Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

DumitruConstantin

o cauza a opririlor in mers sau a porinirilor grele mai poate fi si cauza defectari ,parti electrice a contactului de pornire ,incearca sa fi atent cand se va mai opri daca se aprind martori in bord si cand incerci sa o pornesti tot asa vezi daca se aprind martori in bord atunci cand dai la cheie sa porneasca ,eu asa patesc cam de 2-3 ori pe luna si inca nu am apucat sa schimb acel contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danim, eu nu-ti impartasesc catusi de putin parerea pe care o ai fata de Golf, pentru ca in cei 15 ani de cand o am si la cei peste 200 de mii km la bord nu am schimbat la ea decat consumabilele si de doua ori senzorul Hall, care da simptomele pe care le ai tu. Oricum, cat de curand nu o sa-ti mai porneasca deloc. Asa ca, verifica-l sau cheama pe cineva care stie sa-l verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu senzorul de temperatura,dar oricum era nou,cred ca e ala incercuit din poza,nu?Am schimbat si releul ECU,asta e?Spuneti-mi va rog care e releul pompei de benzina.

post-23709-1269785147_thumb.jpg

post-23709-1269785158_thumb.jpg

post-23709-1269785169_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel din coltul din dreapta jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf ,multumesc.Tracto ,nu am luat teapa,sau cel putin am luat teapa in masura in care am luat toti care avem Golf3.Masina in general se prezinta foarte bine,doar ca prezinta aceste probleme la majoritatea,probleme care nu sunt de trecut cu vederea,Nu incerc sa o denigrez,dar opritul in timpul mersului e un pericol pentru mine si pentru trafic.Nu au fost in stare sa rezolve problemele cu ruptul evacuarii,iar ceva nasol,s.a.m.d.

Nu ma supar eu pe voi ca nu am de ce.Nu mi-ati bagat-o voi sub nas sa o cumpar.Dar raman la parerea ca e o masina foarte slaba. Am zis ca am avut mai multe masini,si DSN si Solenza si Ford Fiesta din 1986(dar ala nu prezenta problemele de care se plange toata lumea la Golf3).Are un prieten un Bmw 318 care practic se taraie ca ala nu mai poate fi numit mers,are vreo 350.000 km,dar porneste si se opreste cand vrea proprietarul.Golful e o masina extraordinar de proasta si voi incerca sa scap de ea.Azi o pun in vanzare,si de data asta o sa fiu atent la ce cumpar.

Care e mufa de la termocontact?

Dar nu cred ca e aia pentru ca mai nou se opreste foarte des.Deci o piesa e pe duca.Care oare?Am gasit pompa Meat&doria;e buna?

Pompa aia e de tot rahatul. Cand mi s-a stricat pompa mea am fost la magazin sa cumpar alta si aveau doar Meat&Doria, mi-a adus-o si i-am cerut sa-i scoata capecelul ala care proteja sorbul/gatul pe care intra furtunul....a tras de capacel si s-a rupt gatul pompei :) a doua la fel. bn macar ca le-a rupt el si nu eu. eu zic sa cauti alta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABU(injectie mono-motronic) nu are releu asa cum are spre exemplu motorul 2e (injectie digifant de pe golf 2.0 GTI)

Practic pornirea motorului la 1.6 ABU depinde doar de unul singur: cel din dreapta jos, ultimul. E releul pentru pompa de benzina. E un releu alb in poza situat deasupra ultimei sigurante (nr. 22 care deserveste radioul).

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care delcou e bun pentru motorul meu ?

post-23709-1269890739_thumb.jpg

post-23709-1269890768_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si pompa de benzina noua pentru ABU,dar zice ca are doar 1,2 bar.Asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste informatii,care se leaga oarecum de acest topic.Dimineata pornesc masina si o las la relanti pana mai curat geamurile, mai inspectez masina si in acest timp o las pornita.Uneori se balbaie motorul si moare pur si simplu si raman farurile aprinse +martorii de la bordf(farurile le aprind eu dupa ce o pornesc).O repornesc si apoi totul merge normal.Nu tot timpul face asa,doar uneori.

Daca pornesc motorul( tot dimineata) si nu il las sa se incalzeasca, cand schimb viteza, sau tin mai mult decuplat motorul, el moare.Dupa ce il pornesc totul este ok.Mentionez ca nu face asa tot timpul.Mai nou intra socul automat de numai, adica se tureaza la rece la 1800rpm, si nu stiu din ce cauza.Si inca ceva: cand o oprnesc sta ok la relanti 1100-1200rpm,(cateva secunde), dupa care se accelereaza singura la 16-1800.

Am schimbat asa: filtrele toate, senzor temp apa, motoras relanti.In toamna am readaptat clapeta(nici nu mai stiu de cate ori), cu gandul ca isi va reveni si nu se va mai tura aiurea.

Desi a trecut ceva timp, am studiat mai bine motorul si eu cred si sper ca am gasit 'buba' care tura motorul aiurea.Si anume la mine a fost problema de la potentiometrul clapetei de acceleratie, unde se misca cele 4 lamele pe traseele de grafit.Dupa ce am schimbat potentiometrul (singur), acum motorul sta foarte frumos la relanti 750-800 la cald si 1000-1100 la rece.In plus deabia se mai aude si nu are trepidatii

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi iar s-a oprit de trei ori in cinci minute;porneste iar pe la a 6-7 cheie.Zilele trecute nu s-a oprit deloc.Am observat ca doar cand merg mai mult cu ea intr-o zi ,incepe sa se opreasca.In rest totul ok,turatie,relantiu,etc.Deci ce piesa ar putea fi ca atunci cand e solicitata mai mult sa-mi taie benzina?Deci la mine asta e simptomul:merg,si dintr-o data scade turatia,NU se aprind becurile prima oara si sa cada acele;exact ca si cand ramai fara combustibil.Poate fi pompa de benzina,dar poate fi si senzorul Hall?sau alt senzor?Precizez ca releul pompei si senzorul lichid racire sunt noi,de origine(si functioneaza).

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...si eu am o problema cu opritul motorului, numai ca la mine nu este in mers ci cand o pornesc..dau de 5,6 ori la cheie pana o ia iar simtomele sunt ca si cum ia-r taia benzina, porneste se ridica in turatii si odata moare,tin sa precizez ca nu face tot timpul asa cateodata o ia la prima cheie nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi.Daca aveti vreun sfat sau ce piese ar trebui sa verific prima data sunt bine venite.Multumesc. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi va rog unde este senzorul de turatie si cum dezactivez alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

Ai waning. Nu e nimeni obligat sa-ti raspunda in cel mai scurt timp posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6. Posturile monosilabice si/sau posturile care nu aduc nimic bun discuției (gen băgare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi va rog unde este senzorul de turatie si cum dezactivez alarma.

Senzorul de turatie e pe delcou. Alarma de care ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre alarmă se va vorbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi iar s-a oprit de trei ori in cinci minute;porneste......Precizez ca releul pompei si senzorul lichid racire sunt noi,de origine(si functioneaza).

Si acum o intrebare care ti se va parea cam stupida : cum ai verificat ca releul pompei de benzina functioneaza ? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema asemanatoare la Golful meu (Golf 3, 1996, 1.4 benzina AEX - adus in ian2010 din Germanica), si anume: Cateodata...dar doar cand e luna probabil in pozitie nefavorabila :) ca poate fi de 5 ori intr-o zi sau de 2 ori pe saptamana, dar se intampla, cand dau sa ma opresc la semafor moare motorul, scoasa din viteza ma refer :) ! Am observat ca daca am mai multi consumatori porniti: radio, faruri, incalzire, stergatoare si stau la semafor cu frana apasata tot se plimba turometru la relanti de la 600-800, tot tremura. Fara frana e mai ok, mai stabil. Mentionez ca porneste la sfert de cheie dupa ce a murit, nu a fost data sa nu pornesca! Mai moare si cand iau cate o curba si franez pana in ea, atunci bag a 2-a sau a 3-a si o ia din ambreiaj (metoda ca la Dacia batrana).

E ciudat ca nu tine cont de vreme, ca e rece, ca e cald, ca am consumatori sau nu, se opreste in orice conditii si in orice perioada a zilei - dar in conditiile in care apas frana!

sper sa ma ajutati cu niste sfaturi,

Multumesc,

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica sa fie intregi garniturile pe admisie si incearca sa strangulezi furtunul care intra in servofrina, daca nu mai face ai probleme cu servofrina

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate recomanda cineva un mecanic sau service in ploiesti unde se poate rezolva aceasta problema cu opritul motorului in mers?mentionez ca am schimbat pompa de benzina ,bujiile,capac delcou,relee(18,167),filtru de benzina.oprirea motorului e aleatoare si dupa oprire la a 2-a cheie de oicei porneste.(releele respective se incing la fel ca si cele vechi)astept sugestii pt rezolvarea pb sau recomandari pt un service.multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati face probleme doar in mers ? sau si la pornire ? adica atunci cand o pornesti ia ati moare imediat ?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi moare in mers sau daca stau mai mult cu ea la relanti de exemplu o juma de ora,am observat ca desi sunt multi care au problema asta nu se spunde ceva concret pt rezolvarea ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!