Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Mi se pare ca eroare aceea este normal sa o dea deoarece motorul este oprit si nu primeste informatii de la senzorul Hall.Dupa ce reusesti sa pornesti motorul incearca o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa misti de senzorul de pe delcou, la abu 1.6 cand am miscat de el nici macar contactul nu se mai punea, cand miscam de el inspre fata masinii pornea imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva luni sunt posesorul unui Golf 3 14, AEX din 98.

Inca de la inceput am avut probleme cu incalzirea motorului si am reusit sa gasesc cauza: lipsa termostat din cauza capacului de la termostat defect. Am schimbat termostatul, a fiert motorul de cateva ori, am schimbat si capacul de la termostat si garnitura de chiulasa si a inceput sa merga mai bine - temperatura motor variaza inte 70-90 grade. Dupa ce am remediat problema au inceput sa apara o pb mai serioasa: se opreste in mers iar dupa 2-3 minute pornea, alta data dupa 30 minute.

Duminica cand plecam de la brasov spre bucuresti (ninsoare si carosabil cu apa) cand am trecut mai repede printr-o balta motorul sa oprit foarte rapid si nici pana in ziua de azi nu a pornit.

De fiecare data in urma opririi motorului, cand conectam vag-comul printre erorile citite se afla : 00625 - vehicle speed signal /27-00 - implausible signal.

Stie cineva cine da aceasta eroare?

Am inceput sa verific toata instalatie electrica dar nu am gasit nimic, azi o sa incerc sa verific alimentarea cu benzina poate aflu ceva.

Poate cineva sa imi dea o sugestie? Ce ar tb sa mai verific?

verifica sigurantele de la bord si eventual sig. de langa vasul de expansiune (daca ai) ptr ca apa care a patruns pe linga motor a afectat inst. electrica si nimic altceva ,parerea mea.BAFTA. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de catva timp am inceput si eu sa experimentez problema cu ,,opritul motorului in mers'':)mentionez k am un golf 3 motor 1,4 abd.sunt putin speriat

pt ca pe tester nu da nici o eroare cu exceptia ,,cramshaft position','care din cate am inteles e normala cu motorul oprit(cu motorul pornit nu da nici o eroare)'si se pare k nimeni nu se prea pricepe sa diagnosticheze masina.mecanicul meu zice ca ar trebui sa schimb senzorul hall.ce ma sfatuiti ?cam care ar fi posibilele cauze?motorul se opreste destul de rar in mare parte la drumuri mai lungi,in oras foarte rar,si porneste destul de repede dupa ce se opreste(1,2 chei).din cate observ si pe forum nu este o rezolvare concreta pt acest defect.am impresia ca o sa am ceva bataie de cap cu problema asta.daca puteti recomanda un mecanic experimentat in ploiesti sau bucuresti ar fi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patesc sa mi se opreasca motorul in mers, de obicei la drumuri lungi.Mi se opreste cand schimb viteza ex(2-3,3-4) si tin ambreiajul mai mult apasat, pana ajunge la relanti, dar in loc de relanti ajunge la '0'.Desi stiu ca nu este bine, o pornesc din mers, adica treapta inferioara, contactu pus si se elibereaza ambreiajul.Mi-a facut doar iarna,dar isi revine singura.Dupa o anumita distanta am schimbat viteza si am asteptat pana acum pica la relanti, iar de data asta ajuge la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat sa schimbati filtru de benzina?Poate s-a adunat apa in el si formeaza dopuri de gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si filtrul de benzina. Problema persista !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat absolut tot...toate filtrele:benzina, ulei, aer, polen.Tot asa...Faza este ca nu imi face des si porneste.Cand nu va mai porni, atunci va fi problema.N-am incercat sa opresc masina si apoi sa o pornesc, ca ma gandea, daca nu o sa o mai pot porni.Cand era vreme cetoasa si multa umezeala in aer mai facea asa, dar pornea la a2a cheie si o tineam putin accelerata si apoi gata, trecea, isi revenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectiunile astea is cele mai urate,pentru ca nu se manifesta tot timpul.Asa patesc si eu cu pornirea greoaie dimineata,face numai cand vrea ea.Si de fiecare data cand am dus-o la service pornea normal...ma mai ia si mecanicul la misto cica si honda lui din 2005 porneste greu,cica nu-s masini facute pentru - 10 grade.Imi venea sa ii :tuktuk:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, astea sunt cele mai urate.Astept vara sa vad daca se mai manifesta.Eu cred ca este ceva electric/electronic, dar nu stiu ce ca am controlat.O sa merg intr-o zi la un mecanic/electrician sa se uite daca nu este camasa vreunui fir rupta sau crapata.

asta ii ceva de genu''bucurate ca a ta de 15-16 ani porneste, a mea de 5ani face cum vrea ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de verificat. Eu sunt patit cu el la Golf1, cand mi se oprea in mers. In interior e buba. Atunci l-am desfacut si am incarcat cu fludor capetele pieselor care sunt in miscare. Nu au mai fost probleme dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi facea cand era vreme cetoasa si multa umezeala in aer.Nu cred sa fie de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva luni sunt posesorul unui Golf 3 14, AEX din 98.

Inca de la inceput am avut probleme cu incalzirea motorului si am reusit sa gasesc cauza: lipsa termostat din cauza capacului de la termostat defect. Am schimbat termostatul, a fiert motorul de cateva ori, am schimbat si capacul de la termostat si garnitura de chiulasa si a inceput sa merga mai bine - temperatura motor variaza inte 70-90 grade. Dupa ce am remediat problema au inceput sa apara o pb mai serioasa: se opreste in mers iar dupa 2-3 minute pornea, alta data dupa 30 minute.

Duminica cand plecam de la brasov spre bucuresti (ninsoare si carosabil cu apa) cand am trecut mai repede printr-o balta motorul sa oprit foarte rapid si nici pana in ziua de azi nu a pornit.

De fiecare data in urma opririi motorului, cand conectam vag-comul printre erorile citite se afla : 00625 - vehicle speed signal /27-00 - implausible signal.

Stie cineva cine da aceasta eroare?

Am inceput sa verific toata instalatie electrica dar nu am gasit nimic, azi o sa incerc sa verific alimentarea cu benzina poate aflu ceva.

Poate cineva sa imi dea o sugestie? Ce ar tb sa mai verific?

Dupa mai multe zile de investigtii si curatirea contactelor a repornit. In urma investigatiilor sa constatat o cantitate mai mare de ulei in cilindri. Compresia e buna, dar problma se pare ce erau semeringurile de la supape, pe care le-am inlocuit. Cand am avut aceste probleme lipsea de la motor furtunul care baga aer cald in admisie, care dupa multi se pare ca poate provoca astfel de proleme deoarece lipsa furtunului face ca aerul introdus in motor sa fie mai umed si sa afecteze functionarea. Pana acum am facut cam 600 de km de la reparatie si marge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai probleme cu semeringurile la supape atunci sigur aveai si ceva consum de ulei, eventual fum albastru in deceleratie.

Ai spus ca ai avut mai mult ulei in baie. Vezi sa nu te inseli.... daca masina nu iti pornea si ai chinuit-o, mai mult ca sigur benzina din injectoare a spalat cilindrii si ti-a ajuns in cele din urma in baia de ulei fapt care a dus la cresterea nivelului uleiului pe joja. Practic ala e un ulei degradat acum si nu e bun deloc mai ales acum iarna.

In nici un caz nu cred ca nu-ti pornea motorului din cauza semeringurilor la supape.

Si cu compresia chiar nu vad legatura. Am facut multe teste de compresie si-ti spun din experienta ca poti sa ai semeringuri coapte bine si acest lucru nu influenteaza compresia masurata cu compresmetru.

Un alt indiciu legat de semeringuri coapte si neetanse e murdaria care o gasesti din belsug pe clapeta de acceleratie, in corpul acesteia si chiar pe tot traseul de admisie pana la filtrul de aer !

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un mic sfat, nu mai mergeti cu rezervorul aproape gol deoarece pompa de benzina se raceste in benzina iar daca e foarte putina se incalzeste foarte tare si o sa inceapa sa se opreasca pentru k nu mai impinge benzina cu presiune destula in injectoare pana nu o sa mai mearga deloc. bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar pompa isi face racirea prin lichid(benzina,motorina) dar pe frigurile astea nu cred ca e o problema daca ai 7 8 10 litri in rezervor :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se strica asa usor,eu am mers vara trecuta cu acul mort si nu s-a intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se strica asa usor,eu am mers vara trecuta cu acul mort si nu s-a intamplat nimic.

Chiar este "recomandat" sa circuli cu putina benzina in rezervor, masina este mai usoara.

Dar te-ai gandit cumva ca in timpul functionarii masinii in rezervor intra incet, incet benzina

calda si se dilata volumul de aer din rezervor, ca apoi cand il lasi sa stea acelasi aer din

rezervor se contracta si se absoarbe aer umed din atmosfera care apoi se condenseaza

in rezervor ? Apa face bine la motorasul din rezervor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Deobicei alimentez inainte sa intru pe rezerva,dar s-a intamplat odata intr-un an sa merg cu 3 litri in rezervor asta e,greseala mea.Promit ca sa nu se va mai intampla ! ;)

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un mic sfat, nu mai mergeti cu rezervorul aproape gol deoarece pompa de benzina se raceste in benzina iar daca e foarte putina se incalzeste foarte tare si o sa inceapa sa se opreasca pentru k nu mai impinge benzina cu presiune destula in injectoare pana nu o sa mai mearga deloc. bafta

si daca pompa ar functiona fara benzina, cat de tare s-ar incalzi? ar lua foc? este adevarat ca racirea ei se face cu ajutorul combustibilului, dar este vorba de acel combustibil care trece prin pompa, nu ala in care sta; asa ca poti merge kiar si cu juma de litru in rezervor k pompa nu pateste nimic, numai ca nu ajungi prea departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se dilate volumul de aer din rezervor?... imposibil pentru ca rezervorul nu este etans, e prevazut cu o gaura sa zik asa, daca ar fi etans cum v-ati explica ca volumul de benzina/motorina scade in timpul mersului si totodata isi trage si aer in rezervor, daca nu ar trage aer de undeva s-ar face "vid" ceea ce nu se intampla(a patit cineva cand deschide busonul sa faca diferenta de presiune?Nu, normal) . iar legat de cealalta intrebare a lui arabel, pompa nu se raceste doar cu lichidul care il impinge, ci si cu lichidul din jurul ei. pompa e capsulata, nu ia foc, dar intr-un final o sa se arda rotorul si nu e chiar ieftina o pompa, e cam 350 ron, bosch ma refer, pentru ca poti sa-ti ui si alte marci dar te lasa dupa 2-3 luni, iar avand in vedere k aproape toata instalatia electrica e bosch e recomandat sa o inlocuiesti cu una de aceiasi marca. La pompele de benzina conteaza foarte mult presiunea cu care imping benzina in injectoare altfel intrerupe si nu stii de ce ti se opreste motorul degeaba.

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ufff..e greu. prietene, gandeste problema si apoi sa sari cu afirmatii. o tot dai cu bosch, dar de unde? din germnia? din spania? mai esti sigur pe ceva la cate se fabrica in ziua de azi? ca pe un anume produs apare numele unei firme de renume=garantarea produsului cumparat, dar te pate lasa si asta la fel de usor. dar ia tu frumusel o pompa de benzina si alimenteazola tensiunea de 12V si laso sa functioneze-fara a fi bagata in vre-un fel de combustibil-, si spune-ne daca se arde rotorul pt ca eu am experimentat treaba asta si dupa aceea iti spun si eu ce am constatat. ok? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu m-am referit la din-alea facute pe vapor, stiu k in ziua de azi sunt contrafacute o gramada de piese. Piese se gasesc , dar pe comanda in germania pe original, si stiti foarte bine ce scumpe sunt. fiecare isi pune pe masina ce considera k e bun, sau cati bani ii convine sa dea pe o anumita piesa.

a si de probatul pompei, nu stiu ce sa zic cu probatul fara benzina, pentru ca, dupa cum stii aceasta se raceste in lichid, ce vrei tu sa-i faci e s-o soliciti foarte mult si sincer asta nu o sa-ti dea durata de viata a pompei sau nu o sa vezi daca e buna, Ex: asta e ca si cum ai merge cu mai putin antigel in instalatia de racire a motorului... o pompa vezi daca e buna dupa ce o folosesti un timp indelungat si cum spuneam cu combustibil mai mult in rezervor (indicat jumatate) pentru ca ea sa functioneze normal. :offtopic: acelasi lucru poti spune si despre o pereche de amortizoare, dai o gramada de bani pe ele si te lasa dupa o jumatate de an sa zic asa. vezi daca sunt bune pe o durata mai indelungata de timp 2-3 ani, nu daca le-ai cumparat astazi si iti merg bine inseamna ca sunt si de calitate. si scuze moderatorilor pentru off topic dar vroiam sa dau un exemplu. bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!