Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Chiar eu am raspuns la problema mea.Citeste mai sus.Sunt multe piese de luat in calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"imi poate recomanda cineva un mecanic sau service in ploiesti"

In Ploiesti nu stiu dar poti incerca la Lipanesti, este acolo un service cu mecanici priceputi, undeva pe stanga cum vii din Ploiesti, daca aflu nr. de tel. iti dau pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adiu...aceeasi problema am avuto si eu cu masina(murea cand calcam frana,oscila turometru,frana de motor..) am puso pe vag si mi-a dat eroare la sonda lambda care avea un fir rupt si nu mai facea amestecul de benzina cum trebuie.Mi-a lipit firul si de atunci nu am mai avut probleme.Nu stiu daca si la tine e aceeasi problema dar poate iti e de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai,nu stiu ce sa zic,sper ca nu zic intr-un ceas rau.Acum vreo saptamana am cumparat un spray de contacte pentru taica-miu,i-am curatat snzorul de turatie la Solenza.In timp ce lasam sa usuce pe acolo,am zis sa nu stau degeaba si am dat si la Golf pe tot ce e mufa si contact pe la motor.Chestia e ca de atunci nu se mai opreste deloc... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa mentionez ca atunci cand se opreste masina in mers se incing foarte tare 2 relee din panoul de sig

si anume cel de la pompa de benzina (167)si 18 care nu stiu de la ce e.care ar putea fi cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de la pompa inchide circuitul printr-o siguranta de 20A, pentru pompa de benzina, injectoare si circuitul de incalzire la sonda lambda.

Daca ai avea un scurt la oricare din astea pe langa oprirea masinii ar trebui sa se arda si siguranta daca este calibrata bineinteles.

Poate ai probleme la releu, daca are contactele oxidate poate sa nu mai faca contact si sa se si incalzeasca.

Mai bazaie pompa timp de 1 secunda cand pui contactul atunci cand nu vrea sa mai porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai,nu stiu ce sa zic,sper ca nu zic intr-un ceas rau.Acum vreo saptamana am cumparat un spray de contacte pentru taica-miu,i-am curatat snzorul de turatie la Solenza.In timp ce lasam sa usuce pe acolo,am zis sa nu stau degeaba si am dat si la Golf pe tot ce e mufa si contact pe la motor.Chestia e ca de atunci nu se mai opreste deloc... ;)

Salut . Ti s-a mai oprit motorul de atunci? Sa stii ca este absolut logic ce spui tu. Am avut ocazia sa citesc astazi pe ambalajul unui spray pentru contacte si am vazut urmatoarea propozitie : impiedica eventualele pierderi de tensiune ceea ce probabil se intampla si la tine. Sa speram ca ai scapat numai cu atat.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata porneste la prima cheie dupac e se opreste cateodata incerc 2 sau 3 chei pana sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutati-ma , cand se incalzeste motoru oscileaza si dupa moare motoru , ce poate sa aibe ? am schimbat buji , senzoru temperatura ?

stiti p cineva care ma poate ajuta ?

care sunt factori ?

sonda lambda ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa invarti delcoul mai spre stanga cand e cald motorul . vezi ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delcou cred ca nu la miscat nimeni de cand a fost pus :) nu prea as vrea sa umblu..dar daca ar fi de acolo as umba ...

azi am demontat iar corpu clapeta, am desfacut capacu din spate, si am turnat alcool etilic tehnic... si ala se evapora , sa vedem dupa cum va merge , sau nu mai merge :P

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca.ai dai 2 semne pe ambele parti.cea cae se invarte si cea care nu se invarte de la motor. si daca nu merge al dai la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am curatat toata clapeta .. cand e cald motoru la fel face , oscileaza putin si moare..

ce sa ii mai fac ?

avansul ii da turatia , dar ocilatiile ?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sonnic53 azi umbland pe la motor , am reglat avansu mai mare ,,sta pe la 950 - 1000 rpm, am scos fisele fiecare in parte , lucrau , si zic sa scot mufa de la sonda lambda, am scos si pe loc motoru parca "respira" altfel .

am mers cu ea scoasa , am lasato la relantii tot e ok ,

acuma ce fac ? cumpar alta ? ce garantie am ca e buna , si daca merg fara ce reacti negative intervin . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa de la sonda, ecu are o valoare prestabilita pe care o ia in calculul injectiei.O sonda buna trebuie sa scada consumul, realizand un amestec optim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca la el ( zice ca ai merge masina bine ) inseamna ca sonda e buna sau nu e buna ? asta dupa ce a scos mufa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine merge fara sonda , daca as stii cum functioneaza sonda asta si ce transmite inapoi , poate pot reproduce acele valori definitiv . dar pentru consum redus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca la el ( zice ca ai merge masina bine ) inseamna ca sonda e buna sau nu e buna ? asta dupa ce a scos mufa ...

Daca merge mai bine fara sonda, atunci sonda e DEFECTA. Trebuie schimbat. Unul nou costa in jur de 400 de lei , dar gasesti sh in jur de 150 lei. Eu am circulat fara sonda legata vreo 2 saptamani (pt ca era defecta - vag com-ul im zicea - oxygen sesor - short to ground) si mi-a crescut consumul - cu 10 litri de benzina , faceam vreo 80km :icon_thumright: ) . Dupa ce l-am schimbat cu un sh in stare buna de functionare , consumul mi-a scazut, acum fac cu aceeasi cantitate de benzina in jur de 150km! Diferenta mare ... zic eu.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul l-ai facut in localitate sau afara? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mixt. Mai mult in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda are doua circuite: unul de incalzire (intre pinii 1 si 2) si unul care da informatii la calculator (intre pinii 3 si 4).

Circuitul de incalzire se verifica asa (verificare prezentei tensiunii pt incalzire)> pornesti motorul>scoti mufa si masori intre pinii 1 si 2 de pe cablu tensiunea, trebuie sa fie cel putin 11V. daca nu este asa atunci ori ai contact imprefect, ori siguranta arsa ori probleme cu releul pompei de benzina (prin releul pompei de benzina se inchid circuitele pentru pompa, injectoare si circuit de incalzire sonda lambda)

Celalalt circuit>pornesti motorul si-l lasi sa mearga 2 minute (sa ajunga sonda la temperatura nominala de functionare)> masori tensiunea intre pinul 4 si masa - trebuie sa fie 1 V fluctuant (iti trebuie un instrument mai sensibil sa vezi cam cum fluctueaza) - vezi in atasament cum sunt pozitionati pinii.

Ideea este ca asa se verifica daca sonda lambda functioneaza nu si daca functioneaza corect, asta se verifica numai cu osciloscopul.

Cum spunea si v@sy in lipsa sondei ECU da o valoare prestabilita care face sa mearga motorul, dar nu in parametri, dar daca sonda da semnale aiurea atunci motorul o sa mearga mult mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele la care sonda lamba are doar un singur fir, adica fara incazilre, cum se procedeaza cu testatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se masoara intre firul acela si masa, dupa ce se incalzeste putin motorul, circuitul de incalzire este pentru a aduce sonda mai repede (8 sec. aprox.) in parametri deoarece senzorul care este cu oxid de zirconiu functioneaza numai la temp peste 350 grade (sondele cu un fir probabil sunt model mai vechi, nu prea stiu ce este cu ele, doar dau cu presupusul).

Mai fac niste precizari referitor la masuratori:

-intre pinii 1 si 2 spre mufa trebuie sa fie o rezistenta intre 5-20 ohm tipic 9.2 ohm

- masuratoarea intre pinii 3 si 4 se face numai cu un multimetru cu impedanta mare la intrare si fara scurtcircuite la masa sau la 12 V pe acesti pini pentru ca sonda se defecteaza instantaneu si iremediabil

- la sondele cu 3 fire daca are cineva asa ceva firele albe sunt pt incalzire, iar masurarea valorii lambda se face intre firul negru si masa

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Damblaua de primavara. Se opreste fara o cauza anume. Mor de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai gasesc rezolvare la problema cu opritul motorului.data trecuta am schimbat tot panoul de sigurante si relee crezand ca e un scurt la el.dar tot se opreste dupa o peioada.ce mai ramane de verificat ?mentionez ca pompa de benzina a fost schimbata si bujiile,si releul pompei de benzina.este posibil sa fie de la contact?sau de la senzorul hall?astea 2 o sa le schimb luni.alte sugestii?mecanicul meu a zis ca daca nu e nici de la astea nu mai stie ce sa-i faca:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!