Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Dimineata, motorul rece, pornire normala, turatie normala, consum in bord computer normal (incepe de la 1,8-1,9 l/h si scade treptat ). Las motorul sa se incalzeasca un pic. Dupa aprox 1,5-2 min. incep sa apara trepidatii (rateuri poate e mai corect spus) destul de puternice, la inceput cate unu' , dar dupa cateva secunde deja sunt continui, moment in care se aprinde in bord martorul de la ESP. Masina face urat, trepideaza si motorul se aude de parca ar merge in 3 pistoane (ca la vechea dacie). Degeaba opresc motorul si repornesc; fenomenul ramane. In fine, plec de pe loc, rulez asa "tusind in 3 pistoane" aprox 2-3 km prin oras pana incepe sa creasca temp apei. De obicei consumul pe distanta asta (motor rece, iarna) era undeva pe la 11-12%, ei bine in conditiile de mai sus azi dimineata era pe la 30%. Fenomenul persista si dupa ce motorul se mai incalzeste (nu-mi dau seama daca "taria" trepidatiilor e mai mica, martor ESP aprins) si dispare doar daca opresc si repornesc motorul.

Oare cum de n-am dat peste topicul asta mai devreme?

Si eu am aceleasi simptome. Dar la mine apare doar in mers si se aprinde ESP si ABS. Tot asa dupa vreo 2-3 km. Daca iau contactul si-l pun din nou, dispare si trepidatul, si se sting si martorii.

Si toate astea tot asa, din iarna. Am pus pe seama frigului, oricum. Presupun si eu un contact de injector, care fiind frig, se contracta ceva pe-acolo pana ajunge la o anumita temperatura.

Eroarea aparuta e in felul urmator:

Monday,08,December,2008,09:35:47:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

Mileage: 178190km/110722miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-115.LBL

Part No: 038 906 019 AJ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1305

Coding: 00002

Shop #: WSC 49832

1 Fault Found:

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL

Part No: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D46

Coding: 04255

Shop #: WSC 49832

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Cele 2 erori apar concomitent. Nu apare una fara cealalata.

O fi tot un contact imperfect? Sa nu ma apuc de desfacut aiurea. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita de incercat; curatitea contactelor injectoarelor nu are cu ce dauna ...si poate ca aici e "buba" si la tine... Operatia e simpla si a durat aprox 15-20 min; important e sa ai un loc calduros unde sa o poti face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de-asta mi-era. De frig.

Plus ca eu fiind mai perfectionist, am lipit si garnitura cu silicon sa nu scape nici un abur de ulei.

Dar... de ce mi-a fost frica tot nu scap. Vorba ta, macar de-ar fi numai atata.

Mai astept pareri, poate a mai avut cineva exact eroarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, cum am zis si la tel, mie cand mi sa aprins martorul ESP si ABS, nu se mai alimenta motorul suficient si scotea mult fum albastru. Acuma la motoarele pd, care au pompa electrica, poate e altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema la un A4 TDI 101 cp motor AVB.

Intermitente la motor in 2600-2800 ture, daca insist in zona aia se aprinde becul de ESP si eroare de fault engine.

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LF

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4907

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E04A259084 AUZ6Z0D0097411

1 Fault Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Cred ca problema este tot din contactele mufei injectorului.O sa va tin la curent daca rezolv problema.

Modificat de modchip-guru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu nu am ESP dar daca incerc sa turez motorul la rece mai tare mi se aprinde martorul de la ASR, daca opres si pornesc din nou motorul se stinge , chestia asta o face doar cad e rece motorul , singura eroare care o am si nu pot sa scap de ea este la senzorul de pe arborele cotit G28 , ceva sugesti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian, daca tot ai pus ce eroari ai acolo, verifica si furtunele de vacuum pt eroarea Charge Presure Positive Deviation. Rezolv-o si pe accea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Beşcu - te rog ajuta-ma cu mai multe detalii referiotoare la furtunele de vacuum...pozitionare si ce anume trebuie sa constat la ele (vis-a-vis de eroarea de care vorbesti). Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o poza in are sa iti dai seama:

In cel mai rau caz, este imbacsirea turbosuflantei, dar din cate tin eu minte eroarea era cu negative deviation. Sper sa nu ma insel!

Verifica daca sunt frecate de suportul care le tin, sa nu fie sparte.......

post-14575-1232049190_thumb.jpg

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Beşcu - Multumesc!...cum se mai incalzeste afara si prind un timp liber ma apuc de treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am unit topicul cu unul deja existent pe tema asta.

Am scos pe rand toti papucii din mufe si i-am strans individual pe fiecare, apoi i-am bagat la loc in mufe si mufele in injectoare. Nici o schimbare. :)

O sa mai verific si mufa rotunda ce intra in chiulasa cu alimentarea injectoarelor.

Spunea mai sus colegul Answers ca s-ar putea sa fie din bobina injectorului. Cum se scoate din injector? Se poate fara a scoate injectorul din chiulasa? La ce ar trebui sa fiu atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar pentru a scoate injectoarele este o presa ,dar se pot scoate si cu doua surubelnite si rotit usor...dar trebuie citita cu atentie scanarea, daca alimenteaza in axces este foarte posibil sa fie din injector si nu din mufa, care pentru rezolvare ar fi recomandat o curatire cu solutie direct pe motor iar pentru defectiunea cu electrical malfunction abia atunci se recomanda strangerea papucilor electrici de la ficare injector in parte.....deoarece la schimbarea injectorului se recomanda exact acelasi tip ,ar trebui incercata remedierea problemei pe masina fara costuri suplimentare. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia ciudata e ca are corectii foarte mici pe injectorul ala, chiar mai bune decat restul. E undeva pe la 0.15-0.2. Urmatoarea miscare va fi o curatare a mufei rotunde din capatul chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si mufa rotunda. Nici o schimbare. Oricum, contactele erai ca si noi.

Cred ca suspiciunile cad tot asupra injectorului. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, nu ma injura dar te rog sa mai desfaci odata capacul de chiulasa, scoti toate mufele de la injectoare si mufa mare din capatul chiulasei si verifici daca NU ai vreun scurt intre cablaje, cu un multimetru mai de domane-ajuta. Daca nu ai lucrurile se complica: ori electrovalva e de vina ori ECU (tragic!!!), sansele sunt mai mari spre ECU.

Sau, mai simplu: daca are cineva sa iti imprumute un ECU si ai si posibilitatea sa efectuezi codarile pentru a-l schimba, fa-o.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, m-ai spart :(

Cred ca o sa fac o rocada intre injectorul ala si un altul si sa vad daca se muta eroarea odata cu injectorul. Bannuiesc ca in acest caz ar fi clar ca injectorul e cel bolnav, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le schimbi intre ele si eroarea se muta pe injectorul care lai mutat, clar ca e injectoru de vina. daca iti ramane eroarea tot pe injectoru 1 atunci trebuie sa iei cablaju mai amnuntit la verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cosmin, daca injectorul este defect se va muta si defectul. Daca nu, cablajul si ECU ;)

Da-mi te rog un PM cu VIN-ul si o sa iti dau o procedura de verificare a cablajului din chiulasa (de la PD-uri la mufa mare). Imi trebuie VIN-ul ca sa iti dau exact configuratia pinilor in mufa mare. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi buna. Uite aici: WVWZZZ3BZYP497946

Toutusi eu cred ca-i o problema de contact la mufa din ECU. Ca prea apar ambele erori deodata. Am mai gasit 2 colegi care au mai avut problema asta aici si aici. Dar n-au postat si rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Garantez ca este Missfire pe unul dintre injectoare, alaturi de eroarea PD unit cyl X Electrical Malfuncion. Se desface capacul de la chiulasa, se scoate mufa de la injectorul pagubos, se curata contactele de pe injector si de pe mufa, apoi se trange mufa (este exact ca un papuc electric) si se conecteaza. Atentie mare cum strangeti capacul de la chiulasa ca se dau foarte foarte repede suruburile peste cap.....Intalnit problema pe 4 masini.....si pe masina personala

LE: Daca zici ca trepideaza asa rau si relantiul variaza sigur sigur este pe injectorul 1 sau 4. De exemplu pe injectorul 2, doar tremura foarte putin si relantiul nu varia

am si eu o problema ku o skoda Fabia din 2001, motor de 1.4,16 valve,probleme aproximativ la fel cu cele postate deja doar ca la mine nu ma lasa sa fac testul la motor prin vag com.ce sa ii fac?.Problemele s-ar prezenta: pornesc masina,merg 2-3 sute metri si apoi sta numai la relantiu si nu se mai tureaza.Nu prea le am eu cu mecanica si electronica asa k trebuie sa imi dati va rog eu mura in gura ce trebuie sa fac....multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cosmin

In cazul in care nu ti-ai rezolvat problema deja,....

Prima mea intrebare este daca ai remap facut pe masina?

Eroarea

17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-10 - - - Intermittent

apare in momentul in care ECU ii spune injectorului ca are nevoie de mai multa motorina decat poate el sa "gestioneze". De obicei eroarea asta apare pe masinile cu power box sau cu remap. Cei de pe forumurile de afara numesc chestia asta Overfueling.

Sper sa te fi ajutat !

Drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ma chinuie dimineata.

Am si remap si powerbox. Insa problema a aparut inainte de powerbox, si persista si fara el.

Ai vreun link cu altii care au rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu. Sesiunea asta ma omoara.

Dar urmeaza. Nu cred ca e sanatos sa iei contactul si sa-l pui din nou in mers in fiecare dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine,

Uite o explicatie si mai buna si cu niste potentiale solutii:

17678/P1270/004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

Possible Symptoms

Drivability Issues

Reduced Power

Rough Engine Running

Increased Emission Values

Possible Causes

Regulation times exceeded

Contact resistance

Possible Solutions

Check Injectors and Injector Wiring

See Meas. Value Block 018

Check Resistance of Injectors/Wiring

Eu as sugera sa incerci urmatoarea chestie. Sa rescrii pe masina softul original si sa vezi daca mai face chestia asta. e posibil ca cel care ti-a facut softul sa iti fi supradebitat injectoarele si de asta sa fi cedat unul dintre ele si sa nu mai cada pe valorile specificate in soft. Daca pe langa soft ai mai pus si power box e mine unul nu m-am mira sa fie mort de tot injectorul ala.

Incearca chestia cu softul, posibil sa te ajute :D

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!