Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca posturile au fost sterse de vreun moderator ci o problema a serverului. Mie nu mi-a mers deloc ieri dupa-amiaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu opritul motorului in mers prin iarna (posturi pe primele pagini ale threadului). La mine a fost mai simplu si anume pompa de benzina, dar mult stres si bataie de cap pana am gasit problema. Va pot spune ca daca e problema de alimentare cu benzina (pompa, filtru, sorb infundat etc.), in general, problemele incep sa apara doar cand o calci in sarcina (accelerare la deal, ture multe in sarcina etc) si apoi se masifesta tot mai des, inclusiv pe liber.

Ar mai fi de precizat ca pana nu pui manometru pe pompa si nu mergi cu masina pana moare (ca sa vezi daca nu cumva scade presiunea) nu poti spune 100% ca pompa e buna.

Problema opritului in mers poate aparea de la diferite componente si de multe ori simptomele sunt la fel (desi piesa defecta difera). Ramane doar sa verificati corect fiecare piesa in parte, pana gasesti buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aslpls

Poti spune solutia ta acum... sau trimite-o ca mesaj la paul, la mine, la un coleg si il postam noi.

Se pare ca ieri au fost ceva probleme pe aici deoarece nici eu nu vad mesajele.

oricum noi apreciem orice sfat sau ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: @aslpls Sunt absolut convins ca nu ai fost 'sabotat'. Alaltaieri am postat si eu ceva si la scurt timp a picat site-ul. Ieri nu am gasit ce postasem cu o zi inainte, deci a fost sigur o problema tehnica si nu un 'sabotaj'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toata am si eu o problema poate sa mai confruntat cineva opresc motoru si daca vreau sal pornesc din nou nu mi se mai aprinde becurile in bord daca las contactu pus dupa o perioada apare curentu in bord si porneste

nu cred cai din contac ca daca astept fara sa misc nimic apare curentu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bateria cum stai?

Ai cheie cu chip sau modelul acela "subtire" fara chip? (cu toate ca si daca ar fi vreo problema de chip martorii ar trebui sa se aprinda la rotirea cheii).

Asta se intampla intodeauna sau doar la cald/rece? Alte simptome?

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....ce frumos e sa te lase G3 sambata seara (toate inchise) pe la 6 la 80 km de IASI asa deodata in mers :) fara sa stii ce are :blink: si fara un service in apropiere dar prietenii la nevoie se cunosc, un telefon si apare tovarasu Vlad cu BMW-UL :) ce are, ce are, baterie uleiuri schimbate de 2 sapt la el antigel garantat 250 mii km ce mama drk sa aiba cheie ai dadeam curent era dar parca nu avea benzina scot tur scot si retur bag pompa dau la ea poate e infundat nimik pompa de benzina se auzea cum se amortiza ce drk sa aiba si scot pana la urma fisa principala de la delcou sa vedem daca da scantei nimik frate '' BOBINA DE INDUCTIE '' ha ha de unde sa ei bobina la ora aia, tot prietenii , dai pedala si ''suna un prieten'' ,'da parca am vazut un golf 3 la cinewa in curte accidentat dute si vezi poate faci cewa' da noroc pe capu meu la fel ca in semnatura si o avea si pe aia schimbata arata mai noua 'multam' am luato si mam dus am puso si prima cheie bucurie pe capu meu mergeee :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norocul tau a fost ca ai reusit sa gasesti. Ideea e ca nu prea conteaza ca e ca cea in semnatura sau nu pentru ca se potriveste pe toate, puteai lua totodata de pe Audi 80, SEAT Cordoba, Ibiza 2 si 3, Seat Toledo I, Skoda Felicia I, Passat-uri pana in 97, Golf 3 toate exceptand VR6, Polo 6N1, Vento, Transporter IV insa sa fie pe benzina.

E nasol atunci cand patesti sa te lase dintr-o data si asta se cam poate intampla orice masina ai avea. Chiar si noua daca e si piesele nu sunt chiar atat de bune poti avea probleme (ca de exemplu, unui prieten i s-a rupt volant la un Ford Focus luat anul trecut... are 40.000 de km... totdata s-a faramat si discul de ambreiaj pe care cei de la garantie nu vor sa i-l schimbe ci ii schimba doar volant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...da cica e problema la ele cu bobina asta am un coleg de servici la fel a patit la 1 luna dupa ce la cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai nou Golf Mk3 e din 98. Ce pretentii poti avea la piese care au peste 10 ani vechime. E si normal ca acestea sa mai "pice".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca postez unde nu trebuie.

acum 2 seri cu posibila furtuna care se arata la orizont am decis sa imi bag masina in garaj la servici. la 1 minut maxim dupa ce am prnito si am mutato de afara pana la intrare in garaj incepe sa vibreze puternic si da sa se opreasca, am apasat acceleratia putin si sa turat de nebuna (nu stiu cat ca nu am turometru in bord) si dupa sa oprit, am dat cheie din nou a pornit. dupa iara a mai facut de 2 ori atunci pana ce am terminat cu manevrele de parcare. asta sa intamplat cu motorul rece si cand era la relantiu.

ieri dimineata cand am plecat de la servici din nou cu motorul rece iara vibreaza iara se opreste dar dupa ce a inceput sa se incalzeasca motorul nu a mai facut, a mers ca noua (cum merge de obicei). aseara la fel dau cheie dupa jumatete de minut incepe iar sa vibreze, opresc motorul il pornesc iar, incepe sa se incalzeasca si totu bine si frumos. oare de la ce poate fi?

mai mentionez odata asta se intampla cand motorul e rece si la relantiu.

Modificat de JohnnySYS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil sa fie socul electric. Poti incerca sa o tii mai accelerata atunci cand rece si sa incepi sa mergi cu ea dupa ce ai vazut ca s-a incalzit putin. La mine, de exemplu, in 5 minute de relanti ajunge aproape de 90 de grade (nefiind in miscare masina se incalzeste mai repede deoerece nu bate vant spre motor).

Asteptea si alte opinii inainte de a te apuca de demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aseara cand am pornito nu am accelarat nu am facut nimic, a stat la relanti si tot a inceput sa vibreze si sa se opreasca :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta ziceam.. Daca socul electric nu functioneaza cum ar trebui si nu tine relantiul la rece e si normal sa tremure atunci cand e subturata pana cand turatiile scad la nivelul in care motorul nu mai poate merge.

Incearca ca la 2 secunde dupa ce ai pornit-o (la rece) sa tii tu locul socului electric si anume sa apesi incet pedala si sa o tii mai turata din acceleratie. Asta e solutie oarecum temporara, nu e nici comod nici benefica motorului pe lunga durata, insa te poate ajuta sa mergi cu ea pana reusesti sa aflii daca intr-adevar e socul si daca se poate repara sau schimba direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyre nu cred ca m-am exprimat eu bine, ideea e ca pornesc masina merge normal si deodata incepe sa scada turatia si vibreaza destul de puternic fara sa fac nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia scade odata ce se incalzeste motorul?dupa 60-70 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Poate fi si senzorul de temperatura a antigelului (G62)...Cu motorul rece incearca sa pornesti cu acest senzor decuplat...Indicat ar fi un test cu vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia scade la vreo 10-30 de secunde dupa ce pornesc motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum a spus si cuiuda; verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire.Scoate-i mufa si vezi daca tot asa se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scz daca nu postez unde trb...dar am si eu o pb si daca puteti sa ma ajutati, deci am un golf 3 1993 motor 1.4 abd motorul a fost segmentat au fost ceva bani bagati in el acum are un tragar de 1.6 cu radiator mai mare, dar de ceva timp imi inegrea bujiile si se azea un zgomot ciudat la capacul ala unde vine benzina si aerul,akm se opreste daca nu e turata se opreste in mers si porneste cand o dau intr-o treapta inferioara,la autor greu porneste nu tot timpul are toate, aveti idee ce ar putea fi?si se aude un trancanit la motor parca ar bate fier pe fier akm nuj daca e sigur de la motor sau de la roata...e posibil sa fie pomba de benzina?ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: nu am inteles.... :D incearca sa scrii in romana clasica...no offence

p.s. din cate stiu eu,daca e de bai pompa de benzina,bujiile nu mai are cine le afuma.e din aprindere.cel mai posibil,dereglata.

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, este prima mea iesire asa ca va rog fiti indulgenti, problema s-a discutat si sa tot discutat, dar eu tot cu capul de pereti ma dau pt ca nu am gasit rezolvare , am un td 1.9 din 94 care la inceput se oprea in mers si pornea la prima cheie apoi la a doua , la a cincea apoi dupa 10 minunte, iar acum deloc.dupa ce am curatat toate mufele vizibile si invizibile toate sigurantele si releele nimic! mentionez ca atunci cand pun contactul nu se aprind becurile in bord dar am curent la faruri ,trapa ,casetofon ,ventilator si restul consumatorilor ,masina merge la automat dar nu se alimenteaza cu motorina, asa am ajuns la electrovalva de la pompa de motorina care nu deschide. am pus un fir direct de la baterie la electrovalva si totul e ok atunci cand pun contactul se aprinde bordul totul functioneaza bine astept sa se stinga bujia si totul merge doar ca atunci cand opresc tre sa ridic capota si sa intrerup curentul ca altfel nu se opreste din contact. care e problema : contactul ,vreun releu, ca io mis tufa, si nu prea as baga bani sa schimb piese bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor la mine problema opritului in mers sa rezolvat schimband pompa de benzina din rezervor...pompa costa app 500 si ceva de lei.depinde de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ioonut: Daca ai un prieten mai electrician sau electronist, du-te la el sa vada daca nu e undeva intrerupt firul original. Undeva e o problema pe traseul pe care il sari tu cu firul de la baterie. Nu cred ca nu se poate rezolva cu "un pic de sarma" daca nu vrei sa bagi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 lei o pompa? ce are aia de e atat? eu am schimbat la cineva si i-am luat-o cu 250 lei noua. evident numai pompa.

pt ioonut: e posibil sa ai contactul defect. daca nu ai habar cere sfatul unui electrician sa iti masoare tensiunile care ies din contact.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!