Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Oricat as apasa acceleleratia motorul tinde sa moara. Cu a I-a urc dar se duce turometrul spre 4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi pe drum drept cum merge, se înfige? Informaţii despre consum, pornirea la cald/rece, fum, zgomot motor, rateuri etc. ar fi utile.

Aşa la prima vedere pare a fi alimentare insuficientă cu combustibil. Chiar dacă pompa bagă suficient trebuie văzut şi cum merge regulatorul de presiune.

O examinare a aspectului bujiilor ar da ceva informaţii despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa(fara carcasa), filtru, senzori si bujii noi.

Pe drum drept trage bine. Nu scoate fum ciudat si nu da rateuri. Consum: 12 oras, 8 afara. Ralantiu stabil. Porneste bine la rece si perfect la cald.

Dilema mare este ca uneori isi revine.

Banuiesc in continuare pompa, care cred ca pierde presiune cand se inclina masina la urcare fiindca la coborare nu am probleme.

O sa-i montez un manometru pe alimentare sa vad efectiv presiunea benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ăsta ar fi primul pas: verificarea presiunii de combustibil. Verifică şi furtunurile de vacuum. De la pierderi de vacuum, regulatorul de presiune poate funcţiona anormal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajungand la concluzia ca am de bagat o gramada de bani in al meu 1.6 abu 75 cp , am ajuns la concluzia sa imi achizitionez un motor de 2000 gti <3 cu electronica ecu tot... ce nu ar putea sa se potriveasca , inafara ca am banuieli la cutia de viteze:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca problema asta cu opritul la cald doar la benzina se intampla?

Eu am un TDI de 115 cai care face la fel...problema ii ca dupa ce se opreste nici nu mai porneste imediat si dau la automat ca si cand nu as avea motorina...facand o paranteza azi am avut si ceva probleme cu un politist si am impresia ca face tot mai des.

 

 

P.S. am schimbat deja senzorul ala de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai si tu pe tdi senzor hall dar daca ai incearca un altul si vezi daca la fel face , eu asa am patit l.am schimbat merge porneste nu mai am probleme doar ca merge intrerupt apoi se gatuie uneori invart de volan se opreste motorul etc ... nu sta la relantiu daca pornesc prea multi consumatori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Darius115, ai cam încurcat ariile.

Problemele se pun total diferit la benzinare decât la diesel, plus că ai o maşină generaţie mai nouă.

Ai avea mai multe şanse să primeşti un răspuns dacă ai posta de exemplu pe topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/80303-pornire-greoaie-la-cald-bora-ajm/?hl=+pornire%20+grea%20+cald

sau acestea

http://vwforum.ro/topic/104783-pornire-grea-la-cald-si-dimineata-la-rece/?hl=%2Bpornire+%2Bgrea+%2Bcald#entry2201856

http://vwforum.ro/topic/32491-probleme-cu-pornirea-la-cald-motor-tdi/page-34?hl=%2Bpornire+%2Bgrea+%2Bcald#entry1769008

http://vwforum.ro/topic/3900-pornire-uneori-lunga-cu-motorul-tdi-cald/?hl=%2Bpornire+%2Bgrea+%2Bcald#entry63527

Deci foloseşte cu încredere fereastra din colţul dreapta sus pe care scrie Search :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi te rog si mie care este releul de la alarma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda revin,dupa ce a funcionat impecabil 5 zile(asta dupa ce i-am pus un alt carburator cu tot cu motoras pas cu pas,cu tot cu potentiometru,etc) ,problemele au revenit adica :

orpirea motorului la viraje(si din cite am observat numai la viraje la dreapta), orpirea motorului cind sta la relanti ,

in seara asta coboram o vale nu prea mare,si am observat cind calcam pedala de ambreiaj se oprea motorul,am testat de citeva ori asta, nu imi dau seama care ari fi cauza 

va rog cine poate sa dea un sfat ....o sugestie ,orice e binevenit pe kine nu mai ma duce bibilica ce sa ii fac ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina a iesit din suport . ia vezi carei treaba pe la pomba.ori nu mai face presiune cand se apleaca,,,,hmmmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu as crede ca e de la poma,pompa e noua,e masurat si debitul,baga bine,problema cu opritul o face si pe loc drept,imi facae asta cind stau la relanti,adica la stop ,sau cind iau viraje,asta cu calcatul abreiajului am observat in seara asta.....eu ma gindesc ca avind calculator ceva pacaleste calculatorul,trimite impulsuri aiurea sau deloc,un releu un senzor ceva .....dar nu stiu unde sa caut,

-am schimbat releul 167 care e la pompa(al meu se incalezea tare,era aproape fiebinte,cu asta vad ca e rece)

-am schimbat pompa,aia veche sa dus de tot,

-am schimbat delcou cu tot cu senzor hall(senzorul meu hall dadea eroare pe tester)

-senzor de temperatura  am tot schimbat verificat cu mai multi ,nu e nici o schimbare

-sonda lambda am scos mufa nici o schimbare(am inteles ca ar trebui sa mearga si fara sonda)

-schimbat fitru benzina e nou,e schimbat de la prima proiblema care mia aparut

-am pus alt carburator complet de la acelasi model de masina(cu asta a mers masina 5 zile perfect)

-ar mai ramine sa verific partea electirca ,releul de la ECU(dar nu stiu care e la mine ,am postat si tabloul meu ,poate cineva imi poate spune care e releul de la calculator)

ce sa ii mai verific ? contactul sa-l scot? poate nu face bine contact sau face vreun scurt ceva....

sau poate am pe la pedala vreun potentiometru si nu stiu eu ?si ala imi face/nu face bine contact/scurt ?

nu mai stiu unde sa caut ,.ma doare mintea .....

 

care ar putea fii releul de la calculator ?

130220-1393620605.jpg


sa fie releul 18 de la calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva , dimineata masina nu o ia la prima cheie ,daca pun contactul de 2-3 ori o ia din prima daca nu la a 2-3 cheie...

am mai observat o treaba,dupa ce am parcat masina am scos-o pe liber cu motoruil pornit si am virat dreapta maxim,,ei la vijaj dreapta la maxim sa auzea altfel motorul ,parca sa mai luat din turatie ,si parca nu lucra normal.....la viraj stinga nik...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o idee ? un sfat ceva....ce sa ii mai verific..... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu viratul nu e problema.asa fac toate.Treaba care zici ca pui contactul de cateva ori dimineata,inseamna ca atunci amorsezi pompa de benzina.Cred eu ca nu se mentine in presiune si de asta face asa dimineata.Si in mers banuesc ca este aceasti treaba.E doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si deci care ar fi problema atunci de se opreste in trafic,cind sta la relanti se opreste motorul?

imi cade turatia la 600-400 si poc stop. pompa e noua si baga bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc miine la mecanic verificarile din pdf, cind termin munca ......sper sa ii gasesc buba , ca ma terminat am o luna jumate de cind imi scoate peri albi ...inainte de termen :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare totusi .daca stie careva ,deci am desfacut cheia in seara asta (am citit pe topic undeva pe la pag 26 ca cineva a sters praful de pe cip si ia mers)

si era plin de praf am scos si cipul (cred ca ala e chestia aia micuta dreptungiulara,daca ala e cipul habar nu am avut ca am cip la cheie :(  ) si era plin de praf,am curat si miine o sa probez sa vad daca e vreo diferenta, dar intrebarea e alta ...

tipul de la care am luat masina mi-a mai dat o cheie facuta de el la un mester de chei sa am de rezerva la deschis usile ,buoon... 

eu tin minte ca am probat cheia aia o data sau 2 ori la pornire ,masina pornea dar se oprea imediat ,....(.acum imi dau seama ca era logic daca nu avea cip) ,

dar intrebarea mea este poate am dat eu ceva peste cap introducind cheia si pornind motorul cu cheia fara cip ?

 

stie cineva ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

eu de 2  ani nui dau de cap .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla senzorul hall?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!