Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

salut, am avut si eu aceiasi problema ca si voi, mergeam cu masina normal si dintr-o data se oprea motorul. nu oscila turometrul nu facea nimic decat sa se opreasca. destul de enervant tinand cont ca prima data cand mi-a facut asa eram pe Transfagarasan.

Eu am avut norocul sa fie de vina filtrul de benzina.L-am schimbat si masina merge brici de atunci, nu a mai facut probleme.

Sper sa ajute pe cineva treaba asta.

:)

Modificat de Kype
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tixmich... interesant cele pățite de tine...cam asta a pățit si un coleg al meu ..tot cu 1,6 ABU...i s-a oprit in drum..apoi pornea după un timp anume...

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma ajutat doruq cu problema, cik sonda lambda ar fi cea care are buba, merg de 2 zile fara ea si vad ca e chiar ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am inatlnit cu Florin si dupa cum i-am promis m-am apucat de treaba.

I-am facut in prealabil o diagnoza si toate valorile erau in parametrii dati de cartea service cu o exceptie: sonda lambda care citea amestec sarac; destul de sarac.

Teoria injectiilor spune ca in acest caz ECU incearca sa imbogateasca amestecul.

Pe de alta parte, am mai demontat bucatele relul pompei de benzina si am gasit contactele intr-o stare nu prea buna: erau afumate, oxidate, uzate.

Am curatat contactele si am pus releul la loc.

2 zile nu sunt suficiente sa trag concluzii asa ca vom astepta 10 zile dupa care am sa atac problema sondei lambda: ori e defecta ori chiar citeste amestec prea sarac.

Nu exclud posibilitatea ca opririle sporadice sa fie cauzate de un amestec real prea bogat.

Pana una alta, Florine , astept vesti de la tine sa-mi spui daca se mai opreste sau nu ca sa putem trage niste concluzii si in felul acesta sa puteam ajuta pe cei cu motorul asta 1.6 ABU care intr-adevar se manifesta uneori tare ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tixmich... interesant cele pățite de tine...cam asta a pățit si un coleg al meu ..tot cu 1,6 ABU...i s-a oprit in drum..apoi pornea după un timp anume...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt posesorul unui motor 1.6 ABU care are aceleasi probleme ca al lui Florin . Si eu daca incetinesc si franez imi moare motorul si scade si intensitatea luminilor (am observat asta noaptea) . Aici cred ca ar fi releul de incarcare de vina deoarece cand pornesc toti consumatorii imi scad turatiile putin (putin sesizabil optic dar se simte cum tremura) . Eu presupun ca ar fi defeca supapa sens aer .

Legat de pompa de benzina eu nu zic ca ar fi aceasta de vina la mine deoarece eu am si instalatie gpl pe masina si la fel se intampal si pe gaz .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut la un moment dat probleme cu masina din semnatura, mergea perfect nu dadea in nas dar uneori se oprea subit si pornea la prima cheie sau nu mai pornea cate 5 -10min pana in momentul in care s-a oprit si nu a mai pornit deloc. Faceam diagnoza cu vagtool, aveam laptopul la mine aproape de fiecare data, nici o eroare. M-am chinuit o gramada, am crezut ca e de vina aprinderea pentru ca dadea scanteie cand puneam contactul si apoi nimic, pana la urma am chemat un prieten cu motor identic, am pus delcoul lui si a pornit din prima. Problema era senzorul hall.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca circul de 10 zile fara sonda lambda si nu sa mai oprit deloc, se pare ca ea era cea vinovata, problema e acu ca fara sonda cu 13 litri de benzina am facut 90 km oras , recomandati o sonda noua sau una sh originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una noua originala. eu mi-am luat Bosch cu vreo 400 de lei, acu un an.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e genul de componenta pe care sa o iei sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua , daca nu va deranjez as dori si eu cateva informatii de la voi, cunoscatori mai experimentati de golf 3. Am un Golf 3 din 1994, 1,9 TDI. Toate bune si frumoase dar am aceasi problema ca si toti care au mai postat in acest topic. Moare masina in mers. Masina e inca la electrician si cu echipa lui de mecanici si electricieni nu isi pot da seama ce are. I-au schimbat 3 pompe de motorina, filtru de motorina, au verificat releele, senzori, etc. Va rog frumos, dati-mi un sfat daca ati rezolvat acreva aceasta problema pe motor diesel deoarece vad ca majoritatea aveti 1,6 benzina. In momentul cand moare motorul in mers sau la relanti ramane aprinsa lumina martor de la bujii dar o nuanta mai palida, nu e acel portocaliu colorat...e o culoare mai stearsa impreuna cu restul luminilor din bord. Scot contactul astept 3 min si apoi porneste iar.

Multumesc anticipat

0758734840

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 3 1.8 automat si de 2 zile pornesc masina ies din parcare cu ea si la prima frana pe care o pun se opreste motorul :)). O am de 2 luni de zile. si pana acum nu a facut probleme de genu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 3 1.8 automat si de 2 zile pornesc masina ies din parcare cu ea si la prima frana pe care o pun se opreste motorul :icon_thumright:. O am de 2 luni de zile. si pana acum nu a facut probleme de genu asta.

salut,

cauta pe sub capota furtunuri intrerupte, de la tulumba servo catre motor, problema la tine cred ca e legata de un furtun spart.

salut Rudolf.

am observat ca esti destul de cautat cel putin prin topicul asta.

ma gandeam sa te rog sa iti dai cu parerea la o problema pe care o am cu GOLFul meu.

problema apare numai la semafoare, sau la opriri scurte, max 2 minute, de extrem de multe ori motorul moare, si nu il mai pot porni 5-6 minute,dau la cheie,invarte motorul, dar nu porneste.problema apare numai iarna si singurul remediu pe care il am acuma este sa trag frana de mana si sa stau cu ea turata la semafor(peste1000rot/min), nu are rost sa iti zic de cate ori m-am facut de rahat prin intersesctii.

daca ai vreo recomandare zi-mi si mie te rog.

merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa verifici vacuum-urile, motorasul de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , daca nu va deranjez as dori si eu cateva informatii de la voi, cunoscatori mai experimentati de golf 3. Am un Golf 3 din 1994, 1,9 TDI. Toate bune si frumoase dar am aceasi problema ca si toti care au mai postat in acest topic. Moare masina in mers. Masina e inca la electrician si cu echipa lui de mecanici si electricieni nu isi pot da seama ce are. I-au schimbat 3 pompe de motorina, filtru de motorina, au verificat releele, senzori, etc. Va rog frumos, dati-mi un sfat daca ati rezolvat acreva aceasta problema pe motor diesel deoarece vad ca majoritatea aveti 1,6 benzina. In momentul cand moare motorul in mers sau la relanti ramane aprinsa lumina martor de la bujii dar o nuanta mai palida, nu e acel portocaliu colorat...e o culoare mai stearsa impreuna cu restul luminilor din bord. Scot contactul astept 3 min si apoi porneste iar.

Multumesc anticipat

0758734840

Vlad

Vlad este mai greu de explicat rezolvarea.Ai nr. meu de telefon la profil iar daca nu uit maine te voi suna. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, stie cineva cum as putea lua legatura cu domnul Rudolf ? va rog mult,multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care mai au astfel de probleme verificati pin-ul 31 de la mufa ECU,dai mufa jos si pui un plus pe mufa la pin-ul 31 si trebuie sa pui pe cineva sa iti confirme daca cupleaza releul pompei de benzina,daca nu cupleaza inseamna ca poate fi de la fire,masa,plus sau din panoul de sigurante si daca cupleaza OK inseamna ca e din ECU,eu acum am descoperit problema, este din ecu de la un tranzistor,un fel de cip Siemens TLE 4216 G, vad ca nu se oferea nimeni sa dea aceste date, din egoism sau avar la bani, am descoperit singur problema cu ajutorul AUTODATA 3.18 si pana la urma daca e un forum pentru dezbaterea acestor probleme ar trebui totusi spuse, nu tinute secret,altfel nu are nici un rost sa vorbim degeaba 30 si ceva de pagini ;)

Rudolf are dreptate, sunt anumite persoane care au primit un sfat bun sau o indrumare si nu stiu sa spuna un simplu "multumesc" de parca ar fi cineva obligat sa-i ajute !

Modificat de Shushu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc un injector pentru g3 1.6 motor aee injector din acela METALIC CU O GAURA LA DUZA ARE 46MM lungime pls help :( s-a rupt mufa de pe injector :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care mai au astfel de probleme verificati pin-ul 31 de la mufa ECU,dai mufa jos si pui un plus pe mufa la pin-ul 31 si trebuie sa pui pe cineva sa iti confirme daca cupleaza releul pompei de benzina,daca nu cupleaza inseamna ca poate fi de la fire,masa,plus sau din panoul de sigurante si daca cupleaza OK inseamna ca e din ECU,eu acum am descoperit problema, este din ecu de la un tranzistor,un fel de cip Siemens TLE 4216 G, vad ca nu se oferea nimeni sa dea aceste date, din egoism sau avar la bani, am descoperit singur problema cu ajutorul AUTODATA 3.18 si pana la urma daca e un forum pentru dezbaterea acestor probleme ar trebui totusi spuse, nu tinute secret,altfel nu are nici un rost sa vorbim degeaba 30 si ceva de pagini ;)

Rudolf are dreptate, sunt anumite persoane care au primit un sfat bun sau o indrumare si nu stiu sa spuna un simplu "multumesc" de parca ar fi cineva obligat sa-i ajute !

Ceea ce ai constatat este foarte corect !!! Cauza opririi motorului il poate provoca si acest circuit integrat.

Rolul acestuia este de a asigura o protectie impotriva declansarii unui incendiu al masinii in caz de accident.

Acest CI primeste impulsuri de la senzorii motorului prin care el "urmareste" daca motorul se roteste. Daca

nu ( vezi accident ) atunci el opreste alimentarea cu combustibil a motorului. Sant doua remedii : ori schimbi

ECU ori schimbi releul pompei de alimentare. In al doilea caz nu este nicio problema pana in caz de accident

soldat cu oprirea motorului, de aceea cine recurge la aceasta solutie o face pe propria lui raspundere !!!!

Ca fapt divers acum am in lucru tot un golf III cu aceasta problema a opririi motorului

si doar cu osciloscopul am reusit sa depistez problema lui : senzorul Hall din delcou. Si asta dupa

ce proprietarul la indicatiile pretioase ale "prietenilor" a schimbat deja 2 bobine de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu asa prietene...are 46 de mm si o gaura in cap. din cate stiu eu are si el un cod, l-ai incercat sa vezi cum "scuipa" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el a rupt mufa din capul injectorului din cate am inteles eu, e foarte greu sa gasesti piese la sh pentru motorul asta , am si eu acelasi motor si greu tare dau de o piesa pe la sh-uri. Intra pe site-urile de dezmembrari, dar ai grija sa iti trimita macar o fotografie cu ceea ce iti vor trimite pentru ca eu am experiente nasoale cu ei, una spun ca trimit si alta ajunge.... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare cu masina. E un Golf 3 TD.Problema a aparut din senin, eram in trafic si am simtit ca moare, am accelerat dar nu a mai vrut si am ramas in mijlocul drumului pe o strada circulata(urat).Cu greu a pornit , am tras-o undeva pe margine si acolo nu a mai vrut deloc sa porneasca.Am pornit-o odata , se tura dar numai cateva secunde si murea motorul cu acceleratia in "blana".

Am vorbit cu cativa mecanici si au zis ca poate fi de la filtru , pompa de alimentare sau vreo conducta sub masina obturata( am fost pe un drum "neprietenos" si am atins o piatra sub , dar nu stiu daca aia ar fi cauza , nu se vede nimic sub ea.

Din ce am citit pe aici am vazaut ca s-ar putea sa fie din cauza motorasului pas cu pas, e posibil? Nu e electronica deci exclud cauzele ce tin de partea electrica.

Are cineva idee ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu asa prietene...are 46 de mm si o gaura in cap. din cate stiu eu are si el un cod, l-ai incercat sa vezi cum "scuipa" ?

ce sa mai scuipe daca nu am ce alimenta pt ca el are 2 fire foarte subtiri mie imi trebuie injectorul cu totul(asa arata)post-80066-0-29303800-1291054773_thumb.j

post-80066-0-12644000-1291054845_thumb.j

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare cu masina. E un Golf 3 TD. .....Are cineva idee ce ar putea fi ?

Motorul tau este diesel, el nu are motoras pas cu pas pentru mentinerea constanta

a relatiului. Ar fi mai indicat sa mergi la un mecanic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!