Jump to content
Andi TDI

Recodari si adaptari cu VCDS

Recommended Posts

vw11wst

nu am reuşit să activez cirp-ul la

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy
Eu nu am incercat la touran, am incercat la passat care e din 2001.

Passat din 2001 e KKL, touranul e CAN. Si m-am luat dupa ce ai trecut la semnatura.

LA passat nu ai nevoie de coduri de acces, se citeste eepromul, se modifica adresa corespunzatoare si se rescrie eepromul.

Edited by Al Bundy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Esti sigur ca ai alarma OEM pe masina? Ce pornea cand te miscai in masina sau cand deschideai capota?

Ca in loguri se vede ca nu ai alarma OEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

pornea sirena şi se auzea de sub carenajul roţii dreapta faţă, exact cum zice

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

poate apărea că nu am alarmă

Edited by vw11wst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Inseamna ca ai alarma. MAi pune odata printuri cu ce ai acum bifat pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

momentat am revenit la ce aveam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

byte 10 bit 0, 1 si 3 bifat, bit 7 debifat,

byte 11 bit 1 si 3 bifat,

byte 12 bit 7 bifat,

byte 15 bit 0 debifat,

byte 16 bit 4 bifat, bit 7 debifat,

CAm asa ar trebui sa fie in plus fata de ce ai tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

mulţumesc. o să

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

am bifat exact ca

Edited by vw11wst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Pentru confort bifeaza byte 6 bit 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

e bifată. deci e normal să fie aşa la adaptări pe canalele 17şi 19?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Eu vad ca nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vw11wst

scuze am

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny_

salut, imi poti spune te rog daca stii vreo metoda de a calibra vitezometrul de la o diagrama cu 130 km/h in jumatatea ceasului cu una care are 100km/h in jumatate? (am avut ceasurile in mile si am schimbat doar discul de la vitezometru care acum are 100 la jumatate iar cel de anglia avea 130, de aici si problema mea)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bender

Salut

Vreau sa modific numarul de aprinderi al semnalizarii confort si nu resusesc. Vreau ca atunci cand dau de maneta de semnalizare, sa faca blink nu de 3 ori, ci de 5 sa zicem.

Am incercat urmatoarea metoda verificata pe Golf:

- selectez Control Module din VCDS, ma duc la 09-Central Electrics

- ma duc la Codding-07 > Long Coding > Byte 2, verific sa fie bifat Bit 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
GabiB77

Am gasit acum cateva zile si acum nu mai gasesc... in urma achizitiei masinii, am facut si un consum la plin si am observat un consum real de 7,4 l fata de 6,8 cat mi-a arata CB-ul... prin urmare gasisem in VCDS o optiune de a mari valoarea indicata, dar acum n-o mai gasesc... era ceva gen 100% ce putea fi modificat 110%, credeti ca pot rezolva problema astfel? daca DA, unde gasesc optiunea ca am VCDS imprumutat si nu pot sa-l tin mai mult de 30 de minute

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

vezi daca ai optiunea, in 17-Intruments, la 10 Adaptation

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

In IC.

Adaptari

Share this post


Link to post
Share on other sites
GabiB77

Am vreo sansa sa aflu de la vreun dealer codul de securitate? La OPEL eram obisnuit sa-l am in cartea masinii pe un fel de carte de vizita, la VW am inteles ca nu-l voi obtine.... sau sunt povesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

hmm..nu cred ca-ti comunica SKC-ul.....

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
GabiB77

nu inteleg logica, am cumparat o masina care fac ce vreau cu ea, in felul asta ma obliga sa ajung la ei

ce as putea modifica daca detin si acel cod, poate sa-mi dea cineva cateva exemple

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Daca e vorba de pin (4 cifre) sau skc (7 cifre), oricare din ele te ajuta sa poti debloca imobilizatorul si implicit sa pornesti masina (cu el se adapteaza chipurile din chei la bord si implicit la imobilizator).

Pin-ul poate fi citit cu ajutorul unui cablu obd si al unui soft care stiu sa faca acest lucru (spune-ne ce tip de bord ai si te putem indruma). Skc-ul e mai greu de obtinut (am auzit ca s-ar putea obtine din pin si alte date legate de masina) si in principiu il iei de la reprezentanta.

Oricum, din ce stiu eu, poti sa-l folosesti pe care vrei.

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
h0m3s1ck, la G 6...2010....nu se poate citii PIN-ul din cluster. E cu PIN saritor... Merge doar cu SKC-ul, la care au acces doar reprezentantele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri