Jump to content

Cutie viteze


dumi
 Share

Postare recomandată

Masina am luat-o de la un tip care nu mai avea actele ei si nici nu cred ca le-a avut vreodata. Are toate elementele anului '67, adica capota spate, aripile model 1300-1500 dar cu far oval. Are 4 prezoane la roata si discuri fata, dar ciudatenia e ca pe spate tamburii sunt ingusti, adica pt. saboti de 30mm si nu de 40 cum am vazut de obicei la modelele cu 4 prezoane. Dupa seria de sasiu este facuta undeva prin februarie '67, iar in toate documentatiile modelul 1500 apare dupa 8.67. Ma gandesc ca o fi o ciudatenie asa cum sunt toate modelele '67 si nu imi ramane decat sa sper ca poate pe hibridul asta au pus totusi o cutie lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • seby

    16

  • jan

    13

  • KRAKEN

    13

  • TZepeSH

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

misu ploiesteanu
Masina am luat-o de la un tip care nu mai avea actele ei si nici nu cred ca le-a avut vreodata. Are toate elementele anului '67, adica capota spate, aripile model 1300-1500 dar cu far oval. Are 4 prezoane la roata si discuri fata, dar ciudatenia e ca pe spate tamburii sunt ingusti, adica pt. saboti de 30mm si nu de 40 cum am vazut de obicei la modelele cu 4 prezoane. Dupa seria de sasiu este facuta undeva prin februarie '67, iar in toate documentatiile modelul 1500 apare dupa 8.67. Ma gandesc ca o fi o ciudatenie asa cum sunt toate modelele '67 si nu imi ramane decat sa sper ca poate pe hibridul asta au pus totusi o cutie lunga.

e clar ca au fost schimbate pe fata fuzete cu discuri etc..si pe spate la fel , eu am un 67, pina in august trebuia sa aiba 5 prezoane si tambur ingust pentru saboti frina de 30mm . poate tipul a pastrat back pate-urile de 67 si a pus tambure noi cu 4 prezoane, se poate vedea pe calea de frinare ramine loc liber... in ce priveste cutia si a mea e ciudata nu are nici o litera la serie 0342355(daca stie cineva ceva de cutie) de asemenea are bara stabilizatoare Zpe spate.

ar mai fi o chestie sa fie model produs pentru SUA, ce le exportate in SUA toate din1967 aveau tambur in patru prezoane...

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

am uitat sa mentionez cele SUA aveau faruri rotunde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cutie viteza vw t2

poi singura diferenta dintre una lunga si una scurta este diferentialul, 4,375 respectiv 3,875...

in schimb cutia medie are un diferential de 4,125 si un rap la a 4-a de 0.89 fata de 0,93 la cea lunga si cea scurta

...cat despre schimbare probabil,nu ma pricep dar trebuie sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

...care poa' sa zica de ce tip e cutia asta???de brosc sau de type3???

post-1207-1285530062_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad eu dupa cod este un swing asa ca este de broasca ptr ca pe typ 3 din 69 s-a trecut pe IRS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Typ3 a existat si cu swing... sau tie codul iti spune si din ce an e cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am swing pe a mea,dar din 69 nu s-a mai pus swing pe typ 3 doar IRS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu...dar de ce tot mentionezi chestia asta cu 69 ? Liviu nu a zis ca ar fi din 69 cutia (pt. ca de fapt nici nu stie ) , asa ca d-aia te-am intrebat daca nu cumva ti-ai dat seama dupa serie de anul cutiei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...care cutie, bre?? :) aia cu swingers?? :) ?poi la broasca avuta si data, cea verde, aveam patru puiulitze la roata si era din 71-72...deci cum sa.. :blink: ???ce, se mai facea cu 5 puiulitze cand zici???

...marog, daca ar fi de tip3, fizic-ar fi diferita pe afara :blink: ???pot compara/cauta ceva diferit, ca sa fim siguri???

...mersi...

..precizare: cutia e primita de la cineva...nu e de pe vreo masina de-a mea..teoretic s'o putea sa fie si de tip3 din 69???

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nebun arunca o...piatra.

Daca-i cu 4 puiulite nu-nseamna ca nu poate fi swing-axle (decit daca era pentru export in se u a).

Daca era pentru tip 3 si e cu planetare cu trompeta, singura diferenta pe care poti s-o vezi p-afara e, poate, la p

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Jane :icon_thumright:

..intreb sa stiu, ca poate schimb cutia de pe shasiul de la tip3-ul desfacut de mine, ala verde :somnmare: , si-o pastrez pt. asta albastru -rezerva, ce strica sa o am gata???- si ii pun d'asta, swingers :blah_: , ca sa pot face si bugy-bici... :rolleyes: cu transisie cu trompe :blink: ... si pastrez restu'...NO?

-oricum, stiu ca raporturile :blah_: la transmisie ,,e'' diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune-o si gata, ce-o tot studiezi? Da' vezi ca tre' sa inventezi ori coarne la sasiu si jug, ori un jug la spatele motorului sau undeva, cumva...

Cel mai simplu e sa invirti si sa numeri, dupa ce te bunghesti cum se baga in viteze de la batu-ala. Daca are dop de golire sub diferential (nu-mi dau seama acum daca toate au sub diferential sau alea mai vechi cu 2 doape au unul sub diferential), cred ca poti sa numeri dintii de la coroana p-acolo. Codu' de pe cutie - cauta si tu cu google.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pun jug, desigur, :blah_: da' bine prins, fac io ceva... :P

..la restul :icon_thumright: --s'a retzinut!

...intrebare: prinderile alea patru care vin pe lamela de suspensie, in spate..,,e'' la fel la distantza spre laterale :blink: ???adek sa nu fie mai cra..distantzate spre exterior, sa nu pe ,,pupe'' :blink: ... ////-gaua...rile :blah_: alea patru ,,e'' la fel la distantza intre ele? adeca intre typ3 si broasca, daca cur :blah_: ...fundu' asta a fost de broasca...

..o sa rog pe amicul care mi-a ,,produs'' nishte poze, din alte patrzi, cu bughibici, sa puna una si-aci..sa vedem cum au facut aia/ala...o poza, zic.. mersi..

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba, nu ma prind cu prinderile alea ce zici. La IRS tip 3-ul e la fel ca broasca; diferenta de ecartament e data din fuzete si jante. La swing nu stiu sigur, da' ar trebui sa fie la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ..A.

-termin(am) tip3-ul si vad atunci. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu gheseft cu Liviu si m-am procopsit cu o cutie de viteze la care , dupa ce o bagi intr-a III-a, nu mai reusesc sa o scot decat cu forcepsul. Are careva vreo idee ce ar putea fi? Sincronul, furca? Are rost sa ma complic sa umblu in ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu gheseft cu Liviu si m-am procopsit cu o cutie de viteze la care , dupa ce o bagi intr-a III-a, nu mai reusesc sa o scot decat cu forcepsul. Are careva vreo idee ce ar putea fi? Sincronul, furca? Are rost sa ma complic sa umblu in ea?

Oare ai reglat ambreiajul calumea? Sau, e cel mai bine să dăm vina pe alţii?

Io ştiu că schimburile şi cumpărările sh se fac

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai inteles gluma, problema este a ta. Cat despre ambreiaj, daca merge in celelalte viteze, chiar sa nu fie bine reglat? Masina pleaca OK de pe loc, intra in vit.2,3, 4 ok dar nu mai vrea sa iasa dintr-a III-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

awo - tu esti cumva avocatul lui liviu? omu s-a plans de cutie ca nu ii mere si nu l-a facut pe liviu tapet.Nu tre sa ne explici tu conditiile unui troc,iar cunostintele tale tehnice nu depasesc cu mult cifra zero dupa cum le expui si tu "prin toate colturile forumului" :) Noua ni drag te tine ca scrii peste tot si na iti mai citim posturile cand ne plictisim,dar cateodata ar fi mai bine doar sa citesti si tu problemele altora si sa nu intervii.RESPECT

bully - daca cutia tot nu-ti merge si o dai jos desfa capacul de la cautator si vezi ce se intampla acolo.s-ar putea ca parghia sa fie indoita si chiar cand trece in parghia care schimba in a3a sa se intample ceva acolo sau verificat timoneria interioara,dar asta numa daca desfaci toata cutia.Sincronul nu prea cred sa fie.Daca ti-ar fi uzat atunci ti-ar caraii cand bagi a3a

post-120-1287121428_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa-i. sigur o deformare la furca si cand bagi in a-3-a agata pe acolo ceva. merita sa o desfaci si sa remediezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi furca, dar mai probabil e ca sincronul ramine intepenit pe conul de sincronizare, probabil din cauza ca n-a intrat ulei acolo, la rizuri. Mi s-a intimplat exact aceeasi poveste dupa ce-am umblat in cutia pe care o folosesc acum.

Mai insista nitel. Cind nu iese dintr-a treia, incearca sa pleci de pe loc cu a treia. Ar trebui sa iasa... Uleiu-i nou si la nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

awo - tu esti cumva avocatul lui liviu? omu s-a plans de cutie ca nu ii mere si nu l-a facut pe liviu tapet.Nu tre sa ne explici tu conditiile unui troc,iar cunostintele tale tehnice nu depasesc cu mult cifra zero dupa cum le expui si tu "prin toate colturile forumului" :) Noua ni drag te tine ca scrii peste tot si na iti mai citim posturile cand ne plictisim,dar cateodata ar fi mai bine doar sa citesti si tu problemele altora si sa nu intervii.RESPECT

bully - daca cutia tot nu-ti merge si o dai jos desfa capacul de la cautator si vezi ce se intampla acolo.s-ar putea ca parghia sa fie indoita si chiar cand trece in parghia care schimba in a3a sa se intample ceva acolo sau verificat timoneria interioara,dar asta numa daca desfaci toata cutia.Sincronul nu prea cred sa fie.Daca ti-ar fi uzat atunci ti-ar caraii cand bagi a3a

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!