Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Salut.

Ma confrunt cu aceleasi trepidatii puternice ale motorului si martorul esp sta aprins cand motorul functioneaza. :blah_:

Motorul trepideaza foarte puternic atat la relanti cat si in mers.

Am cutie automata si cand accelerez chiar si foarte putin masina se zmuceste ca si cand i s-ar intrerupe brusc alimentarea sau retrogradeaza brusc cu 2-3 trepte de viteza - cel putin asa pot descrie evenimentul in opinia mea de necunoscator.

Oricum mai mult de 40-50 km/ora nici nu pot circula cu ea pentru ca imi da rateuri.

Problema este ca fac naveta Timisoara - Arad in fiecare zi si acum ma aflu la Arad.

Am discutat telefonic si cu mecanicul meu (e la TM) si mi-a recomandat sa ma intorc incetinel catre Timisoara.

Ce ma sfatuiti sa fac? Pot merge si asa sau sa ma duc la Arad? Daca raman pe loc atunci la cine sa merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am patit si eu in dimineata asta!Stateam la stop,adica la ralanti si am inceput sa am smucituri mici simultan cu oscilatii la turometru si cresteri de consum la ralanti.Dupa plecarea de la semafor, la nici un kilometru de mers, a inceput sa mearga in 3 cilindri, iar ralantiul statea pe 1.0l\h. fata de 0.6 cat sta normal.L-am sunat pe mecanicul meu,adica pe Cipos, si am plecat in service.Doar ce a auzit motorul si mi-a spus ca sunt mufele de la injectoare.Mi-a pus-o pe vag-com si injectorul 2 arata "Electric malfunction".Mi-a strans toate mufele la injectoare si totul a revenit la normal.Am uitat sa mentionez ca si mie mi s-a aprins ESP-ul!Cred ca ai aceeasi problema!La 15 minute dupa mine, a venit altcineva cu un Passat identic cu al meu si cu aceeai problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Depinde de eroarea stocata. Poate fi doar un contact de injector sau injector cu probleme.

In astfel de cazuri incercati sa luati/puneti din nou contactul si evitati a lasa motorul in turatie constanta. Testat de mine, cu rezultate destul de bune (pana la remediere).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar daca opreai motorul si-l reporneai mergea bine pana cresteai putin in turatie!Desigur nu au fost toate mufele slabite,numai cea de pe injectorul 2 arata eroare, dar daca tot am desfacut capacul am strans bine toate mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

Aum 10 minute am dus "bolnavu" la un service din Arad si n-a mai facut nici o fita cu toate ca nenea mecanicul mi-a chinut-o nitel.

Nici vibratii, nici martor aprins, de parca a stiut c-o duc la doctor. ?!?

E drept ca nu am mers suficient cu ea astfel incat sa poata aparea problemele.

Si nu am bagat benzina cum a presupus nenea: bonul imi sta marturie. Altfel nu ma lansez in comentarii ce tin de calitatea carburantului sau procentele de apa din el.

Imi mai recomanda cineva sa iau un aditiv de motorina - Liquimoly- si sa mai adaug cel putin 15-20l de combustibil super aditivat. Credeti ca ar functiona ca si solutie de avarie macar 60km?

Fiind necunostinta de cauza cred ca voi imi ma puteti ajuta cel mai mult momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

In cazul problemei cu tremuratul si martorul ESP aprins, uita de aditiv. Nu te va ajuta la nimic. Si oricum producatorul nu recomanda aditivi suplimentari in carburant. Poti da in alte belele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motanovici,

Ai facut vreo diagnoza cand ai ajuns la mecanic?Seamana al naibii de tare simptomele tale cu ce am avut eu azi dimineata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motanovici,

Ai facut vreo diagnoza cand ai ajuns la mecanic?Seamana al naibii de tare simptomele tale cu ce am avut eu azi dimineata!

Nu. Verificarea a fost facuta sa-i spunem "ochiometric".

Cand ajung in TM o bag la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu masinuta.

Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de usor era: aveam mufa de la motor (cea care trasnmite datele debitmetrului) scoasa din soclu. Probabil la ultima inlocuire a filtrelor n-a mai fost pusa la loc.

Am picat de fazani si eu si mecanicul pentru ca nici unul din noi n-a observat lucrul acesta la o inspectie vizuala. A trebuit s-o scanam ca sa ne dam seama ca ceva nu se pupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, trebuie sa intru si eu in randul celor care au experimentat "trepidatiile" motorului PD (asemeni celor cu arcul de sub scaun... am si eu acest arc in portbagaj).

A inceput cu o trepidatie mica si intermitenta, ca o intrerupere in relantiul motorului. dintr-o data, joi- 26.08.2010, a evoluat intr-o trepidatie mai mare, insotita de o pierdere a puterii motorului, care a durat... vreo 3 secunde dupa care a disparut. Vineri, 27.08.2010, motorul a pornit cu trepidatie, ca si cum ar fi mers in 3 pistoane. M-am speriat, l-am oprit si la a 2-a cheie a pornit normal. pe drum, dupa aproximativ 2 km, a aparut o trepidatie mare si din ce in ce mai frecventa, insotita de pierderea puterii motorului in plaja 2800 - 3000 rpm. In treapta a 4-a nu mai trecea de 3000 rpm. Ce era periculos si deranjant ca, trepidatiile si pierderea puterii, interveneau mai ales in depasiri si provocau transpiratia instatanee a soferului.

Ca sa nu o mai lungesc:

Am apelat la diverse service-uri, afland lucruri din ce in ce mai bizare si contradictorii:

- primul service: injecotrul nr 1 este terminat, trebuie sa schimbam bujiile. Dupa doua zile, un mecanic mai rasarit si-a dat seama ca motorul este diesel si ca bujiile nu au nicio legatura. Cost 50 lei - "constatarea" ????

- al 2-lea service: dupa o diagnoza sumara cu un aparat mititel, a venit verdictul: injectorul 1 terminat, am eu de schimb de la un passat, cu 100 EUR, dar sa vedem daca se potriveste. Veniti maine la 07 aici, lasati masina oprita cu capota deschisa, sa se raceasca motorul si pe la 11-12, o sa vina un mecanic sa schimbe injectorul. Cost 0 lei, pentru ca nu m-am mai dus.

- al 3-lea service: momentan nu este nimeni sa faca diagoza (nu era decat domnisoara de la birou), asteptati vreo juma` de ora, dar sa stiti ca nu este bine sa schimbati doar un injector, trebuie schimbate toate 4. Nu am luat in seama pentru ca era fata si destul de curata pe maini. Am asteptat aproximativ 2 ore, timp in care nu am vazut niciun mecanic niciunde, nici macar la masinile stationate in incinta, cu capotele ridicate. Ca sa treaca timpul mai repede, am intrebat cat costa un injector pentru motorul respectiv. Raspunsul m-a linistit definitiv: peste 2200 lei... BUCATA. Intr-un tarziu, plictisit de tot, am plecat. Cost 0 lei.

- am dat telefon unui mecanic, recomandat ca specialist in injectoare. Nu amavut noroc, omul era in concediu. Mi-a spus ca trebuie sa cumpar un set de o-ring pentru injectoare si ca o sa-mi desfunde el duza de retur, dar abia pe 06 septembrie. Asta este, nu am avut sansa.

- in drum spre casa am intrebat un patron de la o spalatorie (un baiat cumsecade), daca cunoaste vreun "meserias", pentru o diagnoza. Norocul meu ca m-a indrumat catre DAN. Poseor al unei Skode Octavia, cu motor identic cu al meu (AXR pompe duze) si care are si o firma de tuning pentru Skoda, dotata cu garaj.

REZOLVARE: identica cu indicatiile lui "ANSWER"

- curatare mufa rotunda-> masina a mers perfect toata dupamaiaza, a doua zi in drum spre sevici, trepidatiile au revenit.

- demontat capac si curatate cele 4 mufe de la injectoare-> masina a mers perfect si inca mai merge (aseara si astazi)

cost total: 230 lei (s-au mai schimbat: butonul de reglaj al farurilor si intesitatea luminozitatii bordului, un bec de la iluminarea numarului de inmatriculare, garnitura de la capacul motorului)

Va multumesc pentru postarile voastre, care m-au ajutat sa trec peste acest episod nasol, si sa rezolv problema destul de rapid si cu minim de cheltuiala (un injector nou, i-mi scotea din buzunar cel putin 2200 lei)...

Modificat de Brussolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o scanare problema asta se traducea prin "missfire" la unul sau mai multe injectoare. Probabil injectorul 1 gasit de ei dar interpretat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit aceeasi problema , ieri am fost un drum pana la brasov si pe oituz am scapat putin piciorul in acceleratie pe tot parcursul curbelor , dupa 15km ce am coborat oituzu intr-o depasire am constatat ca masina a fost mai puturoasa a ajuns mult mai greu la 150 km/h si ma gandeam ca poate o fi de la filtru de motorina sau cel de aer , astazi am facut un drum spre bucuresti era tot cam lenesa dar nu am bagat de seama , pe la focsani mi-au inceput trepidatiile pe toata masina , am tras pe dreapta si am deschis capota , am zis ca motorul parca vrea sa iasa de sub capota se misca la relantiu urat dar la turatii 2000-4000 nu aveam probleme de gen trepidat in masina , am mers asa pana in bacau si sia revenit , am vrut sa plec la o plimbare si cand sa o pornesc acuma seara imi facea aceeasi faza , nu am putut sa o pornesc fara sa o accelerez la relantiu a stat dupa ce am turato putin . ce trebuie sa fac ? sa iau un sprei pentru mufe oxidate sa dau la mufele la injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand faci o scanare si vezi exact ce probleme ai. Apoi demontezi capacul de culbutori si STRANGI papucii injectorului respectiv (eventual si pe ceilalti preventiv). Spray-ul de contacte nu te va ajuta la nimic, oricum acolo tot timpul este ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat mufele am dat cu spray pentru mufe oxidate , dar nimic inca acuma de dimineata cand am vrut sa o turez putin poate isi revine se opreste la 3600 ture cand tin piciorul apasat in ea si scade cam pe la 3200 ture dupa cateva secunde revine repede la 3600 si sta 2-3 secunde scade iar ! ar putea sa fie problema de la un injector ?

Modificat de SERBANNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am mai spus: fa o scanare. Iti va spune clar unde e problema. Asa pe bajbaite nimeni nu=ti poate spune care-i problema. Scanarea iti spunea si daca era doar problema de contact la mufa (in cazul tau se pare ca nu).

Completeaza-ti si codul motorului in profil sa stim despre ce discutam.

Mai vezi si contactele din mufa rotunda ce intra in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH 90cp , acuma duminica nu cred ca gasesc la nimeni deschis cu testeru ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Fiind vorba de un ALH nu ai treaba cu injectoarele(nu trebuie sa dai capacul la chiulasa ca sa starngi papucii) :P .Tot ce e posibil sa ai problema de la injectorul de corectie...cel cu fir. Daca o sa faci o scanare si o sa ai eroare ceva de genu: Needle Lift Senzor e de la acel injector. Pana nu faci o scanare nu ai cum sa stii de unde e problema.

P.S: volantul in ce stare e? tremuratul poate fi si de la el.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma gandeam si eu sa nu fie de la avans , ca nu am avut probleme cu ea , dupa ce am schimbat distributia a inceput sa traga putin mai prost fata de cum se infingea , dar ma gandesc ca am 60.000 km cu distributia asta se poate sa fi pierdut din avans (adica sa fi slabit putin din cele 3 suruburi care reglezi avansul ) de la forja ?

@ am dat cu spray inoxidabil pentru mufe dar cand am desfacut-o am vazut-o ca era intacta nu se mai umblase la ea .

Modificat de SERBANNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In nici un caz...nu s-ar desface cele 3 suruburi...doar daca s-a umblat la ele...fa o scanare si tinene la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma duc maine sa fac o scanare si dupa sa vad cum sta treaba !

am observat ca acuma scoate fum pe toba ca si cum ar luao turbina pe ulei , dar va tin la curent cu treaba asta . multumesc de sfaturi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la tester si nimic nici o eroare . am fost la mecanic a desfacut capacu de la motor , tacheti sparti si axu cu came tocit ! mai rau de atat nu se putea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema la un B6 cu AVF. La rece cand accelerez incepe sa intrerupa, trepideaza masina, nu trage, cred ca merge in 3 pistoane si dupa scurt timp se aprinde becul de la esp (?). Dupa ce se incalzeste motorul merge perfect dar nu inainte de a-l opri si reporni pentru a se stinge becul de la esp. Pana nu se stinge merge tot asa de rau. Am facut o scanare cu VAG si apar urmatoarele erori la motor:

18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

Valorile de corectie de la injectoare sunt in parametrii normali.

Am uitat sa zic ca inainte cu vreo saptamana am schimbat filtrul de motorina. Nu stiu daca are legatura....

Are cineva idee ce poate sa fie? Am fost la un service in Cluj, mi-au spus sec ca trebuie schimbat injectorul, insa tind sa nu-i cred. La cald masina trage perfect, un injector defect ar trebui sa se manifeste tot timpul, nu? Pana si eroarea spune ca problema e de natura electrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut e prima data cand postez si ,am citit o mie de probleme dar nici una nu e mai mare ca a mea :rolleyes: si nimeni nui da de cap.Problema e ca masina mea merge intrerupt cateodata ca si cum taie alimentarea ,filtre schimbate debitmetru e ok EGR e ok turbina trage nu are calamina are ceva joc dar ma gandeasc ca nu ar fi ia problema si pompa de motorina nu o suspectez pt porneste bine ,problemele apar de obicei in sarcina sau daca fortez putin acceleratia dar nu tot timpu daca incepe sa dea suturi sunt nevoit sa merg constant pt daca accelerez tare face o pauza mare motorul si zici ca te arunca a 2 varianta e sa cresc usor in acceleratie sa ajung undeva pana la 4000 mi de turati si isi revine.Va rog ajutatima cu o ideie ca mam saturat de mecanici :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eminence, citeste topicul, s-a discutat deja problema ta.

tavyy, completeaza-ti profilul sa stim si noi ce tip de motor ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!