Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult tuturor,in special lui adyre! Am citit tot topicul post cu post si am observat ca ai avut mult de furca cu Golful si ai ceva experienta. Eu aseara am iesit la o tura, dupa ce i-am desfacut si curatat delcoul cu o tona de spray de contacte, si nu a facut nici o figura,nici cea mai mica. Poate faptu ca m-am dat la ea a curatat ceva sau a fost pur si simpplu intamplare. Mai vedem. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyre

Eu am injectie monopunct deci un singur injector. Tu cred k ai MPI deci 4 injectoare. O sa incerc sa folosesc niste aditiv insotit cu niste benzina alto 101 de la rompetrol ;) sa il curat nitel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare bine ca am reusit sa fiu de ajutor macar cu o parere.

@tracto - foloseste benzina normala ca si pana acum, nu incerca sa iesi din tipar. Baga solutie de curatat injectoare si daca e intr-adevar "bubos" injectorul vei simtit diferenta (de preferat la peste 20 l de benzina).

@dacro - ar fi bine sa fi fost doar curatarea delcoului insa nu prea cred ca o scanteie "murdara" poate face ravagii asa mari. Sper sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandeam ca am scapat prea ieftin si asa a fost. Nu e de la delcou. Acu 10 min am vrut sa plec da nu am reusit. Am zis sa o iau de la cap. Am verificat turul de benzina:benzina suroi,presiune 3 bari-brici. Am scos fisa centrala si surpriza nu da scanteie tot timpul. zic tot timpul pt ca da o singura scanteie la iinceput,cand pun contactul...dupa ce ii dau sa invarta nu mai da nimic. E bobina dusa sau e altceva? Am cautat deja bobina si am de ales intre: mitten doria(made in italy-360 ron),beru(made in germany cred-440 ron) si una bosh( vreo 470 ron). ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mult ? Eu am dat 240 ron acum o luna dar nu stiu ce firma era...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi la 170 lei. Eu mi-am cumparat FEBI si sunt foarte multumit. Deja are ceva vreme si nu "maraie" nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacro,la faza asta poate fi de vina contactul,daca ai posibilitate fa o proba cu alta bobina sa nu dai banii degeaba.400ron alta bobina sau 50ron alt contact,alegera iti apartine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240? 170? Astia ma jecmanesc aici in ultimul hal! :angry: nu cumpar nimic pana nu gasesc ceva mai ieftin. Daca era contactul ma gandesc ca mai faceau figuri si alte chestii gen lumini,muzica dar la mn totu e normal. Si in plus mi-a murit de cateva ori cand statea nemiscata..deci se cam exclude posibilitea ca a facut un contact imperfect. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salut , sunt nou pe forum si am si eu un golf 1.6 mpi , 101 cp , si la relantii ,merge merge , tremura putin - scade turatia , iar creste , mai sta ceva timp .. iar la fel .. de la ce ar fi ?
Problema oscilatiile la relanti sunt comune. Pot fi de la debitmetru, delcou, motorasul de relanti, clapeta de acceleratie etc.

Mai bine arunca un ochi aici. S-a dezbatut problema asta mai mult pe topicul respectiv.

Salut , daca e cineva amabil , nu sunt foarte priceput la golf dar unde e debimetru , motorasul de relanti ,

clapa de acceleratie cred ca stiu care e , si capac delocu ,

e posibil sa fie contact imperfect la capac delcou , sau fise ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru la tine nu e... sau asa cred, pana nu ne spui ce motor ai, nu pot sa fiu sigur.

Motorasul este pe acelasi corp cu clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru la tine nu e... sau asa cred, pana nu ne spui ce motor ai, nu pot sa fiu sigur.

Motorasul este pe acelasi corp cu clapeta

in acte scrie AEE parca . motoru este 1.6 injectie multi punct 101 cp , dar in acte scrie 55 kw , adica motor monopunct si are multi punct , serie motor - fara serie ( nu poate fi pansonata )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este AEE atunci ai debitmetru si acesta este dispus pe galeria de admsie cu aer. Pune codul motor in semnatura, este mai usor pt toti

Dacro, verifica daca ai alimentare cu benzina atunci cand nu ai scanteie. Daca nu ai benzina vinovat este senzorlul Hall, de pe delco. Cauta pe forum si ai sa gasesti niste posturi de ale mele cum se testeaza senzorul. De preferat cu un multimetru...

Daca ai benzina atunci problema este la bobina, fise sau delco

P.S. Prin alimentare cu benzina nu ma refer la presiune in rampa ci daca injectorul baga benzina. Cel mai probabil este vinovat senzorul Hall, asa ca poti sari direct la verificarea acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam benzina dar nu aveam scanteie tot timpul. Am schimbat bobina de inductie (hella-240 ron,de la volksman) si nu a mai facut nici cea mai mica figura(sper sa nu cobesc). Multumesc mult pentru tot ajutorul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este AEE atunci ai debitmetru si acesta este dispus pe galeria de admsie cu aer. Pune codul motor in semnatura, este mai usor pt toti

Dacro, verifica daca ai alimentare cu benzina atunci cand nu ai scanteie. Daca nu ai benzina vinovat este senzorlul Hall, de pe delco. Cauta pe forum si ai sa gasesti niste posturi de ale mele cum se testeaza senzorul. De preferat cu un multimetru...

Daca ai benzina atunci problema este la bobina, fise sau delco

P.S. Prin alimentare cu benzina nu ma refer la presiune in rampa ci daca injectorul baga benzina. Cel mai probabil este vinovat senzorul Hall, asa ca poti sari direct la verificarea acestuia

Pai care cod motor , unde scrie ?:)) la mine scrie serie motor - fara serie .

deci la mine e ceva mai ciudat.

in CARTE identitate scrie . TIPUL : AEE ; serie - fara serie ; 1598 cm3 ; Kw 55 / 4800 , doar ca eu am 101 cai , injectie multi punct , si nu stiu daca tip motor e exact ce scrie in acte , sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce scrie in carte aia e.daca masina e omologata,asa e cum escrie in carte.de unde stii ca tu ai 101 cai???? :D daca in carte scrie clar puterea motorului???sunt chiar curios....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu o poza cu motorul, ca sa ne putem da seama ce tip de motor e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce scrie in carte aia e.daca masina e omologata,asa e cum escrie in carte.de unde stii ca tu ai 101 cai???? :lol: daca in carte scrie clar puterea motorului???sunt chiar curios....

proprietarul si multi mi-au zis ca in carte am omologat motor 1.6 , 55 kw adika motor monopunct , si la mine se vede clar , 4 injectiaore , injectie multi punct , in carte poate scrie motor AEE , dar AEE era vehiul tip de motor , injectie mono punct, si cand sa facut inmatricularea , de pe germania pe romania , sa trecut vechi motor , in acte , si motoru nou p masina , si de accea am si serie motor fara serie .. cred.

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, eu am acest tip de motor aee si e un mpi de 55 kw, nu are debitmetru; motorul de 1,6 101cp e AEK sper sa nu ma insel. o poza cu motorul in cauza ar elucida misterul :)

Modificat de fkt_cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord.si totusi raman la ideea mea: daca in carte e ,cum zice Angel-Boy,e omologat ceva,asa ramane.m-ar uimi sa treaca Rar-ul fara sa te intrebe ce e cu el.asteptam o poza. :icon_thumright:

fkt_cristian ,daca al tau e multipunct(mpi) cum ai zis,logic, tipul vostru de motor e in 4 injectoare.adica multipunct.si e logic Angel-Boy sa vezi 4 injectoare.nu???chestia aia cu 101 cai,daca lumea zice ca nu e modelu asta,ma gandesc ca ti-a zis-o ala de a vandut-o..mai sunt cazuri...

asteptam pozele...

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord.si totusi raman la ideea mea: daca in carte e ,cum zice Angel-Boy,e omologat ceva,asa ramane.m-ar uimi sa treaca Rar-ul fara sa te intrebe ce e cu el.asteptam o poza. :icon_thumright:

fkt_cristian ,daca al tau e multipunct(mpi) cum ai zis,logic, tipul vostru de motor e in 4 injectoare.adica multipunct.si e logic Angel-Boy sa vezi 4 injectoare.nu???chestia aia cu 101 cai,daca lumea zice ca nu e modelu asta,ma gandesc ca ti-a zis-o ala de a vandut-o..mai sunt cazuri...

asteptam pozele...

Ma gandesc ca , in carte scrie vechiul motor AEE 55 kw injectie mono punct , dar cand sa inmatriculat masina , cei de la rar l-au pus pe proprietar sa faca niste foi la notar , pe motivul ca motoru e schimbat , si ca nu el a fost cel care l-a schimbat , ca el are mono si pe masina e multi , din cauza aceasta acceia mi-au lasat in acte ce era si in actele de germania , dar motoru e cel pus + ca mi-au scris , serie motor fara serie. acuma ... ramane sa pun o poza , totusi o sa ma uit pe motor poate vad serii ceva.

Am facut poze , dar le voi da pe YM : my_ovy.

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dscf7346.th.jpg

dscf7343.th.jpg

Sper sa nu am surprize neplacute :) :wacko:

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest motor e tip AEE de 1,6 MPI, 55Kw primul an de fabricatie 1996

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest motor e tip AEE de 1,6 MPI, 55Kw primul an de fabricatie 1996

Mi-a mai spus cineva , dar difera putin intre motorul asta si cel de 100 cp. Respectiv 55 kw are cuplu de 75 kw

AEE de 1,6 MPI, 55Kw - 135 Nm / 2800 RPM

AEK de 1,6 MPI, 75Kw - 135 Nm / 4400 RPM

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest motor e tip AEE de 1,6 MPI, 55Kw primul an de fabricatie 1996

esti sigur?se vad cele 4 injectoare...deci e ce ziceai tu?de aici nu mai stiu ce sa zic.io stiu numa motoru de la mine,si inca cateva de golf 3 de le-am vazut pe la amici...de 1,6 nu am vazut nimic...peste vreo 2 saptamani o sa vad la lucru.si-a luat un coleg un 1,6.nu stiu ce tip e...

Angel-Boysa nu ma crezi rau intentionat,dar s-ar putea ca atunci cand cumperi o piesa,si tipul de la magazin iti da dupa tipul motorului100%,sa nu ai surprize cu insistentele tale ca e mai puternic,etc...intelegi?io ,si ceilalti colegi de pe aici nu castigam nimic daca e motorul de un fel sau alt fel...chestia e sa fie bine pt toti.s-au mai vazut cazuri de abureala a vanzatorului...pe mine m-a convins unu la cumpararea ultimei mele masini ca e mai tanara cu un an.desi in acte scria clar... :rolleyes:

io l-am crezut,dar s-a dovedit ca nu era asa...si nu era prima masina a mea. :rolleyes:

succes :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur?se vad cele 4 injectoare...deci e ce ziceai tu?de aici nu mai stiu ce sa zic.io stiu numa motoru de la mine,si inca cateva de golf 3 de le-am vazut pe la amici...de 1,6 nu am vazut nimic...peste vreo 2 saptamani o sa vad la lucru.si-a luat un coleg un 1,6.nu stiu ce tip e...

Angel-Boysa nu ma crezi rau intentionat,dar s-ar putea ca atunci cand cumperi o piesa,si tipul de la magazin iti da dupa tipul motorului100%,sa nu ai surprize cu insistentele tale ca e mai puternic,etc...intelegi?io ,si ceilalti colegi de pe aici nu castigam nimic daca e motorul de un fel sau alt fel...chestia e sa fie bine pt toti.s-au mai vazut cazuri de abureala a vanzatorului...pe mine m-a convins unu la cumpararea ultimei mele masini ca e mai tanara cu un an.desi in acte scria clar... :Driver:

io l-am crezut,dar s-a dovedit ca nu era asa...si nu era prima masina a mea. :rolleyes:

succes :rolleyes:

nu e vorba de 75 sau 100 cai , important e sa mearga , deasta tot incerc sa aflu adevaru , pentru a stiu ce piese cer cand caut ,

am vorbit si cu cel de la care am luat , asa i-a zis si lui ala din afara , inaintea avea mono punct , si ia pus multi punct 101 sau 100...ce mi-a zis el v-am zis si eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!