Jump to content

Raman rotile infranate la passat


Razva
 Share

Postare recomandată

salut iarasi va deranjez,problemele se tin scai de mine. astazi cand dau sa plec cu masina incepe sa clipeasca martorul de la frana de mana ..oare ce poate sa fie..lichidul de frana e peste maxim .placutele de frana mai au cam 6 mm.si daca trag frana de mana la fel clipeste ..merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. imi cer mii de scuze daca s-a ma discutat de problema asta dar am doar 10 min libere asa ca mi-am permis sa postez cu ingaduinta admin-ilor. imi ramane infranata roata dreapta spate la masina din semnatura.. am desfacut etrierul si am obs ca pistonasul functioneaza ok dar in schimb culisanta de sus imi e blocata . de invartit se invarte dar nu culiseaza inauntru--afara.intrebarea mea: trebuie schimbat sau se poate desface, curata , unge...si daca da, mici sfaturi despre cum se face. multe respecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si schimba, nu e o avere bolțul ala. De asemenea se poate scoate si unge. Daca faci asta, fa la toate rotile, eu am facut la fel si am ramas uimit cat de usor aluneca masina si cat de bine / prompt franeaza. Se foloseste vaselina speciala - cuprata, e cam scumpa, dar iti trebuie destul de putina. O idee buna ar fi si schimbatul burdufelor de la culise, dar numai pe original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact daca poti scoate culisele este ok :se curata interiorul  posetrierului  se unge cu vaselina se inlocuiesc burdufele ;ptr ca sigur sunt rupte.

In cazul cand nu pot fi scoase(intacte) din cauza corodarii  se inlocuieste tot postetrierul care vin inclusivcu burdufele.Succes.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca am omis ceva important . am schimbat culisantele tot la roata asta (ce-i drept din dezmembrari) si de aceea as vrea sa le desfac, curatare , ungere. ce-a veche pe care am schimbat-o era grimapa total , adica nu e invartea , nu culisa. as incerca pe aceea sa o degripez intai?  cum anume ar trebui sa procedez?  sfaturi..trucuri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles nimic. Te rog scrie corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am citit postarile anterioare si nu am identificat problema mea asa ca am sa fiu explicit sperand ca voi gasi raspuns

 

Am un passat din 98 AFN tdi

astazi am fost la service sa schimb placutele pe fata si dupa ce am terminat cand am scos  masina de pe elevator nu am avut frana deloc... stiu ca ar fi trebuit sa fie slaba pana se formeaza dupa discuri... apoi am dat in fata 2 m si mi s-au blocat franele complet .. toate 4 ...iar pedala de frana s-a dus la capat si acoloa ramas am incercat sao retrag cu piciorul dar nu a revenit

 

Am urcat masina din nou pe elevator  am desfacutiar placutele  am verificat cilindrii am facut aerisire cu motorul oprit si cu el pornit.. degeaba...la rece aerisirea se face bine pedala revine   cum pornesc motorul pedala se duce singura la podea si acolo ramane  Ce poate sa fie??? dupa aproximativ 3 ore de incercari mecanicul mi-a spus ca ar fi vacuumul  de vina... am scos furtunul si a revenit la pozitia normala dar am pedala f tare fara servo.... Stie cineva care e cauza exacta??? Multumesc anticipat....

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunul care duce la servofrana are vacuum, atunci e de vina oala de la servofrana. Daca nu e vacuum pe conducta e idiot mecanicul, cine stie pe unde a mufat furtunul ala.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ce sigurante ai scos?

 

Buna am si eu o problema azi dupa masa cand am plecat cu masina mi s-au infranat toate cele 4 roti,la un golf4 am mers asa cativa metri dupa care am oprit pe dreapta cand sa plec nu am mai putut,am sunat un prieten si mia spus sa schimb lighidu de frana deoarece poate e prea murdar si a ramas pompa blocata,ce sfaturi imi dati cei care ati patit asa ceva  va multumesc.Apropo sunt nou pe forum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de frana este moale? De unde stii ca toate rotile sunt franate? Rotile raman asa indiferent de motor, pornit sau oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna tuturor.O sa incep cu prezentarea masinii,care e un pasat din '99 cu motor diesel  cod ajm si 318000km in bord [reali nu stiu].Intr-o zi venind de la serviciu am simtit ca motorul trage cam din greu. Ma opresc si vad ca o roata frige..in sfarsit ajung acasa, dau roata jos deblochez etrierul cu presa, montez roata la loc si ies sa fac o proba.La prima apasare a franei masina practic a inghetat...nu se mai misca. sun un prietem mecanic care o da din colt in colt si imi recomanda sa slabesc conductele de frana sa o deblochez pina ajung la el la garaj.fac asta si plec pina la el doar cu frana de mana.La el o punem pe tester [ o replica V A S 5051] ..NICI O EROARE.Demontam servofrna ,o inlocuim cu alta si nu se schimba nimic.schimbam pompa de frana cu alta si tot nimic.Trecem la abs ,slabim iar conductele,si incercam sa aerisim abs ul ...la o singura conducta iese lichid la perecchea ei doar picura  putin iar la cele de pe spate nu iese mai nimic.A doua zi a venit un electrician auto de un service de ''marca'' care a activat din tester ceva de'' test''.pompa incepe sa scoata lichid pe toate conductele, nu se mai blocheaza rotile dar nu mai nu se mai stinge martorul abs din cluster si am frana ca la dacie.Dupa asta dam din nou test si afiseaza 2 erori : system test activated si stop swich signal implauzibil- intermittent.Dam sa stergem erorile ..prima ramane  si martorul abs nu se mai stinge.Daca a mai patit cineva ca mine poate ma ajuta cu un sfat,nu as vrea sa cumpar si pompa abs fara sa fiu sigur ca e de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o procedura pt.a se incheia acel test.

Meseriasul ala"de marca"a activat testul fara sa si dea seama.

In principiu e cam asa: se cauta un spatiu mare gen parcare kaufland/metro sau ceva asemanator/se porneste motorul si se calca frana cu putere(unul din martori o sa inceapa sa clipeasca)/se pleaca de pe loc dar nu cu o viteza mai mare de 20 km/h/se ruleaza cativa zeci de metri/se vireaza stanga volanul(90º/un sfert de tura dar..nu cu mai mult de 10ºpe secunda)apoi aceiasi manevra la drepta.

Daca procedura este executata corect martorul se va stinge.

Toti acesti pasi se fac fara nici un fel de tester legat pe masina.

Daca martorul sa stins se pune un vag com/vdcs si se sterge eroarea ramasa.

Cauta si pe net pt.ca este un filmulet cu asa ceva(cauta dupa eroarea 01486)

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi activat si alt test din tester. Imi scapa acum. Procedura respectiva se incheie doar dupa ce faci o curba completa cu volanul maxim stanga, apoi una maxim dreapta, cu minim 20km/h.

Pe de alta parte, ai desfacut etrierul/etrierii sa vezi daca nu are rugina sub burduf?

Se intampla des sa blocheze pistonasul in etrier, mai ales la varsta asta.

Ps: procedura a descris-o si romytaxy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin.

E singurul test ce l poate activa/i am dat eu pasii care trebuie sa i faca.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am postat deodata. Doar ca ma misc mai greu pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin.

Eu tot pe tel.sunt ca mi e mai usor, singura dif.e ca volanul trebuie miscat doar 90º=un sfert de tura.

Nu e bai ca am postat odata, principalul e ca omul/colegul nostru sa inteleaga pasii care trebuie urmati.

Seara faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti am inteles ce trebuie facut.dar nu e posibil sa mi se repete faza cu blocatul rotilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bdv.

Asta nu tine de"test activat".

Rezolva eroarile si apoi o sa vezi.

Rotile se blocheaza din cauza etrierilor(nu stiu cum i ai deblocat)dar..trebuie scos pistonul afara cu totul/curatat/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am controlat etrierii.. nu au nimik

..burdufurile sunt ok pistonasele se misca libere ,nu au rugina

nu se mai elibera presiunea din etriere de aia ramaneau blocate rotile.daca slabeam conductele din abs masina se elibera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si acum dupa ce le ai curatat cum se comporta masina ??

O singura data am intalnit asa ceva si...de vina a fost"tulumba"de servo, arcul tasat in interiorul ei.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un topic identic in aria asta. Acolo parca apare si solutia.

Daca nu il gaseste nimeni, ma ocup eu maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba activarea testului de ESP cu blocarea rotii...mai mult ca sigur tie ti se blocheaza etrierul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles nimic.

Testul l-a facut DUPA ce s-a blocat/deblocat roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine  ,masina s-a deblocat doar dupa a zapacit o ala cu ''bleeding'' si cu activarea testului ala.Rotile s au deblocat treptat ..DUPA CE A AERISIT CU TESTERUL se deblocau rotile dar la apasarea franei se intepeneau.Dupa mai multe ''aerisiri''nu s au  mai blocat la franare rotile..iar testul ala sigur l-a activat din greseala sau nestiinta.Pentru mine e foarte important sa aflu cauza pentru care mi s au blocat rotile.. sa nu mi se repete in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!