Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Era vorba despre releul 30... asa mi-a spus un mecanic. Sau despre releul de control voltaj - 109.

salut

vad ca te pricepi..........

cineva imi spune de senzorul hall, stii cum pot gasi si unde?se mai numeste si altfel?

altcineva imi zice ca e calculatorul masinii!!in cazul acesta ce trebuie facut si unde?

merci anticipat pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai patit colegu? Hai sa te ajutam noi. Vino la o intalnire si stam acolo de vorba (ne uitam la una-alta, punem un vag, samd).

Din cate ai observat si tu "meseriasi" in golf 3 nu exista. Cel mult cate unu care a mesterit la un golf cate ceva si zice ca l-a invatat.

In doi ani am gasit separat: unu care curata si regleaza injectoare, altu' care stie cate ceva electrica, altu care stie mecanica.. schimbat placute/etrier, samd. Chiar si la Repr VW se uita luung la golf 3. Asa ca ... ne documentam bine, mergem la mecanic... noi povestim ce trebuie facut si el surubareste.

Ar trebui sa ma vezi cu manualul si cu laptopul pe genuchi explicand reglajul clapeta cu lera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai patit colegu? Hai sa te ajutam noi. Vino la o intalnire si stam acolo de vorba (ne uitam la una-alta, punem un vag, samd).

Din cate ai observat si tu "meseriasi" in golf 3 nu exista. Cel mult cate unu care a mesterit la un golf cate ceva si zice ca l-a invatat.

In doi ani am gasit separat: unu care curata si regleaza injectoare, altu' care stie cate ceva electrica, altu care stie mecanica.. schimbat placute/etrier, samd. Chiar si la Repr VW se uita luung la golf 3. Asa ca ... ne documentam bine, mergem la mecanic... noi povestim ce trebuie facut si el surubareste.

Ar trebui sa ma vezi cu manualul si cu laptopul pe genuchi explicand reglajul clapeta cu lera.

cum prietene sa mergi cu masina la trei mecanici?????????

in grecia la unul am fost, ca stau acolo toata vara in fiecare an si ala stia golfurile in totalitate..........cap-coada

chiar nu exista in tot bucurestiul UN singur mecanic bun?Tu chiar vb serios, asa faci, ii explici ce trebuie facut si el face?

scrie te rog daca poti si ai timp pe ymess la id paizisc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema

de ce ceva vreme, imi tremura neregulat la relanti, are un zgomot ciudat tot neregulat, care nu este de la motor si uneori mi s-a oprit la stop la relanti, repornind la prima cheie!

acum 2 zile mi s-a oprit in mers la 40 la ora si a repornit in 30-40 minute dupa multe incercari, timp in care motorul se invartea dar nu pornea

cineva mi-a spus sa controlez bobina de inductie, fisa de la bobina si contactul, partea electrica de la cheie

mai exista si alte pareri?

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile masina mea a luat-o razna, va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta macar cu ceva sfaturi.

Motorul merge in socuri, precizez ca am schimbat bujiile, fisele,capacul de la delcou, filtrul de benzina si aer.In orice viteza m-a afla merge in socuri, cand accelerez are un punct unde nu merge in socuri, dar daca accelerez mai tare si trec de punctul respectiv incep socurile.Sunt zile cand nu face, dupa care iar incepe.

Cineva mi-a sugerat sa incerc sa curat contactele cu un spray pentru contacte, inclusiv clapeta de acceleratie - care sincer sa fiu nu stiu cum arata si unde se afla (ma puteti ajuta sa imi spuneti locatia ei si cam ce ar trebui curatat la ea?)

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paizisc: eu as verfica senzorul Hall, bobina de inductie, injector. Despre Hall am patit si eu, gasesti informatii detaliate cum se verifica. Nu te complica cu varianta cu leduri, fa rost de un mltimetru destept

ionutm30: tot pe forum gasesti o procedura de verificare a potentiometrului clapetei. Eu cu asta as incepe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paizisc: eu as verfica senzorul Hall, bobina de inductie, injector. Despre Hall am patit si eu, gasesti informatii detaliate cum se verifica. Nu te complica cu varianta cu leduri, fa rost de un mltimetru destept

ionutm30: tot pe forum gasesti o procedura de verificare a potentiometrului clapetei. Eu cu asta as incepe

important e sa stie mecanicul sa verifice, ca eu nu-mi bag mainile acolo, pentru ca nu ma pricep deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....ce frumos e sa te lase G3 sambata seara (toate inchise) pe la 6 la 80 km de IASI asa deodata in mers :blink: fara sa stii ce are :blink: si fara un service in apropiere dar prietenii la nevoie se cunosc, un telefon si apare tovarasu Vlad cu BMW-UL :Driver: ce are, ce are, baterie uleiuri schimbate de 2 sapt la el antigel garantat 250 mii km ce mama drk sa aiba cheie ai dadeam curent era dar parca nu avea benzina scot tur scot si retur bag pompa dau la ea poate e infundat nimik pompa de benzina se auzea cum se amortiza ce drk sa aiba si scot pana la urma fisa principala de la delcou sa vedem daca da scantei nimik frate '' BOBINA DE INDUCTIE '' ha ha de unde sa ei bobina la ora aia, tot prietenii , dai pedala si ''suna un prieten'' ,'da parca am vazut un golf 3 la cinewa in curte accidentat dute si vezi poate faci cewa' da noroc pe capu meu la fel ca in semnatura si o avea si pe aia schimbata arata mai noua 'multam' am luato si mam dus am puso si prima cheie bucurie pe capu meu mergeee :blah_:

prietene, de unde atata noroc?

ca eu ma duceam la o prietena, ca era singura acasa si nu am mai ajuns.........ca s-a oprit agretau"n drum si a refuzat sa porneasca juma de ora, pe urma m-a oprit potitia mi-a luat 2 puncte pt centura si asa a trecut ora si adormise mandra mea!

Pai tocmai asta ziceam.. Daca socul electric nu functioneaza cum ar trebui si nu tine relantiul la rece e si normal sa tremure atunci cand e subturata pana cand turatiile scad la nivelul in care motorul nu mai poate merge.

Incearca ca la 2 secunde dupa ce ai pornit-o (la rece) sa tii tu locul socului electric si anume sa apesi incet pedala si sa o tii mai turata din acceleratie. Asta e solutie oarecum temporara, nu e nici comod nici benefica motorului pe lunga durata, insa te poate ajuta sa mergi cu ea pana reusesti sa aflii daca intr-adevar e socul si daca se poate repara sau schimba direct

prietene, tot iti daiu cu parerea si le stiit u pe toate ca un om mare........zi-mi si mie un service in bucuresti, la care sa ma duc sa:

-schimb capac delco, luleaua din el si bujiile

-verific sonda lambda

-verific senzorul hall

-verific computer

-verific bobina de inductie

-verific parta electrica de la contact

-verific clapeta de acceleratie

-verific motorasul de relanti

-curat contactele releelor

-etc etc etc

ca tot citind despre opritul la relanti si in mers, cam astea sunt in genere!!!!

ps: cu primii bani care-i prind, o dau dracu de rabla, si iau golf 4, ca mi-a mancat zilele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi din sibiu ti le-as putea verifica eu pe toate cu manualul de reparatii in fata (si nu cu parerile mecanicilor ca asta ar cam fi deoarece este boala lor) si cu testerul vag-com.Daca ai ceva indemanare si rabdare ai putea si tu sa le verifici si astfel sa elimini rand pe rand defectele (daca sunt).

Si daca te vaicaresti ca e scumpa intretinerea la golf 3 ni iti doresc sa ai golf 4 si sa ai probleme....Repet , trebuie verificat ca la carte toti parametri si piesele enumerate de tine si sunt convins ca nu vei mai avea o parere atat de proasta.Crede-ma si eu am fost in postura ta, dar cu rabdare si perseverenta azi ma bucur de masina pe care o conduc plus ca ii stiu toate smecheriile.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu are dreptate e o masina excelenta golful 3 daca incepi sa il cunosti. Cei care au avut probleme si sunt pasionati au rezolvat toate problemele si sunt foarte multumiti de masina. A fost o perioada cu probleme si la mine insa acum sunt foarte multumit de cum merge. Multa bafta. (este una dintere cele mai ieftine masini ca intretinere deci mai gandestete) :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi din sibiu ti le-as putea verifica eu pe toate cu manualul de reparatii in fata (si nu cu parerile mecanicilor ca asta ar cam fi deoarece este boala lor) si cu testerul vag-com.Daca ai ceva indemanare si rabdare ai putea si tu sa le verifici si astfel sa elimini rand pe rand defectele (daca sunt).

Si daca te vaicaresti ca e scumpa intretinerea la golf 3 ni iti doresc sa ai golf 4 si sa ai probleme....Repet , trebuie verificat ca la carte toti parametri si piesele enumerate de tine si sunt convins ca nu vei mai avea o parere atat de proasta.Crede-ma si eu am fost in postura ta, dar cu rabdare si perseverenta azi ma bucur de masina pe care o conduc plus ca ii stiu toate smecheriile.

am verificat ieri si azi tot ce scrie mai sus, plus ca am schimbat capac delco, lulea si bujii............

tot tremura, tot oscileaza acum turometrului un pic sub 900 ture

altceva ce sa ii mai fac, pentru a merge fara tremurat si fara oscilariile alea?

Daca ai fi din sibiu ti le-as putea verifica eu pe toate cu manualul de reparatii in fata (si nu cu parerile mecanicilor ca asta ar cam fi deoarece este boala lor) si cu testerul vag-com.Daca ai ceva indemanare si rabdare ai putea si tu sa le verifici si astfel sa elimini rand pe rand defectele (daca sunt).

Si daca te vaicaresti ca e scumpa intretinerea la golf 3 ni iti doresc sa ai golf 4 si sa ai probleme....Repet , trebuie verificat ca la carte toti parametri si piesele enumerate de tine si sunt convins ca nu vei mai avea o parere atat de proasta.Crede-ma si eu am fost in postura ta, dar cu rabdare si perseverenta azi ma bucur de masina pe care o conduc plus ca ii stiu toate smecheriile.

citeste te rog, postul meu de mai sus, raspuns pentru colegul....................da-mi o idee, zi-mi un mecanic, care stie sa faca golf 3 in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat ieri si azi tot ce scrie mai sus, plus ca am schimbat capac delco, lulea si bujii............

tot tremura, tot oscileaza acum turometrului un pic sub 900 ture

altceva ce sa ii mai fac, pentru a merge fara tremurat si fara oscilariile alea?

citeste te rog, postul meu de mai sus, raspuns pentru colegul....................da-mi o idee, zi-mi un mecanic, care stie sa faca golf 3 in Bucuresti

completez ca normal, mergea fix la 900 relantiul, iar cu riscul de a ma repeta, acum sta si oscileaza un pic sub si ainge 900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paizisc ai verificat contacul electric? la fel am patit si eu ti-am zis mi-a mancat zilele pana i-am schimbat partea electrica la contact care cupla electomotorul dar nu cupla aprinderea si ma lasa in drum la 120 la ora :|

off: mac23 ma poti ajuta te rog cu un tester? :blah_: nu i-am facut niciodata si sunt tare curios ... am cutie in 4 dar mi se pare ca manaca cam mult

Modificat de TheKing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat ieri si azi tot ce scrie mai sus, plus ca am schimbat capac delco, lulea si bujii............

tot tremura, tot oscileaza acum turometrului un pic sub 900 ture

altceva ce sa ii mai fac, pentru a merge fara tremurat si fara oscilariile alea?

citeste te rog, postul meu de mai sus, raspuns pentru colegul....................da-mi o idee, zi-mi un mecanic, care stie sa faca golf 3 in Bucuresti

completez :

normal, mergea fix la 900 relantiul, iar cu riscul de a ma repeta, acum sta si oscileaza un pic sub si atinge 900

paizisc ai verificat contacul electric? la fel am patit si eu ti-am zis mi-a mancat zilele pana i-am schimbat partea electrica la contact care cupla electomotorul dar nu cupla aprinderea ...

pai de pornit porneste cum trebuie, nu am asemenea probleme, scanteie da in draci.................nu mi s-a mai oprit in mers

in schimb are chesti asta, care pe mine, fiind super tipicar, ma omoara

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur de scanteie? scoate o fisa si apropie-o de capacul motorului iar altcineva sa dea la automat ( cum se verifica la dacie ) si vezi care-i treaba dupaia ai liniste ca scanteie primesti :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur de scanteie? scoate o fisa si apropie-o de capacul motorului iar altcineva sa dea la automat ( cum se verifica la dacie ) si vezi care-i treaba dupaia ai liniste ca scanteie primesti :vaidecapulmeu:

pai azi la service am schimbat capac delco, bujii si lulea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele, le-ai schimbat?

sunt relativ noi, insa le-a verificat in fata mea si a zis ca sunt bune

ma refer la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dai quote la mesajul anterior ca se intelege.

CE inseamna sunt relativ noi? Le-ai schimbat tu sau asa ai luat masina?

Uita-te acum noaptea sub capota cu motorul pornit si vezi daca fura curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur de scanteie? scoate o fisa si apropie-o de capacul motorului iar altcineva sa dea la automat ( cum se verifica la dacie ) si vezi care-i treaba dupaia ai liniste ca scanteie primesti :vaidecapulmeu:

Asta e unul dintre cele ma prostesti sfaturi pe care le-am vazut (si urmat). Nu am nimic cu tine, ci doar cu sfatul in sine. Si eu l-am primit de la altii, l-am folosit si l-am dat mai departe. Pana intr-o zi cand am crezut ca o sa mor...

NU SCOATETI FISA SI NU O APROPIATI DE MOTOR. Daca nu ati patit ceva rau pana acum, nu inseamna ca nici n-o sa patiti. Va spune unul trecut prin asa ceva

Mai bine ia o bujie folosita (uzata), infige-o in fisa centrala si pune-o la masa, dar NU VA APROPIATI DE BUJIE cand altcineva actioneaza cheia.

paizisc, eu cred ca vei mai avea probleme cu pornirea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e unul dintre cele ma prostesti sfaturi pe care le-am vazut (si urmat). Nu am nimic cu tine, ci doar cu sfatul in sine. Si eu l-am primit de la altii, l-am folosit si l-am dat mai departe. Pana intr-o zi cand am crezut ca o sa mor...

NU SCOATETI FISA SI NU O APROPIATI DE MOTOR. Daca nu ati patit ceva rau pana acum, nu inseamna ca nici n-o sa patiti. Va spune unul trecut prin asa ceva

Mai bine ia o bujie folosita (uzata), infige-o in fisa centrala si pune-o la masa, dar NU VA APROPIATI DE BUJIE cand altcineva actioneaza cheia.

paizisc, eu cred ca vei mai avea probleme cu pornirea...

Intr-adevar ai dreptate si am uitat sa mentionez riscurile. Scuzele mele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care sa mearga la 900 fix ralantiul fara cea mai mica abatere sincer nu am intanlit la golf3.Da, un +/- 25 rpm e normal.Mai exact pe tine te supara acum doar faptul ca tremura putin , in rest nu ai nici o nemultumire?

off: mac23 ma poti ajuta te rog cu un tester? :D nu i-am facut niciodata si sunt tare curios ... am cutie in 4 dar mi se pare ca manaca cam mult

Daca vi la intanlire noastre de vineri dupa-masa te va ajuta un coleg cu vag-com (poate chiar eu daca il aduc).Daca ai probleme si te grabesti poti trece pe la mine sa vedem masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere cu mac23, acum insa acum nu stiu cat de mult iti variaza tie turatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acestea sunt valorile intre care ar trebui sa se incadreze ralantiul unui golf fara defectiuni.

post-30655-1258101112_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3, 96` 1.6 I.

Istoria: in urma cu aprox cu 2 luni inceput sa dea primele semne, in sensul ca dadea sa se opreasca, daca era in turatie se simtea un soc impreuna cu aprinderea becului de la ulei (cel de la baterie nu mai tin minte daca clipea), daca eram la relanti se oprea, brusc si fara avertizare. Dar pornea la sfert imediat dupa.

Recent, adica sapt trecuta si azi, se opreste (chiar daca e turata) si NU mai vrea sa porneasca.

Sapt trecuta am vrut sa schimb bobina (de fapt am cumparat-o dar am dat-o inapoi, explic de ce imediat). Am pus bobina noua dar..culmea inca nu aveam scanteie pe fisa centrala(in timpul asta capacul de la delcou era motat), din una in alta dau jos capacul de la delcou impreuna cu chestia din mijloc care se invarte si observ cu admiratie si speranta ca da scanteie. Am pus bobina veche inapoi si la fel..era scnteie. Am curatat toate contactele de la delcou + bobina (cu ce aveam in dotare) si a mers pana azi cand iar s-a oprit.

Azi tot ce am facut a fost sa dau jos capacu de la delcou am mai dat putin peste contactele de acolo si a pornit.

capacul de la delcou nu e fisurat (cel putin vizibil), contactele sunt destul de curate.

Dupa ce am citit acest forum am ramas pe ideea sa astept cu nerabdare sa se opreasca si sa masor pini 1+2 de la senzorul de la delcou (hal sau cum se cheama).

In afara de acel senzor ar mai fi ceva de verificat? (pompa de benzina, la ascultare in portbagaj se aude cum se amorseaza).

pe mine m-a contrariat faptul ca, cu capacul pus nu dadea scanteie si cum am dat jos capacul a aparut scanteia.

Astept cu nerabdare pareri si sfaturi.

Tin sa precizez ca masina in rest merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!