Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

de ce credeti ca se numeste rezerva? ca sa mergeti tot timpu pe ea? eu nu cred. este recomandat ca mereu sa ai minim 7-8litri in rezervor si cel mai si cel mai indicat sa nu ramaneti niciodata fara benzina pentru ca se arde pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic ca cel m-ai bine este sa nu ramai fara benzina\motorina in rezervor pt ca pe langa problemele ce apar uneori la pompa de combustibil m-ai trage :vaidecapulmeu: si toata mizeria ce sa decantat pe fundul rezervorului care poate infunda filtru de combustibil si asta in cel m-ai bun caz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am un golf 3 :icon_thumright: '93 1.6 benzina motor ABU. De ceva vreme imi porneste greu la rece si trebuie sa tin piciorul pe acceleratie pana sa porneasca. Dupa ce stau cam 2 minute pot sa plec de pe loc daca nu moare motorul. (am schimbat senzorul de temperatura de 3 ori). Aia e una. Alta problema e ca in relanti si la cald uneori oscileaza foarte tare unori si moare motorul ;) , in mers tot uneori tin piciorul pe acceleratie si se franeaza singur (frana de motor brusca scade cam 30km) si apoi isi da un "sut" si se acelereaza iara. uneori in momentul cand se franeaza se aprinde si becul de la ulei si de la alternator si nu imi mai lucreaza servo

(se intepeneste volanul - ganditiva ce tare e cand esti cu el in intersectie de ex.)

Va rog daca ati patit ceva in genu asta sa ma ajutati. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii ce e ciudat ca e prea brusca faza, mi sa nu-mi fie ceva electric :) am fost la mai multi "specialisti" si nici unu nu-mi zicea de pompa de benzina. toti imi ziceau de motorasu pas cu pas de calculator de injector... m-au inebunit :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat am vb cu ceva prieten care are pompa schimb si revin cu alte informatii. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Iata cum se prezinta situatia la mine:

0. Golf 3 GT, '93 - Motor ABS 90 CAI

1. Se supratura masina pana la 1300-1400 ture (asta 2-3 zile)

2. Apoi nu a mai pornit, sau daca pornea statea turata doar la 200-400 ture

3. Nu a mai pornit deloc, a murit pompa de benzina :)

Am schimbat pompa cu una noua, masina sta acum la 200-400 ture insa moare daca accelerez si las acceleratia. Ce e interesant e ca la cheie sare turometrul undeva la 800-1000 si cade imediat la 200-400 ture.

Pls help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

e foarte posibil sa fie sonda lambda la tine. si eu am avut acceasi problema.

P.S. cumpara una originala daca nu vrei sa ai surprize, eu am schimbat 3 pana sa merg sa cumpar una originala.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ....am si eu o parere vizavi de racirea pompei de benzina in benzina care se afla in jurul ei....Parerea mea ca daca e asa inseaman ca am trebui sa umblam doar cu rezarvorul plin si cum scade mai putinde jumatate sa tragem in peco.Pe mine afirmatia asta ma face sa rad......pai pompa de benzina care este in rezervor credeti ca ajunge pana la fundul rezervorului?atunci de ce mai are sorbul care e de vreo 25 cm daca nu ma insel?cel mai probabil se raceste cu benzina care trece prin ea.Dar nu asta este problema la pompele de benzina cele de pe golf3.Problema este alta....ca ori si ce masina ....nici una nu e perfecta....pompa de benzina la golf3 este un punct slab.Se duce bucsele de la capetele rototului si pompa fiind capsata solutia ei......schimbarea.O modalitate de a verifica pompa de benzina.Se desface capacul de protectie cel negru.Apoi cand se opreste masina si sesizati ca nu se aude pompa cand puneti contactul de la bricheta ii faceti alimentarea.Adica o alimentati pe direct.Si dupa ce se aude ca a pornit puteti sa luati alimentarea directa.Pompa se va opri.ATENTIE!!! Alimentarea pompei de benzina pe direct o faceti cu contactul luat.Apoi incercati sa porniti.Daca porneste si functioneaza cel putin 2 min trebuie sa va schimbati pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat ... as avea o intrebare... nu ar trebui sa mearga totusi cat de cat ok daca scot mufa de la sonda lambda?

Problema s-a agravat... acum nu mai sta deloc la relanti, o pot tine pornita dar din acceleratie....si motorul nu merge cum trebuie cand fac asta (nu merge rotund..se ineaca uneori parca).....mai mult scoate fum negru cand o tin acum accelerata asa..... cineva daca ma poate ajuta !!!! deja am schimbat pompa de benzina nu mai as vrea sa dau banii degeaba pe ceva ce nu e cauza.:P(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an e masina ?nu ai posibilitatea sa ii faci o diagnoza?daca ai facuto si tia dat eroare pe senzor lambda atunci trebuie schimbata.daca nu poti sa faci asa ceva.....chiar acum mam uitat si se pare ca fara sonda lambda motorul tau nu va functiona.Motorul tau are doar sonda lambda .....doar una.....altele au 2 sonde sau 1 sonda si debitmetru....motorul pe care il ai are doar o sonda .....aceasta regleaza amestecul de aer cu carburant...se poate sa ma insel dar asta e parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are cineva din cluj tester sa ma ajute la problema care am spusu mai sus sa-mi zica. nu am obd pe masina. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 93, 1.8 benzina, ABS motorul... multumesc pentru raspunsurile de pana acum... deocamdata masina se comporta la fel... am verificat senz de temp si se pare ca e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

e foarte posibil sa fie sonda lambda la tine. si eu am avut acceasi problema.

P.S. cumpara una originala daca nu vrei sa ai surprize, eu am schimbat 3 pana sa merg sa cumpar una originala.

Bafta

Salutare,

Si eu cred ca sunt nevoit sa schimb sonda pt ca la ralanti nu mai functioneaza normal si se opreste motorul. Poti sa-mi spui cat a costat? Care e diferenta de pret intre cea originala si celelalte?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi multe cauze, dar incearca sa faci urmatoarele: schimba filtrul de benzina (iin drepata spate sub masina, oricum cred ca trebuie schimbat), verifica bujiile- calamine, distanta electrozi, scanteie- ideal ar fi sa pui un pistol strobo sa verifici si avansul(daca reusesti sa o pornesti, daca nu slabesti suruburile de fixare si te joci cu cateva grade pe + sau -)scoate filtrul de aer si incearca sa vezi daca e vreo diferenta, resetare clapeta acceleratie, daca ai posibilitatea sa schimbi senzorul de temperatura sa vezi daca e vreo diferenta. Cam asta poti face fara sa implice costuri majore. Fumul negru este de la amestec bogat (mai multa benzina)

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de costuri ... o sonda lambda din dezmembrari pt motorul meu (ABS) costa 150 LEI, tot ansamblul injector+clapeta+motoras+senzor costa 350 Lei, astea sunt preturile care le-am aflat eu pana acum... noi nu stiu cat ar ajunge dar daca aflu o sa iti zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este vorba de sonda lambda mergi si cumpara una noua, nu stii ce iei de la dezmembrari, chit ca dai dublu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minm - sonda lambda costa nou undeva intre 350-450 LEI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scumpa! Scumpa de tot... Sper sa mai tina asta veche.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzor clapeta si motoras pas cu pas...merge acum masina... in sensul ca am relantiu dar la 1800-2000 de ture si daca pisc acceleratia parca se ineaca...

Ce pot face? Trebuie cumva reglat am inteles ... insa cei care mi-au montat nu stiu... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC TUTUROR DE AJUTOR! MERGE MASINA! O sa scriu mai jos ce si cum am facut si ce probleme am intampinat, poate o sa ajute in viitor pe cineva:

In situatia descrisa de mine mai sus (cand am scris ce probleme aveam) primul lucru ce trebuie verificat este pompa de benzina. Daca pompa merge dar masina face exact la fel trebuie verificat motorasul pas cu pas (nu senzorul de la clapeta!)... chiar daca senzorul este defect masina sta pornita..insa se tureaza aiurea. Daca motorasul pas cu pas este ok si se tureaza aiurea verificati cablurile (cele 4 in cazul meu) de la senzorul de la clapeta !!! NEAPARAT VERIFICATI... Eu nu am verificat si m-a costat 300 de RON un senzor + clapeta de la dezmembrari degeaba!!!! Daca tot aveti probleme verificati senzorul de temperatura. Sonda lambda nu genereaza probleme de genul acesta la model 1.8 ABS... am incercat fara ea si cu ea si merge relativ la fel.

Cam asta ar fi... deci CONTACTE SI CABLURI first ca sa nu dati banii aiurea ca si mine :(

Toate bune...

Inca ceva...desi e offtopic ... cu ocazia asta am aflat ca 1.8 ABS nu are debitmetru aer...deci daca doreste careva sa puna filtru sport nu cred ca o sa aiba asa mari probleme... doar cele de mizerie+praf. :) - corect me if I'm wrong :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la un golf3 din 95 motor AEA 1,6 75cai. masina porneste si se opreste imediat cam la a 3 incercare ramane pornita apoi nu mai face figuri perioada buna.pana astazi cand nu a vrut sa mai ramana pornita sub nici o forma.cred ca am pornito de 30ori si nimic se oprea imediat.stie cineva care sa fie cauza???bujile si pompa de benzina sunt schimbate si nici o remediere a problemei .orice sfat este bine venit

mai revin cu inca o problema mai putin grava,cand masina sta la relanti si motorul este cald acul de la turometru incepe sa fluctueze ba scade la 700rotati ba creste la 1200 nu sta fix cum ar trebui sa stea.care sa fie cauza va rog un raspuns???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil e senzorul de la clapeta ca la mine... ar fi ok daca ai gasi la dezm. si te-ar lasa sa o incerci.... verifica prima data senz de temperatura si daca nu cumva prinde aer pe undeva.... asa a facut si la mine in prima faza .. innainte sa se duca de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!