Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

cand senzorul HALL este dus cum spui ,pai nu-ti mai da voie sa o accelerezi si mai rau nici nu mai porneste,dar cum spui ca se tureaza la 3000 la 2000 etc inclin sa cred ca e motorasul pas cu pas sau regulatorul de relanti (cum vrei sai spui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a acelerat de 2 3 ori singura si moarta...in 40 min de mers sa oprit de 8 ori si cu asa simtome nui bobina ca de la aia nu se tureaza masina! plus de asta , regulatorul de relanti iti opreste motorul in timpul acceleratiei?

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui adevarat ca iti opreste motorul in timpul acceleratiei dar cand motorul este rece porneste bine si sta la relanti bine? dar cand este cald cum merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prima data cand pornesc merge bine sta la 1000 de ture , dupa ce apuca sa se incalzeasca motoru cam dupa 10 minute incepe distractia, cand e cald sta la 850- 950 ture. Distractia consta in oprire oricand oriunde si pe liber si in viteza si turata si neturata, se aprind martorii si gata, atunci cand e in viteza se smuceste dar cand e pe liber nu simti nimic ,accelerezi si vezi ca nai ce.Azi a fost prima data cand a inceput sa se tureze ca nebuna si sa se opreasca. Am schimbat pompa benzina ,filtru benzina , filtru aer, furtune , senzor temperatura , curatat toate mufele , verificat sigurante, mufa ecu arata bine , curent este si benzina vina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca la rece porneste si merge bine ai apoi dupa ce se incalzeste merge rau atunci astea sant simptome de bobina de inductie.Dar te intreb ;cand e incalzit motorul si se opreste ,mai porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 70% din cazuri la prima cheie dar au fost si cazuri cand trebuia sa astept cate 10 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa schimbi bobina de inductie dar pt siguranta ta vb cu cineva sa tio imprumute macar o ora.eu cred 90% ca e bobina devina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un mic detaliu .... masina are montat pe ea o chestie electronica care se numeste EURO2 TR2 HJS care regleaza turatiile incalzirea motorului si alte treburi , sa fie asta? http://www.hjs.com/de/23/0/seite_1/Fahrzeu...2/euro_tr2.html asta e linku vezi de spre ce e vorba! am citit pe un alt topic cu opritul motorului si tot asa e un baiat cu sistem ca al meu HJS, dupa informartiile de pe net , sistemul asta este legat la senzorul de temperatura , bobina , pedala de acceleratie si injectie!

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D mai pus pe ganduri ce naiba mai e si aia ..... o schema electrica sau ceva sa inteleg ce face piesa aia dar daca regleaza turatiile si alte alea o fi si ea devina .Dar fa ceva simplu anuleazo si treci la forma initiala cum a fost ea din fabrica si vezi ce se intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe forumuri germane, cica face din masinile euro 1 euro 2 dar scade puterea motrului si reduce consumulpe anontimpul rece , adica incalzeste mai repede catalizatorul si el controleaza tot consumul aprinderea . As anula dracovenia aia dar cum sa pun pe direct, adica no fi resoftat ecu?....am cautat acum pe net si toti vor sa anuleze chestia aia ca are efecte adverse , cica controleaza si motorasul pas cu pas absolut tot, si eu care ma intrebam de ce nu trage golfu x-(

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am inteles si eu ca transforma e1 in e2 ,mai departe nu mai inteleg dar nu se poate ca un electrician auto cat de cat priceput sa nu o poata readuce inapoi la forma initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta fac cu prima ocazie..revin cu informatii dupa anularea sistemului.Mersi de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia este un soc electronic. Tine masina mai turata cateva minute. Tine masina turata cam la 1100-1400 si s-a montat in special pe masinile cu sonda lambda cu un fir. Ideea e sa se incalzeasca mai repede motorul. Se anuleaza singura daca pleci cu masina de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renuntat la sistemul ala euro 2 , erau 2 fire puse in scurt pe bobina , azi nu a mai facut nici o problema ..astept sa vad zilele urmatoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa 10 minute de mers din nou s-a oprit..sunt dezamagit ca nu e de la Euro 2 tr ala... :icon_thumright: am mers la un mecanic bun si mia zis asa:

daca e stricata bobina nu ar da scanteie deloc nu mai porneste la prima cheie, senzorul hall la fel nu ar mai porni masina deloc, motorasul pas cu pas ala tine relantiul , dar sa iti opreasca masina in mers in nici un caz...acum nu stiu ce sa mai cred...ar trebui sa-mi schimb motorul

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai curatat ultima oara clapeta de acceleratie?Data jos si curatata bine?

Cand aveai temperatura asta de 99 de grade pornea ventilatorul de la radiator?

A verificat mecanicul toate furtunele din zona clapetei de acceleratie?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...clapeta nu am curatat-o ca nu stiu mecanica ..o poza cu ce sa curat mi-ar fi de folos..furtunele sunt schimbate..senzorul de temperatura e nou si pe calculator indica aiurea..dar mie imi porneste ventilatorul la 90-95 grade pe ceasul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa..si o scanare vag com ..poate reiese de aici ceva!

Problemele referitoare la oprirea in mers greu ies la iveala cu VCDS-ul.

Am mai scris...dar degeaba, am fost chiar luat peste picior, sa se

masoare in timpul mersului presiunea de benzina cu un manometru

cu scala de la 0-3 bari si sa se observe in timpul mersului starea

acului turometrului de la motor. Sant doua indicii foarte importante

ptr a gasi cauza opririi motorului. Poate vei circula o saptamana

pana cand va apare defectul , poate o ora dar este nevoie de rabdare

foarte multa. Daca iti propui cu adevarat sa-ti rezolvi problema

fa ceea ce ti-am scris si comunica ceea ce vei observa atat

atunci cand motorul functioneaza corect dar si ce se intampla

cand se opreste.

Sper ca ti-am "aruncat" - cum specifica un coleg pe acest

forum - o procedura simpla de pus in practica si folositoare in acesta

diagnosticare a opririi motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as sti sa fac asta ar fi ceva..eu is un pusti de 20 ani..mi-am luat teapa cu golfu si de 6 luni merg pe la toti "mecanicii sucevei" si ma iau tot, ba sa schimbi delcoul ba, sa schimb bobina, dar nicunu nu pune mana sa imi zica sigur ce sa schimb si m'am cam saturat! o cauza sigura cu probabilitate macar 80% are cineva? simtome principale..la 10 min de le plecare se opreste fara nimic in plus si porneste la prima cheie..schimbat pompa benzina filtru si senzor temperatura!

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mecanicii cam degeaba te incurci, ai nevoie de un electrician.

Daca nu iei in considerare ce ti-am scris vei proceda ca si Dorur,

adica vei schima piese peste piese , vei consuma nervi si bani

si masina cine stie cand va functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf..eu de ce am scris pe forum..pentru ca in mecanici si serviceuri nu pot avea incredere , te pun sa dai milioane pe piesela ghici..miam adus aminte o treaba..am avut pt multa vreme furtunul care intra in clapeta de acceleratie rupt..pana si acum e cu banda izoler, sa fi intrat praf sau mizeriein interior si asta sa fie? sau daca nu zimi ce sa fac si fac, doar ca nu am pricep sa masor cu manometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunnnn, dar inainte de toate : ce cod de motor ai ? este foarte important !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin.. intai de toate curata clapeta si apoi schimba orice furtun care e "bandajat".Daca e bandajat si scapa aer pe sub bandaj?

Si apoi senzorul de apa nu poate sa indice "aiurea".Ala din bordul tau poate sa indice aproximativ dar ala din bord e capital ptr ca masina sa functioneze optim.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!