Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

Multumesc ptr. urare 'razdan'... :P. Am si ceva foto dar m-am inscris ieri pe forum si habar nu am cum sa fac sa atasez foto...

Masina am cumparat-o nou-nouta de la VW. Midocar cind am venit intru-n concediu in Ro. Am ales modelul si am asteptat ptr. culoarea argintie 3 saptamini. Apoi cu ceva relatii am inscris-o repede si am plecat (mi se termina concediul si am de condus 3059 km pina acasa...).

Vad ca ai Golf V... frumos si sa il stapanesti cu placere. Am avt un Golf 4 TDI si am fost foarte multumit cu el. Fiabil si de incredere. Cu Touareg-ul am in 8 luni 19000km. si merge excelent. Ma asteptam sa fie mai puturos (am condus majoritatea 4x4 de pe piata in test drive dar mai ales de la prieteni si pot sa fac o comparatie...) dar te asigur eu ca cei 174 cp isi fac bine treaba.

Daca esti tipul 'mai sportiv' atunci selectezi 'S' si here you go.... :) . Daca ai ceva intrebari te rog nu ezita. Apropos voi veni iar in concediu prin Martie... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ptr. ca m-a sfatuit nu prieten :P ( razdan ) am postat iar cu mai multe info si ceva foto...

Am una in care am parcat linga alt Touareg negru in Buc.( se poate face f. bine comparatia intre Negru si Argintiu...). Chestia culorii e o chestiune 'de gust'... si cel mai bine faci comparatia cind ai doua masini identice dar de culori diferite...

Apoi am o foto acasa (Dublin) in vizita la un prieten si ptr. ca X5-ul lui avea aceeasi culoare m-am gindit ca doua masini cu aceeasi culoare si la aceeasi clasa pot fi comparate mai bine... depinde de gustul fiecaruia dar nu strica comparatia. Si un interior...

Despre masina ce sa va spun: R5 TDI 174 Cp. 4x4 permanent doua reductoare (lumea spune ca e f. capabila in OFF Road...) cutie auto/tiptronik cu 6 rapoarte. In poziti S (sport) este chiar 'nervoasa'.

Consuma in oras in jur de 12 +/- dar daca conduci sport ajungi in 13-14 l/100. Pe autostrada am un consum de 10l/100 km. cu cruise controll set on 150 km/h (2.900 rpm.)

Conduc de citiva ani cutie auto si nu m-as mai intoarce la cutie manuala. Oricum am optiunea 'Tiptronik' daca vreau manual. Am optat ptr. Touareg (dupa multe,multe...teste cu majuritatea 4x4 de pe piata) deoarece este cea mai apropiata ptr. 'cerintele mele'. Interior luxos bine finisat si de calitate, safe... f. multe sisteme activ/pasiv on that.

Masina este stabila pe drum si nu in ultimul rind, f. important iti da un filling de siguranta. De fapt la calsa ei este foarte bine echipata. Ce nu am pe ea este suspensia pneumatica si GPS/Navi dar mi-am luat unul de aici PDA/NAVI si sunt multumit de el mai ales ca il folosesc si ca un mic Laptop/mp3 player/mp4 player/ foto album...etc. Sunt f.multumit de alegerea facuta. Este suficient de rapida in trafic (a nu se compara cu un M3 :D ) si cum am mai spus cei 174 Cp isi fac treaba f. bine. Bine-nteles ca daca ai mai iti ramin ceva bani dupa cumparare (eu am luat-o cu banii jos...) poti sa pui chiptuning si la 205 Cp. este cu siguranta mai mult decit ai nevoie. A era sa uit nu am PDC si recomad... in special in parcarile strimte iti trebuie o perioada ca sa ta acomodezi cu dimensiunile... dar odata ce 'te imprietenesti' ce ea... :P

Sper sa va placa foto... Daca ave-ti intrebari... ascult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza si pe mine un tuareg 2.5 TDI.

O intrebare scurta: nu regreti suspensia pneumatica?

Cum este dpdv al comfortului (denivelari, gropi etc)?

Dar al stabilitatii pe viraje?

Merita banii in plus suspensia pneumatica? (!... mai ales ca nu exista!)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

do_it, as fi curios sa ne spui cam cat de mult folosesti masina off-road, si daca pentru restul timpului (on road deci) nu ti se pare o investitie prea costisitoare) ... asta pentru ca unii dintre noi avem unele nelamuriri ... existentiale referitoare la SUV-uri. :)

Mai explicit, de ce nu ai fost mai tentat de o masina sport (daca iti place sportul) sau de o limuzina ... medie (daca inclini mai mult spre confort).

Asteptam cu interes opinia ta, pentru ca esti unul dintre putinii posesori de Touareg care activeaza pe forum si pentru ca am impresia ca iti iubesti masina pentru ceea ce iti ofera, nu pentru ca este SUV. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e am observat si eu ca posesorii de Touareg nu prea activeaza pe forum ca sa impartaseasca impresii si asta e o dovada de lipsa de bunavointa (cred eu) din partea respectivilor. In schimb am observat cu placere ca posesorii de Golf, Passat, A6, Seat... si restul marcilor din grupul VW isi dau pareri si impartasesc opinii... dar ceilalti de A8, Phaeton, Touarg... nu prea baga in seama 'lumea normala'; ori nu am observat eu bine si daca gresesc..Sorry... :( Sa fie asta un semn de disrespect...?

Oricum atit cit pot/stiu am sa va raspund la curiositati:

@vip007ro;

Despre suspensia pneumatica; atunci cind am facu test drive la VW. Midocar, d-ul Catalin mi-a pus la dispozitie un Touareg cu suspensie pneumatica si am fost placut impresionat... adica nu am simtit trepidatii la interior si foarte silentios. Am dat o tura si in spate la Midocar unde aveau pe vremea aceea un teren virant neamanajat si masina nu m-a zguduit. Am inteles ca este aproximativ cu 2800 euro mai scumpa. La viteza mare masina 'coboara' citiva cm. si vei obtine un consum putin mai mic. Motivele ptr. care eu nu am luat cu suspensie pneumatica sunt: masina am cumparat-o cind am venit in tara in concediu si timpul meu a fost limitat la 30 zile. Configuratia in care am luat eu masina a fost 'cea mai aproape' de cerintele mele masina fiind deja in drum spre Ro pe trailer...

Apoi eu nu am luat masina ptr. OFF Road. Nu am inebunit sa bag o masina de 50.000 euro la OFF Road. Sau cel putin nu imi permit. Chiar si asa Touareg-ul are garda la sol destul de inalta ca sa nu imi mai fie frica de un bolovan, piatra care 'sare' pe carosabil... o bordura care iti infunda de obicei scutul de la motor. Deci ptr. Off Road imi luam ceva mai ieftim si 'de tavaleala'... Prin gropi (ma refer la cele intilnite in oras, nu la gropi tip off road) este cel putin la fel de confortabil ca un Passat... Caroseria absoarbe f. bine trepidatiile. Comparativ cu celelante 4x4 de pe piata este 'mai putin camion'... no offence va rog daca sunte-ti propietari de Patrol, Rexton, Terracan, XC90 ori X5... este doar parerea mea.

In viraje sta bine adica atunci cind sunt pe autostrada nu il iert in curbe (abordez virajele la fel cum o faceam si cu Passatul)... daca te uiti atent in foto in comparatie cu un X5 -ul... Touaregul este mai lat. Oricum are ESP. L-am incercat si cu ESP OFF si in viraje strinse 'se apleaca' putin dar nimic care sa iti dea senzatia ca 'te rastorni'.

Bine-nteles ca nu se comporta ca un M3 ori o masina destinata condusului in viteza... Deci un sofer de GTI il va cataloga drept 'instabil'... intelegi ce vreau sa spun... Daca merita banii in suspensia pneumatica ? Nu stiu. Eu nu am nevoie de ea. Este suficient 'de inalt' ca sa iesi la padure cu prietenii si are o tinuta impunatoare in trafic :(...

Acum sa-ti raspund tie @razdan :

Nu prea o folosesc Off Road. Sunt un om normal care locuiesc intr-un oras normal (ok...este Dublin-Irlanda) dar tot normal este... Nu mi-am luat o masina sport ptr. ca am avut sport ( un porshe 944 acum 10 ani...) si mi-a trecut. Nu mai tintesc sa ating 100km/h in 7-8 sec... 12-13 sec imi sunt suficiente. Asta nu inseamna ca Touareg-ul este puturos. Cu toata placerea te invit la o tura cind voi veni iar in concediu (luna martie) :P . Si cin spun asta I mean it ! Ok?

Despe limuzine... am avut si golf si passat. Am simtit nevoia sa fac un upgrade... si am sarit la Touareg. Confortul din Touareg este demn de o limuzina de lux finisajele fiind de o calitate cel putin egala cu X5 de ex. si mult mai buna decit in majoritatea celorlante SUV-uri (cred ca face exceptie Lexus RX...)...(bordul este 99% cel de la Phaeton...) deci problema confortului am rezlvat-o. Da imi 'iubesc' masina ca oricare alt membru de pe forum dar sa stii ca 'o iubesc si ptr ca e SUV'... am o vizibilitate mai buna, o siguranta marita... o imagine cred eu mai buna (ptr. ca hai sa fim sinceri... fiecaruia dintre noi ne pasa de imagine... tocmai de aceea mai punem un spoiler, un geam cu folie, un kit exterior/interior, o janta mai mare/lata, un chiptuning sau o toba... o haina mai curata...) :P

Acum vine si partea financiara care este,dupa parerea mea, cea mai importanta.

Daca nu te tine... nu te tine...

Si eu am plecat (si sunt mindru sa o spun !!! ) de la Dacia si chiar una veche. reparam saptaminal la ea. Faptul ca activez pe site si sunt deschis discutiei cred eu ca 'spune ceva'...

Despre consum am spus mai devreme nu am sa ma repet.

Am ales Cutia Auto. ptr. ca in opinia mea un SUV cu cutie manuala arata a semi-camion. Repet este opinia mea... iar target-ul meu nu a fost si nu este sa fac Off Road. Cutia auto. de pe Touareg are 6 rapoarte, schimba f.bine (mult mai bine decat omul care este des supus greselii; ori nu calca ambreajul pina la capat, ori placa de presiune este uzata... ori stresul din trafic...) si chiar pe modul D soferul poate schimba 'din picior' mai sport ori mai comfort. Cutia 'se adapteaza' felului in care tu conduci. Apoi modul Tiptronik iti da senzatia ca esti 'la curse' in ceea ce priveste 'schimbul'... Mai ales in aglomeratii cutia auto. este o 'raza de lumina'... nu mai esti obosit si sa stii ca se pleaca de pe loc (de la stop) nu bine... Foarte Bine in comparatie cu majoritatea masinilor!!! Intre SUV-urile care sunt in trafic singurul care 'ma face' este X5 (vorbim de 3.0 D) dar sa nu uitam ca daca compari X5 3.0D care are 218CP cu Touareg aceeasi cmc adica 3.0 V6 TDI care are 225CP atunci treburile se schimba!!! Sunt foarte multumit de alegerea facuta dar din nou spun este si o problema financiara.

Sper ca am reusit sa raspund 'cit mai sincer' la intrebarile voastre... si nu am vrut sa offence pe nimeni. Probabil sunt soferi de Patrol, Rexton ori X5 care s-au suparat pe mine. Nu am vrut sa fiu rautacios. Mi-am luat masina care imi place mie si cred ca e important sa iti cumperi ceva de care sa fii in primul rind TU multumit.

Astept opinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos review si felicitari pentru masina !

Din tot ce ai zis mai sus singurul lucru cu care nu sunt de acord este faptul ca o masina de 50 k eur nu ar trebui tavalita prin offroad. Eu consider ca tocmai datorita faptului ca Touareg este cel mai potent dintre SUV-uri la acest capitol ar merita incercat din cand in cand si in afara asfaltului. Just for fun :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul sincer, detaliat si care denota o adevarata pasiune pentru masina.

Asta si intuiam si asteptam. :(

Am intelese de ce nu ai luat masina sport si am inteles ca estetic ti-a placut SUV-ul.

Dar de ce nu ti-ar fi placut, cum intrebam ieri, o limuzina gen A6-A8 (de exemplu) la aceeasi bani ?

Cam aici eram eu nelamurit, de ce te-ar multumi mai mult un SUV ...

Esti de parere ca SUV-ul e o expresie stilistica mai actuala, mai reusita decat o limuzina din aceeasi categorie de pret?

Multumesc inca o data si pentru atitudine ...

Asa ar trebui sa fie cat mai multi posesori de masini mari ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gorrocs poate ca m-am exprimat un pic gresit; Am vrut sa spun ca nu o sa fac Off Road Extreme cu el. Adica nu o sa sar de pe un deal pe altul dar bine-nteles ca il voi catara mai peste tot pe la munte. Nu as vrea totusi sa-l expun unui risc sa spunem, de rasturnare, sa il zgarai 'prea tare'... :D .

Deci nu ma refeream la ce fac baietii cu masinile in concursuri de Off Road. Te inteleg e un pic mai usor intodeauna sa dai sfaturi pe banii altuia... :D dar iti promoit eu ca il voi testa cit se poate de mult. Deja am avut citeva situatii vara trecuta (veneam de la mare...) in care am beneficiat din plin de capacitatile Off Road ale Touareg-ului... si crede-ma ca mi-a placut al naibii de mult... dar nu as vrea sa va plictisesc cu de-ale Touareg-ului. Oricum daca ai ocazia te rog nu rata sa faci un test drive cu Touareg. Nu pierzi nimic ;) .

@razdan e un pic mai greu uneori sa explici ce iti place si de ce. Am citit pareri ale unor membrii din acest forum cu Golf-uri, Octavia... si am vazut in cuvintele lor dragostea lor ptr. masina lor; cum sa faca sa mai puna o folie, un kit, ce ulei mai bun sa mai foloseasca, fiecare dupa puterile lor... M-a impresionat... Cred ca asta inseamna 'sa-ti iubesti masina'... Si stii ce a fost si mai frumos? Faptul ca majoritatea membrilor au raspuns la semnalele lor si fiecare cum a putut mai bine, a dat o mina de ajutor. :D

Am sa incerc totusi.

Sunt lucruri care pur si simplu 'simti ca iti vorbesc'...

Din toate 4x4 care le-am testat (inclusiv un Porshe Cayenne dar nu am condus eu... am stat in stinga...) cel mai mult mi-a placut, impresionat atit interior cit si exterior Touaregul. Una din conditiile urmarite de mine a fost sa fie Diesel. Bine-nteles ca am condus insa tot ce mi-a incaput in mina ca sa stiu despre ce e vorba. Cel mai bine poti vorbi despre o masina dupa ce ai mers cu ea. Revenind la 'de ce nu un A6-A8...?'. Cu A6 am mers destul (unchiul meu are A6 TDI nou nout...) iar cu A8 (vorbesc despre cel nou...) nu am mers dar nu s-a produs acel 'click' intre mine si el. Nu contest este o masina excelenta inside/outside performante nemaipomenite dar din nou iti spun... nu s-a produs acel 'click'...

Sunt sigur ca atunci cind iubesti ...nu mai conteaza 'de ce iubesti'... e pur si simplu IUBIRE... :D .

Poate si faptul ca traim intr-o lume in care strazile nu mai sunt perfecte (chiar si in Germania-nu ma refer la autostrazi- si aici la mine in Irl. ca sa nu mai zic de Ro... ) si faptul ca masina este mai inalta putin si mai robusta iti da un sentiment de siguranta. La Passat am schimbat de 2 ori scutul si sunt un sofer ponderat si destul de sa zicem 'atent'. Bordurile la noi sunt ca la nimeni; daca parchezi neatent pleci fara spoiler ori mai rau. Cred ca vi s-a intimplat unora din voi si nu din neatentie ci doar ptr. ca avem carosabile proaste... si uneori feresti o groapa ca sa dai in cealanta...

Referitor la imagine si A8 este o masina de imagine ( ptr. unii poate chiar mai buna decit Touareg ) dar eu am optat ptr. ce mi-a placut mie. Ma bucur ptr. cuvintele frumoase si ma bucur sa va impartasesc parerile mele despre o masina despre care nici un alt proprietar nu vrea sa va vorbeasca. Desigur afirmatii ca nu face aia... ori ca consuma 200%.... pot fi multe. Intodeauna informatia corecta va fi atunci cind exploatezi o masina in conditiile date de constructor. A fi 'macelar de motoare' e usor si la indemaina oricarui pusti de bani gata care ia masina lui tata sa o hinghereasca si sa faca figuri... Again no offence please... just a thought. Nu sunt aici ca a imi fac dusmani...din contra mi-ar placea sa ma intilnesc cu toti membrii de pe forum fie ei mari sau mici... o bere si o prietenie legata din pasiunea ptr. masini, ptr. mine cel putin inseamna ceva, atita timp cit bunul simt exista. Astept opinii si sunt sigur ca ma voi vedea cel putin cu citiva membrii ai forumului in Martie-Aprilie cind voi veni in concediu... in Buc. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am condus Touareg dar tata are un Discovery 3 TDV6 HSE pe care in vacante sau la drumuri mai lungi il conduc eu. Nu m-am referit la offroad extrem ci la mici escapade gen urcat pe partie iarna, mers prin rau sau putina catarare printre pietre pe care le-am facut eu cu acea masina (care intr-adevar nu e suv ci offroader dar nici touaregul nu e departe).

Si apropo de drivetest, la momentul respectiv tot Touareg fusese decizia familiei dar cum domnii de aici dadeau la livrare un termen incredibil de 1an pentru toate TDI (acum s-a redus la 6 luni pentru R5) ne-am reorientat. Urmatorul pe lista a fost BMW X5 iar alegerea finala si prima iubire :D Discovery...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gorrocos atunci sigur ar trabui sa ne vedem cind vin ... poate imi arati citeva trasee si amindoua SUV-urile le putem testa putin. Nu stiu daca am voie sa povestesc aici dar am facut un test Off road cu prietenul meu aici (el are acel X5 )... dar nu vreau sa ies din subiect. Oricum si discovery 3 TDV6 este o masina frumoasa. Sa o stapiniti fara probleme... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@do_it : Pentru inceput va felicit pt review-urile de mai sus & faptul ca impartasiti prin tot ce ati trecut cu masina . Referitor la ezitarea de a povesti testul de off-road intre Touareg-ul d-voastra & X5ul chiar va rog sa postati TOT testul (poate si din cauza ca m-ati facut curios).Atat am avut de spus & numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

do-it, raspunsul tau ma multumeste, si ma face sa inteleg ca exista si oameni care aleg un SUV pentru ca realmente le place.

10x :)

Te rog sa ma scuzi pentru atitudinea initiala usor neincrezatoare, dar pana acum, n-am vazut in jurul meu decat oameni care au luat SUV-uri pentru ca sunt la moda. Stii ca romanii nu sunt pragmatici ca occidentalii cand e vorba de masina …

Urari de bine pentru masina ti-am spus in postul #25, acum vreau sa te felicit cu toata caldura pentru atitudine si pentru aceste review-uri documentate si scrise din inima, si vreau sa-ti mai spun ca as dori sa vad cat mai multi forumisti scriind asa cum ai scris tu.

Poti sa notezi pe harta un gand de bine pentru tine si de acolo de unde se afla Iasi-ul. :)

Si as spune ca daca ai timp, cred ca meritam sa dai curs invitatiei lui DemenTZial de a ne spune mai mult despre opinia ta vis a vis de Touareg versus X5, poate chiar deschizand un topic special aici la “Alte modele VW”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr. gindurile de bine... si am inteles ca am un prieten la Iasi lucru care ma bucura nespus.

Nu cred ca sunt in stare sa deschid un topic ptr. ca nu am aptitudine de lider (sunt prea sincer si uneori dauneaza ..)

Rog pe admin ori cine este indreptatit sa 'judece'... sa nu ma penalizeze ptr. ca sunt OFF Topic si sa mute ori daca considera sa delete acest text... nu e rea intentie.

Am sa incerc aici sa povestesc din modesta mea experienta si a prietenului meu Vasile (tot din Irl.) care este propietarul acelui X5 3.0d din foto (amindoua masinile au suspensie standard). Am facut multe concedii impreuna pe aici (IRL.) dar am facut si 2 concedii (drumuri ) de Ro. si am vazut si eu si el cum sa comporta aceste SAV & SUV si pe dealuri (adevarat abrupte dar nu stincoase... aici in Irl.) si la drumul din Irl.-Ro.

Un astfel de drum este de 3056km din Dublin pina in Buc. (fara a socoti timpul parcurs pe vapor Wexford-Cherbourg...).

La drum abrubt (forestier) am observat ca X5 tinde sa patineze... in schimb Touaregul beneficiaza de reductor de turatie si diferential central blocabil... ceea ce il face aproape imbatabil in off road. Mentionez ca nu am incercat sa urcam 'cu avint'. Am schimbat masinile de data asta el conducund masina mea (Touaregul).. si a urcat. Eu in schimb la volanul X5 -ului de data asta nu am reusit sa urc. La un moment dat 'patinam'...

Pe autostrada (de obicei cruise control set pe 140-150 km/h...) amindoi mergem la fel cu diferenta ca eu merg cu un consum de +/- 10 l/100 iar el are un consum de 12 l/100... date citite de pe computer bord care atunci cind mergi pe cruise control (si nu oscilezi viteza) este f. exact si cifra este stabila. Noi am testat asta ptr. ca avem tot timpul sa observam masina mai ales ca facem un drum da 3050 km... Bine-nteles ca ne schimbam la volan in sensul ca el mai conduce Touaregul si eu X5... asa de fun si sa avem o cit mai buna experienta. Cea mai buna comparatie o poti face cind conduci masina... In Showroom toate arata bine (chestie de gust...). Se simte totusi un usor avantaj la demarare in cazul X5 iar motorul de la X5 este putin mai silentios. Pe autostrada amindoua se comporta stabil. Chiar si in situatii de ploaie torentiala (ne-a prins in Austria 'potopul'...) cind toti 'se tirau'... noi eram stabili pe strada. Cine conduce masina 'mai grea' stie aceasta senzatie de stabilitate pe timp nefavorabil... Nu stiu cum e pe zapada... in IRL nu ninge niciodata (ori poate da un pic de bruma dar tine 1-2 ore...) dar cerd ca se comporta satisfacator.

In X5 eu personal am senzatia de 'sport' dar in Touareg am senzatia de 'confort'... ma 'simt acasa' ... :D

Chiar si Vasile mi-a spus ca daca nu ar fi fun BMW cu siguranta si-ar lua Touareg. Oricum gusturile nu se discuta. Nu contest BMW X5. E o masina f. reusita care nu are nevoie de reclama...si-a facut un nume bine meritat. Eu doar spun ca imi place masina mea...

Incarcata alearga 190 km/k dar e pacat sa o fortazi la un drum asa de lung. Nu e o masina de curse... in schimb Vasile a atins cu X5 210 km/h.

Sper sa gasiti destul de interesanta experienta mea si ai dreptate @razdan: ar fi mult mai frumos si mai ales 'politicos' din partea celorlanti propietari de masini mai mari (scumpe) sa vina si sa impartaseasca din experienta lor. Nu am vazut nici un propietar de A8 ori Cayenne care sa arate bunavointa...

Mai adaug o foto din Blanchardstown si ptr. ca nu am vrut sa tai din foto... sunt si eu acolo.

Sper sa va placa si daca aveti opinii va ascult cu placere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa recunosc ca dupa ce am citit posturile anterioare " dragostea" mea de touareg s-a reaprins. si acasa ma tenta sa iau unul dar era destul de scump. dar aici (sua) gasesti V6 la 26-28000$ cu 20-30.000 mile, 2004-2005. e foarte tentant. dieselul mic R5 nu exista, doar V10. si oricum motorina e cam cu 20% mai scumpa ca benzina. poate la toamna voi face pasul.

Multumesc pt impresiile citite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit mai sus ... mi s-a facut o gaura in burta!

Imi doresc la nebunie si eu un Touareg! ... Multumesc pentru randurile de mai sus si iti urez sa ai parte de tot binele din lume si sa te bucuri mult si bine de aceasta masina!

Eu inca nu am reusit sa fac un amarat de drive-test cu Touareg ... in Cta nu exista masina, in schimb sunt pe o lista de asteptare si cum apare o masina ma vor chema! Astept cu nerabdare acel moment ... si apoi sper sa reusesc sa cumpar un Touareg V6 3.0TDI ...

Am doar 2 experiente off-road (pe plaja din Mamaia pana in Navodari):

- Suzuki Samurai ... merge peste tot ... chiar daca este spartan;

- Subaru Forester 2.0XT ... interiorul este acceptabil, motorul este super, am mers cu el pe plaja+zapada cu 120kmh si mergea absolut incredibil!

Modificat de Forte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am un prieten care doreste sa cumpere 2 masini Touareg. Toata lumea este indecisa, nu stie ce sa cumpere. O sa incerc sa dezvolt putin.

Ideea este ca se vrea a fi un motor cat mai puternic, pe cel putin una dintre ele. Nu stim care dintre cele available in Romania merrita sau nu. Am inteles ca se poate oferi discount destul de mare daca se achizitioneaza direct 2 sau chiar 3 ( se vrea sa se cumpere si un LT) masini (si in aceasta privinta as dori lamuriri - sunt sau nu adevarate, daca da, cam care e discount-ul).

Dorim sa mai stim ce hibe ascunse au, in functie de model. Doua dintre ele vor fi full option.

Daca cunoasteti avantaje si dezaavantaje in functie de motorizari, va rog sa interveniti.

Anyway, orice informatie care ar pueta sa ne ajute in luarea unei decizii, este binevenita.

~Sebica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele versiuni de Touareg au fost destul de prost fabricate si multi proprietari au fost nemultumiti. Majoritatea problemelor s-au referit la partea "fizica" a masinii, foarte putine reclamatii de motor. Insa acum, Touareg este chiar bine, atat din punct de vedere al fabricatiei, cat si al pretului. Oferta Mountain este chiar excelenta.

Din punct de vedere al motorizarilor, cele doua motoare noi, 3.0 V6 TDI 225 CP si 3.6 V6 FSI 280 CP, sunt foarte capabile. Motorul R5 TDI este si el un motor bun si poate trage cele aproximativ 2,2 tone ale masinii, insa diferenta de pret intre acesta si 3.0 V6 TDI merita platita, odata ca este rezonabila si apoi pentru ca vorbim despre un motor common-rail generatia a 3-a. Din punctul meu de vedere, acest motor 3.0 V6 TDI este cel mai potrivit pentru o asemenea masina.

Despre discount, acesta se discuta pe loc cu dealerul si dupa parerea mea, la 2 Touareg si un LT va trebui sa ajunga intre 8 si 10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin 8-10%.

Un amic de-al meu si-a cumparat un TOUAREG R5 TDI FULL ( ar fi vrut V6 TDI dar nu exista pe stoc in RO acest motor la vremea aceea ) si a obtinut discount 7%. A cumparat-o de la CYBERNET BACAU ( chiar daca el este din BUC ). Referitor la motorizare, si-a facut CIP de putere si acum nu mai are nici o problema, are ~200 CP si 500 NM. Este foarte multumit de masina nu are nici un repros la ea. Ma bate si pe mine gandul , dar cred ca o sa optez pentru un SH din afara, dar mai incolo. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca am auzit si eu, de fapt am discutat cu niste persoane de la VW, care mi-au zis ca au fost ceva probleme cu partea electrica de la turbo si partea de distributie, care, nu este nici pe lant si nici pe curea. Distributia se face prin pinioane. Au venit doua masini in service - cum ca nu ar mai porni si asa mai departe - ghiciti, s-a dus un pinion si aia a fost (acel pinion nu avea cod si nu se schimba separat decat cu tot sistemul de distributie). Continuarea ati ghicit-o, masina sta pe dreapta de cateva luni.

Per ansamblu este o masina buna ca sa zic asa ....dar si daca iese din garantie si-ti pica partea electrica la un turbo sau mai stiu eu ce - ai clacat. Se stie ca turbo-ul al toareg, din cate cunosc eu, este comandat electric si nu prin vaacum. Normal ca asta se poate intampla la orice masina :D , dar la banii astia, parca nu te astepti ;la surprize de genul acesta :D .

Zilele urmatoare se va decide ... una dinte ele cred ca va fi totusi R5 full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mei s-au hotarat la un Tuareg V6 TDI,varianta Mountain-are 225 CP,si cam tot ce se poate pe ea in standard.Un leasing pe 4 ani a ajuns la 57000euro.8000 I rata (20%) - 825euro/luna rata si rata reziduala inca vreo 8000euro. Acum ma gandesc daca se va vegocia cumva pretul,sau doar la astea cu banu jos se negociaza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la leasing, ca si la cash dealerul primeste banii integral. In cazul leasingului, evident, de la firma de leasing, nu de la client.

Din cate stiu eu, dealerul nu e mai avantajat de o plata cash de la client, deci acest aspect nu ar avea importanta in negocierea pretului …

Negocierea (si eventualul discount) trebuie luate in calcul in oricare din variantele de cumparare, iar cifrele avansate aici mi se par foarte rezonabile.

Despre motor, din cate am citit si auzit si eu, cea mai potrivita alegere pentru Touareg ar fi V6 TDI, atat pentru prestatiile dinamice cat si pentru un consum si o autonomie rezonabile. Iar daca se accepta solutia remaparii, se poate ajunge probabil la puterea unui V6 FSI si la un cuplu net superior, si acest aspect nu ar trebui sa fie neglijat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Banuiesc ca deja ai citit unde am postat despre Touareg (de la pozitia # 24 )

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1364&st=20

Am obtinut un discount de vreo 1500 euro (am platit masina integral ).

Am cu ea in jur de 20.000 km si nu am avut nici o problema. Nu cred ca, in general se poate vorbi despre 'probleme' la o masina la doar 20.000km indiferent ce marca este ea (ok poate face exceptie Loganul...). A ba da am avut un bec ars la stopul frina, cel de pe luneta care este din led-uri si am fost la reprezentanta (aici in Dublin) si a fost schimbat. Masina e in garantie si nu costa nimic dar am asteptat cam 2 sapt. pina a venit din Germania ca nu aveau pe stoc aceasta lampa.

Asa cum este el la 174 cp. merge bine dar asa cum a spus si BICOLORUL, daca faci remapare ajungi la 205 cp (parca asa am inteles de la Voinea...). Eu sunt multumit de el nu am nici cea mai mica observatie negativa. Desigur daca esti dispus sa platesti diferenta de pret ptr. un V6 TDI este si mai bine dar sa nu te astepti la acelasi consum cu R5 TDI.

Stii intodeauna cind iti iei o masina 'mai mare' adica 'mai consumatoare' la inceput nu observi consumul adica nu te deranjeaza dar in timp incepi sa-l simti. Nu vorbesc la adresa nimanui dar stiu de la prieteni cu motoare mari... Oricum ar fi alegerea ta sa stii ca este o masina reusita si confortabila.

Luna viitoare vin acasa in vizita (sunt din Buc.) si abia astept sa ma pun la drum (tranzitez toata Europa si e o placere sa conduc vreo 3100km) mai ales ca intentionez sa trec prin Elvetia ca sa prind un pic de zapada (imi este dor de condusul pe zapada ca aici noi nu avem asa ceva...).

Succes la alegerea ta si sa ne spui si noua ce ai luat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fost posesor de Audi Allroad 2.5 TDI 180 CP,

de 5 zile sunt fericitul proprietar al unui Touareg V6 TDI 225CP.

Am fost influentat in aceasta schimbare de mai multi factori, printre care hotaritor a fost ce am citit pe acest forum.

Pot sa fac o comparatie intre cele doua dupa o saptamina cu 600 km, probabil ca dupa 5000 km am sa stiu exact care era mai buna si unde.

Imi place mai mult Touareg-ul in foarte multe privinte:

se conduce mai usor

este mai sprinten

suspensia pneumatica lucreaza mai bine

este mai confortabil pe drumuri rele

senzatia la volan - iti da senzatia ca poti trece peste orice obstacol

Ce era mai bun la Audi:

scaunele Recaro - probabil ca la Touareg inca nu mi-am gasit pozitia

stabilitatea in curbe

consumul era cu 1 L/100 km mai bun, dar Audi are cu 500 kg mai putin decat Touareg-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!