Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Da, a tot plouat azi. Asta sa fie cauza? umezeala?

asta cred. eu am urmarit-o pe a mea si cand e umezeala in aer porneste dar mai greu, sau la a 2 a cheie. m-am gandit ca poate fi de la electromotor sau de la bobina de inductie (daca se opreste imediat ce ai pornit-o iar apoi porneste).la mine s-a intamplat prima data anul trecut, prin toamna, dupa ce am traversat o balta prin oras, mai mare - nu m-i se mai accelera indiferent in ce viteza o bagam si asa am patit si acum cateva zile dupa ce a plouat (sintome: eram intr-a 2-a am accelerat ,nimic, am bagat a 3 a nimic, am schimbat 1 si a accelerat)

poate ne lumineaza cineva dar eu cred ca din astea 2 cauze enumerate de mine este problema.

electomotorul- carbunii din el nu ajuta pornirea

bobina de inductie- condens- nu mai da scanteie dupa ce a pornit si asta se opreste masina. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asta pe forum audi:

"se pare ca cei de la service au gasit problema. unitatea de comanda a masini era defecta. au pus cateva relee pe comenzile catre electrovalva si catre pompa de injectie si se pare ca masina nu se mai opreste..."

"initial l-am schimbat(ECU) si masina tot se oprea.... electricianul de la service a luat-o pas cu pas: a verificat instalatia electrica(fir cu fir), contacte, mufe..... si a ajuns la unitatea de comanda despre care vorbeam mai sus. din ce mi-au spus ei acest modul are rolul de a proteja masina, el practic fiind ca un " mobiliser" pentru motor, da impuls la ecu sa taie alimentarea la electovalva. acest modul poate fi cumparat (costa 850 lei) sau refacute contactele si schimbat releele din interiorul lui (cazul meu )."

Hopa!La masina mea s-a intamplat ceva!Dupa ce m-am jucat astazi cu modulul alarma,am bagat surubelnita printre relee,etc,am iesit sa fumez acum o tigara,cand vad ca in bord clipeste ceva.Am incercuit in poza ledul rosu care nu a mai clipit pana acum...o am din decembrie...nu e cumva imobilizatorul?

post-23709-1273863201_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la imobilizator ci e de la radiocasetofon...cum e codat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un fel de martor al imobilizatorului. Atunci cand pui contactul trebuie sa se stinga semn ca imobilizatorul a recunoscut cheia. Daca nu se stinge (in caz de nerecunoastere a cheii din diverse motive) motorul o sa porneasca, dar se opreste dupa 1 secunda.

Eu la Lupo am casetofon identic cu al tau si asta este rolul ledului cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf

acel clipocit al ledului de la cas,reprezinta,cum a zis si SAurelian,faptul ca ,virgula ,casetofonul e cu functia code activata.

nu are nimic de a face cu imobilizatorul!!!si de asemenea nu are de aface cu cheia-recunoasterea cheii-etc!!!ce,nu ati mai vazut casetofon alfa codat pe alta masina decat golf/vento???hai sa fim mai seriosi un pic si sa nu inducem in eroare omul...

DANIM,cel mai posibil clipocea si inainte,dar nu ai vazut(nu cred ca ma insel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru inducerea in eroare, chiar acum m-am dus la masina si am testat urmatoarea chestie: am pornit cas-ul fara sa bag cheia in contact, consecinta.....s-a stins led-ul, deci nu are treaba cu recunoasterea cheii sau imobilizatorul in mod direct.

Totusi la mine cand pun contactul led-ul respectiv se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmingolf,te inseli,sint foarte atent la detalii, ,de felul meu,si ledul ala nu a clipit niciodata pana acum.Casetofonul vad ca nu s-a codat,chiar daca am deconectat bateria ca sa pot scoate alarma,dar nu e prima oara cand o deconectez,oricum ledul acum a inceput sa clipeasca,asta fara nici o indoiala!

La mine porneste casul si daca nu introduc cheia,DAR ledul ala se stinge doar cand pun contactul.Dreptunghiul ala din cheie nu are legatura cu imobilizatorul?

post-23709-1273923092_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreptunghiul ala este cipul din cheie, cu el comunica bobina antidemaraj (este o bobina pe la contact pe undeva care emite un camp magnetic, cipul receptioneaza campul - din el se si alimenteaza de altfel- si emite un cod), iar bobina antidemaraj transmite codul receptionat la un mic calculator care se numeste imobilizator, daca codurile se potrivesc imobilizatorul da semnal la ECU si masina poate porni. Masina porneste si daca cheia nu are cip dar se opreste imediat.

Cam asta ar fi o descriere simplista a functionarii imobilizatorului.

Iar casul se opreste atunci cand scoti cheia din contact dar poate fi repornit si cu cheia scoasa

Iar cu led-ul eu cred (este numai parerea mea) ca chiar daca nu are legatura cu imobilizatorul, stingerea lui la punerea contactului arata ca imobilizatorul este OK, poate fi o consecinta indirecta dar am observat pe aici pe forum si nu numai ca daca ledul ala nu se stinge la punerea contactului(la alte tipuri de masini este un martor separat) este o problema la recunoasterea cheii.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,de aia zic ca nu stiu ce reprezinta ledul.Casul merge oricum -si cu si fara contact ,dar ledul clipeste doar cand nu e contactul pus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf

dacă zici ca virgula casetofonul nu iți cere cod după ce schimbi bateria

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si acum beleaua:

motorul se opreste din senin dupa care porneste ori la prima cheie ori la a doua, dar ideea e ca porneste frumos si iar merge impecabil pana la un moment dat (poate fi vorba de minute, ore sau chiar zile). Dupa ce se opreste nu apare de asemenea nimic neobisnuit la diagnoza. Nici o eroare iar parametri absolut ok.

Un ajutor : monteaza un manometru pe conducta de tur la alimentarea cu benzina a motorului si porneste la drum.

Presiunea nominala este intre 0.8-1.2 bari. Dar cand se opreste cat va fi ????? se opreste intai motorul si apoi

scade presiunea ? sau scade presiunea si apoi moare incet motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf... lamureste-ma unde vrei sa ajungi. Hai ca stiu ca ai o idee...

Sa-ti mai precizez ceva: am schimbat la masina omului releul pompei, am schimbat fitrul de benzina, am schimbat pompa de benzina.

Am incercat sa scot in timpul functionarii motorului atat releul pompei cat si mufa care vine la pompa submersibila de benzina si iti spun cum se opreste si poate o sa invete si altii din asta: motorul nu se opreste deodata ci mai merge rotund vreo 3 secunde dupa care incepe sa trepideze si dupa inca 1 secunda se opreste !

Am si manometru si am sa incerc sa verific si ce ai zis doar daca omul o sa fie de acord sa-i mai fac experimente pe masina lui ca s-a saturat si el ca nu ii da nimeni de capat.

Pana atunci da-mi voie sa-ti aud varianta ca sa justifice folosirea manometrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf... lamureste-ma unde vrei sa ajungi. Hai ca stiu ca ai o idee...

Sa-ti mai precizez ceva: am schimbat la masina omului releul pompei, am schimbat fitrul de benzina, am schimbat pompa de benzina.

Vezi ? ti-ai dat singur raspunsul asteptat de la mine, ai schimbat piese peste piese...si ? ai verificat ( masurat ) ca si functioneaza ?

Ce garantie ai ca daca ai schimbat o piesa atunci sistemul functioneaza ?

Apoi proprietarul daca nu are rabdare are mai multe optiuni : ori rabda pana cand ii dai de capat ori

merge in alta parte, de exemplu : la reprezentanta ! sau merge pe jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu piesele astea le mai am de rezerva, adica le probez pe masina cu probleme sa fiu sigur ca nu se arunca bani in vant.

Acum da-mi voie sa-ti zic ca eu caut o cauza, o explicatie la ce se intampla. Sa presupunem ca ai dreptate(scade presiunea citita cu manometru cu 3 secunde inainte sa moara motorul) , dar care e explicatia?

Evident scanteie este in astea 3 secunde altfel motorul n-ar merge rotund si s-ar opri brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma crezi . De aceasta data fi Toma necredinciosul, adica masoara ! Daca ai scanteie unde scrie

ca trebuie sa ai si presiune de benzina ? Injectorul primeste comanda de deschidere,

dar ... oare are ce injecta ? Daca ai manometru nu inteleg de ce te eschivezi !

Nu costa bani, numai timp si rabdare !

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,de aia zic ca nu stiu ce reprezinta ledul.Casul merge oricum -si cu si fara contact ,dar ledul clipeste doar cand nu e contactul pus...

Acel led e intr-adevar ledul de SAFE de la cass, nu are ncio treaba cu imobilizatorul!! Daca cassul e original din fabrica montat pe masina, se decodeaza AUTOMAT (e "imperecheat" cu masina), dupa ce conectezi bateria la loc, si pornesti cassul. Pe masina ta nu o sa ceara cod niciodata, dar daca o sa il legi pe alta masina, da!. Incearca treaba asta.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... Injectorul primeste comanda de deschidere,

dar ... oare are ce injecta ?

Rudolf, stiu ca stii ca pinul 25 de la ECU e in legatura cu releul pompei.

Vreau sa-mi spui sincer daca ai intalnit cazuri cand din ECU se intrerupe(se pierde) legatura cu releul pompei, legatura ce se realizeaza prin acel pin (25).

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris si pe alt topic am depistat releul ordinar care imi opreste motorul cand i se scoala lui,daca bat de cateva ori cu degetul in el,se inchide.De unde pot cumpara asa ceva?

post-23709-1274457650_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema,azi am mers toata ziua si nu s-a mai oprit!Am bagat un bat de chibrit intre lamele,am pus sageata pe poza;se poate intampla ceva daca merg asa?

post-23709-1274544479_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este situata acea placa electronica? Si mie mi se opreste in mers din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modulul alarma,e in spatele comandei de la faruri,trebuie sa o scoti afara; gasesti intsructiuni pe forum,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Eu nu am alarma stock. Credeam ca e o componenta pe care nu am reusit sa o vad prin masina. Trebuie sa caut in alta parte defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Se pare ca am rezolvat si eu problema cu opritul motorului in mers!(in ultimul timp se intampla des (de 2 , 3 ori pe zi), iar acum vreo 3 zile masina nu mai pornea deloc)!

Problema a fost tot de la modulul de alarma! L-am demontat si l-am predat unui electronist! Se pare ca era un contact imperfect la un releu.(sau ceva de genul asta)!

De cand am rezolvat cu alarma (de doua zile)masina merge normal , fara probleme!

Deci verificati si modulul de alarma! Este capabil de multe rele!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine contact imperfect-lipitura rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca nu a trecut mult timp si trebuie din nou sa scriu in acest topic.Mi se intampla cateodata sa moara motorul in mers, dar in urmatoarele conditii.Dupa ce pornesc motorul(rece) si parcug cateva zeci de metri, incepe sa dea in nas.Daca apas acceleratia smuceste tare si urca in ture.Daca nu apas acceleratia si scot pe liber, moare motorul, dar raman martorii din bord aprinsi si farurile.Dupa ce se incalzeste putin nu mai are nimic;merge normal.Mentionez ca porneste la prima cheie ca si cum nimic nu s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!