Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Da, o sa incerc si asta.

Insa injectorul chiar functioneaza in parametrii. Atat la corectii cat si "in mers".

Iar figura asta o face o data sau de 2 ori dimineata la prima pornire.

Mi se pare tare ciudat. Daca ar fi din soft, ar face aleatoriu, cand l-ar taia capul.

Si cum am mai spus, facea si inainte de box EXACT la fel. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai studiat cauzele. Se pare ca problema apare la prima pornire, in momentul in care turatia ajunge pe la 2200 rot/min. Pana atunci nu face nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intre timp s-a agravat problema. Acum face si la cald. Dace intr-o veselie, pana ii dau talpa putin (pana pe la 3500-4000). Apoi nu mai face. Eroarea apare in momentul in care merg in sarcina partiala, adica pe drum drept, unde o mentin in acceleratie constanta.

Am reglat ieri injectoarele cu ceas comparator. Nu s-a schimbat nimic. O sa pun un alt injector sa vad cum e. Parerea mea ca totusi in injector agata ceva in anumite momente. Imi da un "limp" intern. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat prin schimbarea injectorului. E posibil sa fie doar vreun o-ring de vina, insa decat sa mai dau banii pe o-ringuri si sa nu fie ele de vina, am preferat sa schimb injectorul cu totul.

PS: mii demultumiri colegului lxl pentru ajutor. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
C o s m i n

Problema a reaparut, de data asta la injectorul 3, impreuna cu eroare pe senzorul de la axul cu came. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Problema rezolvata. Cred.

Avansul pe -1 a provocat aceste erori. Acum merge perfect cu el la 0. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil te referi la syncro angle, si la mine dupa schimbarea distributiei era la -0,6, acum dupa cateva sute de Km oscileaza intre -0,6 si -1,1 insa nu am nici o eroare, dar parca motorul e putin mai zgomotos. Prostia mea a fost ca nu am

masurat unghiul inainte de schimbare, dar cu prima ocazie o sa-l pun macar pe la +1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu zic sa-l pui fix pe 0. Acolo il aveam si inainte si mergea bine. Acum l-am pus iar pe 0.

Eu am in continuare eroare pe injectorul 3. Aceeasi ce o aveam pe injectorul 4 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded.

De data asta o sa schimb doar oringurile. :blah_: Vom vedea ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ma gandesc... oare eroarea sa fie provocata de pistonul de inalta presiune? :(

Acum imi dau seama ca pistonul de la injectorul defect (nr.4) l-am pus la injectorul nr.3...

image7q.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e foarte posibil, daca pistonul are o uzura, motorina scapa in sus pe langa el intr-un colector al liniei de retur si nu se mai poate realiza presiunea ceruta in injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista colector... daca scapa scapa in ulei... deci sigur nu e cazu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in schema injectorului e prezentata acea zona care preia scurgerile de pe langa piston si comunica cu canalele returului la nivelul injectorului. La ce presiune e acolo, si la un injector nou sunt ceva scapari care au fost luate in calcul de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Raspuns: nu e de la acel piston, si nu e nici de la o-ring-uri. E in injector ceva.

Am schimbat si pistonul si oring-urile. Nici o schimbare.

Urmeaza sa-l desfac bucati sa vad ce gasesc prin el. Valorile fiind bune, banuiesc ca duza ar fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal baieti. Am si eu o problema. Masina dupa 2 min de la pornire are un tremurat. Am diagnosticat 2 eroari: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU si 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation . De la ce poate fi si cum se poate rezolva ? va multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)

Possible Solutions

* Check Engine Control Unit for Fault Code(s)

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare

Am reusit din pacate sa intervin si eu pe acest topic :), cu o situatie mai interesanta...in timp ce imi parcam masina printre troienele de zapada din parcare, am reusit astfel sa aprind pe bord senzorul de CHECK ENGINE si martorul ESP in acelasi timp...dupa maxim o ora de la acest "eveniment" m-am decis sa ma duc la mecanic...pe traseu masina a inceput sa se opreasca pur si simplu...de cate ori se oprea imi aparea doar semnul de baterie...o porneam la cheie, mergeam ce mergeam si iar se oprea...din cate am sezisat de ficare data cand dadea sa se opreasca se auzea un zgomot in stanga fata (pe langa bord) ce parea a fi ca un scurtcircuit...acum stau cu masina in fata blocului si nu stiu ce sa fac? sa cumpar baterie sau sa incep sa ma ingrijorez mai mult?

sper sa reusesc maine sa ma duc taras grapis pana la mecanic...

daca aveti ceva pareri si indicatii le astept cu cea mai mare placere...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Parca a stat LOLO in masina cu mine si povesteste : :icon_rendeer:

Azi plec din bucuresti spre Targoviste toate bune si frumoase, 130km/h nimic deosebit. Camion, reduc viteza , a doua si ma bag in depasire, a treia si duc mai mult in turatie ~ 4500 ture nimic suspec doar ca in max 10 km simt cum motorul incepe sa-mi faca probleme. Murea sub mine si mergea din ce in ce mai greu, am tras pe dreapta si am oprit motorul; l-am pornit mergea groaznic trepida motorul foarte urat si nu mergea rotund, imediat mi s-a aprins si martorul ESP pe bord. Sun un mecanic si imi spune clar "un injector pa!" dar sa incerc sa trag de ea usor usor pana intr-un service sa faca un test.Fiind in Targoviste am fost la reprezentanta Skoda - Service. Pune testerul : Injector Cilindru 1 stricat.

Bine asa au tradus ei dar e clar ca acel injector e dus. Am intrebat la ei cat ar ajunge injectorul - pret 18.000.000 lei cu cel stricat la schimb.

Concluzia : Am pus-o !

Ce fac? Aveti idee unde gasesc un injector pt G4 TDI- PD 85 kw 115cp 2001 cu motor AJM si eventual un pret mai de Doamne ajuta !

Eventual cineva dragut sa faca efortul sa vina pana in Colentina - Dna Ghica cu VAG-Com pt o diagnosticare mai eficienta fata de aia care au facut-o cei de la Skoda ?

Multumesc si astept raspunsul vostru !

Am auzit de la mecanici din Pitesti si Targoviste ca fac asa ceva.

Iti cere injectorul tau la schimb cu unul nou( ori bun...bun e si al tau dar tu nu sti)...si doar pt. ca iti rezolva problema iti cere bani :separat de manopera + milioane bune si injectorul tau ( il lasi la el)la care doar nu facea contact perfect o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si la mine passatul de 90 cp trepideaza la turatii diferite si cand se incalzeste la 90 de grade nu trepideaza la fel de tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Din pacate acuz si eu aceleasi simptome ca in postul 1 al acestui topic. Motorul functioneaza normal, trage normal, totul OK, atat cat pot sa imi dau seama eu, insa atunci cand se incalzeste tremura destul de tare doar la relanti, incat se simte in scaun. La citirea valorilor de compensare, pe injectorul 4 am +2,99 si sta fix la valoarea asta. Daca accelerez, dupa ce ajunge iar la relanti, scade la +2,5, dupa care urca incet si sigur catre 2,99, unde ramane iar fix. Pana sa dau de topicul asta aveam si eu eroarea cu "misfire" pe cilindrul 4, pe care o tot ignoram, deoarece motorul nu prezenta simptomele astea decat in ultima vreme, imediat dupa schimbarea filtrului de motorina si curatarea sistemului cu solutie wynn's care se pune in filtru.

Address 01: Engine	   Labels: None

Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1

Component: R4 2,0L EDC G000SG 6201

Coding: 0000072

Shop #: WSC 73430

2 Faults Found:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 46.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.29 V

Inj. Quantity: 2.96 mg/str

Temperature: 16.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca ai rezolvat. Misfire Detected - e clar o problema de contact electric (contact in mufa sau bobina injector intrerupta).

Valoarea de compensare poate fi efect al unui "electrical malfunction", iar "misfire detected" NU e efect al valorii respective de compensare.

Capacul de culbutori se demonteaza tot asa. Nu iti trebuie nici o garnitura de schimb (decat daca o rupi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns. Cam ce vroiam sa aud :) Am demontat intre timp capacul, am scos mufa, am str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer... eu am vazut pistoane topite din cauza injectoarelor, pe un motor AVF (1.9 TDI). Asa ca ai grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O valoare cu + la compensare, mie imi suna a injector infundat, sau care nu poate pulveriza cantitatea necesara de combustibil, a. i. ECU incearca sa compenseze deschizand mai mult, pentru a introduce mai multa motorina. Acum, nu stiu ce ar putea duce la topirea unui piston: motorina mai multa care sa creeze detonatii mai puternice, si cu degajare de caldura mai mari, sau motorina mai putina, care sa duca la o ungere deficitara a cilindrului, si cresterea temperaturii prin frecare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in cazul tau e motorina mai putina deci nu e periculos. Topirea pistonului se produce ca urmare a excesului de motorina, care ajunge sa arda pe suprafata pistonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff, m-am mai linistit. Un prieten imi spusese ca ungerea cilindrului se face si prin motorina injectata, de-asta intrebam :biggrin:

Intre timp au disparut trepidatiile de la relanti cand motorul este cald, iar consumul in aceleasi conditii a revenit la 0,4 l/h de la 0,7 cat era atunci cand compensa injectorul 4. Sa fi disparut problema? De abia astept sa-i fac un scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!