Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca e cazul sa se dezbata pe acest topic probleme sau dileme legate de acte (stiu ca e ok sa lamurim oamenii dar intr-o anumita masura).

Problema ta, dupa cum s-a precizat, e foarte posibil sa porneasca de la delcou (senzor HALL, fise, bujii, capac delcou) asa ca incearca sa le verifici pe acestea mai intai. La mine oscila de la senzorul HALL si o metoda buna sa verifici ar fi sa pornesti AC-ul la 2 sa vezi daca iti stabilizeaza relanti-ul (asta daca ai AC). O alta metoda ar fi sa dai cu un sprai de contacte la clapeta de acceleratie (e o sufa cu un plastic in forma de semicerc).

Revino cu situatia ta atunci cand ai verificat ce tine de delcou (Nu trebuie neaparat sa schimbi piese cu duzina ci in mare parte sa verifici vizual).

Nu am retinut daca iti face continuu sau variaza o mica perioada apoi se stabilizeaza. Probabil ar fi ok daca ai scrie exact simptomele, cand si in ce fel (la rece, la cald, cand o scoti pe liber sau doar cand o pornesti etc.)

Legat de tipul motorului, cele de 101 de cai, fie AFT/AEK ori AKS sunt cu evacuarea deasupra motorului, delcoul vine vertical ci nu orizontal si rampa de injectoare vine sub evacuare asta inseamna ca la tine nu e de 101 cai. In cea de-a 2 poza vad ca e vorba de 4 injectoare insa nu stiu ce sa zic despre tipul motorului tau deoarece m-am invartit in jurul celor de 101 si cele de 90 (1.8).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte sigur, pentru ca am acelasi tip de motorizare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" senzor HALL, fise, bujii, capac delcou "

Senzoru asta nu stiu unde e , daca ai putea sa-mi arati o poza , cred ca problema ar venit de la clapeta acceleratie , am citit si despre sonda lambda ,si am sa o verific sa fiu sigur ca functioneaza corespunzator.

Astept o poza cu senzor hall..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in interiorul delcoului. Cel mai bine il diagnostichezi cu o interfata de diagnoza deoarece vizual nu prea ai cum sa-ti dai seama daca merge sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor il am si eu: 55kw 75 de cai. injectia e MPI magneti marelli 1AV. monopunct sau multi? Inca ceva, capacul de deasupra la motor nu e cumva de 1.4? "santul" ala e pentru cablul de acceleratie la motoarele de 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor il am si eu: 55kw 75 de cai. injectia e MPI magneti marelli 1AV. monopunct sau multi? Inca ceva, capacul de deasupra la motor nu e cumva de 1.4? "santul" ala e pentru cablul de acceleratie la motoarele de 1.4.

Este multipunct . oricum mam convins 75 cp

in plus , am facut azi o diagnoza in constanta , multumesc colegului nostru care m-a ajutat " aryes13 - Marian Iosif " si nu a aparut nici o eroare , in afara de voltaje , deoarece am schimbat bateria si mi-a sters aceasta eroare , ramane sa curat clapeta de accelerare si sa contactez pe marian , pentru a calibra sau cum se zice , clapeta .

Totusi , ma gandeam sa iau programul pentru diagnoza si cablu , pentru a-mi face oricand o diagnoza la masina , si eventual setari , dar pentru asta am nevoie de manual de utilizare etc.

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. s-a cam dus bobina de inductie la masina mea 1.6 abu, cand porneste cand nu (am verificat, bobina da scanteie numai cand are chef). o vreau sa schimb, dar nu stiu daca se potriveste bobina de la un alt motor de ex: 1.4 sau 1.8 sau 2.0.

Am gasit second pe la 100-130 lei. cat costa una noua? oare bobina nu e defecta ci problema trebuie cautata in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg toate motoarele. La bobina e o lista destul de maricica de masini de pe care se potrivesc.

Ca pret, eu mi-am cumparat una FEBI cu 170 lei (noua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca bobina uneori da scanteie iar alteori nu, nu inseamna neaparat ca aceasta este vinovata. Atunci cand nu da, verifica daca aceasta primeste comanda de aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu primeste comanda, inseamna ca contactul e de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De contact nu stiu, n-am avut niciodata probleme cu el si n-am fost curios sa vad cum e construit

Daca nu primeste comanda inseamna ca ai probleme la cablurile de la ECU la modulul de comanda al bobinei sau la senzorul Hall. Poate sa fie si ECU, dar f. putin probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bobina, masina a pornit la prima cheie, urmeaza sa fac un test drive mai lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu de curand o mica problema cu masina,cand e foarte cald afara si foarte aglomerat mi se incalzeste apa de ajunge aproape la 110 grade si mi se opreste motorul,doar dupa vreo 3-4 minute porneste,este acel motor de 1.6 ABU,care am inteles de la voi ca e cam deasa problema la acset tip de motor.care ati avut-o,cum ati rezolvat-o?daca ma puteti ajuta si pe mine ca im da batai de cap si nu vreau sa ma apuc sa arunc cu bani.La tester nu imi arat nimic,doar o eroare la senzorul hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea: azi masina iar nu a vrut sa porneasca....bobina nu da scanteie, dupa ce am dat cateva suturi in panou de siguranta , a pornit.

se pare ca problema mea provine de la relee.

imi poate cineva arata o scheme cu relee(cu indicatii)

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicu, schimba senzorul de temperatura. La 110 grade ecu taie alimentarea sau inchide clapeta (nu mi-am dat seama ce face exact ca eream plin de spume si nervi). Verifica daca pe tester apa are temperatura buna. Compara cu ce arata pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice ca problemele mele nu au trecut , pana rezolv cu bani pentru a schimba buji + fise + capac delcou ,

cand mai misc volanul pe loc , in mers.. are tendinta sa se opreasca motoru , si uneori chiar se opreste din cauza servo.. ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa ajutati un prieten la care i sa tot opreste golfuletul in mers,a colindat o gramada de electricieni si nimic tot aceeasi treaba.

Golf 3 ,1,6i,motor tip ABU sa incepem schimbat:bobina,delcou cu tot cu senzor,buji,pompa benzina,releu si filtru benzina.

Sintome oprire,absolut nimic se opreste pur si simplu si porneste dupa 2,3 minute de dat la automat,motorul merge foarte bine fara fluctuati relanti si in mers la fel.

Tester 0 erori.

Orice parere ar fi binevenita.

Salut!Si eu am avut exact problema asta pe exact aceeasi masina!Fii atent,in momentul in care se opreste,inainte sa-i dai la automat,cupleaza manual releul de la pompa de benzina!Tine degetul acolo si da la automat apoi spune-mi daca porneste din prima.Dupa ce faci cateva astfel de experiente,scrie-mi si spune-mi daca a mers.daca da,o rezolvam 100%!BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce. cum, unde?

"inainte sa-i dai la automat,cupleaza manual releul de la pompa de benzina!Tine degetul acolo si da la automat"

Explica pe indelete. Unde e releul? Unde tin degetul? poze ai?

Ar fi chiar culmea sa fie o rezolvare la problema asta. Al meu se opreste pur si simplu, dar de pornit porneste imediat, cand s-a oprit.

Nu are o cauza logica sau normala. Am verificat tot. Asteptam detalii Ionu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicu, schimba senzorul de temperatura. La 110 grade ecu taie alimentarea sau inchide clapeta (nu mi-am dat seama ce face exact ca eream plin de spume si nervi). Verifica daca pe tester apa are temperatura buna. Compara cu ce arata pe bord.

mersi colegu,o sa incerc si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face figuri, am schimbat bobina, dar problema a ramas.....cand da scanteie pe fisa principala cand nu....

releul cu nr 18 pt ce e? la mine se cam incalzeste, asa am observat(inca nu-i sigur),daca tin apasat porneste la prima cheie, inca nu se stie daca problema provine de aici, dar nu ma poate ajuta nici un mecanic. cica asta-i boala golfurilor:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hunior, ti-am scris mai sus de unde sa incepi verificarile, dar daca preferi sa dai cu banul si te consideri norocos, n-ai decat sa lei la rand in ce ordine preferi.

Cand nu porneste, verifica daca ai tensiune (min 11V) pe pinii din exterior ai mufei care alimenteaza bobina. (contact pus)

Daca nu ai tensiune, vinovat poate fi: cablul sau releul

Daca ai totusi tensiune cauta pe forum cum se verifica daca bobina primeste sau nu semnal de la ECU.

De asemenea, vezi ca e o porcedura de verificare a senzorului hall si a transformatorului de aprindere

Bafta!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat azi firele 1-3 de la bobina si de la delcou, am peste 10 v. azi am facut cateva ture cu masina, am observat dupa un drum de 5 min, ca releul cu nr 18 s-a incins foarte foarte tare, dupa cateva momente motorul a inceput sa mearga in suturi, dupa care s-a oprit, am scos releu sa raceasca un pic,si surpriza a pornit la prima cheie. ce pot sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuiesti releul. Cu toate ca alta poate fi cauza. Sa-si dea cu parerea si alti colegi care au mai observat acest comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat azi firele 1-3 de la bobina si de la delcou, am peste 10 v. azi am facut cateva ture cu masina, am observat dupa un drum de 5 min, ca releul cu nr 18 s-a incins foarte foarte tare, dupa cateva momente motorul a inceput sa mearga in suturi, dupa care s-a oprit, am scos releu sa raceasca un pic,si surpriza a pornit la prima cheie. ce pot sa fac?

Nu cred ca m-ai inteles foarte bine, am spus sa verifici tensiunea ATUNCI CAND NU PORNESTE, nu cand porneste ok masina . Daca ti-a pornit,sigur ai avut tensiune acolo...

Altfel, un releu fierbinte nu este ok. Probabil face un contact impefect si de aici si temperatura lui.

Cand te referi la releul nr. 18, te referi la pozitia lui sau la ce scrie pe el?

Este cel marcat in poza?

Ai motor ABU, nu-i asa?

post-239-1251265744_thumb.jpg

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat de doua ori: cand pornea si cand nu pornea

Am 11.7 volti

DA este vorba despre releul cu nr 18 in poz a 4a...este ceva releu intrerupator.

Azi merg si cer de la un prieten un alt delcou (1.4), oare se potriveste senzoru hall de la 1.4.

Cand nu-mi porneste atunci nu da scanteie dar benzina este, probabil senzorul e defect si transmite eronat la ecu, care taie scanteia.

Da , am abu cu toate posibile boale intalnite la acest motor:))

P.S. am verificat un alt releu 18 tot asa face. acum porneste si fara releu:)

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!