Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Am curatat deja clapeta de acceleratie. Am pus masina pe VAG COM si valoarea corespunzatoare sondei lambda (grup 000 valoarea 5) ar trebui sa varieze intre 105 si 130 de cel putin 30 de ori intr-un minut, la mine se modifica, dar scade si la un moment dat devine 0, moment in care masina se manifesta cum am descris mai sus. Am ceva informatii, dar nu suficiente si clare ca ar putea fi ceva problema si la sistemul de incalzire al sondei, chestiuni pe care vreau sa le lamuresc inainte de a achizitiona o noua sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema s-a rezolvat. Defecte erau sonda lambda + senzorul de temperatura. Niciuna din piese nu era raporta ca defecta la testul VAG-COM, am descoperit asta doar urmarind paramentrii trimisi la ECU de catre sonde din blocul 000 al VAG-COM. Defectul sondei lambda a fost confirmat folosind osciloscipul. Multumesc tuturor celor care au raspuns la acesta problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste informatii,care se leaga oarecum de acest topic.Dimineata pornesc masina si o las la relanti pana mai curat geamurile, mai inspectez masina si in acest timp o las pornita.Uneori se balbaie motorul si moare pur si simplu si raman farurile aprinse +martorii de la bordf(farurile le aprind eu dupa ce o pornesc).O repornesc si apoi totul merge normal.Nu tot timpul face asa,doar uneori.

Daca pornesc motorul( tot dimineata) si nu il las sa se incalzeasca, cand schimb viteza, sau tin mai mult decuplat motorul, el moare.Dupa ce il pornesc totul este ok.Mentionez ca nu face asa tot timpul.Mai nou intra socul automat de numai, adica se tureaza la rece la 1800rpm, si nu stiu din ce cauza.Si inca ceva: cand o oprnesc sta ok la relanti 1100-1200rpm,(cateva secunde), dupa care se accelereaza singura la 16-1800.

Am schimbat asa: filtrele toate, senzor temp apa, motoras relanti.In toamna am readaptat clapeta(nici nu mai stiu de cate ori), cu gandul ca isi va reveni si nu se va mai tura aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....pana acum 2 zile nu aveam.....

pornesc masina.... nu mai porneste la prima cheie :)((

la a 2-a... am invarte si invarte....... tot nu porneste....

la a 3-a porneste... dar daca nu accelerez eu moare motoru...da in balbaiala si scade turatia la 600-500 apoi... mortus coptus....

trebuie s-o turez eu cam 10-15 sec pana isi revine.

inainte cand porneam statea la 1000-1100 rotatii pana se incalzea motoru si scadea la 800-900

acum dupa ce o turez eu alea 15 sec sta la 800-700 si zici ca mai are putin si moare iar....

nush ce sa-i fac.... are careva sugestii ?

apropo... pompa de servodirectie scoate un pacanit-tacanit... am fost la mecanic si mi-a spus ca e defecta si trebuie schimbata... e posibil sa fie de la pompa ?

daca dau cureaua jos ar trebui sa mearga cum trebuie ?

poate pompa de servodirectie sa fie problema ?

are cineva o pompa buna ?

un pret ?

.......albesc..... inainte de vreme :rolleyes:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v@sy

Eu zic sa verifici si canistra de vapori si partea de admisie aer/sistem vacuum sa nu ai ceva crapat pe acolo.

De obicei cand prinde aer fals pe partea de admisie aer se tureaza, iar cand prinde aer fals pe partea de admisie combustibil moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am aceiasi problema ca si V@sy,cand pornesc motorul sta singura la relanti timp de 1-2 sec la 1100-1200 dupa care se tureaza undeva la 1800-1900,asta se intampla numai cu motorul rece,este normal sa faca asa? :blink:

pentru ..bobudemaine..,pompa de servo nu are legatura cu problema de la motor,ca sa-ti dai singur seama de asta poti sa-i dai cureaua jos, directia va functiona ca la dacie ,adica greu,in legatura cu pretul eu am cumparat una de la dezmembrari cu 150 Ron,fara pompa de servodirectie poti sa circuli,dar cu problema de la motor ma depaseste poate stie altcineva de pe forum. :beerchug:

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu este normal sa faca asa.La rece intra socul si se tureaza la 11-1200, dar NU 1800.

Dimineata am pornit masina, iar dupa 20-30 sec de mers normal la relanti(11-1200rpm), s-a accelerat pana la 16-1800,a dat sa moara(s-a balbait), dar si-a revenit.Cand se incalzeste sta bine la relanti.Eu am relantiul la cald de 1000, dar uneori ajunge si la 750-800.Cred ca tot din aceeasi cauza.

Cum pot verifica canistra de vapori?Furtunasele de vacuum le-am schimbat, tocmai ca m-am gandit ca poate sa fie de la ele, dar uite ca nu este.

intreb:Poate din cauza sondei lambda sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut probleme cu motorul , asemanatoare, am un vento 1.6 benzina. se oprea in mers. am schimbat pompa, bobina , fisele, senzor de temp., si nimic. am fost la un mecanic, pot spune ca e fff bun. si fff ieftin. in regie, langa restaurantu piranha, la intrare pe straduta care duce la restaurant, pe cheiul dambovitei ,se afla un baner albastru cu service....etc . numele lui este AMI.mi la recomandat un prieten pe care nu l mai vazusem de multi ani... scuze daca este oftopic...sper sa ajute ....eu am umblat pe la o gramada de ,,mecanici,, si nimic.toti ,,lucrau,, prin eliminare. ia aia, ia ailalta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo... pompa de servodirectie scoate un pacanit-tacanit... am fost la mecanic si mi-a spus ca e defecta si trebuie schimbata... e posibil sa fie de la pompa ?

daca dau cureaua jos ar trebui sa mearga cum trebuie ?

poate pompa de servodirectie sa fie problema ?

are cineva o pompa buna ?

un pret ?

.......albesc..... inainte de vreme :))(

da jos cureaua de servodirectie si vezi daca se mai aude pacanitul. O sa mearga foarte greu directia (mai greu ca la Dacie).

De obicei la pompa se duce rulmentul dinspre fulie. Eu l-am schimbat la a mea dupa un DIY (il gasesti la aria DIY).

Verifica si uleiul de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni , am o problema , cand se incalzeste motoru , incepe sa tremure si la un moment dat , moare , care e problema ?

Capac delcou ?

Compensatori hidraulici imi bat , dar ii schimb pe 11 luna asta.

Fise ?

bujiile sunt noi

si motoru e zgomotos la 3000 - 4000 ture , care ar fi problema ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine se opreste in mers,motor 1.6 ABU.Am citit tot topicul si din cate am vazut ar putea fi pompa benzina,,contactul,releu ecu.Am omis ceva?Astea le banuiesc la mine deoarece masina merge foarte bine,relantiu constant,porneste la cheie,doar ca se opreste in mers,si porneste dupa 4-5 chei;azi s-a oprit de doua ori:o data in mers si a doua oara nu a pornit decat la a 4-a cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cip pornire?senzor temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul temperatura antigel l-am schimbat,e Hella.Mai e sia altul?Cum imi dau seama daca am cip pornire,si daca da, cum pot scapa de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci cheia cu grija si te uiti. sau daca ai vreo copie facuta la centru de copiat chei ar trebuii sa porneasca masina 2 sec si sa se opreasca.

dar din ce zici u nu are nici o legatura cip-u cu ce se intampla la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danim, aceleasi simptome le-am avut si eu, in urma cu 9 ani si de vina era senzorul Hall, se oprea doar cateodata, cand era motorul cald si pornea doar dupa 5-6 chei. Acum vreo trei saptamani, mi s-a stricat iarasi acelasi senzor Hall, doar ca de data asta nu mai pornea la rece. Un mecanic mi-a descoperit foarte usor problema. Asa ca, verifica senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la cipul antidemaraj:sunt 2 tipuri:in cheie si extern.cel extern are loc de bagat inainte de pornire,iar un led rosu intermitent in repaus,devine rosu continuu cand cipul e bun(dupa recunoastere) apoi dispare -se stinge-dupa pornirea motorului.la mine am observat repede o anomalie in functionarea acelui led de confirmare ..cu asta am avut noroc.dupa vreo 3 porniri nereusite(nu una dupa alta),motorul s-a oprit cu totul,precum ziceam altundeva ,drept la semafor la ora de varf.problema a costat 20 de lei la un electrician-adica anularea cipului antidemaraj-respectiv anularea antidemarorului).mentionez ca dupa indelungi chinuieli si luari de curent,atunci,la semaforul respectiv,masina a pornit singura,dar simptoma m-a determinat sa anulez antidemarajul.de atunci doar senzorul de temperatura mi-a mai facut o data figura(pornea doar la a treia cheia-cu motorul rece)-am depistat rapid(prin scoaterea mufei senzorului) si -din fericire-aveam cumparat alt senzor,deoarece in trecutul apropiat am mai avut o problema legata de temperatura.l-am inlocuit -si gata.no problem. problema cu cipul m-a tinut in offside exact 2 zile.

partea cu cipul din cheie: la asta nu stiu cum ai putea face.din cate stiu dupa anul 95 parca toate vw golf/vento au cipurile in cheie(al meu era conlog,montat ulterior de proprietar).sincer nu stiu cum sa-l verifici,exceptand anularea lui ...dar daca nu e ala de bai,ai pierdut antidemarorul ala,desi cred ca se poate activa din nou.daca ai un amic electrician,ai putea incerca dezactivarea,eventual activarea acestuia. :)

ca incheiere,la supernova cipul ala din cheie mi-a mancat zilele.am umblat de m-a luat naiba pana am descoperit-la service autorizat bineinteles-care e baiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina131187
Si la mine se opreste in mers,motor 1.6 ABU.Am citit tot topicul si din cate am vazut ar putea fi pompa benzina,,contactul,releu ecu.Am omis ceva?Astea le banuiesc la mine deoarece masina merge foarte bine,relantiu constant,porneste la cheie,doar ca se opreste in mers,si porneste dupa 4-5 chei;azi s-a oprit de doua ori:o data in mers si a doua oara nu a pornit decat la a 4-a cheie.

aceiasi problema am avut-o si eu acum un an. mi se oprea pur si simplu in mers si nu mai pornea deloc. mai umblam pe la bobina si o lua, pana n-a mai vrut deloc. am dus-o din greseala la reprezentanta la scoda si m-a costat cam mult dar nu am mai avut de atunci probleme cu ea. a fost senzorul hall si capacul de la delcou. imi merge f bine si imi porneste la prima cheie mai ales k in iarna asta a fost si un ger cumplit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se adanceste spre grav;astazi mi s-a oprit de vreo 8-10 ori in 5 minute,practic mergeam 100 m si se oprea,pornind pe la a 4-a cheie.Cei care stiu rezolvarea ,pentru ca nu as vrea sa schimb piesa cu piesa,va rog spuneti-o.Nu mie de mine ca eu o incui,o dau dracu si plec,dar am o fetita de doi ani si destul de nasol sa ramai cu masina seara pe drum.Am vazut ca e un baiat,Rudolf parca,zice ca stie ce ar fi de vina,spune-mi tu ce e si iti trimit banii prin posta ,sau zi tu cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta pot sa spun ca Golf 3 este cea mai proasta masina de care am dat vreodata.Sunt la a 6-a masina,am avut 2 Dacii 1310,una cu peste 300.000 km la bord,dar nu mi-a murit O DATA in viteza.Problemele de fabrica pe care acest jaf de masina le prezinta sunt grave si majore.Chiar daca are 14-15 ani nu e normal ca motorul sa iti moara in mers,avand in vedere ca multe dintre ele au intretinere facuta ani buni pe dincolo si nu la noi,trapa e praf,probleme cu senzori,probleme cu termostatul,probleme cu pragurile-astea sunt praguri?nu poti pune un cric pe ele?nu poti sa o incarci prea mult ca ajunge pe jos,evacuarea se rupe(????????????)de la cotul flexibil.

Imi pare rau ca nu am cercetat mai atent problemele pe care aceasta gluma de masina le are ,ca nu as mai fi luat teapa.O sa incerc sa rezolv problema ,oricum o sa o vand.O am din decembrie,dar sunt bani aruncati,prefer o Dacie pe injectie -e incomparabil mai buna

Apropo am gasit pompa de benzina marca Meat&Doria.Ati auzit de firma asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se adanceste spre grav;astazi mi s-a oprit de vreo 8-10 ori in 5 minute,practic mergeam 100 m si se oprea,pornind pe la a 4-a cheie.Cei care stiu rezolvarea ,pentru ca nu as vrea sa schimb piesa cu piesa,va rog spuneti-o.Nu mie de mine ca eu o incui,o dau dracu si plec,dar am o fetita de doi ani si destul de nasol sa ramai cu masina seara pe drum.Am vazut ca e un baiat,Rudolf parca,zice ca stie ce ar fi de vina,spune-mi tu ce e si iti trimit banii prin posta ,sau zi tu cum...

Chiar daca esti dezamagit de masina ...nu este neaparat nevoie sa o denigrezi. Problema opririi motorului in mers este desi pare foarte simpla

in esenta este relativ greu de depistat. Daca motorul porneste dar abia dupa un anumit timp se opreste ( si nu dupa 2-3 sec ) atunci imobilizatorul este scos de pe lista celor acuzati. Pentru ca un motor sa poata functiona are nevoie de : benzina, de o scanteie si momentul cand vine aceasta scanteie este ca ea sa vina la momentul portivit. Deci : ai presiune de benzina ? Multi se limiteaza la o masura cand masina stationeaza. Poate sa mearga f bine asa toata ziua, dar dupa 100m de mers sa se opreasca motorul. Deci este nevoie de un manometru de max 3 bari si montat pe tur prin intemediul unui luuuung furtun rezistent la o presiune de cel putin 3 bari. Apoi se mai monteaza si un clasic turometru care sa culeaga semnalul de turatie exact de pe fia unei bujii ( asta ptr a fi siguri ca aveti sau nu scanteie cand se opreste motorul. Si acum drum bun si rabdare...... Se va urmari pe drum presiunea de benzina ca ea sa fie intre 0,8-1,2 bari. Cand ea scade sub 0.8 atunci se va cauta cauza...pompa ? filtrul de benzina ? releul de alimentare ? sau ECU . Daca acestea sant OK dar dispare scanteia atunci se va verifica senzorul Hall , care are "prostul" obicei ca la cald sa "uite" sa mai dea semnal la bobina de inductie. dar mai poate fi si bobina de inductie care poate "ametii" de la atatea scantei. Faptul ca avansul nu este la locul lui asta implica sa porneasca greu, nu are putere motorul, se supraincalzeste etc, dar nici atunci nu se opreste in mers ! Dar poate ca si ECU de la atata functionare se incalzeste prea mult si ...uita sa mai dea comenzile necesare bunei functionari a motorului si atunci apare inevitabilul....OPRIREA !

Deci poti sa ghicesti piesa defecta facand acasa pe electro-mecanicul , dar fara scule si dispozitive e cam greu. Apoi de la departare , prin corespondenta e si mai greu.

Asta inseamna sa aplezi la un atelier care sa aiba rabdare sa-ti gaseasca defectul dar care sa aiba si sculele si dispozitivele necesare.

Daca ai fi in zona as rezolva cazul, dar asa ....e cam greu, dar nu imposibil ! Te pot ajuta , dar cu vagi informatii e ca si cum am cauta acul in carul cu fan !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul Danim , faptul ca tu ai luat teapa cu masina personala asta nu inseamna ca acest model este un "JAF", "o gluma de masina cu probleme grave din fabrica" .Iti inteleg frustrarea .Nu vorbesc din perspectiva subiectiva pentru ca detin o astfel de masina , dar daca ai ajuns sa o compari in defavoare cu Dacia , asta spune multe ........ Spune-mi si mie la Dacia cate segmentari ai facut pana ai ajuns la 300 mii ? Iti spun eu fara numar ! La Golf sunt foarte mari sanse ca sa ajungi la aceasta cifra fara sa te atingi de setul motor. Cate ITP-uri pe bune ai luat cu Dacia ? Ai avut trapa la Dacia, "ELECTRICA", care functiona mai bine dupa 15 ani de frecat inchide deschide ? Mai mult ca sigur ai sudat-o sa nu mai intre apa in masina. :icon_thumright:

Revenind la subiect . Am avut si eu parte de o oprire a motorului in mers. Mai exact cand acceleram am simtit cum a inceput sa scada turatia ca si cand ar fi intrat in frana de motor , iar oricat de mult as fi apasat acceleratia nu isi revenea doar simteam ca diminuez scaderea vitezei. Am apsat ambreiajul si a murit instant. Ei bine am repornit motorul dupa 5 minute . A pornit la sfert . De atunci am facut 4000 + km si nu am mai avut nici o problema. Singurul lucuru care l-am depistat atunci a fost ca mufa de la termocontact era scoasa (dintr-o operatie efectuata cu o zi in urma) . Nu stiu daca acela a fost motivul real al opririi motorului dar a fost singurul lucru pe care l-am observat ca fiind in neregula.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''golf 3 DIESEL se opreste in mers'' . Acest subiect nu-l gasesc. nu l-am cautat destul de bine sau nu s-a intamplat la nimeni treaba asta ? am un 1.9 SDI (AEY) . sorbul din rezervor este curat, filtru skimbat. poate fi in plina acceleratie sau poate fi la relanti , se intampla azi si se mai intampla peste o ora sau o luna. multumesc ptr. orice sfat . scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf,foarte bun postul tau.cam asa ceva voiam si eu sa scriu.

tracto,normal,absolut normal sa nu putem face comparatia intre dacia si golf 3 ...din toate punctele de vedere(ca off topic as adauga ca nu poti compara oboseala unui drum de 300 de km la volanul unei dacii,cu cea de la volanul unui golf,fiabilitatea comenzilor,directiei ,etc....)

DANIM,nu trebuie sa te superi pe masina sau pe noi...poate ca nu e teapa de la ala care ti-a vandut masina(apropo-eu abia am apucat sa imi vand supernova-deci o dacie-sa imi iau altceva,orice,da nu romanesc..si am avut-o 2 ani-mi-a mancat toti nervii-cam cum esti tu acuma),poate s-a intamplat ceva subit,o pieasa,un scurt...du-o la un service meserias,de obicei in fiecare oras este cate un meserias,iti face un test si te rezolva.inca nu am auzit un golf(pe forum)sa nu fie depistata defectiunea pana la urma...

:P iti garantez ca inteleg din plin punctul tau de vedere(tot din cauza supernovei)-din cauza unei banale crapaturi la gatul de umplere am pus pe jar toata ziua de lucru serviceului autorizat-imi tragea ca pixu,murea in mers,da la relanti era super...mi-a terminat doua pompe de benzina,un filtru,nervii mei pe 4 luni si o gramada de bani...totul din cauza ca trebuia spalat rezervorul,si schimbat gatul ala de umplere cu benzina....pana la urma tot eu am rezolvat-o tot cu ajutorul forumului dacia,i-am spalat rezervorul-2 litri de namol!!!!!- schimbat pompa de benzina,masina si-a revenit-da am vandut-o imediat---m-am saturat....am cumparat golful,il am de pe banii de supernova(ba am mai ramas cu 100 de euro dupa ce era inmatriculata),de atunci-aproape 2 ani,i-am schimbat telescoape spate,senzor temperatura si radiator incalzire(ca era spart cand am cumparat-o)

cam atata...daca rezolvi totusi ceva,te rog sa ne anunti,poate vor avea si altii aceeasi problema....

succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf ,multumesc.Tracto ,nu am luat teapa,sau cel putin am luat teapa in masura in care am luat toti care avem Golf3.Masina in general se prezinta foarte bine,doar ca prezinta aceste probleme la majoritatea,probleme care nu sunt de trecut cu vederea,Nu incerc sa o denigrez,dar opritul in timpul mersului e un pericol pentru mine si pentru trafic.Nu au fost in stare sa rezolve problemele cu ruptul evacuarii,iar ceva nasol,s.a.m.d.

Nu ma supar eu pe voi ca nu am de ce.Nu mi-ati bagat-o voi sub nas sa o cumpar.Dar raman la parerea ca e o masina foarte slaba. Am zis ca am avut mai multe masini,si DSN si Solenza si Ford Fiesta din 1986(dar ala nu prezenta problemele de care se plange toata lumea la Golf3).Are un prieten un Bmw 318 care practic se taraie ca ala nu mai poate fi numit mers,are vreo 350.000 km,dar porneste si se opreste cand vrea proprietarul.Golful e o masina extraordinar de proasta si voi incerca sa scap de ea.Azi o pun in vanzare,si de data asta o sa fiu atent la ce cumpar.

Care e mufa de la termocontact?

Dar nu cred ca e aia pentru ca mai nou se opreste foarte des.Deci o piesa e pe duca.Care oare?Am gasit pompa Meat&doria;e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ,am gasit o imagine si am editat-o pt a-ti arata mufa senzorului.cat despre pompa,eu unul personal nu tin cont de marca,e parerea mea...nu cred ca e greu de schimbat pompa...oricum,scoate mufa senzorului si incearca sa mergi vreo 5 minute fara ea ,vezi de se mai opreste...si tine-ne la curant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!