Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

gata am rezolvat problema cu opritul in intersectie si opritul la relanti, de vina era cabajul ,aveam 3 fire coapte la mufa care alimenta sonda lambda ,cum am gasit ?

aveam un fir rupt (nr 1) la mufa respectiva(care se duce catre sonda,deci nu mufa de pe sonda) ,cind sa-l lipesc la un electirican,imi zice ca nu il mai poate lipi,deci sa caut la dezmebrari o mufa si sa vin sa-mi lipeasca firele, zis si facut,am gasit mufa cu pricina si m-am intors la el,cind taie firele surpriza din cele alte 3 fire ramase pe mufa numai unu mai era bun ,restu erau negre ,coapte de la scurt, cumk a lipit firele si am cuplat sonda lambda a prins viata motorul, si trage perfect o tot testez de vineri incoace si nu imi mai moare motorul ......deci practic eu nu mai aveam sonda lambda cu cablajul asta,deci de unde sa imi traga masina bine!,de aici imi murea motorul ca nu se facea amestecul bun(cine le are poate ne poate explica mai bine rolul sondei lambda)...

tuturor  care vor avea probleme de genul asta,ii sfatuiesc sa urmareasca bine in ce conditi li se opreste motorul(la relanti,in intersectii) la umezeala in aer,in balti etc,mie mi se oprea la umezeala in aer sau cind luam baltile,si am observat ca dupa ce ridicam capota cablul de la sonda lambda era ud bine(ptr ca e cel mai jos situat,cred ca si de aici posibilitatea ridicata de a face scurt ,practic sta cam tot timpul in umezeala),un cablu care e ars (copt) e cam greu de detecat dar nu imposibil,una dintre metode ,zic si eu ce am observat la mine,este ca un cablu bun e moale ,pe cind un calu ars(copt) e mai rigid ,e tareplus ca daca are un invelis mai deschis la culoare se poate vedea o schimbare a culori mai inchisa in portiunea arsa, alta metoda nu mai stiu cum puteti deteca un asfel de cablu....

multumesc tuturor ptr sfaturi  :icon_thumleft:

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Revin cu noutati eu am reusit sa nu mai moara motorul schimband capacul de la delcou si luleaua ... dar MERGE IN SUTURI:((( si nu ii dau de cap ce poate fi problema este cand ii rece merge bine cum se incalzeste umpic deja merge in suturi sau ce am mai observat ca daca ii dau treptat atunci merge dar daca accelerez mai tare umpic parca isi schimba sufletul incepe sa mearga in rateuri foarte scurte dar multe ... parca as avea fisele moarte sau ar da scanteie la naiba ... ajutooor:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers in suturi aveam si eu,dar de cind am rezolvat cu cablajul de la sonda lambda nu mai am probleme,dute la un electrician sa-ti verifice cabljul de la sonda sa nu fie copt ca la mine, plus ca eu am pus bujiile originale ale masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

O sa incerc sa vad care e faza si cu sonda , o intrebare care e mufa de la sonda lambda aia de jos din stanga deasupra casetei de directie mai lata cu 4fire sau 3 care merge mai departe la debitmetrul de aer ?

Daca e aia nu stiu o scot o bag nici o schimbare dar efectiv nici o schimbare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa fie diferenta cind scoti sonda lambda ,vezi sa nu fie defecta sa sa nu fie vreun fir intrerupt sau chiar coapte cum am patit eu,la mine tot asa nu era nici o diferenta cind scoteam sonda,si din intimplare am descoperit ca avut scurt pe acele fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Da ok dar unde se afla mufa de la sonda? Ai acces la ea ca eu nu is sigur ca aia e de care ti.am zis eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff ,nu situ sa spun pozitionarea exacta,daca as vede-o o recunosc,da e o mufa cu 4 fire si o poti vedea si avea acces la ea,poate iti va raspunde cineva care stie pozitionarea exacta

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Daca e cineva pe aici sa imi ataseze o poza unde e mufa de la sonda lambda .. .dacanu revin eu cu o poza daca aia e ce cred eu mufa de la sonda lambda ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa de la sonda lambda si sonda e undeva in zona aia(pe directia sageati) in jos (asa e la mine) 

 

QMajXbRgHZlcxrI5pLvB.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Atunci aia e dar iti spun nu este nici o diferenta daca o scot plus mai am un fir taiat anulat ... acuma ce sa zic de el nu stiu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa aveam si eu un fir rupt ,la mufa aia,dute la un electrician sa ti-l lipeasca daca poate,daca nu cauta o mufa exacat ca ai la dezmembrari si inlocuieste-o,si atunci sa nu ai o surpriza si sa vezi ca ai avut scurt pe firele alea..

mufa aia la umezeala e prima care se uda,cred ca de aici si posibilitatea sa faca scurt,cel mai des,daca ai izolatie pe cablulk ala da-o jos si verifica sa nu fie arse firele de acolo , cum ai tu acel fie rupt nici nu are cum sa-ti dea vreo diferenta sonda,odata ce ea nu primeste voltajul necesar,spunea cineva pe topicul asta ca 2 fire sunt ptr un circuit 1 si 2, si 3 si 4 ptr alt circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Noa nu stiu o sa ma uit mai atent maine dupa ce ies de la lucru ... revin cu informatii maine mersi de ajutor o noapte buna sa ai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam simptomele astea :

-oprire la viraje 

- imi murea motorul la relanti

-mers in suturi

piese schimbate:

-pompa benzina(a trebuit sa o schimb ,functiona cind vroia ea :tuktuk:  mi se bloca rar...dar se bloca) cost=90 lei,sper sa nu am probleme ca am luat cea mai ieftina

-senzor hall(testerul mia dat ca e defect,rezolvare? am luat alt decou cu tot cu senzor de la dezmembrari)cost 100 lei la dezmembrari

-carburator(am fost nevoit sa-l schimb ca mia umblat vreo citva meseriasi si mi-au dat tot peste cap la el,au umblat si la potentiometru de acc. cu aparatura! la ureche :tuktuk: la potentiometrul ala nu se umbla dupa ureche,ala vine calibrat din fabrica,sau daca umbla cineva este aparat ptr asa ceva)  cost 250 lei la dezmembrari

-buji noi (le-am luat degeaba ca tot pe cele originale le-am pus,alea noi nu imi placea cum mergeau

-schimbat filtru benzina

-schimbat senzor de temperatura lichid racire

-schimbat releul 167 e de la pompa benzina,al meu se incalzea tare(nu cred ca e normal)

-lipit vreo 20 de pini in ECU,asa zice electronistu la care l-am dus,ca erau dezlipiti sau fisurati! o fi fost ori nu o fi fost habar nu am ,ca diferenta nu a fost....

- si ultima am schimbat mufa de alimentare de la sonda lambda (cost 5 lei) cu 15 cm de cablu :D

de la repararea acestei mufe imi merge brici masina ,pur si simplu a inviatr,dupa ce ma miincat 2 luni de zile,acum daca imi mai face vreo faza ciudata stiu unde sa ma bag...la cablaj ca acolo e problema,sunt arse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

am promis ca revin.La mine este problema la releul 30 nu face contact acolo la tablou.Daca tin un  deget pe el masina merge ok si porneste bine.Am incercat sa scot releul si am observat ca daca este scos masina nu porneste si l-am fixat cat de cat si masina pornea.
Am sa merg la un electricean sa vad problema la tablou.

Modificat de spartacus1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Am rezolvat treaba cu mersul in suturi am scos mufa de la chestia asta jos aveti poze nu stiu ce e daca bine stiu e debitmetrul de aer? sa auzit un sunet interesant si a mers nu stiu poate chiar a murit daca scoteam mufa de la sonda lambda nu se intampla nimic daca am scos mufa de la chestia asta albastra imediat a prin motorul viata ... mergea bine trage nu am treaba cu el ... dar am observat ca firele dela chestia albastra merg in in continuare cu firele de la sonda lambda ...

 

A da si ce e aia in prima poza unde merg 2 furtunase unul ine de sub masina si unul pleaca mai departe la chestia albastra:D

x0gv.jpg
va9i.jpg
qeu5.jpg

Modificat de richardjoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este electrovalva de la canistra de carbune activ,ar trebui sa ai un furtun si in capatul acesta,un furtun merge in canistra si unul intra in coprul clapetei de acceleratie,canistra e aia din prima poza in care intra cele doua furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Am inteles mersi de informatie , am scos mufa si imi merge masina ca inainte ... o sa caut sa o schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Nu am gasit nimic asemanator cu ce am eu in a doua poza doar altfel ... sau la mine a fost schimbata piesa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara! Am inteles ca detineti secretul repornirii Golf-urilor cand moare motorul in mijlocul strazii fara un motiv aparent..cum facem sa mi-l impartasiti? ;) Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incepe prin a rasfoi paginile din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca ai Golf 5 cauti in alta arie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am inteles ca detineti secretul repornirii Golf-urilor cand moare motorul in mijlocul strazii fara un motiv aparent..cum facem sa mi-l impartasiti? ;) Multumesc!

oana motivul opriri in intersectie poate fii diferit de la un caz la altul , la mine a fost firele de alimentare a sondei lambda ,senzor hall(testerul il dadea defect)plus pompa benzina care facea figuri,.....

verifica amanuntit mufele ... firele sa nu fie coapte(astea le detectezi cam greu) ,fire rupte etc...

 

cum spunea un moderator mai sus citeste si reciteste topicul coda-cap cu pixul in mina(eu am citit de 2 ori topicul,adevarul ca a doua oara nu am mai terminat ca am rezolvat) si cu o foaie si notezi ideeile ce ti se par a fii apropiate de problema ta,sigur vei gasi buba ,asa cum au rezolvat si alti...

nu dispera ca daca vei insista vei rezolva problema.....

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal baieti.am un golf 3 abd 1.4 benzina din 1993 de vreo doua saptm. am probleme la motor(nu sta la relantiu,in mers se decelereaza,se infunda.....).am intrat pe forum si vad ca probl.astea sunt cam dese.am schimbat saptm. asta poma de benzina noua,fisele,filtru de benzina nou,senzor lichid de racire, "luleaua",motorasul pas cu pas. am ramas fara idei.daca ma ajutati cu cateva sfaturi voi fi recunoscator.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, incearca si senzorul Hall ( cel din delcou ) , la mine asta a fost . Am cumparat de la dezmembrari delcoul cu tot , nu merita sa iti iei senzorul nou separat ( doar daca dispui de bani).

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!