Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Imagini cu becurile folosite. Cele cu soclu sunt de la blocul de lumini, codul OEM se vede in imagine, pret 10 lei/buc. Cele fără soclu sunt pentru panoul climatronicului, banuiesc că pot fi folosite și

post-6155-0-83094800-1308929325_thumb.jp

post-6155-0-01357000-1308929338_thumb.jp

Link către comentariu

Nu mergea sa pui leduri? Scapai de grija ca o sa se mai arda :) . Hai cu pozele cu ea gata. De punte ce ne mai spui.... schimbatul de leduri si de becuri nu e interesant :) vrem statusul masinii, mai ai mult pana cand o scoti de tot din garaj si incepi sa circuli cu ea?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Roțile se învârt de o săptămână. Mai trebuie un pic de reglaj la avans, este un pic puturoasă și de încărcat instalația cu freon. Am reglat un pic și curelele, am scăpat de acel scârțâit din filmulețele postate pe youtube. La rulare este foarte silențioasă, nu se aude nimic, decât aerul de la instalația de climatizare. Zici de becuri: amănuntele de acest gen contează. :lol:

Mai am de rezolvat cu protecția din jurul volanului. Cea pe care o am eu nu avea decupajul pentru airbaguri, l-am făcut eu după semnele trasate pe el, insă se pare că am tăiat un pic mai mult. În plus, nici aceste protecții nu se îmbină prea bine, se miscă un pic in timp ce rotesc volanul. După un an de stat pe margine cu Vento, caut si acum butoanele de deschidere a geamurilor pe undeva pe la partea din spate a consolei (așa sunt la Pejo 206) iar noul volan din piele mi se pare foarte subțire, dar cu timpul mă voi obișnui.

De puntea spate nu m-am apucat, vreau o mică pauză, în care studiez cum să abordez problema:să demontez sau nu puntea. Parcă nu aș mai da-o jos, dar asta după o inspectare a părții spate: furtune, conducte de frână. Oricum, voi posta imagini din timpul lucrului, știu că asta vă place! :lol:

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Ne-ar place si sa stam cu tine la actiune dar distanta e mare :) Ma bucur ca a iesit cum ai vrut, becurile conteaza dar noaptea ca ziua nu le vezi :) eu voiam sa spun ca un schimb de bec nu e interesant fata de restul masinii si ce ai facut la ea. Aplauzele nu sunt suficiente. Mai stiu pe unu de s-a apucat de un Corado si acum e pe terminate.... abia astept sa-l vad si pe ala pe drum. In curand urmez eu :P

Link către comentariu

E normal ca schimbul uini bec să nu prezinte importanță. Dar e important de știut că putem rezolva foarte simplu și fără bătăi de cap problema becurilor arse la climatronic si chiar la blocul de lumini (am inlocuit și becul de la bloc și astfel, dacă știam, mă costa doar 0.5 lei și nu 10).

post-6155-0-87853900-1309077470_thumb.jp

post-6155-0-48644300-1309078232_thumb.jp

post-6155-0-98467300-1309078251_thumb.jp

Link către comentariu

faina scula.... si tata are un pick up Pioneer cu radio si casetofon de prin 1980 din Japonia adus. Si astazi merge. Trebuie schimbat acul ca am avut eu grija cand am fost mic sa-l stric :)

Link către comentariu

Consider că acest gen de informații (sau DIY) sunt foarte folositoare

Link către comentariu

Bravo Paul,Felicitari!De cand te_ai apucat de lucrare dau mai multa importanta climatronicului!Apropo, in legatura cu inlocuirea becurilor de la panou cu leduri,eu am ars unul si a trebuit sa caut altul timp de un an de zile si culmea am respectat acea schema de pe forum si tot l-am ars,mare atentie pt colegii care ii bat candul sa faca acea modificare!Paul, poate gasesti combinatia de taste pt aflarea erorilor?!Am cautat pe net si am incercat multe combinatii de taste dar nimic!Ma bate si pe mine gandul pt un sistem audio ieftin, dar bun!Felicitari inca odata!

Link către comentariu

A sosit si tunerul, este un ST 320 la care am

post-6155-0-75023700-1309528692_thumb.jp

post-6155-0-04898000-1309528706_thumb.jp

post-6155-0-75384500-1309528715_thumb.jp

Link către comentariu

Bucșile punții spate, am mers pe Lemforder. Pe bucșă este ștanțat codul OEM 1H0 501 541A

post-6155-0-70287900-1309960374_thumb.jp

post-6155-0-43968700-1309960392_thumb.jp

post-6155-0-04714900-1309960414_thumb.jp

Link către comentariu

Asta ar fi culmea, dar totu e posibil, speram sa ti bine de ea. Ca si altii dupa bani bagatai in masina au renuntat la ea....

Link către comentariu

O vinde pentru ca nu mai are ce lucra la ea si astfel se va plictisi... :icon_thumright:

Dac-o vinde, isi ia alta, se apuca iarasi de lucru si e happy din nou !

Adevarat ?!

Link către comentariu

Dupa cat de hotarat a scris,cred ca nu glumeste...asta din pacate,zic eu.Numai asa ca ajunge tot pe mana unui pasionat !

Link către comentariu
bogmotorsport

Ai facut treaba buna Paul insa imi pare rau sa aud ca vrei sa o vinzi sau ai in cap ideea asta...Spun aceste lucruri deoarece ai muncit foarte mult la ea si ai investit o gramada de bani plus ca nu-i vei recupera...nu vezi ca m-am hotarat si eu sa o vand ca vreau sa plec din tara si cer 2999euro pe masina si doar ai vazut-o si tu in ce stare e, ca nici nu zici ca s-a circulat cu ea si ca are 15 ani... arata ca una de 3-4ani si merge la fel si nu reusesc sa o vand iar cei care cer 2500 de euro le dau ca painea calda si sunt rasturnate,lovite,revopsite,zace rugina pe ele si bineinteles cu sute de mii de km la bord dati inapoi iar pt o diferenta de cateva sute de euro nici macar un telefon nu am primit.Nu-i intereseaza masinile bune si ingrijite.De aceea zic ca e pacat sa o vinzi ca oricum nu vei lua adevarata suma pe ea pt ca majoritatea romanilor au trasaturi de cioban din nastere si nu prefera o masina ingrijita ci una cat mai noua si smechera,nu conteaza ca e ruginita si plina de balegar,important e ca se poate da mare in fata oilor si boilor ce pasc prin centru...

Succes oricum in ceea ce ti-ai propus sa faci...

Link către comentariu

Am dat comanda pentru o presă Home-made pentru înlocuirea bucșilor. Până la sosirea presei am primit o parte din piesele necesare operațiunii. Tot ce este în poză, cu excepția bucșelor, a costat 150 lei.

N903.544.01 - bolțuri fixare punte spate M12x1,5x122

N902.385.03 - piulițe

N905.173.02 - bolțuri fixare amortizor M10x75x45

N102.090.05 - piulițe

1H0.609.721 - cabluri frână de mână.

1H0.609.745 - cleme fixare cablu de mână

Cu excepția cablurilor de frână, restul sunt piese pe original.

post-6155-0-62218500-1310655082_thumb.jp

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

post-6155-0-23155700-1310849647_thumb.jp

post-6155-0-11747000-1310850267_thumb.jp

post-6155-0-13552100-1310850282_thumb.jp

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!