Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

Povestea mea este descrisa si in topicul :

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=850

Vreau o masina full options, fara taxe vamale, preferabil diesel. Am inceput cu berline full options, pretul lor sare de 20 000 Eu CIP. La 20 - 25 000Eu CIP deja poti sa cumperi : Toyota RAV4, Nissan X-trail, Honda CR-V si multe altele ... majoritatea au taxe vamale, iar unele nu au diesel. Asa ca tot cautand o masina foarte dotata m-am uitat la oferta de la Touareg ... 34 000 Eu CIP cu motor diesel in echiparea de baza.

Intrebarea mea : merita sa dau atatia bani pe masina asta, o voi lua in leasing 4 ani, avans 20%, vreau s-o tin minim 5-6 ani.

Detalii despre Touareg :

http://www.volkswagen.ro/ro/doks/preis_pdf/42.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am fost un fan inrait Touareg, dar luandu-l la "puricat" a ajuns sa nu mai reprezinte o prioritate pentru mine. Are ca plusuri incontestabil sasiul si transmisia, sistemul de suspensie pneumatica iar ca minusuri majore calitatea finisajelor (avand in vedere categoria de pret), materialele interioare si designul interior.

Masina este de relativ putin timp pe piata pentru o evaluare a fiabilitatii si a defectelor aparute dar s-au confirmat probleme la diferentialul central (V10TDI) si probleme de Software transmisie Tiptronic. Daca esti interesat te poti documenta in amanunt pe www.vwvortex

Cam astea sunt informatiile in linii mari pe care le-am adunat despre Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare un pret prea mare pentru asa o masina. Dupa parerea mea, in domeniul 4x4 exista Touareg+Cayenne si Restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa ma uit de aproape, chiar la Porsche Bucuresti Nord, la Cayenne si Touareg. Am fost in zona din service unde pregateau masinile pentru vanzare.

Poate sunt subiectiv, dar Touareg-ul mi-a placut foarte mult atat la exterior cat si la interior. Mie mi se pare finisarea foarte buna, si am avut destul timp sa "studiez", timp in care imi curatau (impecabil) interiorul cei de la Porsche.

Cayenne mi s-a parut insa mult mai frumos si mai bine lucrat. Design-ul interior, de asemenea, mai atent si mai atractiv. Exista in mod categoric o diferenta intre cele doua modele inrudite. Dar diferenta se simte si in cazul pretului.

Repet, eu nu consider 41.600 Euro un pret mare pentru un R5 TDI cu dotare (impresionanta) de serie. Consider ca nici unul dintre cele doua modele despre care am vorbit mai sus nu se poate compara din nici un punct de vedere cu concurenta. Masini precum Pajero, Land Cruiser etc sunt niste copii rahitici pe langa Cayenne si Touareg. In ordinea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io tot nu ma pot obisnui cu Cayenne. Pentru mine Porsche inseamna mainly 911...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau o masina full options, fara taxe vamale, preferabil diesel. Am inceput cu berline full options, pretul lor sare de 20 000 Eu CIP. La 20 - 25 000Eu CIP deja poti sa cumperi : Toyota RAV4, Nissan X-trail, Honda CR-V si multe altele ... majoritatea au taxe vamale, iar unele nu au diesel. Asa ca tot cautand o masina foarte dotata m-am uitat la oferta de la Touareg ... 34 000 Eu CIP cu motor diesel in echiparea de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am un prieten la Volkswagen Franta care a ramas uimit cand a vazut cate Touareg-uri sunt in Romania, in timp ce in Franta sunt o gramada de procese intentate de proprietarii masinilor care isi vor banii inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten la Volkswagen Franta care a ramas uimit cand a vazut cate Touareg-uri sunt in Romania, in timp ce in Franta sunt o gramada de procese intentate de proprietarii masinilor care isi vor banii inapoi.

Daca tot arunci o pastila... explica. De ce isi cer banii inapoi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in Franta masinile de teren sunt cam rare, ca francezii nu prea fac, si clientii sunt cam nationalisti. Chiar si modelele franceze mari sunt mai rare. Oare ce naiba au cu touareg? O fi intr-adevar transmisia la modelul V10 TDI? ca am inteles de la VW ca ei chiar au micsorat puterea motorului ca se rasucea sasiul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca Touraeg a avut vanzari neasteptate de VW de la aparitie.. cred ca si acum modelele TDI au aproape 1 an termen de livrare! .. nu pot face stocuri se vand ca painea calda :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alexrosiu Intr-adevar Cayenne si Touareg sunt lideri de piata in ceea ce privesc masini SUV/tot-teren. Dar clasamentul la tot-teren, fara lux, sta cam asa:

1. Land Rover Defender/Discovery

2. Porsche Cayenne

3. Toyota Landcruiser/ Vw Touareg

La categoria lux avem:

1. Range rover

2. Porsche Cayenne

3. Bmw X5/ VW touareg/ Toyota Landcruiser

Pajero, Patrol ai ML nu le luam in considerare ca lasa de dorit. :D

Eu unul sunt pentru Porsche deoarece, luand motorizari pe benzina (v6 241 cp touareg si v6 250 cp cayenne), la o diferenta de 8.500euro CIP :D... iti iei calitate net superioara. Cayenne mi se pare mai sigur si mai inchegat. Am facut si drive test cu ambele(dar Cayenne S) si nu spun ce diferenta este: confort, zgomot si cutia tiptronic care este mult mai "evoluata" :D ca cea de pe Touareg. Porsche este Lux la o diferenta de pret zic eu acceptabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Volkswagen Touareg ataca topurile in raliuri

"Dupa ce a realizat performanta istorica de a ocupa primul podium cu un diesel la Dakar si a inregistrat recordul mondial de altitudine, Volkswagen sarbatoreste prima victorie la un alt raliu cu Race-Touareg.

Inca de la prima participare la Raliul „Dakar’’ din 2004, automobilul a impresionat. Atunci, Volkswagen a prezentat o masina complet noua, fiind si singura echipa care a terminat cea mai dura competitie din lume cu toate masinile inscrise la start. Impreuna cu echipa Race-Touareg, Bruno Saby a cistigat Raliul Por las Pampas, etapa de deschidere a Cupei Mondiale de Cross Country in Argentina si Chile, care a avut loc in perioada 7-12 martie 2005. Acesta este primul triumf in Cupa Mondiala de Raliuri de Cross Country pentru compania Volkswagen.

Premiera nemtilor consta in faptul ca masinile care participa la astfel de competitii sint dotate cu motoare puternice pe benzina. Primii care s-au abatut de la regula au fost cei de la Volkswagen, care au dotat prototipul Race Touareg cu un motor puternic de 2,5 litri, TDI, cu 5 cilindri in linie si de 260 de cai putere, diesel. Modelul de raliu Volkswagen are doua usi si este construit din fibra de carbon.

Volkswagen promite

In acest an, performantele au fost si mai spectaculoase, dupa cum arata constructorul. Volkswagen Race -Touareg a fost prima masina care a reusit sa urce pe podium in istoria acestui prestigios raliu prin echipajul condus de Jutta Kleinschmidt pe pozitia a treia. Bruno Saby s-a clasat in final pe pozitia a cincea, in timp ce Robby Gordon a ocupat locul 12, rezultatele fiind obtinute in contextul in care Volkswagen a intrat in lumea raliului doar de un an. „Este un rezultat fantastic pentru Volkswagen si intreaga echipa. Race-Touareg s-a aflat la acelasi nivel ca si la momentul Raliului «Dakar», s-a impus in fata lui Mitsubishi in lupta directa, si asta la doar 14 luni de la debutul prototipului nostru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Adevarul din 28 aprilie 2005 publica un articol intitulat "Papamobilul - produs de Volkswagen pe platforma Touareg".

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?pag...ticle_id=126882

In articol se arata ca "Papa urma sa schimbe din nou masina in acest an, Mercedes pregatind o versiune a Papamobilului care are la baza noua generatie ML. Trecerea in nefiinta a lui Ioan Paul al II-lea a facut insa ca un alt constructor din Germania, tara in care s-a nascut noul Suveran Pontif, Benedict al XVI-lea, sa-si gaseasca loc la Vatican. Este vorba de Volkswagen, care va folosi drept punct de plecare modelul Touareg, si care va realiza masina pana la finele lunii iulie, astfel incat Papa sa-l foloseasca in perioada 16-21 august 2005, la Koln, cu prilejul Zilei Mondiale a Tineretului".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BD, i-ati Touareg, iti spun din proprie experienta. taicamio are un V8-benzina si e foarte multumit de el, trage motorul de te baga bine de tot in scaun, dotarile standard is enorm de multe(la R5-is mai putine) si off-road e super capabil, am fost cu el si l-am urcat pe toate dealurile l-am chinut prin padure si "n-o comentat nimic" :D -o mers peste tot, mentionez ca are cauciucuri de asfalt nu de teren. al nostru o fost 73.000euro-aproximativ, cu cateva optionale.

deci daca ai banii IA-TI TOUAREG, merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios pe bune , cat e consumul mediu real la un asa monstru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios pe bune , cat e consumul mediu real la un asa monstru ?

<{POST_SNAPBACK}>

pe noi(familia mea) nu ne prea intereseaza consumul, toti 3 avem benzinare:Touareg V8, Audi A3-modelul nou 1.6l, si vw meu-1.6, dieselul a fost exclus din calcul. asa,consumul real mediu este..sincer nu mai tin minte acum-cand vine tata ma uit si scriu, da stiu ca pe instantaneu la acceleratie in a 2 a am facut sa arate 99.9l/100km :lol: pentru cateva secunde.

va spun consumul mai pe seara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am avut posibilitatea de a alege sa conduc ori un Touareg V10 Tdi ori Passat 2005 ori Phaeton. In final am ales Touareg, este fenomenal, intr-o clipita de la 60 laora am ajuns la 180 si inca mai mergea. Am intrat efectiv in scaun. Am cateva mil. de km parcurse atat in tara cat si in europa pe diverse masini, dar acesta m-a impresionat :lol: . Cu ce nu sant impacat este ca toate V10 sant dotate cu cutie automata, dar asta e !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cotidianul din 30 mai 2005 publica un articol intitulat "Masinile de teren se vand in regim accelerat".

http://www.cotidianul.ro/index.php?a=7238&...0%7C1%7Ctouareg

Potrivit articolului respectiv, VW Touareg ocupa locul doi din punctul de vedere al vanzarilor pe piata romaneasca de la inceputul acestui an, cu 219 unitati vandute. Pe locul intai se situeaza Hyundai Tucson, cu 237 de bucati. Avand in vedere diferenta de pret CIP evidenta dintre cele doua masini (36.969 euro Touareg fata de numai 16.900 Tucson), as spune ca masina grupului VAG s-a vandut foate bine. Pe locurile urmatoare se afla Toyota Land Cruiser, Nissan Terano, BMW X3 si Hyundai Santa Fe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curierul National din 1 iunie 2005: "Au luat tot podiumul. VW da clasa la Raliul Marocului. Cu toate ca a avut mai multe pene, Bruno Saby a iesit pe podium" http://www.curierulnational.ro/index.php?p...1&sir=Marocului

In articolul respectiv se arata ca primele trei locuri in clasamentul final al Raliului Marocului au fost ocupate de piloti ai echipei VW, care concureaza pe Volkswagen Race-Touareg. Iar in clasamentul Cupei Mondiale Cross primele doua locuri sunt ocupate tot de pilotii echipei VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Salut baieti.

Am un Touareg R5 TDi si pot sa va spun ca sunt foarte multumit de el.

Inca nu l-am testat in conditii Off-Road (nu prea am zone de test pe aici... :) ) dar au facut-o altii inaintea mea... Pe strada se descurca chiar foarte bine. Interiorul este luxos si bine executat. Daca iti place confortul/luxul este ok. Nu stiu ce sa va mai spun... daca aveti intrebari... shoot it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l stapanesti sanatos si sa mai postezi cate ceva despre el cand ai ocazia ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!