Jump to content

Scartait la denivelari...(Polo 9N)


MBogdan
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Inca una...!!!:salut: Mai nou masinuta mea scoate un scartait(asa cum spunea un coleg de forum:"ca patul bunicii") atat pe fata cat si pe spate cand trec peste denivelari mari, la viteza mica, atunci cand masina are balans mare. Ce poate fi?

La prima strigare s-ar spune ca sunt bucsele de la bara stabilizatoare + bucsele de la punte spate.

Voi v-ati confruntat cu asa ceva?

Multumesc.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    17

  • cristi.pirvu

    16

  • dan 48

    16

  • BLiTZ

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu zic ca sunt bucsele.Si masina mea face la fel.....dar m-am obisnuit :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod cert sunt bucsele....la mine face la fel, dar dupa ce am schimbat bucsele, toate au fost OK....are ea alta buba...:D(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 face la fel pe fata .Nu cred ca este vreo problema,in afara faptului ca noi am vrea ca masina sa fie perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! Am ceeasi problema pe fata... eu am crezut ca e o problema de la ambreiaj..ca se aude si cand calc pedala de ambreiaj...dar am scartaitul si in momentul cand trec peste denivelari...oricum joi merg la service ca fac revizie...si o sa verific si problema asta..va tin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut,

La 6000 km am dus masina la pbn pt acelasi tip de scartzait pe fatza si au spus ca tamponul motor asa ca l-au schimbat , pe la 10.000, aveeasi problema.....ca un bun cetatzean...dute inapoi...au tinut-o 1 zi in service cu tot felul de teste.....si nimic. plateste 80 lei pt deranj....dar masina tot asa face la denivelari . acum masina are 36.000 km....si nu am patit nimic. am mai fost pe la alti "meseriasi" si mi-au spus ca tamponul de la motor are un joc perfect normal deoarece este hidraulic, sau de la amortizor cand ajunge la capat de cursa..... in fine... pana la urma m-am obisnuit si eu cu zgomotul...

sfatul meu pt tine, MBogdan...da muzica mai tare ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
SAlut,

La 6000 km am dus masina la pbn pt acelasi tip de scartzait pe fatza si au spus ca tamponul motor asa ca l-au schimbat , pe la 10.000, aveeasi problema.....ca un bun cetatzean...dute inapoi...au tinut-o 1 zi in service cu tot felul de teste.....si nimic. plateste 80 lei pt deranj....dar masina tot asa face la denivelari . acum masina are 36.000 km....si nu am patit nimic. am mai fost pe la alti "meseriasi" si mi-au spus ca tamponul de la motor are un joc perfect normal deoarece este hidraulic, sau de la amortizor cand ajunge la capat de cursa..... in fine... pana la urma m-am obisnuit si eu cu zgomotul...

sfatul meu pt tine, MBogdan...da muzica mai tare ... :ceuameni:

E o aberatie "tamponul de la motor e hidraulic".Tamponul de la motor e un fel de bucsa din cauciuc,n-are nimic hidraulic in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o aberatie "tamponul de la motor e hidraulic".Tamponul de la motor e un fel de bucsa din cauciuc,n-are nimic hidraulic in el.

Adevarat, numai ca oriunde te-ai duce dai parte de "meseriasi" , nu ai ce sa faci ; explicatia cu bucsa hidraulica a fost primita de la oamenii pbn, si eu nu am avut timp sa-i contrazic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o aberatie "tamponul de la motor e hidraulic".Tamponul de la motor e un fel de bucsa din cauciuc,n-are nimic hidraulic in el.

Ai dreptate in ceea ce priveste benzinarele insa la diesel tampoanele au niste bile metalice care se misca intr-un fel de vaselina pentru a amortiza socurile imense pe care le produce gigantul 1,4 datorita lipsei echilibrului dinamic.

2. Si mie mi-a aparut scartaiala aia de vreo luna dar dupa ce merg ceva timp se linisteste, banuiesc ca e de la suspensie datorita frigului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude la fel, pe fata. Dar cred ca o parte din vina o are si frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu acelasi scartait si dupa ce am verificat am depistat ca sunt bucsele de la puntea din spate.Dupa schimbare nu s-a mai auzit nimik. Intradevar scartaia numai la balans mare la inceput apoi a inceput sa sa intensifice in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie temporara este sa folositi spray WD-40, pana cana va faceti timp sa ajungeti la service si sa schimbati bucsele cu unele tot originale.

Deranjul nu e mare la piese (sunt cateva sute de mii), dar manopera poate fi costisitoare.

Succes! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie temporara este sa folositi spray WD-40, pana cana va faceti timp sa ajungeti la service si sa schimbati bucsele cu unele tot originale.

Deranjul nu e mare la piese (sunt cateva sute de mii), dar manopera poate fi costisitoare.

Succes! :lol:

Sa inteleg ca bucsele Powerflex nu sunt recomandate?! Ca si eu am aceeasi problema cu scartaitu si am zis ca daca tot schimb bucsele sa pun ceva de calitate si am auzit numai de bine despre bucsele acestea. desi sunt mai scumpe cred ca merita. Sau sa optez pt varianta bucse originale!?

Please help :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu aceeasi problema la Polo-ul meu, dar am remarcat faptul ca zgomotul respectiv se aude doar cand este frig afara, in general iarna, dar daca las masina in soare si sunt cam 10 grade afara, nu se mai aude nimic. La mine scartaitul respectiv se aude doar pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca bucsele Powerflex nu sunt recomandate?! Ca si eu am aceeasi problema cu scartaitu si am zis ca daca tot schimb bucsele sa pun ceva de calitate si am auzit numai de bine despre bucsele acestea. desi sunt mai scumpe cred ca merita. Sau sa optez pt varianta bucse originale!?

Please help :icon_santa:

poti sa pui bucse de la seat ibiza se potrivesc vb de cele de pe fata de la bascula sunt pline fata de cele de la polo eu am asa ceva pe masina si merge perfect nu sunt nici scumpe ba chiar mai ieftine decat cele de polo cu vreo 2-3 ron si eu cred ca nu se vor rupe la fel de repede la gropile din bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vor rupe dar cu siguranta se vor distruge cele anterioare de la brate si atunci problema se complica destul de mult: nu am intalnit foarte multa lume care sa fi reusit schimbarea celor anterioare (se gasesc aftermarket, pe original nu se livreaza decat impreuna cu bratele) si am incercat si eu dar dupa ce-am pierdut 2 ore si-am distrus 2 bucse m-am lasat pagubas.

Ca un sfat: daca inlocuiti bucsele posterioare brate fata faceti un minim de efort si inlocuiti-le si pe cele de bara spabilizatoare. Sunt in zona si daca tot e demontat...

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PowerFlex sunt FOARTE rigide.

Sfatul meu: nu pune pe masina stock. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

deci a zis cineva bine face iarna cand e frig. scartaie fata nu e nimica alarmant. cat despre bucsele de bascula le-am schimbat la niste baietasi la un service

si le-au scos fara probleme si au pus altele fara probleme. problema lor e ca au carcasa dintr-un plastic care daca nu ai presa sa le bagi se sparge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nicuiry, mi-a spus ca "scartaitul ar putea fi si de la plasticele din masina, pt ca atunci cand e frig, plasticul devine casant si trosneste"... daca ar fi bucsele, ar fi avut si un altfel de comportament inafara de trosnit, s-ar fi simtit in volan sau yo stiu unde...

Modificat de GAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi scartait la denivelari il am si eu din cand in cand pe spate la Polake al meu. Insa la mine a aparut de asta vara scartaitul dar mereu am amanat o vizita la service. Tind mai repede sa cred ca ele nu sunt uzate ci doar au pierdut vasilina sau siliconul din ele si acum scartatie cand sunt puse in miscare. Ar fi culmea ca sa se buleasca la doar 22.000 km cat aveam asta vara (acum ma asteapta cat de curand revizia de 30.000). Poate ca acum la 30.000 km o sa am timp sa o las mai multicel pe la ei ca mai am mici pretentii la revizie. Una din pretentii ar fi sa imi faca ceva la capacul ala dintre distribuie si motor ca imi da ulei pe acolo de la primii 400 km. Am mai vazut si la alte POLO acea pata de ulei dar la mine parca prea se intrece cu gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la Sandra Trading in Iasi si am luat bucsele pentru puntea din spate pret 91 ron bucata

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare, am inceput sa am si eu problema cu scartaitul , de exemplu cand franez se opreste masina (se lasa usor pe fata,) si cand revine la pozitia normala, se aude un scartait din plastic/cauciuc (de la balans), face la fel si daca sunt in viteza 1/2 am 3000 rpm si iau piciorul de pe acceleratie, cand intra in frana de motor iar se aude, daca sunt in a 4 a nu se aude ca balansul nu e asa puternic.

A inceput sa faca dupa cateva gropi serioase luate , e tamponul motor cum banuiesc (mie mi se pare ca se aude din partea din fata a motorului)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello ,

voila scartait magic ..

eu ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp si culmea nimeni nu a descoperit adevarata problema,bucse noi scaratit , mers la mecanic autorizat nu mai e scaratait .

de curand am fost totusi sa imi schimb bujiile ,caci era timpu si am zis ,nah inca odata incerc sa aflu misterul! In mod miraculos dupa o tentativa de mita la mecanic cu bere mi`a raspuns linistit ca este de la bara stabilizatare in sine..totusi de la schimbatul bucsilor e ok acum ... is curioasa cat timp.

la mine era in fata dreapta.. daca va ajuta cu ceva :icon_thumright: revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi scartait la denivelari il am si eu din cand in cand pe spate la Polake al meu. Insa la mine a aparut de asta vara scartaitul dar mereu am amanat o vizita la service. Tind mai repede sa cred ca ele nu sunt uzate ci doar au pierdut vasilina sau siliconul din ele si acum scartatie cand sunt puse in miscare. Ar fi culmea ca sa se buleasca la doar 22.000 km cat aveam asta vara (acum ma asteapta cat de curand revizia de 30.000). Poate ca acum la 30.000 km o sa am timp sa o las mai multicel pe la ei ca mai am mici pretentii la revizie. Una din pretentii ar fi sa imi faca ceva la capacul ala dintre distribuie si motor ca imi da ulei pe acolo de la primii 400 km. Am mai vazut si la alte POLO acea pata de ulei dar la mine parca prea se intrece cu gluma.

Ai rezolvat ceva cu zgomotele?In legatura cu pierderea de ulei la distributie trebuie urgent indentificat semeringul defect.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut....de putin timp in troncane ceva sub volan...parca ar fi axul care transmite rotatiile acestuia...se aude la orice denivelare...sa fie de la capetele de bare??? bieletele antiruliu???daca o fi din cauza lor...se poate transmite vibratiile (zgomotul) tocmai de la ele spre volan???

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!