Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Schimba cablajul. Ca vad ca apar probleme si la 4.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat din nou. Am inteles ca mecanicul a schimbat injectoarele intre ele, 1 cu 2, iar acum eroarea e pe 2. Deci, cauza e in injector, cu toate ca toate injectoarele au valori foarte bune, apropiate de 0. Nu ramane decat sa schimbe injectorul, ca de reparat banuiesc ca nu prea se poate.

EDIT:

Am uitat sa mentionez faptul ca masina porneste, merge bine. ESP-ul, implicit eroarea apare mai tarziu in mers. Tata zice ca simte intreruperi in mers. Or fi oringurile uzate?

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare am schimbat cel putin 8 , adica toate de pe masina puse pe cilindrul 3 si inc 3 cumpatrate.... la ultimul am stricat si filetul din chiulasa la surubul ce il strange..... motorul da aceleasi erori..... nu gasesc surub de M7 sa dau alt filet si sa pun altul.... poate are cineva un surub de M7 x 65 filetat pe toata lungimea sau cel putin jumatate .....

Multumsc tuturor ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat bine cablul de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu cu filetul treaba asta. I-am facut un filet mai mare dar a cedat pana la urma(dupa vreo 3 luni) . Pentru filetul ala ( si cateva de la capacul culbutori) am schimbat chiulasa. Iti recomand si tie. Nu te chinui cu improvizatii.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fact filet de 7 x1 si am pus un surub polizat capatul si creat un canal de surubelmita, pe care l-am strans la 10daN, sper sa reziste mai mult de 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat oarecum problema, am schimbat seturile de oringuri de la injectoare si a disparut,, misfire,, problema este ca acum pe cilindrul 2 injectorul a ramas cu valoarea de -3.01 iar ceilanti pe +, am schimbat si alte injectoare pe 2 dar toti iau valoarea de +2.99. am decis sa-l las pe cel pe minus.

daca cineva din Zona Ct. are probleme cu ,, misfire''sunt dispus sa-l ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare.

De ceva vreme am si eu probleme cu martorul ESP aprins si trepidatii...

Se intampla dupa ce merg putin cu masina..daca iau contactul se reseteaza iar apoi motorul merge normal..o vreme...

Mentionez ca am facut un reglaj al avansului datorita faptului ca era mare si aveam un consum mare...de pe 6-6.6 la 0.6-1.1

De atunci mi se pare ca am si problemele astea cu ESP si mers neregulat al motorului..

De asemenea am observat ca dupa ce umblu cu ea si se incalzeste nu mai porneste (de fapt porneste dar moare) si se aude un sunet la EGR..ca un "horcait"..

Am facut o scanare si am ceva erori la injectoarele 3 si 4 (doar la astea da eroare, cand unul, cand celalalt, cand ambele)

Am curatat mufele de la injectoare, s-au strans, dar fara rezultat..

Am atasat erorile si valorile pe anumite grupuri..

Multumesc pentru orice sugestie celor care ati avut aceste probleme..

Cele bune.

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-019-AVF.lbl

Număr VAG: 038 906 019 EP

Componentă şi/sau versiune: 1,9l R4 EDC 0000SG 1464

Codare soft: 00002

Număr atelier: WSC 00028

Informaţii suplimentare: WVWZZZ3BZ2P178826 VWZ7Z0A4153386

3 coduri de defecte

17678 - Supapa pompa -injector cilindru 4.-N243- limita superioara Depăsită

P1270 - 35-10 - - - intermitent

17675 - Supapa pompa -injector cilindru 3.-N242- limita superioara Depăsită

P1267 - 35-10 - - - intermitent

18261 - Bus de date tren de rulare semnal implauzibil de la: modul ABS

P1853 - 35-00 - -

Gata de funcţie: 0 0 X X X

post-8848-0-91488900-1357585054_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica injectoarele 3 si 4 cu probleme. Daca deja ai refacut mufele si avand in vedere valorile de pe grupul 013 - incearca sa le reglezi. Daca tot asa fac, trebuie inlocuite.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au curatat mufele, am dat cu spray de contacte, am strans putin "papucii" din mufe..dar inca imi apar erorile..cand pe 3 cand pe 4..

Ce sa reglez..?

Nu am avut erorile astea pana sa umblu la avans..

p.s. masina a fost cumparata recent are 147k KM si avea consum mare la relanti (1.8) dar si trage exagerat..(spulber din orice pozitie AVF-ul tatalui meu, cei drept putin mai obosit 285k KM)

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, consumul la relanti este exagerat. |Cine a reglat-o, a facut-o special, ca sa ascunda aceasta problema. Daca nu ai uzura la axa cu came, injectoarele sunt ok - presupunem - atunci nu ramane decat ca e prost pusa distributia - un dinte aiurea.

acum tu sau mecanicul tau, alegeti pe ce drum porniti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla ceva la injectoare..sau la ce reglaj te referi?

Exista posibilitatea sa fie un tuning la motor, o remapare? Cum imi pot da seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema de soft la tine.,,, eu zic ca e mecanica - axa cu came, cum se prezinta ? verifica si distributia, sa fie la punct....

Reglajul injectoarelor, dupa ce le montezi...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filetul trebuie uzinat intr-o piesa de aluminiu aliat va trebui sa recurgi la set de 3 tarozi (degrosare, semifinisare, finisare) si eventual unul nr. 3 retezat pentru fund de gaura. Lichidul folosit poate fi cate o picatura de ulei mecanisme fine si una de alcool izopropilic (sau numai alcool). Avand in vedere ca diametrul interior la filetul M7X1 este de 5,917 mm va trebui sa inlaturi vechiul filet cu un burghiu nou (cele reascutite pot da gauri mai mari sau ovale) perfect orientat si stabil de 5,9 mm. ulterior poti fileta avand mare grija la orientarea tarodului fata de gaura. Nu ezita sa scoti tarodul de cat mai multe ori la o impiedicare cat de mica - asta pt a inlatura spanul acumulat in canalele tarodului. Sufla neaparat gaura cu pistolul cu aer comprimat fara sa ajunga resturile in motor folosind o husa mare cu gaura presata doar pe orificiul de curatat. Rezultatul poate fi similar celui de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma face sa cred ca e ceva la soft..e faptul ca atunci cand motorul e cald nu mai vrea sa porneasca..de fapt porneste si apoi se opreste..cu ceva sunet la EGR..

De fiecare data trebuie sa astept ceva vreme, cateva minute sa o pot porni iarasi si o ia la sfert...

Mi se pare ciudat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din soft, nu se poate modifica valoarea pe care ti-o arata injectoarele sau a avansului axei cu came.

incearca sa reglezi avansul axei cu came, la cat il aveai inainte - 6 - si vezi cum porneste, ce valoare au injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca din soft nu se pot face astea..

Ma gandeam ca poate s-au pus ceva caluti din ECU... si umbland la avans acum.. am dat ceva peste cap..

Exista posibilitatea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e posibil ca masina sa mearga prost cand e reglata bine.....

regleaza axa cum era inainte si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc pentru disponibilitate.

Revin dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eroarea asta cu limita superioara depasita are o singura cauza: injectoare praf.

Si eu am avut 2 si orice le-am facut... au scapat doar prin inlocuire.

PS: si nu mai posta in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit in tot acest topic majoritatea colegilor care au avut aceasta eroare la masinile lor au scapat de ea prin intarirea contactelor din mufa injectorului si respectiv curatarea acestora.

Am facut si eu operatiunea dar din pacate fara rezultat.

Revin pe parcurs cu alte noutati!

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupa tot felul de testari nu am ajuns la nici o concluzie...

Dupa ce umblu putin cu ea se aprinde ESP si mers neregulat si aceleasi erori...

Ce mi se pare ciudat e ca acum 2 saptamani nu am avut problemele astea..apoi am schimbat ulei, filtre, reglat avans...si apoi nenorocire..

Poate ca ar trebui sa spun ca in cateva zile inainte de problemele astea, masina pornea f greu dimineata, dadeam mult la automat...si la un moment dat am ramas fara baterie...

Apoi intr-una din zile mi-a cazut blocul de lumini (nu mergea pozitia pe partea dreapta)...

Acuma seara pe langa erorile legate de cele doua injectoare, postate in postul de mai inainte am gasit si ceva erori la ABS..care au aparut odata cu cele de la injectoare..le postez aici...

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\4B0-614-517.lbl

Număr VAG: 4B0 614 517 G

Componentă şi/sau versiune: ABS/ESP front 1728

Codare soft: 04255

Număr atelier: WSC 11111

2 coduri de defecte

18265 - Semnal incarcare de la modul motor: defect

P1857 - 35-10 - - - intermitent

00532 - Tensiune alimentare B+

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

Ce ziceti de asta?

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batman... daca nu vrei sa asculti ca iti trebuie 2 injectoare, vei mai scrie si la anul aici cu aceeasi problema.

Legat de ultima eroare, ai o problema de incarcare. Probabil carbunii nu au contact ferm cu rotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa am zis si eu.... de cateva ori deja....

ce testari ai mai facut ? ai reglat avansul cum ti-am zis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind...cu riscul de a plictisi...

Azi s-au facut din nou teste..la cald..rece..turatii etc..corelate cu diferite setari ale avansului..

Ce s-a constatat e ca pe masura ce se creste avansul (+) erorile apar mai tarziu..si apoi pe 5.5-6.0..deloc...(ultima tura a fost de peste 30 minute in tot felul de turatii, regimuri si pana la 200 km/h)

Se pare ca pe moment totul e ok...consumul la relanti e acum la 1.2 pe vag-com..(cel mai mic de cand am masina, la inceput era de 1.8)

post-8848-0-91528300-1357840416_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!