Jump to content

Raman rotile infranate la passat


Razva
 Share

Postare recomandată

Stai sa caut topicul..

 

LE: gasit si unit cu asta. Vezi daca te ajuta informatiile din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bdv

Activarea testului NU te a ajutatat pt.deblocarea rotii/rotilor(la activat pt.ca nu a stiut ce activeaza).

Nu stiu ce ti a facut ala cu testerul dar...sunt 2 variante:

1. Ti a facut un BS pe ABS(ti a verificat daca lucreaza ABS pe fiecare roata).

2. Ti a facut o aerisire a pompei ABS(asta se face doar daca ai pierdut tot lichidul/sa golit toata instalatia de franare).

Astea 2 lucruri a putut sa ti faca cu testerul, restul...o sa vezi cand/daca o sa ti se mai blocheze roata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua.

Exista cumve vreun topic despre cum se demonteaza si curata etrierul?

Am si eu o problema la roata stanga spate (merge infranata rau de tot).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

As dori sa iau un etrier SH din dezmembrari (am inteles ca am ceva probleme cu el).

Se poate lua orice tip de etrier pentru masina din semnatura? Inclusiv pentru B5.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Multumesc frumos.

As dori sa iau un etrier SH din dezmembrari (am inteles ca am ceva probleme cu el).

Se poate lua orice tip de etrier pentru masina din semnatura? Inclusiv pentru B5.5?

Multumesc domnului Cosmin pentru raspunsul promt.

As mai avea 2 intrebari daca imi permiteti:

Etrierul stanga spate este la fel si la berlina si la break?

Poate fi luat si de la o masina cu volan pe dreapta?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, orice vrei tu este posibil, esti un norocos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, am tot citit dar n-am gasit raspuns pertinent pentru situatia mea...

Am constatat de curand, in conditiile in care franele au tinut perfect tot timpul, ca rotile din spate mergeau usor infranate de cateva luni fara sa-mi dau seama, pana ce, la un moment dat, s-au consumat placutele. Mergand sa le inlocuiesc, s-a constatat ca pistonasul dreapta spate era blocat, necesitand demontare, curatare, gresare. Cel din stanga s-a impins mai greu dar nu era complet gripat, iar dupa ce s-au montat rotile, la aerisire, am constatat ca frana era slaba, parca pierdea presiune. Dupa incercari din rasputeri ca rotile sa fie aerisite (baietii si-au dat toata silinta) am plecat de acolo plin de nervi si cu frane foarte slabe (pedala tine in fund de tot unde intra foarte repede ABS) care par ca tin inegal pe toate 4 rotile. In aceeasi seara am constatat ca roata stanga spate, cea careia nu i-a fost curatat pistonasul, se incinge tare fata de celalalte roti mirosind a ferodou.

A doua zi am revenit la service pentru curatarea pistonasului stanga spate, in speranta ca roata nu se va mai incinge iar frana va tine bine, la fel ca inainte. De aici lucrurile s-au mai complicat putin pentru ca la demontare s-a rupt conducta metalica ce intra din racordul flexibil in etrier, fiind in imposibilitatea de a pleca cu masina de acolo ( acea conducta se gaseste f greu pe comanda 2-3 zile lucratoare, pe original, etc). Dupa ore de cautari de solutii, am reusit sa scurtez o conducta de Duster (asta am gasit) am bercuit-o si am montat-o in locul celei rupte astfel putand sa plec de acolo.

Revenind, dupa curatarea si gresarea pistonasului stanga (avea destula mizerie inauntru la fel ca cel de pe dreapta dar garniturile aratau ok), baietii l-au montat inapoi, venind si momentul mult asteptat, aerisirea franelor. Dupa o ora si ceva de aerisit fiecare roata, frana tinea si mai prost, cu aceeasi pedala moale care pierdea presiune inca din timpul aerisirii si care tine foarte prost, inegal, cu ABS care blocheaza f repede rotile de pe fata, cu pedala aproape la fund (baietii si-au dat silinta cat au putut, acuzand alte probleme, pomba frana, etc). Colac peste pupaza, mergand cu masina de 2 zile constat ca pe langa frana riscant de slaba, roata stanga spate merge in continuare infranata, se incinge si miroase.

Deocamdata, pot sa deduc, ca problema care imi infrana rotine de pe spate de cateva luni, se manifesta acum, indiferent de operatiunile facute, prin proasta functionare a franei plus infranarea rotii stanga spate.

Am comandat intre timp si conducta originala de la Midocar si am programat la mecanicul meu (care mom e in concediu si la care nu am putut sa ajung din prima) montarea ei (nu pot sta prea mult cu o improvizatie la frane :) ). Sper ca el sa fie mai luminat si sa isi dea seama care e problema. M-am gandit chiar ca as putea monta conducta tot la Midocar, ei fiind avizati si avand proceduri mai complexe pentru montaj, aerisire, etc, cu toate riscurile si aici si costurile de rigoare.

Pana atunci expun situatia si pe forum, in speranta ca nu am plictisit pe nimeni cu lungimea postului si ca cineva a trecut prin experiente asemanatoare si poate da un sfat care ma ajuta sa remediez problema fara costuri suplimentare datorate lipsei de experienta, habarnismului, etc. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
George George

Am inaintat cu rezolvarea, se pare ca toti etrierii aveau nevoie de reconditionare, am cumparat set de reparatie pentru fiecare etrier (pistonase, garnituri, etc) iar dupa inlocuire masina nu mai merge infranata dar pedala de frana este tot moale. Din cate am inteles exista un kit de reparatie pentru pompa de frana care contine garnituri si pe care intentionez sa-l montez pentru incheierea cu succes a tuturor problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o inlocuire de lichid de frana ca la carte si o sa ai frana cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1 cu problema asta ma confrunt  

2 nu prea sunt fan mecanica 

3 am inlocuit placute+disc-uri roti spate , toate bune si frumoase , am mers cateva zile dupa in timp ce mergeam simteam cum nu mai trage masina , adica eu acceleram si degeaba pana la urma am ramas blocat pe loc :( o cunostinta a deblocat-o de eliberand conductele de la motor , am ajuns acasa :) acum o am stationata pe dreapta , se ocupa un "mecanic" , azi am ajuns la concluzie ca e din cauza pompei centrale de frana pe care m-a sfatuit sa o cumpar noua , pompa arata noua doar ca nu a reusit sa ii scoata acele sigurante de la pompa , poate ca de aceea a vrut alta , ce credeti ca se "intampla" ?

4 vw passat b5 1.9 diesel (DI rosu ) 2001 96kw 130hp

multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea esti tu nici fan limba romana. 

Asteapta sa vezi rezultatul dupa inlocuirea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Cate rotatii ar trebui sa se miste rotile fata cu masina ridicata pe cric, cu frana neapasata? La mine se rotesc aprox.1 rotatie pe ambele parti, si se aude ca placutele ating discul. Este normal? In spate se rotesc foarte usor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da, este normal. La franele cu disc nu ai arc de rapel care sa departeze ferodourile, asa cum sunt la franele cu tambur. Asa ca dupa eliberarea franei, placutele se indeparteaza de discuri doar datorita bataii laterale ale discurilor, jocului in rulmenti, sau ce mai poate interveni pe acolo si sa departeze placutele de discuri. Asa ca freaca usor.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total gresit. Pistonasul se retrage datorita fortei de frecare dintre garnitura de etansare a pistonasului si suprafata cromata a cestuia si a fortei elestice datorita deformarii aceleaiasi garnituri,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate asa ar trebui. Nu stiu cate isi mai revin doar din deformare. Majoritatea isi revin din deformarile discului.

Insa oricum roata nu va face multe rotatii libere pentru ca invarti si grupul din cutie odata cu roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
LaurentiuBadescu

Buna  ziua,

Am   rugamintea  sa fiu ajutat   pentru    rezolvarea  urmatoarei probleme-dupa utilizarea  franei  pe  drum  inghetat   au ramas  blocate complet  ambele  frane pe fata    iar pedala   a  ramas blocata   sus complet.La   desfacerea  conductelor  de pe   pompa de frana  numai    pedala s-a deblocat.am desfacut si conducte de la ABS-rotile in continuare blocate  complet.

La  bord  nu este aprins   nici un bec.

Verficat  cu vag-com,ABS  functioneaza  correct.Franele  pe rotile spate  nu  s-au incalzit deloc.

Multumesc  anticipat   pentru  ajutor.

Masina  este  Passat  2000 motor  AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara! Nu știu dacă am nimerit bine, e prima postare și vreau să vă spun problema mea:

 Am un passat din 2002 benzina 2.0 4 motion : de doua zile mi se înfrânează rotile, toate 4! Dacă o las 2-3 ore se deblocheaza, apoi la pornire după 2-3 km se frânează, la fel face și cu siguranță de la abs scoasă! Pedala se întărește când rămâne înfrânată. Am verificat fiecare roata in parte și sunt blocate toate, deabea plec de pe loc! S-a mai întâlnit cineva cu aceasta prob lema? Precizez că am becul de check motor aprins, din cauza senzorului MAF pe tester nu da nimic! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
dragos.florentin

Salutare,am și eu o problema mai ciudată,azi am urcat cu rotile din fata in aer,am pornit masima la relantiu,iar rotile au început să se învârtească DAR ciudat este că atunci când viram stânga totul ok iar când viram dreapta roata dreapta se înfrâna mereu singura până aproape de a se opri,cum îndreptam rotile începea să se învârtă la fel ca cea din stânga,cum viram dreapta cum se înfrâna singura,nu se auzea nici un zgomot de înfrânare nimic,pur și simplu la relanti rotile mele nu se învârt cu aceiași viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 28.01.2020 at 19:11, Comșa Adrian a scris:

Buna seara! Nu știu dacă am nimerit bine, e prima postare și vreau să vă spun problema mea:

 Am un passat din 2002 benzina 2.0 4 motion : de doua zile mi se înfrânează rotile, toate 4! Dacă o las 2-3 ore se deblocheaza, apoi la pornire după 2-3 km se frânează, la fel face și cu siguranță de la abs scoasă! Pedala se întărește când rămâne înfrânată. Am verificat fiecare roata in parte și sunt blocate toate, deabea plec de pe loc! S-a mai întâlnit cineva cu aceasta prob lema? Precizez că am becul de check motor aprins, din cauza senzorului MAF pe tester nu da nimic! 

Pentru cei care se confrunta cu franarea rotilor chiar si dupa ce sa-au verificat in prealabil etrieri, si sunt ok, cel mai des intalnit este tulumba de amplificare a fortei de franare, tulumba aceia mare de pe pompa de frana. Se defecteaza din cauza ca se infunda duzele de drenare a apei, si se aduna apa in compartimentul bateriei, tulumba este vacmata si deci predispusa sa traga apa inauntru rugineste si merlaste. Apoi compartimentele din interior care sant separate de o membrana comunica intre ele, si deci actioneaza pompa de frana fara ca sa apesi tu pe ia, si ramane actionata destul cat sa franeze rotile. Pentru o verificare rapida, scoti furtunul de vacum de la tulumba, si daca rotile se elibereaza, atunci o inlocuiesti

 

Modificat de gygel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!