Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

la senzorul de la clapeta m-am gandit si eu pentru problema cu fluctuatile de relanti dar marea mea broblema acum este ca masina porneste si se opreste imediat. care ar fi problema aici porneste si se opreste imediat de parca ai lua contactul

probabil senzorul de la clapeta este vinovat pentru fluctuatile de relanti,la asta m-am gandit si eu. o sa verific imediat ce am ocazia.problema mare acum la mine este ca masina porneste dar se opreste imediat de parca ai lua contactul pana acum mai facea asa dar la 3 incercare ramanea pornita,acum nimic cred ca am pornit-o de 30 ori si nimic nu vrea sa stea pornita.plzzzz un ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste si se opreste imediat eu m-asi gandi la imobilizator... Ai asa ceva pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si eu la asta dar cum aflu daca am imobilizator pe masina ca este din 95 si cheia este simpla nu are nici un fel de led nimic pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizer eu nu cred sa aiba...dar s-ar putea sa gresec..ar fi o idee sa verifici cum zice si colegul...

Cand nu porneste cum se manifesta: porneste si se opreste imediat?... cum se opreste... BRUSC.. ca si cand ai lua contactul? sau "INECANDU-SE" urcand in ture - scazand in ture pana moare? ar putea fi un contact imperfect la senzori....motoras... daca ai acele cabluri izolate cu banda desfa banda cu grija sa nu se rupa ceva :) si uita-te .. eu am avut surpriza sa fie efectiv rupt un cablu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste fara problema da se opreste imediar ca si cum ai lua contactul

adica ca si cum ai porni si opri masina imediat

Modificat de doarmiky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am rezolvat problema pana la urma,dupa ce a stat masina de ieri pana azi la un prieten ca acolo ma lasat,am luat cheia de rezerva si am pornit masina surpriza nu sa mai oprit

deci problema mea este din imobilizator va anunt ca in cheie se afta un cip mic deptrunghiular pe care l-am sters bine de praf si acum vad ca merge

sper sa nu imi mai faca probleme si totusi daca stie cineva cum se poate remedia problema adica daca se duce imobilizatorul de tot ce putem face.

eu am mai citit pe net si cica trebuie bagat codul pe alta cheie

astept si parerile voastre numai bn

verificati voi singuri daca este de la cip

luati ambele chei de contact din una scoateti cipul,si din cealalta nu.O sa observati ca la cheia fara cip masina porneste dar se opreste imediat iar la cheia cu cip o sa ramana pornita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal intersant ce spui chiar nu am stiut de treaba asta am sa incerc si io sa vad

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are cineva din cluj tester sa ma ajute la problema care am spusu mai sus sa-mi zica. nu am obd pe masina. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca sunt off topic...da si mie mi s-a stricat imobilizatorul acu 10 zile...e anulat...pornea cand voia si se oprea cand voia...din fericire sotia mea(ca ei i sa intimplat) a observat ledul indicator ca e tot timpul aprins...asa am descoperit problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum kai rezolvat problema pana la urma???spunene si noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

direct la electrician si el a anulat imobilizatorul.acum pornesc fara a mai trece prin imobilizator.contact si cheie! cost: 30 lei.

(am scris asta in cazul in care ma intrebai pe mine cum am rezolvat problema) de atunci-nici o problema!

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult...daca mai imi face probleme o sa il anulez si eu

drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in finala nu e pompa de benzina. e motorasul pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema! se opreste masina in mers.. pur si simplu nu mai vrea sa accelereze... se ia contactul si gata... o pot reporni imediat... chiar luand si punand contactul in mers... am obs ca imi face mai ales daca sunt in panta chestia asta.... am patit deja de 2 ori. Pompa de benzina e schimbata noua, bujii noi. Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! eu cred ca problema ta este legata strict de partea electrica;incearca fisa centrala porneste masina si pune mina pe ia de la un cap la celalalt daca curenteaza schimbo; sau tot cu masina pornita misca de cheile din contact poate il ai pe duca. bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic rog un moderator sa stearga/mute daca nu e bine

am vazut ca s-a mai discutat si aici de imobilizator...masina mea desi e din 94 e dotata cu un imobilizator conlog...stici unde as putea incerca sa mai imi fac unul pt ca am numai unu si sa fie si de rezerva...sau cum as putea sa il anuleg ...rog un coleg care a mai facut acest lucru si stie sa mah ajute

Modificat de SAurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian imobilizatorul ti-l poate anula orice electrician care se pricepe nu carpaci

BDORUB am avut si eu problema ta la un momentdupa ce am schimbat pompa de benzina masina se oprea in mers mai ales in viraje stanse sau in panta dar numai cand benzina in rezervor era aproape de rosu. problema era ca mecanicul lu peste nu mia fixat pompa bine pe fundul rezervorului si lua aer in curbe

am demontat-o singur si am fixat-0 corespunzator in fata blocului nui mare greutate trebuie sa rotesti spre stanga cu putere sa o desfaci din locas pe fundul redervorului si sa verifici si inelele de etansare din carcasa pompei bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian,si eu tot CONLOG am avut pe masina.si tot unul.al doilea decodor,ala de se pune la cheie zic,era stricat.acu am anulat imobilizatorul.s-a stricat.din cate stiu eu,conlogul a dat faliment.cert e ca nu poti face decat sa anulezi.se poate la electrician auto.

BDORUB,in privinta problemei tale,sunt in total de acord cu doarmiky.am avut si io o problema asemanatoare la supernova...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms..la chestia asta chiar nu m-am gandit... desi intradevar am facut plinul si masina nu mai face asa... deci s-ar putea sa fie chestia asta... astept sa vad dupam ce scade benzina daca se manifesta.. atunci sigur asta e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un VW Golf 3, motor 1.4 ABD, an '93, porneste fara probleme, dar dupa cateva minute relantiul devine instabil, masina tremura, se accelereaza normal, iar in clipa in care tin pedala de acceleratie apasata constant, scade singura turatia (chiar daca eu sunt cu pedala apasata) si are tendinta sa se opreasca. In concluzie nu poate fi accelerata constant, iar relantiul e destul de instabil. Am observat ca scoate multa funiningine cand sta la relanti. Masina a fost verificata la tester si totul a fost in regula. Am avut termonstatul blocat, l-am schimbat, temperatura motorului este in parametrii (cel putin cea afisata in bord). Motorasul de relanti a fost verificat si curatat. Mecanicul la care am apelat mi-a sugerat ca problema apare din cauza ca nu prea s-a mers cu masina o lunga perioada de timp (2 luni), desi eu am pornit-o la cateva zile. Va rog sa-mi dati ceva sugestii din experientele dvs. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am resetat clapeta nici prin metoda fara VAG-COM. Dar am scos mufa de la sonda lambda si problema enuntata mai devreme a disparut. Oare sa fie sonda defecta? Nu am avut inca posibilitatea de a-i testa valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dinamicart

1) poate fi sonda, dupa ce se incalzeste posibil sa nu mai citeasca bine...

2) este posibil sa ai evacuarea fisurata, o gaura mica la saxofon... dupa simptomele prezentate de tine. Vezi pe undeva pe langa sonda, iar acest lucru sa influenteze sonda sa nu mai citeasca corect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie ai curatat-o? daca da, incearca sa faci un drum de mai multi Km cu turatii cat mai mari (sa o tii cat mai mult timp la turatii intre 4500-5500) poate asa isi da drumul...

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!