Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

si mie mi se oprea motorul in mers cand aceleram ma smuncea si pornea am schimbat buji delcou fise bobina

si pana la aurma am depistat un contact imperfect la mufa de la senzoru din delcou

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema si eu cu opritul in mers. Mergeam azi pe 11 iunie si mi s-a oprit motorul in mers, am dat la automat pornea si se oprea iar pana cand am turat-o mai mult nu a vrut sa isi tina relantiul. Dupa vreo cativa kilometrii din nou s-a oprit si nu a vrut nici cu acceleratie. I-am dat la automat de vreo cateva ori si tot nu a vrut pana nu am lasat-o circa 2 minute. Va rog frumos daca vi s-a intamplat vreunuia dintre voi sa imi zica si mie ce trebuie facut in cazul asta. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu opritul motorului sau turatie mica la relanti poate avea multe cauze unele dintre ele chiar ciudate. la mine de exemplu aceeasi poveste ca si la tine aveam turatie de relanti de 3-400 rpm cu fluctuatii, uneori se oprea. asta se intampla cel mai frecvent cand ploua sau cand spalam masina. intr-o zi am vrut sa schimb filtrul de polen ca mirosea in masina a ranced. cand am desfacut capacul am vazut la ECU ca sunt cateva fire cu izolatia roasa de pe ele iar cand era umezeala faceau scurt intre ele. probabil fostul proprietar avea soareci in garaj, altfel nu imi explic. le-am izolat pe fiecare in parte si de atunci nu mai am probleme. cred ca daca nu desfaceam capacul ala si azi umblam pe la service-uri si nu-i dadeam de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU se afla sub grila stergatoarelor nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ECU si imprejurimile....nu am dat de nimic care sa ma faca sa dau vina ca ar fi acel ceva din cauza ca mi se opreste masina. Acum am observat ca dupa un timp (doua poate trei luni) imi afuma bujiile . Am vazut chestia asta azi dimineata cand am oprit-o la un magazin si nu a mai vrut sa porneasca.

Bujiile le afuma din cauza...??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Carburatie inadecvata (amestec prea bogat).

2 Bujii atipice

3 Defectiuni la aprindere (tensiune mica pe bujie) si bujia nu lucreaza tot timpul. Cauzele posibile: bobina pe duca, capacul de delco fisurat, lulea care se misca pe ax, condensator, fise etc.

4 Bujie defecta

5 Temperatura motorului e prea mica (termostat defect)

6 Mers subturat.

Bujiile se pot afuma si din cauza ca motorul e uzat si intra ulei in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Domnul Rudolf o fi el bun, sunt sigur ca are cunostinte cat de cat temeinice in comparatie cu alti mecanici care n-au vazut in viata lor un manual de service-diagnoza-reparatie dar e si zgarcit la a da sfaturi. Cu alte cuvinte a lasat sa se inteleaga ca rezolva problemele bizare si alte chestii de finete care privesc injectia-aprinderea si gestiunea lor de catre ECU.

Evident, contra cost ca doar omul a investit timp si bani in aptitudinile pe care deja le are. Si intr-adevar se simte o oarecare publicitate mascata.

Domnule Rudolf eu te respect pentru cunostintele tale tehnice dar poate mai arunci cate un sfat util si la ceilalti care sunt in impas.

Si acum revenind, pentru cei care aveti probleme cu nepornitul/opritul in mers va dau urmatoarele sfaturi:

1. verificati in primul rand cele 2 chestiuni esentiale: alimentarea cu benzina si aprinderea. In general pompa de benzina, releul pompei de benzina, filtrul de benzina, bobina de aprindere, capacul delco(atentie la MICILE FISURI de pe el), fisele. La alimentarea cu benzina nu va luati de grija daca vedeti ca pompa baga benzina si curge la greu pe teava de tur ci verificati daca si injectorul pulverizeaza benzina cand se porneste motorul, ma rog cand se actioneaza demarorul. Este pus manualul pe undeva pe aici pe forum asa ca aveti documentatia necesara. Asta ar trebui sa fie biblia voastra in incercarea de a depista problema. Va recomand cu foarte mare caldura sa va cumparati un multimetru (aparatd e masura multifunctional) care e ieftin si care e absolut indispensabil in efectuarea unor masuratori in vederea eliminarii unor posibile cauze pentru probleme.

2. in cazuri rare sunt contacte imperfecte la releul pompei de benzina, ECU, diferite mufe strict ale instalatiei electrice a aprinderii si injectiei motorului, problema din contact, bobine fisurate, catalizator infundat (am intalnit odata 1 caz de asta) si din experienta va spun ca am intalnit si cabluri ale instalatiei electrice a motorului care faceau masa de chiulasa sau bloc motor deoarece izolatia din fabrica era compromisa (fiind slaba calitativ). Aici va trebuie cunostinte temeinice, rabdare si pentru aceste probleme rar gasiti pe cineva in service care sa aiba darul sa faca asa ceva. Atrag din nou atentia ca sunt probleme mai rar intalnite, se manifesta sporadic si din cauza asta sunt foarte enervante si greu de depistat.

3. mai sunt mituri cum ca din cauza sondei lambda nu porneste motorul. Total fals asa ca aveti grija pe ce dati bani si la ce sfaturi plecati urechea !

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiantpn- Daca vrei sa multumesti cuiva o poti face prin PM sau in aria Feedback.

Posturile off-topic au fost sterse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. va rog sa nu va suparati ca nu citesc cele 33 de pagini, dar problema e urgenta. cand e umezeala (cand ploua) masina merge foarte prost: se opreste, nu trage, scoate fum... sunt nevoit sa accelerez tare ca sa plec de pe loc. am desfacut capacul la delco, l-am sters, a functionat masina bine 10 minute, dupa care a inceput iar. am sters iar capacul da nu a mai avut succes.

el sa fie de vina?

va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu simtome ca ale tale si vinovata a fost fisa centrala.poate si la tine ie la fel.BAFTA :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. va rog sa nu va suparati ca nu citesc cele 33 de pagini, dar problema e urgenta. cand e umezeala (cand ploua) masina merge foarte prost: se opreste, nu trage, scoate fum... sunt nevoit sa accelerez tare ca sa plec de pe loc. am desfacut capacul la delco, l-am sters, a functionat masina bine 10 minute, dupa care a inceput iar. am sters iar capacul da nu a mai avut succes.

el sa fie de vina?

va multumesc anticipat.

alin verivica sa nu cumva sa ai condens sau umezeala la bobina de inductie si la mufa de la aprindere electronica care este in spatele bobinei de inductie .este adevarat ca daca capacul delcoului este umed sau are condens ,merge prost motorul dar verifica acolo ca sar putea sa fie deacolo.vezi sa fie si bobina stransa bine in suruburi pt o maibuna conectare la masa.bafta mai revino cu amanunte si o sa o rezolvam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte proasta ideea de a nu le dota cu scut din fabrica! Cat mama naibii ii putea costa? La fiecare ploaie stam si plangem langa masini...ba li se uda mufele, ba condens la delco, ba una, ba alta! In plus de asta, nu vreti sa stiti ce capota jegoasa pe interior am eu! La motor ti-e si scarba sa te uiti. Tre sa ne punem scuturi, ca altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt si eu posesorul unui golf 3 1.6 abu si am aceasi mare problema cu oprirea motorului in mers..am schimbat: pompa benzina ,filtru benzina si nimic. Simptome: merge perfect in general, aceelerez si pur si simplu se simte o smucitura se aprind martorii la bord si gata, atunci cand e pe liber nici nu se simte cand se opreste, doar atat ca se aprind martorii...uneori porneste dupa prima cheie alteori dupa o ora jumatate:(( ce o fi ce n-o fi vreo idee va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba fisa centrala si daca nu are efect bobina de inductie suspecta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt si eu posesorul unui golf 3 1.6 abu si am aceasi mare problema cu oprirea motorului in mers..am schimbat: pompa benzina ,filtru benzina si nimic. Simptome: merge perfect in general, aceelerez si pur si simplu se simte o smucitura se aprind martorii la bord si gata, atunci cand e pe liber nici nu se simte cand se opreste, doar atat ca se aprind martorii...uneori porneste dupa prima cheie alteori dupa o ora jumatate:(( ce o fi ce n-o fi vreo idee va rog

Incearca sa urmaresti releul de la pompa de benzina...e o cauza mai generala la golf 3, mai ales la 1.6 abu sa se opreasca din cauza ECU. pur si simplu nu mai cupleaza releul de la pompa. Cand faci un drum mai lung, poti sa iei 2 crocodili din aia mici, un fir si sa-l pui in scurt, sa vezi daca se mai opreste masina! Probabil,de aceea si smucitura, pentru ca ramane fara benzina. Nu cred ca se pune problema de delcou,bujii,bobina etc...astea dau semne inainte sa se intrerupa!Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut si vag com si nu am nici o eroare, dupa ce se opreste si dau cheie se aude pompa bazaind , daca ar fi releul ar mai trebui sa functioneze pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si garnitura de la carburator sa nu fie rupta.Poate sa traga aer pe acolo la accelerare si sa moara motorul.Desemenea defectele electrice pot sa apara alaeatoriu si sa dispara la fel.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am problema cu opritul de 6 luni si daca m-as lua dupa toti mecanicii ar trebui sa schimb tot la masina! am mai gasit pe aici ca de la contacte sau de la nustiu ce , am tras de toate firele am zgaltait morou nu moare in nici un fel, deci nu poate fi vorba de vreun contact ca in alte cazuri, scanteie este benzina vine , deja depaseste pe multi si nimeni nu are curaj sa se bage :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alta bobina.In general cand porneste dupa "jumate de ora " ai mers mai mult timp cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact..opririle incep dupa 30 minute de mers continuu, sau in zilele cum au fost 30 grade dupa 5 min se oprea, bobina da scanteie pe timp cat masina e oprita , si benzina vine, presiune are nu stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei bobina are simptomele astea: se incalzeste si apoi nu mai porneste decat dupa ceva timp.Tind sa cred ca este bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bag mana in foc ca este ea, insa eu asa am patit si de aceea zic.Cel mai bine iei un aparat de masura si ii masori rezistenta interioara.Gasesti in manual cum se face toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v@sy azi s-a intamplat ceva ca niciodata si cred ca e clar ce e dus, eram la semafor cu picioru pe frana atat, la un moment dat ma uit in bord acul de la turatii de la 950 sa dus la 3500 apoi la 1000 apoi la 2000 si apoi a murit motoru, fara sa apas pe acceleratie sau ceva, deci e clar ca e senzorul hall nu? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!