Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Cauciucurile sunt noi (toate 4), presiune ok si verificata, geometrie facuta cand am schimbat cauciucurile.

Muta cauciucurile intre ele in "X" si vezi ce se intampla.

 

Mai ai diagrama de la geometrie sa o postezi putin ? Ai facut-o la "unii oarecare" sau la reprezentanta ? E posibil sa fie decalibrat aparatul de geometrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cauciucurile sunt noi (toate 4), presiune ok si verificata, geometrie facuta cand am schimbat cauciucurile.

Muta cauciucurile intre ele in "X" si vezi ce se intampla.

 

Mai ai diagrama de la geometrie sa o postezi putin ? Ai facut-o la "unii oarecare" sau la reprezentanta ? E posibil sa fie decalibrat aparatul de geometrie...

 

 

Am facut la reprezentanta. O postez mai diseara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horia2005:

Efectuezi drumuri preponderent urbane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul saptamanii in Bucuresti in week-end DN1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc EGR-ul, insa pentru a fi sigur trebuie sa efectuezi un log in mers(urmeaza sfatul lui @F l o r i n)... :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi EGR-ul, n-ar trebui sa se aprinda vreun martor pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte detaltii legate de aceasta problema> chestia cu trepidatul a aparut dupa ce-am pus cauciucurile de vara. Un amanunt legat de cele de vara: pe fata sunt 205/55/16 91V iar pe spate 205/55/16 94V. 

Trepidatul apare in momentul in care franez putin mai apasat (discurile sunt in parametri normali) la viteze de peste 90 km/h.

Am fost prima data la Avia,unde a stat 3 ore insa nici o solutie, iar a doua oara la alt mecanic care a lucrat la Avia Pantelimon. Acelasi rezultat. Nimic.

Sfatul lui a fost sa las masina, sa desfaca cardanul, halexul si nu mai stiu ce. 

Incep sa disper. Iau in calcul sa vand masina daca nu rezolv. Masina face 3 ani in iunie.

HELP!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vinzi o masina defecta/cu deficiente nu este o rezolvare. Cumparatorul te va cauta ulterior sau pur si simplu nu o va cumpara.

Referitor la problema semnalata, simptomele sunt exact pentru discuri frana ovalizate. Ti-au facut un test de ovalitate pe standul de frana sau le-au masurat cu micrometrul ?

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma interesez daca a folosit micrometrul sau altceva. Dar întreb si eu, dacă discurile ar fi ovalizate n-ar trebui sa simt trepidații in volan sau la pedala de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu discuri descentrate e o poveste lunga, complicata si din ce in ce mai prezenta la piesele de schimb... Deja nu mai scapi de ea nici cu piese ( discuri) originale...  

Manifestarile in 99.99% din cazuri sunt tremurat la volan si pedala de frana. Dar mai sunt si altele mai putin evidente -  de exemplu la discurile spate nu trepideaza volanul, ci toata masina ( asta se paote incerca ATENTIE INSA, actionand in mers frana de mana fara a bloca rotile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Te intreb , daca discurile de frana ar fi fost ovalizate, de ce in momentul cand am pus rotile de iarna simptomele descrise au disparut?

Treaba asta am facut-o in week-end si cam prin minune trepidatiile masinii au disparut. Sau si-au revenit si discurile de frana?

Imi poti explica fenomenul. pentru ca am vazut ca ai fost foarte transant vis-a-vis de problema mea "simptomele sunt exact pentru discuri frana ovalizate"

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost transant deoarece in conditiile expuse de tine "Trepidatul apare in momentul in care franez putin mai apasat (discurile sunt in parametri normali) la viteze de peste 90 km/h" ovalitatea este cauza. Avem mai multi factori : trepidatii + franare + viteza peste 90 km/h care duc de obicei spre ovalitate. Daca ai schimbat rotile si fenomenul nu mai apare, atunci sursa neplacerilor s-a redus la anvelope si/sau jante (descentrate, dezechilibrate, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, dar in prealabil jantele au fost indreptate si echilibrate. 

Ce urmeaza sa fac este sa-mi cumpar 2 cauciucuri cu acelasi indice de greutate ca si pe fata  si sper sa nu mai apara nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa: adica la echilibrare a rezultat 0.0 pe fiecare roata si totusi ai trepidatii ?

 

Ai stat langa ei la echilibrare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat anvelopele sunt uzate neuniform(ovalizate) it pot apare vibratii in utilizare, chiar si atunci cand la echilibrare a rezultat "0"...

O alta cauza a vibratiilor poate fi aceea a deformarii anvelopei la viteze mai mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îndreptarea jentilor (2 la nr) si echilibrarea s-a făcut la auto-soft pe sos. Fundeni, dar n-am stat lângă ei sa vad rezultatul final. M-am bazat pe corectitudinea lor.

Urmează sa achiziționez 2 cauciucuri cu indicii 91V, la fel ca fata mașinii. Si sper sa fie totul ok. 

Am vazut ca intre 94V si 91V exista o diferenta de greutate de aproximativ 1 kg si ma gandesc ca la viteze mari aceasta diferenta se mareste foarte mult si probabil si franarea pe spate va fi mai puternica. Nu stiu . Ma gandesc si la treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta provine de la indicele de greutate 94 versus 91. Cele cu 94 au flancurile intarite pentru a rezista la solicitarile dinamice mai mari generate de masa mare a masinii.

Atat timp cat anvelopele sunt conforme si echilibrate, acest indice nu are influenta asupra franarii.

 

Asa cum spunea si @gyzmo, o anvelopa uzata poate genera multe anomalii din cauza reducerii/uzurii stratului de cauciuc si deformarii remanente a structurii metalice de rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Legat de problema ridicata de ceva timp va intreb care ar fi simptomele pentru bucsa cardan sau flansa cardan defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

bataie - zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul sau nu? Batai constante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Tot timpul - proportionale cu viteza masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce placute de frana exista pe Superb, model 2014, 4x4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

echiparea OEM e cu TRW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bielete anti ruliu duse la 50.000 km. Troncane ca o caruta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!