Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am pus si eu un post cu ceva timp in urma legat de oprirea motorului in mers...multumesc pt raspunsuri....:ceuameni:

La mine e deja foarte frustrant.....se opreste cand vrea ea.....tot am incercat sa caut cauze sa vad care-i treaba...n-am gasit o explicatie cum ar fi vremea sau faptul ca se incalzeste motorul prea tare...nu stiu care-i faza....din ce am citit pot fi asa de multe variante (de cauze ma refer)....ideea e ca vreau stiu daca in Iasi gasesc un pasionat cu care ma poate ajuta cu un sfat.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema, era de la senzorul de temperatura a apei, cel de la termostat, cand il puneam, se tura pana la 4000 rpm, l-al scos, si mergea normal. Am mers ceva timp cu el scos,fara probleme la turatie sau ceva de genul asta, unicul inconvenient era ca nu imi arata temperatura in bord. L-am schimbat dupa 4 luni de mers fara el, si acum totul este ok. Ceea ce vreau sa mentionez, este ca nu mi-a influentat cu nimic mersul motorului sau consumul. Asta a fost la mine, nu stiu daca este o regula generala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie de doua ori sa se opreasca singura din senin prima data s-a oprit motoru era cald si nu mai imi mergea nmic semnalizari contact,faza scurta am stins toate nebuniile am lasat-o un minut si si-a revenit,iar a 2 oara dimineata am pornit-o pana am scos-o in strada am plecat si dupa 150 de m mi s-a oprit iar,i-am dat cheie si a luat-o direct.Din ce am observat face asa numai cu benzina de la un peco de la mine la tara in rest nu si parca se mai infunda cateodata da interval scurt de timp si rar si in plus imi mai face cu indicatorul de benzina ba imi arata mai mult ba mai putin pentru ca ii bagasem benzina odata si imi arata gol rezervoru dupa 5 km mi-l arata cum trebuia sa fie.Ma gandesc sa ii scot pompa de benzina sa o verific pentru ca motoru doar ce i l-am facut. 1,6 abu 55 KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am si eu nevoie de ajutor. E vorba tot de oprire in mers. Am un golf3 1.6 din 1996.Se oprea in mers din senin.Asteptam in jur de 1-2 min si apoi pornea fara probleme.Dar cel mai grav este ca de o saptamana nu mai vrea sa porneasca deloc. In prima faza am zis ca e pompa de benzina,dar nu e. Am schimbat si 'carburatorul' cu altul si nici asa nu a vrut .Porneste dar mai mult cu acceleratia apasata si moare dupa 10-20 sec. Si inca ceva, scoate un fum alb de nu se vede masina. Ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va rog sa-mi dati un sfat.am un golf4 disel din 2001.problema este urmatoarea. ieri in timp ce mergeam cu masina pe la 90km ora mi sa infranat masina si nu mai puteam accelera,am tras pe dreapta si am lasato la relanti,mia murit motoru.am pornit-o foarte greu dupa vreo 3 min,am mers cu ea inca vreo 2 km dar numai cu treapta a 2 pt k nu puteam accelera,knd acceleram se infunda.pe drum am prins o bariera,am lasat-o la relanti si mia murit iar motoru, si nu am mai reusit sa pornesc,am dat la cheie pana mia murit si bateria.in cele din urma am fost tractat pana acasa.va rog sa-mi dati o idee despre ce ar putea fi. mentionez k afara era foarte frig -15 grade.dar am mers cu ea vreo 10 km fara probleme,defectiunea a aparut dintr-o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a inghetat motorina. Mi s-a intamplat.

Oricum, aici e aria Golf3. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare problema de alimentare,ca si cum ar fi ceva infundat.Sau ceva pompa de motorina de inalta presiune stricata.Sau poate filtru infundat...

Incearca sa intrebi la sectiunea de golf 4,poate te descurca baietii...

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akum 4 zile am avut o prbl cu golful meu 3 motor 1.4 benzina. Din mers a inceput sa trepideze, s- a oprit de 2 ori iar a treia oara nu a mai pornit deloc. :angry: A verif un electrician delco, mufe, jet benzina, bujii. Erau umede asa k am cump bujii Bosch- 70 RON. A pornit din prima. :rolleyes: Fericit am scos-o la plimb . Dar dupa cativa km iar trepidatii si a culminat cu opritul motorulkui. nu a vrut sa mai pornesca. Alt mecanic, aceleasi operatiuni dar a verificat mai atent BOBINa. era arsa. am cump una second cu 100 RON. A pornit si merge f bin. Sper sa nu mai am prbl. Deci poate fi BOBINA. :) SUCCES !

ea mai trepidase akum ctva luni, knd au fost inundatii. a dat semne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Cosmine e simpl.

Uite aici: Am verif ce ai cump cand te-ai plimb f bin. Fara prbl. BOBINA.

Nu am putut sa ma abtin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ahaaa..... :D merci pentru lamuriri....gata off topicu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor.. am cam citit problemele voastre pe aici.. cred ca am si eu aceasi, am un golf 3 `96 101 Cp... am patit de 2-3 ori sa se opreasca in mers... dar mai nou s`a obijnuit (prost) ca dupa ceva vreme de drum, opresc motorul,(in special la peco) si nu mai porneste, ori 20 min. ori 2 min.. cand cum... deci.. electromotorul invarte.. motorul cere benzina si nu i se da.. interesant e ca impinsa porneste, in 2-3 metri, solutii am cam citit pe aici..

ah si sa nu uit.. imi creste temperatura la 90 de grade.. normal, dar doar pe loc, cand o iau la drum.. scade sub 70... si nici cald nu baga in masina (logic) .. crede`ti ca termostatul ar putae fi blocat pe deschis? sau?...

Vi`as fi recunoscator sa`mi dati cateva sugesti!!

Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca impinsa porneste mereu in 2-3 metri iar la cheie nu vrea s-ar putea sa ai probleme la contactul de pornire(contactul cu cheie).

Cat despre termostat vzi ca este un topic dedicat acestui subiect, sunt sigur ca te vei lamuri care este faza cu temperatura apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul in nici`un caz.. daca ar fi contactul, nu s`ar invarti electromotorul...

azi un prieten mi`am vandut un pont... defapt am citit si pe aici, dar mi`a explicat pe larg (expert fiind) ca bobina e problema, nu da curent probabil la bujii.. deci nu face aprindere.. sau.. pompa de benzina, una din doua:D, alti`mi zic sa schimb filtru de benzina, dar nu vad farmecul, tousi multumesc pentru sfat! imi cer scuze pentru oftopicul cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic dar treaba cu contactul este posibila deoarece atunci cand se invarte electromotorul contactil se afla in pozitia 3 dar in acelasi timp el trebuie sa mentina "in viata" functiile de la pozitia 2.Deci el poate foarte bine sa invarta electromotorul dar sa nu mai realizeze contactul pentru pompa de benzina de exemplu.Mai gandeste-te putin...

Si da, se poate verifica starea bobinei masurand rezistentele acesteia(infasurarile conform manualului de reparatii) iar daca totul este ok trebuie vazut daca nu cumva bobina nu mai primeste curent in anumite momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti...am si eu o problema cu opritul masini golf 3 1,4 ABD

La mine se manifesta astfel: daca trec prin ceva balta mai maricica cu masina dupa cativa metri moare motorul si nu il mai pot porni numai dupa ce ii dau la automat asa de vreo 3,4 ori sau daca ploua mult sau e multa umezeala afara nu mai dorneste

Care ar putea fi problema?...Mentionez ca nu am nici scut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am avut si eu problema asta, imi scadea turatia la relanti, iar la viraj maxim mi se oprea masina. Problema a fost de la un senzor de la rezervor. Cica exista un senzor care se afla intre pompa de benzina si carburator, undeva in dreapta motorului. L-am schimbat cu unul luat de la dezmembrari, cu totul a costat 150 Ron si acuma nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce senzor? Unde? Poze ai? Ce face senzorul ala...

Mamaaaa mananca mult, 150 ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la electrovalva de la canistra cu carbune activ aflata langa carcasa filtrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o scanare la un golf 3 1.6 ABU care se oprea motorul in mers. Cred ca problema este de la senzorul de pe delcou fiindca am pus mana pe el si s-a oprit motorul. Am tras mufa si am curatir lamelele din interior. Cred ca tot de la senzorul asta se datora si tremuratul la relantiu. O sa il demontez sa vad despre ce este vorba. Bafta.

DTC_01.txt

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Daca ai noutati in privinta problemei de mai sus te rog nu ezita sa ne anunti si pe noi!!

La mine , opririle au devenit din ce in ce mai dese . :Driver:

O seara buna!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp sa il demontez dar aseara am facut un drum cu masina de vreo 50 km la intalnirea vw forum si dupa intalnire am avut surpriza cand am iesit afara sa fie zapada de o palma si am invartit-o intr-o parcare de s-au curatat toate supapele si tobe si tot, cred ca e bec pe tobe acum la ce turatii a luat (5000 6000). Ieri doar am curatit un pic lamelele cu o suruvelnita si am miscat un pic de el intr-o pozitie in care mergea motorul. Azi i-am facut o scanare si nu mai are nici un cod de eroare. Deci: concluzia mea este ca orice motor mai trebuie scuturat cate un pic mai mult din cand in cand ca astfel se leneveste si uita cine e seful lui :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul in nici`un caz.. daca ar fi contactul, nu s`ar invarti electromotorul...

Faptul ca contactul iti da tensiune la demaror asta nu inseamna ca si ECU, bobina etc

primesc tensiune. Ai nevoie de un electrician ca sa fi sigur ca el de vina. Eu am acum un

caz, care printre altele a avut si aceasta problema. Un contact costa 38 ron, mai mult

e timpul de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva luni sunt posesorul unui Golf 3 14, AEX din 98.

Inca de la inceput am avut probleme cu incalzirea motorului si am reusit sa gasesc cauza: lipsa termostat din cauza capacului de la termostat defect. Am schimbat termostatul, a fiert motorul de cateva ori, am schimbat si capacul de la termostat si garnitura de chiulasa si a inceput sa merga mai bine - temperatura motor variaza inte 70-90 grade. Dupa ce am remediat problema au inceput sa apara o pb mai serioasa: se opreste in mers iar dupa 2-3 minute pornea, alta data dupa 30 minute.

Duminica cand plecam de la brasov spre bucuresti (ninsoare si carosabil cu apa) cand am trecut mai repede printr-o balta motorul sa oprit foarte rapid si nici pana in ziua de azi nu a pornit.

De fiecare data in urma opririi motorului, cand conectam vag-comul printre erorile citite se afla : 00625 - vehicle speed signal /27-00 - implausible signal.

Stie cineva cine da aceasta eroare?

Am inceput sa verific toata instalatie electrica dar nu am gasit nimic, azi o sa incerc sa verific alimentarea cu benzina poate aflu ceva.

Poate cineva sa imi dea o sugestie? Ce ar tb sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!