Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Da maine sper sa-mi fac timp sa dau capacul jos si sa curat papucii, eventual sa ii strang un pic. Sper sa fie de asta cauza. O sa postez rezultatul!

Modificat de cornel4575
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nici o schimbare, dupa ce am schimbat cablajul de la injectoare. Nu stiu ce ar mai putea fi. Oringurile de la injectoare ar putea da astfel de trepidatii la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut sunt nou pe aici si nu prea stiu cum se procedeaza...

Deci, am achizitionat un passat B5 din 2000 , 1.9 TDI 85 kw pompe duse, si la relanti uneori are niste intreruperi (un fel de rateuri) merge merge si mai intrerupe si tot asa , dar nu mereu.Fum nu scoate deloc.De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate. Cauzele pot fi multe : injectoare,fire,mufe,compresie,etc.....Nuavem cum sa ghicim problema ta

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am o mare problema, de o saptamana dau jos capacul chiuloasei si string firele de le injectoare , verific contacte, inlocuiesc injectoare si inebunesc ca nu -i dau de cap sa nu mai mearga in 3 pistoane si sa nu mai trepideze. problema apare pe cilindrul 3 ce are valoarea de +2.99 iar cilindrul 1 il compenseaza cu vloarea de - 3.01. Cylinder 3: Misfire Detected - Intermittent

Am inlocuit si injector 3 , la fel , firele verificate, strinse , reglaj injector - culbutor, strins la max. si desfacut 225 grade . Trepideaza si merge in 3 . Verificat compresie , buna .

Diagnosticuri primite: - piston spart .

- biela stamba.

- chiulasa fisurata ,

- supape arse

- axa came uzata..

Va rog , dati un sfat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a verificat cablajul, pana in ECU... atunci problema poate sa fie mecanica. Totusi, cand e o problema mecanica pe un cilindrul, trebuie sa se vada la un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu votez pentru axa cu came uzata sau tachet obosit.

Cum spunea Florin, problema e mecanica. Asta inseamna ca trebuie mers la un mecanic bun. Inainte de a desface motorul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am veificat si ECU , prin inlocuire cu altul fa fel , iar problema nu este din el . Reverificat toate cablajele pana la injectoare si sunt OK. Deci, ma apuc de dat axa cu came jos si tachetii.

Chear nimeni nu a mai avut aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este electric, atunci poate fi doar mecanic,ax came, tachet,supape, piston, dar eu cred ca ai probleme la supape(arsa sau crapata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chear nimeni nu a mai avut aceasta problema?

Doar ti-am spus ca eu "chear" am intalnit mai multe cazuri si a fost din axa cu came si tacheti.

Dar nimeni nu-ti poate confirma pana nu desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat axa cu came, tachetii, am verificat si nu prezinta probleme,tachetii nu sunt fisurati sau deformati,iar axa cu came are o uzura mai mare pe cama de admisie la pistonul 1(mai mica cu 0,6) fata de restul , joc ce cred ca il preia tachetul.

Poate poti sa fi mai explicit, ai ceva valori , dimensiuni pentru verificare?

Am demontat axa cu came, tachetii, am verificat si nu prezinta probleme,tachetii nu sunt fisurati sau deformati,iar axa cu came are o uzura mai mare pe cama de admisie la pistonul 1(mai mica cu 0,6) fata de restul , joc ce cred ca il preia tachetul.

Poate poti sa fi mai explicit, ai ceva valori , dimensiuni pentru verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai spus in postul -181- ca ai verificat compresia .cat era pe fiecare cilindru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 bar e inca ok ,desi e la limita inferioara .ideal ar fi sa nu fie o diferenta mai mare de 1 bar ,intre cea mai mica si cea mai mare valoare (desi mai sunt acceptate si valori apropiate de 2 bar ,dar al tau fiiind la limita :tuktuk: )

nu stiu cat tre sa fie inaltimea camelor la motorul tau ,dar mai bine informeaza-te si masoara-le inainte de a remonta .

la un 2.0 tdi pd am rezolvat o problema asemanatoare ,jucandu-ma cu avansul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

Am mare nevoie de ajutor, de un sfat de la voi. Tata are un Sharan, 2001, 1.9 TDi, 66kW, cod motor ANU, PD, turbina cu geometrie variabila. De ceva timp a inceput sa se aprinda ESP-ul in mers, fara alte simptome. Am pus diagnoza, rezultatul fiind

 PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded 

, eroare aparuta pe ENGINE.

In ultimile zile masina a capatat comportament haotic, motorul trepideaza puternic si parca merge in 3. Mi-a zis tata ca nici nu porneste uneori.

A fost la un mecanic care a schimbat injectorul 1 cu injectorul 2 si eroarea reapare tot pe injectorul 1, moment in care i-a propus sa desfaca motorul.

As vrea sa nu se grabeasca, de-asta cer sfatul vostru. A avut cineva eroarea asta si a scapat fara desfacutul motorului sau fara un set nou de injectoare?

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se verifice cablajul de la ecu pana la injector.Daca zici ca eroarea reapare tot pe cilindrul 1 atunci e posibil sa fie probleme cu cilindrul. Gen compresie slaba,tacheti uzati,axa cu came, etc. Ar fi fost ideal sa fi scanat injectoarele sa vedem ce valori ai pe fiecare, erorile stocate si sa verifici cablajul, sa strangi putin papucii din mufa injectorului. Succes

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am facut diagnoza m-am uitat si peste valorile injectoarelor, si erau intre -0.3 si 0.3 . Pe atunci eroarea aparea, se aprindea ESP-ul dar motorul mergea rotund. Asta acum mai bine de o saptamana. De cand merge in 3, nu am mai scanat ca nu am avut timp.

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ikks

inaintea sa desfaci motorul ,verifica compresia . de la valorile ei se pot deduce multe lucruri .vezi post #190# .dar condivid ideea lui Laurentiu

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai, intareste contactele din mufa injectorului si verifica cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dat comanda de un cablaj nou. Masina a ramas fara baterie, deci foarte posibila o problema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat cablajul, si bateria, masina merge iar rotund. Axa cu came si tachetii sunt in stare perfecta, spune mecanicul. Cu toate astea, ESP-ul tot se aprinde. Ma uit maine sa vad daca e aceeasi eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi care e eroarea stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut compresia la un alt service, iar valorile sunt putin peste 24bari la cilindrii1,2,3 si 26 la cilindrul 4. masina merge tot in 3 pistoane , cu 299pe 3 si 301 pe 2 acum . Am schimbat kitul de distributie.

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.LBL

Control Module Part Number: 038 906 019 KP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4902

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01266

Additional Info: WVWZZZ1JZ5W051199 VWZ7Z0D0706062

VCID: 6FE7CD652D862D1

Fault Codes have been Erased

3 Faults Found:

16687 - Cylinder 3

P0303 - 35-00 - Misfire Detected

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)

P1266 - 35-00 - Implausible Signal

17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)

P1269 - 35-00 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axa cu came cum se prezinta..?

la erorile tale, problema poate sa fie din cablaj - aici zici ca a fost deja inlocuit - cu unul bun, sper - injectoare - sau axa cu came uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!