Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

acu zi-ne so noua in ce consta aceasta calibrare la DSG7 ..... k nu a auzit ink nimeni de ea....

Buna ziua,

Calibrarea dinamica s-a facut in mers, cu testerul pornit si conform specificatiilor date de tester.

Pentru a putea incepe calibrarea temperatura uleiului din mecatronic trebuia sa fie de minim 30 gr.

Au fost mai multe etape, printre care acceleratie la maxim ( 100%) urmata de frana de motor ( o%), 5 plecari de pe loc pana in tr a 2-a, 5 plecari in marsarier si 2 acceleratii de la 2000 pana la 4500 rot/min in tr a 5-a ( tocmai de aceea calibrarea trebuie facuta pe autostrada pt ca la 4500 rot/min in tr a 5-a ara afisata o viteza de aprox 150 km/h)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce aud aici e culmea ciudateniei..... adica trebuie sa incalci legea ca sa calibrezi cutia la vw ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce aud aici e culmea ciudateniei..... adica trebuie sa incalci legea ca sa calibrezi cutia la vw ???

Salut,

Dupa ce tehnicienii ( care au fost de nota 10) mi-au explicat in ce consta aceasta recalibrare am insistat sa fiu prezent ( mai ales ca testul presupunea un drum de aprox 80 km, revizia fiind efectuata la o preprezentanta din nordul Buc).

Rezultatele au fost mult peste asteparile mele ( credeam ca este un fel de ''sperietoare'' acesta calibrare in ideea ca multi sa renunte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, mi se pare o megaidiotenie. Asta inseamna ca pentru o calibrare pierzi 2 ore pe putin, combustibil de cel putin 50 ron, incalci legea pentru ca mergi cu viteze ilegale. Ce o sa faca porche nord, isi construieste pista si divizie numai pentru recalibrat DSG7 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca inginerii de la vw ai gandit asa o recalibrare. Tu iti dai seama ca poti sa faci un mare accident daca te opresti si pleci de pe loc de 5 ori... 2 la mana cam toate autostrazile sunt limitate la 120-130, ai idee cat costa depasirea cu 20 km/h in ungaria sau austria? Cine a condus masina cand s-a facut recalibrarea? cine a platit benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca inginerii de la vw ai gandit asa o recalibrare. Tu iti dai seama ca poti sa faci un mare accident daca te opresti si pleci de pe loc de 5 ori... 2 la mana cam toate autostrazile sunt limitate la 120-130, ai idee cat costa depasirea cu 20 km/h in ungaria sau austria? Cine a condus masina cand s-a facut recalibrarea? cine a platit benzina?

BUna ziua,

In masina au fost 3 persoane: un maistru auto ( care a si condus), pe scaunul din drepta o persoana cu testerul ( care era conectat cu masina printr-un cablu) si eu in spate.

S-au urmat in tocmai instructiunile testerului ( care erau in engleza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cineva aici face misto de noi:P. cum s a facut plecarea de pe loc in trpt a doua cu dag ? NU se poate.

Cutia dsg in 7 rapoarte NU are ulei.

Restul ca trebuie sa mergi cu viteza respectiva e aberant. Posibil sa fi facut ei misto de tine :(. Stai linistit am patit si eu asta. Mare atentie toate procedurile de pe vas sunt si in romana!!

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cineva aici face misto de noi:P. cum s a facut plecarea de pe loc in trpt a doua cu dag ? NU se poate.

Cutia dsg in 7 rapoarte NU are ulei.

Restul ca trebuie sa mergi cu viteza respectiva e aberant. Posibil sa fi facut ei misto de tine :(. Stai linistit am patit si eu asta. Mare atentie toate procedurile de pe vas sunt si in romana!!

Buna ziua,

Vezi ca nu am spus ca -sa plecat de pe loc cu a 2-a ( lucru imposibil de altfel chiar si in modul manual), ci ca procedura a fost de plecare de pe loc pana in tr a 2-a

Legat de ulei, tu chiar crezi ca mecatronicul functioneaza fara ulei???. Ca este fara intretinere, este altceva. Ambreiajele sunt uscate, dar mecatronucul foloseste aprox 1,7l de ulei ( care nu se schimba).

Nu au cum sa fi facut misto de mine pentru ca am fost prezent ( ma repet, instructiunile testerului erau in engleza, deci nu ar avea cum sa fie o calibrare ''inventata'' pentru Romania)

Legat de nr de km ai masinii, acum am 45kkm ( ca o paranteza inca nu am schimbat nici placutele pe fata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai naspa e faptul k la 45k ti-a trebuit calibrare.....ce vei face mai incolo??? la maxim 2 schimburi de ulei faci si o calibrare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai naspa e faptul k la 45k ti-a trebuit calibrare.....ce vei face mai incolo??? la maxim 2 schimburi de ulei faci si o calibrare??

Salut,

O sa vad ce voi face in viitor ( am inteles ca o astfel de calibrare ar costa aprox 200 ron). Sper in schimb sa nu am parte de probleme cu adevarat grave ( mecatronic sau ambreiaje), mai ales ca mai am doar 3 luni de garantie

Din aprilie masina va fi preluata de tatal meu si va ramane in familie cel putin 4-5 ani ( si va ajunge la un rulaj de aprox 200kkm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu ai luat garantie extinsa? Nu se mai poate lua acum?

2. Care au fost exact probelemele pentru care ai facut recalibrarea? Cum i-ai convins ca ai intr-adevar o problema?

3. Este documentata undeva recalibrarea pt dsg7? Si eu stiam ca doar pt dsg6 se poate face, si se aplica basic settings pe anumite setari de la cutie...

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 7 are probleme cu ambreiajele. Cele mai multe plangeri sunt din tarile cu clima calda/uscata. Mai precis, acestor ambreiaje care sunt uscate nu le place/prieste caldura, ca dovada ca multe din simptomele de care s-au plans atitia se intampla dupa ce se ambreiajele se incing in traficul bara la bara si dupa ce sunt frecate mult prin oras.

Temperatura exterioara joaca si ea un rol important, cu alte cuvinte cutia merge muuult mai prost vara decat iarna.

Solutia de schimbare a ambreiajelor exista dar probabilitatea ca inlocuirea sa fie facuta ca la carte este mica deoarece procedeul este extrem de complicat si dureaza mult (necesita ore intregi de potriveala la zecimi de milimetru, iar masuratori, iar ajustari... etc - nu e ca la DSG 6 unde schimbarea e plug and pplay).

Trust me... nu are nici un mecanic de la PBN, PBV etc timp si mai ales rabdare sa faca inlocuirea ca la carte. Tocmai de asta cei care au primit ca solutie schimbarea ambreiajelor si le-au si schimbat nu au rezolvat problema decat pentru putin timp. Pentru ca nu s-au schimbat cum trebuie.

Din pacate cutia asta DSG7 ester atat de complicata si de avansata tehnologic incat orice inlocuire a unei componente din interior creaza riscul sa nu mai functioneze niciodata cum a lucrat de noua.

Iar ca o completare a celor de mai sus, sunt cativa mecanici in Bucuresti care s-ar baga sa schimbe ambreiajele din cutie si garanteaza ca lucrarea va reusi 100% insa nu au sculele necesare. Sigur le pot cumpara dar achizitia acestora nu este justificata pentru ca nu sunt atat de multi clienti cu DSG7. Pana acum, datorita pretului mare (~1500 euro), kitul de schimb ambreiaje (fabricat de LUK) nu a fost achizitionat decat de reprezentante.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu ai luat garantie extinsa? Nu se mai poate lua acum?

2. Care au fost exact probelemele pentru care ai facut recalibrarea? Cum i-ai convins ca ai intr-adevar o problema?

3. Este documentata undeva recalibrarea pt dsg7? Si eu stiam ca doar pt dsg6 se poate face, si se aplica basic settings pe anumite setari de la cutie...

Salut,

1. Nu am luat garantie extinsa, iar acum nu se mai poate ( oricum, din cate imi aduc aminte, la momentul respectiv garantia extinsa era in limita a 60kkm)

2. Le-am enumarat intr-un postare anterioara ( schimb cu soc din tr 1 in tr 2, iar la plecarea de pe loc era obligatoriu sa apas acceleratia, plus alte mici probleme anterioare)

3. Nu stiu. Tot ce pot sa confirm ca la acesta calibrare dinamica s-a respectat strict ceea ce era afisat pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La dsg 6 se face o recalibrare la fiecare schimb de ulei la dsg!

THX

LE: reprezentantele SUNT OBLICATE sa detina astefel de kituri de schimbare ambreiaje. Din cate am inteles, mai demult la elcargid s-ar fi schimbat cateva kituri si operatiunea in sine a decurs fara probleme. La dsg6 este destul de simplu de schimbat.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,

Poate sa confirme cineva info de mai jos referitor la recalibrare / resetare la basic settings pentru DSG7?

Nu ma incurc cu traducerea, presupun ca toata lumea stie engleza:

Proc is different from the dsg 6 , below is the proc for dsg 7 , i did it sucssesfuly enjoy !

1)Handbrake On, Car is in Park and Ignition is on but Engine is off. (Transmission should be warmed up already before doing this)

2)Go to 02 - Electronics & Measurement Group / Basic Settings > Group 60 > Read

3)Wait for fields to display the following information: 4 - 0 - 0 and then start engine in next 10 seconds. (or it will display 255 - 7 - 0 and this means you'll have to start over again)

4)After a few seconds the fields will now display 254 - 0 - 0 which should mean that the process is complete. (Handbrake will be enough to hold car in position)

5)Exit VAGCOM and turn off engine; Basic settings are now complete.

In additional, you may to perform (as optional):

Test drive after DSG 0AM basic settings

If the tester is held on the passenger seat or operated from there during the test drive, this

can lead to serious injuries during an accident, if the passenger airbag goes off.

Please take good care of the traffic. Do not endanger the traffic in any way.

Test drive:

1. Pulling away from stationary.

- Pull away twice forwards in driving mode D up to 2nd gear gear.

- Pull away twice backwards.

2. Drive in every gear also in reverse gear.

- Gear lever in tip gate.

- Drive in every gear for at least 3 seconds.

3. Drive alternately in 3rd, 5th or 7th gear and in 4th or 6th gear.

- Gear lever in tip gate.

- Rev range 2000 - 4500 rpm.

- one minute in the 3. 5th or 7th gear and one minute in 4th or 6th gear

- Repeat twice.

Drive with different accelerator pedal positions. The control unit must recognise for a short

moment the value for full acceleration. It is not necessary to reach the top speed.

4. Finally, check the shifting of the gearbox.

- Drive in every gear in driving mode D, also in reverse gear.

- If negative repeat point 3.

Note:

Check adaptations in measured value blocks 180_1 and 200_1. (my note: may be not the same numbers in your case, since numbers block it's depend on software version of DSG 7)

The number should be at least 3 per clutch.

If the test drive cannot be performed in the recommended way or for necessary length, the

still open fast adaptations are automatically and unnoticeably performed in the subsequent

driving cycles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine este interesat http://scribd.com/doc/65231817/luk-tech-dsg-de-en

DSG7 cluch wear test

A wear test can be performed in addition to a general function test of the double clutch. To do so, adhere to the following procedure:

1. Ensure engine is at operating temperature.
2. Test drive car in manual shift mode.
3. When in sixth gear maintain engine speed between 1,000-1,500 rpm.
4. Then give full acceleration (CAUTION: do not activate kickdown)
5. Observe tachometer.
6. If speed varies by up to 200 rpm under acceleration, double clutch wear limit has been exceeded.
7. If speed remains constant, double clutch has not yet reached wear limit.
8. Repeat test steps 3-7 while in seventh gear.
Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut

am si eu o intrebare ptr toti ce i care citesc acest forum in legatura cu DSG7 detin asa ceva iar in urma unui accident am atins mecatronicul si am ramas cu sechele,capacul de tabla din spate indoit ulei 0 si alte ,cu speranta ca ma poate ajuta cineva cu acel capac s-au total defct sint disponibil,astia nu vind separat capacul,multumesc de intelegere ,,,,help,help :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si apropo ca am citit pe ici pe colo tot felul de prostii vizavi de DSG7

1. cutia are capacitatea de 1.7ltr ulei G 052 171-A2 ----- pe viata nu se schimba

2 iar in mecatronic 1 ltr ulei G 004 000- ---pe viata nu se schimba

3 cei, care mai doresc date tehnice despre aceasta cutie sa ma contacteze, sa puna intrebari ,,,,,cu mare placere

4. resoftarea si alte teste se face in servis cu vas 505,,,......,si nu pe autostrada cu 150km pe ora,buna gluma de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta am spus si eu ca, colegul nostru facea misto de noi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si apropo ca am citit pe ici pe colo tot felul de prostii vizavi de DSG7

1. cutia are capacitatea de 1.7ltr ulei G 052 171-A2 ----- pe viata nu se schimba

2 iar in mecatronic 1 ltr ulei G 004 000- ---pe viata nu se schimba

3 cei, care mai doresc date tehnice despre aceasta cutie sa ma contacteze, sa puna intrebari ,,,,,cu mare placere

4. resoftarea si alte teste se face in servis cu vas 505,,,......,si nu pe autostrada cu 150km pe ora,buna gluma de mai sus

1. Printre prostiile pe care le-ai citit gaseai si informatiile legate legate de ulei (tipuri + cantitati).

2. Daca ai si alte date tehnice, ceva ce crezi ca ar fi bine de stiut despre aceasta cutie, poti sa scrii...nu cred ca se va supara nimeni.

3. Pana aici, discutia nu a fost despre resoftare ci, despre recalibrare/setare de baza/sau cum vrei sa-i spui... procedura necesita si acel drive test. Am fost si eu in service pt. setare de baza dar, nu am urmarit indicatiile VAS-ului in timpul testului de drum, am avut grija sa il tin orientat catre tehnician...sa vada el ce are de facut, nu sa-i spun eu. Daca cititi cu atentie si procedura prezentata de cosminidis, veti putea observa ca, nu este necesar sa se ajunga la viteza de 150 km/h...este in functie de treapta de viteza pe care o alegi pt. test. Cel putin asa inteleg eu cu putina engleza pe care o stiu.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un mic update. de prin octombrie am tot bombardat cu mailuri pbn in legatura cu tremuratul dupa schimbarea in tr a-2-a. acum vreo 3 saptamani am schimbat putin tonul si am pus in cc un prieten cu @cabinetavocatura.eu ca si domeniu. coincidenta, sau nu, la aproximativ 10 zile am fost chemat sa mai fac un drive test, pentru ca s-ar fi primit o reglementare de la producator in legatura cu o problema similara cu a mea. am fost, s-a constatat si am plecat cu promisiunea ca voi fi chemat atunci cand kitul de ambreiaj va ajunge in stoc, pentru ca in inlocuirea ambreiajului consta reglementarea. asta s-a intamplat la sfarsitul saptamanii trecute. am fost marti dimineata si am lasat masina iar astazi am fost sunat ca e gata. maine sau poimaine ma duc sa o ridic. am precizat ca vrea sa stiu toate operatiile care s-au efectuat.

revin cu detalii si impresii dupa ce o ridic si apuc sa ma plimb putin.

Modificat de CosminB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ridicat masina. Mi-au trecut in cartea service ca s-a inlocuit kitul de ambreiaje. Copie dupa interventia detaliata nu au vrut sa-mi faca, ca tine de "bucataria interna"... In schimb au binevoit sa se plimbe vreo 40 de km cu masina mea fara sa-mi ceara acordul, asa cum chiar un consilier de-al lor mi-a confirmat ca ar fi trebuit sa se intample. Deocamdata merge ok, dar n-am facut mai mult de 30 de km ieri prin oras. Mi se pare ca schimba ceva mai lin ca inainte, dar se poate sa fie si din cauza de placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La 51000 km a fost necesara inlocuirea mechatronicului la cutia DSG 7 (Golf VI 1.4 TSI 160 CP). Desi garantia (de 2 ani) expirase, piesa a fost inlocuita gratuit de producator, in urma sesizarii trimise de service. Bineinteles, initial, cei de la service (Porsche Aviatiei), vroiau sa ma puna sa platesc integral costul reparatiei, ca sansele de a se accepta inlocuirea de catre fabricant ar fi fost foarte reduse (chipurile intarziasem vreo 2 luni la revizie), dar dupa o discutie purtata pe un ton ceva mai ridicat (cu amenintari de dare in judecata), au facut demersurile necesare catre grupul VW. In mod normal, piesa a fost inlocuita gratuit, fiind vorba evident de un defect de fabricatie (piesa nu exista nici macar in stoc, ca piesa de schimb, fiind nevoie de o comanda speciala). Una peste alta, problema s-a rezolvat neasteptat de bine si destul de rapid (totul a durat 2 saptamani) si nu m-a costat decat vreo 300 lei (manopera pentru inlocuirea piesei. Masina merge foarte bine, ca noua, sper sa nu mai am probleme. Oricum, in ciuda problemei avute, n-as renunta la cutia DSG. Am mers cateva zile, cat masina a stat in service, cu una cu cutie manuala, avand astfel ocazia sa apreciez avantajele net sesizabile ale cutiei automate (cel putin in opinia mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine, DSG 7 face zgomotele amintite aici in topic. Cu exceptia smuciturilor. Doar zgomote la schimbare din 3-2 pe franare in special, la gropi, limitatoare de viteza, piatra cubica si pocnet la schimbarea din - in + cu ajutorul padelelor. Aici la turatie mai maricica, aprox 4000rpm cand cica ar fi in cuplu si mai solicitata.

Toate astea dupa ce se incalzeste putin, nu imediat dupa plecarea de acasa. S-a facut update de soft dar in 2500km facuti nu am sesizat absolut nici o diferenta. Nici in rau nici in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!