Jump to content

Recodari si adaptari cu VCDS


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca am senzor, de aceea vreau sa-l activez sa vad daca am.Mersii tare mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    36

  • F l o r i n

    29

  • vw11wst

    17

  • Ex member

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

La masina mea POLO 9N 2006 AUTOMATA am instalatia de spalat faruri montata dar nici un buton de activare. Stie cineva cum se poate activa acesta functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinzi farurile si dai sa stropesti parbrizul mai mult de 1 sec. si ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o mica nelamurire.La deschiderea geamurilor din telecomanda la golful din semnatura, e normal sa se deschida amandoua geamurile in acelasi timp la actionarea telecomandei?Se poate seta cumva din vag-com se se deschida doar geamul pe care doresc sa-l deschid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate seta sa se deschida doar geamul de la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ STRUMF11 - nu merge cu aprinsul farurilor si stropit parbrizul. Am inteles ceva de la reprezentanta ca nu e activat ceva. Numai la nu stiu ce versiune merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi setarea asta?

NU ai BC+ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Am computer de bord, dar nu +.E acela care indica temperatura de afara, consumul instant.

Modificat de db06zun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca se poate face din meniul BC+ dar nu stiu de unde din VAG-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

ca sa imi fac si eu ceva modificari la un Passat 2002 de ce as avea nevoie? (VAG-COM)

laptopul si passatul il am inteleg ca mi'ar trebui un cablu si un soft

cum pot face rost si de unde?

PM me please

respect,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce modificari vrei sa faci. Pentru unele iti ajunge doar VagCom (cu interfata KKL, pentru masina ta). Pentru altele ai nevoie si de alte cabluri/interfete cu softurile afrente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu este careva pe forum care locuieste in oradea sau apropiere si se ocupa cu vag-com?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da zice ca lista nu ii "avaible"........

Modificat de stelist_2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti , am si eu un Golf V Plus ... puteti sa imi spuneti si mie niste modificari din vag -com pt ea ? Detin un vag com 908. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da', ai citit si tu p'aici ? Sau doar mura in gura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.la schimbarea ic clusterului cu unul cu bc(midle),pe acul care indica viteza i-mi arata cu 12 km mai putin(gps referinta)pot din vag com(908)sa o corectez?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se recodeaza dupa motorul si cutia de pe masina.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad31, uite aici: Codari VagCom.

Pe viitor foloseste functia Search :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am o nelamurire.La un AZD 1.6 16v,pt modificarea relantiului este valabila cumva aceeasi procedura cu loginul 12233 si inregistrarea noii valori 32XXXX?(imi cer scuze dar nu mai tin minte valoare exacta).Va intreb deoarece la mine(motor azd,deci benzina) la EXISTING VALUE am 855(nici decum ceva apropiat de 32XXX) si o introducere de 32de mii(32xxx) mi se pare cam foarte diferita de cea existenta si mi'e teama de consecinte nebanuite :) BUM!

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e exact turatia de ralanti, deci introduci turatia dorita si bineinte;les suportata de ECU.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt promptitudine Al Bundy.Asa ma gandeam si eu,valoarea de 855 sa corespunda unui numar de 855rpm.O sa incerc sa o modific putin cate putin sa vad ce rezultate obtin.Totusi in channel 2 EXISTING VALUE e 855,dar la MEASURING BLOCKS 01 turatia era undeva intre 680-700 fluctuand si totusi e o diferenta mare intre 855(existing value care ar corespunde unui nr exact de 855 rpm si ~700rpm cat are motorul in timp real).

Deci daca vreau sa duc relantiul la 1000rpm introduc new value de 1000 corect?Multumesc inca o data!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sa ne zici rezultatele ca si pe mine ma intereseaza.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!