Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Desfa capacul la injectoare si intareste contactele in mufa injectorului....si vedem dupa aia ce valori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ,tocmai a scris ca a facut asta.

 

Verifica starea axei cu came .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut.... muta injectorul pe alt cilindrul si vezi daca se muta si valoarea. Daca da, atunci injectorul este defect. Daca nu, inseamna ca ai o problema pe cilindrul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pa si pusi injectorul 4. Am avut 2 asa, la fostul motor.

Rezolvarea: alt injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

+1. Am avut si eu un injector asa , a trebuit schimbat.

Insa e bine sa probezi si ce a scris @ Florin inainte de a cheltui banii pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog ajutati.ma si pe mine cu interpretarea urmatoarei erori la un golf 5, 1.9 tdi pd. 16687_ cylinder 3 misfire detected P0303..000..intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa capacul la culbutori si strange papucii din conectorul injectorului 3, dupa cum ai putut citi si in topic.

Numerotarea incepe de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strins papucii din conectorul injectorului 3 si nici o schimbare. Valoarea pe respectivul injector e de 2.9.Fix 2.9, nu creste, nu scade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa ai o problema electrica pe solenoidul injectorului.

Muta pozitia injectorului(pune l pe cilindrul 2 de exemplu), daca se muta si valoarea e asa cum banuiesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ma pricep, daca ar fi o problema la solenoidul injectorului, asta ce inseamna, un alt injector sau se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altul(cu toate ca unii zic ca il repara).

Nu tin minte in care grup/elemente selectate in vdcs se poate masura"starea injectorului" daca incepe cu 0 e problema pe cilindru daca daca e cu 014 e problema solenoid, asta in cazul in care iti da injectorul cu +3(daca nu te lamureste nici un coleg pana maine, am sa ma uit eu si o sa ti spun exact unde sa verifici).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare .va deranjz si eu cu doua intrebari: Florin ai spus ca exista atelier de bucsat chiulasa in Bucuresti. un telefon ceva de acolo? adresa?

si doi: pe injectorul 1 am - 1.7. asta dupa ce am schimbat doua injectoare si dupa ce am reglat pe toate,oring-uri schimbate. injectorul 1 si 4 sunt cele vechi de pe masina care aveau valori pana in 0.8. sa fie de la reglaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca sa iti fac rost.... sa-mi trimiti PM sa imi aduci aminte si sun sa fac rost de el.

 

posteaza valorile la toate injectoarele, cu motorul cald - peste 80 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau cam asa din memorie: 1:-1.7, 2:0.3, 3:0.2 si 4:0.5. Aproximativ din ce imi aduc aminte.o sa le mai masor odata, exact, cand ajung la o diagnoza. Din valorile de mai sus ce concluzii se pot trage? Nr 2 si 3 sunt cele schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ies la calcul... deci, fa verificarea, posteaza exact valorile, dupa care vedem despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.

 

M-am lovit si eu de aceleasi simptome la ALHAMBRA 1.9 tdi : mers scuturat si ESP aprins.

Am facut un test si rezultatul in 02.12.2015.txt.

 

Am desfacut  capacul, am scos mufa de pe injectorul 2 si am pus-o la loc.
Am sters toate erorile si am refacut autotestul.
Avem urmatorul rezultat atasat in 
Log-MM09CTH-VSSZZZ7MZ4V504191-225160km-139907mi-2.txt
 

Mentionez ca motorul era cald si masina nu o miscasem din loc intre teste.

 

Am sa refac testul cu motorul rece si sa vedem ce zice.

 

Poate nu e locul aici dar ma puteti sfatui ce inseamna la ABS : Excessive come Errors?

La primul test aveam doar:

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30  
            008 - Implausible Signal - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory
 

02.12.2015.txt

Log-MM09CTH-VSSZZZ7MZ4V504191-225160km-139907mi-2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAsunt prea multe erori de comunicatie cu modulul si nu le poate citi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindeam eu dar la primul test aveam doar 2 pe care le-am sters.

Am sa mai fac un test si sa vedem ce zice.

Apoi revin.

Mersi, Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut testul.

Pare ca e OK.

 


M-am uitat si pe measuring blocks si am vazut ca MAF actual si EGR duty cycle nu sint in interval. 

e grav? ce ar trebui sa fac?

A 3-A.txt

post-65517-0-12432400-1449058726_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru debitmetru... fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , stiu ca exista topick pentru asta , dar am o alta problema la un Passat din 2001 1.9 tdi , problema a inceput acuma de 1 luna cand la pornire dimineata cand ii rece masina porneste bine dar nu se stinge abs si esp , ca sa le sting eram nevoit sa opresc si sa repornesc masina , azi cand mergeam in oras cu masina in treapta a 3-a la acceleratie incepea sa tremure masina , cand nu acceleram nu tremura .

 

Si seara cand am pornit masina dupa ce era incalzit la 90 grade a inceput sa tremure mai tare la acceleratie s-au aprins in bord abs si esp .

Am verificat cu vcds si nu are errori :

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVB.lbl
   Part No: 038 906 019 KC
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4896  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 62C1DB2CEE54AEE
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Stiu ca daca se aprinde esp + abs ii de la injector , dar nu imi da nici o erroare .
Masina trage foarte bine , nu simt lipsa de putere deloc .
Oare ce poate fi ? 
Modificat de C o s m i n
mutata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu ai erori, trebuie topic? Puteai posta frumos aici.

Ai citit erorile in timp ce aveai martorii aprinsi sau dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vdcs in 013 injectoarele in momentul cand tremura sa vezi ce compensatii ai.

Verifica/inlocuieste filtrul de motorina si...sper ca nu ai montat un cip de putere pe motor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roli - verifica si erorile stocate pe 03-ABS.

 

romy, cip de putere montat pe motor..... banuiesc ca zici de power box... adica rezistenta care sa pacaleasca ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de ala spun, am avut un sharan care dupa o zi de munca(unde la verificari totul era ok)care mergea frumos pana il urcam din mers pe la 2500 ture, cand ajungea acolo ABS/ESP aprins si intrerupea de l lua dr.., sa gandit sa mi spuna proprietarul ca a montat un power box de 40 euro(si ascuns al naibii).

Banuiesc ca scanare pe ABS a facut.

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!