Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Irelevant.

Un test concludent dar care necesita timp si cunostinte, ar fi sa schimbi intre ele un injector bun cu unul problematic si sa vezi daca se muta si eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie relavant... gen distributie pusa un dinte aiurea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou..

De dimineata..am umblat cu masina prin oras...totul pare in regula..nici o eroare..nimic.

Ce e de remarcat e ca masina a pornit destul de greu dimineata..a invartit mai mult si a luat-o in 3..dar a pornit la prima cheie..

Dupa ce s-a stabilizat relantiul..statea putin peste 900 de ture...totul normal..

Acum insa mi se pare ca nu mai e asa "agresiva"...mentionez ca atunci cand am cumparat-o avea avansul la 6.6 dar tragea fenomenal..nu discutam cu AVF tatalui meu..

Motivul pentru care am decis sa umblu la avans a fost tocmai aceasta: pornire greoaie la rece si consumul la relanti (1.8) si consumul in general care este undeva la 12-13..

Sa fie distributia pusa aiurea..? Sa fie ceva la ECU (remapare)..?

Voi reveni..

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa banuiesc... de aia ti-am zis de atatea ori - verifica distributia.

din soft, nu prea are cum sa fie - la cum iti face tie.

Trage slab din cauza reglajului avansului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri schimbate, cablu schimbat, valorile pe diagnoza sunt cele din poza.

Cu toate astea injectorul 2 da 'Regulation Range Exceeded' ( a fost schimbat cu alt injector si s-a schimbat si eroarea de pe un cilindru pe altul ).

Nu se mai poate face nimic decat alt injector sa inteleg? Nu se pot reconditiona?

post-26780-0-24243000-1358110764_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-i si lu' vw_boy, ca poate pe tine te intelege. ;)

Nu mai ai ce le face. Am si eu 2 de-alea. Obiect de studiu pentru posteritate.

LE: se pot reconditiona. La pretul de ~ 1800 ron/buc. Esti interesat? :D

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin...fara nici o rautate...poate imi explici, de ce, de 4 zile, de cand am marit avansul nu mai am probleme...???

Chiar tin cont de sfaturile date de tine...si vorbesc serios cand spun asta..

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga-te sa ramana asa in continuare. Eu chiar ma bucur. :)

Dar ar fi prima data cand se rezolva cu avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw_boy, 1.8 L / h consum la ralanti? E imens, avand in vedere ca ieri am vazut cu ochii mei un Passat AVF care consuma 0.2 L / h. Si, avea aceeasi problema cu injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.2 iar NU E real. ;)

0.6 e tipic pentru motoarele astea.

0.4 au motoarele de 116CP (AJM/ATJ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nu e normal reglat avansul axei cu came, la +6.... daca totul e ok, merge bine... verifica totusi distributia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol... acum vad. 6 grade plus... mai poti intra in depasire cu masina?

In mod normal daca iesi din plaja -5 - +5 grade la avans, nici nu mai porneste motorul.

Deci ai ajuns la un compromis... anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in mod normal - cu o distributie pusa cum trebuie si un avans reglat peste +6, masina abia trage.... aici e suspect - ca lui ii trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...cum am zis intr-un post anterior acum am avansul la 5.5 - 6.0 (cand am luat masina era la 6.6)

Florin...zilele astea am sa iti urmez sfatul si voi verifica distributia... (caut un mecanic priceput..pana acum am fost se pare doar la amatori...)

Masina trage bine, porneste mai greu (invarte de mai multe ori, dar la prima cheie)...dar parca tragea si mai bine la inceput cand am luat-o...(avans 6.6)..

Urmeaza sa verific distributia zilele astea si apoi revin..

Nu mai vreau sa "poluez" topicul si sa il supar pe Cosmin.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma supar mai... dar faptul ca ai plimbat saraca masina doar printre mecanici amatori se pare ca-si spune cuvantul.

Succes la verificari si sa revii cu rezultate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, daca nu ai un mecanic de casa , unul pe care sa il cunosti, sa stii cat se pricepe.... asta-i pretul pe care il platesti. Nu zice nimeni sa se duca din prima unde e defectul, dar nici sa faca experimente pe masina ta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti,puteti sa-mi spuneti si mie mai exact ce problema e asta...

Adresa 01: Motor Eticheta: Redir. eşuată!

Număr VAG: 03G 906 018 HW:

Componentă şi/sau versiune: R4 2.0l PPD1.1 G 9722

Codare soft: 0000072

Număr atelier: WSC 10108 599 69903

VCID: E2C0C47B3DDF3708D73

1 cod a gasit

17669 - Supapa pompa -injector cilindru 1.-N240- limita superioara Depasita

P1261 - 006 - - intermitent

împrejurări cod

Starea defectului: 00100001

Priorit.defectului: 0

Frecv. defectului: 6

Resetare contor: 234

rulaj: 159483 km

Indicator de timp: 0

Data: 2013.01.06

timp: 12:27:20

împrejurări cod

RPM: 1760 /min

Text: 152 Nm

viteză: 45.0 km/h

sarcină: 73.3 %

Text: 5.125 uF

Text: 14.75 mJ

Text: 8 mJ

brut,Index/Key Err.: 198 024 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil problema la mufa - vad ca ai BKP - de ce nu te duci la reprezentanta sa ti le schimbe pe circulara? Aceasi problema o aveam si eu in mod aleator - acum nu mai apare nimic - toate injectoarele schimbate la PNBV1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta,dar nu au zis nimic de aceasta problema,si oricum mi-au zis ca le schimba numai daca pica de tot...ca simptome,la pornire fiind rece ,in special iarna tremura si un mic val de fum albastru,la cald fum negru doar cand accelerez puternic,in rest trage foarte bine...ce parere ai?

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa citesti acest topic. Se schimba toate injectoarele daca sunt indeplinite conditiile din ultima circulara.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut. Am o problema cu ESP-ul. Intra in mers cand virez usor dreapta in curbe la viteze in jur de 100 km/h +-.Ce ar putea fi? Mentionez ca numai cand virez dreapta face. Motor AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand poti, fa o scanare sa vedem daca ti-a stocat eroare pe ABS. Presiunea in pneuri este aceeasi ? Pneurile au aceleasi dimensiuni ?

 

ai inlocuit ceva de curand, la directie, planetara, rulment ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme la senzorii duo montati sub bancheta spate. Daca doar intra ESP nu se stocheaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nimic,pneurile au aceeasi dimensiune, presiunea e ok. Am uitat sa mentionez ca mi s-a aprins de cateva ori martorii esp+abs si pana nu am oprit motorul nu s-au stins.M-ar putea ajuta cineva cu o scanare in Bucuresti sau in imprejurimi? Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare

detin  un vw passat 1,9 tdi PD 96kw  2001 tiptronic.am urmatoarea problema, dimineata dupa vreo 2 minute de la pornire incepe motorul sa trepideze la intervale de 30 secunde ceva de genul .daca il las la relantiv apare esp in bord merge in 3 pistoane  si tremura si mai tare ,oresc repornesc dispare ,dar nu intodeauna cateodata trebuie se repet de mai multe ori sa dispara  ,dar in schimb daca il tin turat peste 2000 rpm pana se incalzeste putin motorul  atunci nu mai  am aceasta problema ,merge normal  .trepidatul  acesta apare doar la rece.tin se precisez ca si consumul este ridicat.undeva in jur de 10 litri in oras si 8 in afara,computerul de bord  ara consumuri extreme  la cea mai mica apasare pe acceleratie creste consumul cu 1 litru 2 depinde cat de tare accelerezi si aicea ma refer la consumul pe 100 de km nu cel instant. din pacate nu dispun de un tester.

astept ceva sfaturi ideei va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!