu are slabiciuni specifice lui. Daca e sedan, dupa niste ani trebuie schimbat manunchiul de cabluri care duce la capacul portbagajului, daca se tot deschide doar capota portbagajului (adica fara luneta), in timp se poate intrerupe acel manunchi de cabluri. Se gaseste ca reper separat, kit de inlocuire si nu e mare inginerie, dureaza vreo 3 ore. 

Incearca sa gasesti una cat mai dotata, ca sa te bucuri de cat mai multe pe masina. Daca esti fan break, cu atat mai bine, cauta una cu deschidere electrica portbagaj - la sedan nu s-a pus asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de probleme la Superb 2 cu motor 2.0 TDI 170CP. Eu am masina din 2012 si nu am avut nici o problema. De asemenea ambele 2.0TDI beneficiaza de DSG6 (umed) care nu a avut probleme. Singura problema la Superb 2 a fost deteriorarea ornamentele crom din jurul gemuletelor fixe usi spate (multe cazuri intalnite pe forum). In rest, cum spunea si colegul @75NOR modelul este foarte reusit din punct de vedere fiabilitate. Despre consum, la mine cu 2.0TDI 170CP consumul extra-urban obtinut frecvent cu tot cu iesire din oras este undeva intre 5-6L/100km/h in functie de stilul de condus, consumul in oras variaza de la 8 la 11 in Bucuresti, in functie intensitate trafic si de distanta parcursa, consumul mixt este 7L/100km pe o pondere estimata 70% extra urban si 30% urban. Probabil 4x4 si DSG mai adauga 1L in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apreciez si Mulțumesc mult pt sfaturi . Drept sa spun m am croit pe superb 2 Facelift de prin 2014 berlina și pot sa spun ca dacă acum o luna oscilam intre cutia  manuala și dsg ,acum după ce m am documentat și am obținut și câteva sfaturi din partea voastră , m as orienta strict pe dsg dar mai găsesc și 4x4 ...dar trebuie sa analizez bine ,asa cum a spus colegul 75NOR ținuta de drum din privința "zvâcului" va fi aceeași din pricina greutății în plus de 120 kg , ma mai gândesc ca va consuma și în plus ...  voi analiza bine anunțurile pe care le voi găsi.  M a pus pe gânduri mașină din anunțul de mai jos ?

I found this offer at mobile.de:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239127600&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Skoda Superb 2.0 TDI Green tec 4x4 DSG 
First Registration: 01/2014
Mileage: 149,500 km
Fuel: Diesel
Power: 125 kW (170 PS)

Price: €15,900

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu mezdrea Superb 2 FL se fabrica din Iulie 2013, sunt masinile cu MY2014.

Ca si consum, 170DSG 4x4 = >1.0-1.5L fata de 140DSG. Asta ca sa stii. Totusi 4x4 e misto, in ciuda consumului, daca gasesti asa ceva nu te feri de el.

La FL au simplificat procedura de deschidere a portbagajului dual, vine cu butoane separate pentru "doar tabla" si "tabla + luneta" si au modificat forma volanului si materialele de la tapiteriile scaunelor. In rest, la interior e identica

La exterior, se vad cu ochiul liber modificarile, adica farurile cu DRL LED si stopurile cu LED

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!