Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Injectoarele noi tin cat cele vechi ,ciclul de inlocuire se repeta la aprox fiecare 5 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Dolfin said:

Daca injectoarele au fost schimbate ar trebui sa te concentrezi pe alte lucruri la inceput.

 

Rampa electrica ai schimbat-o cu OE?

Cred ca oricum era schimbata in actiunea de la service cu injectoarele.

 

Ce erori sunt pe masina?

Ce corectii au injectoarele?

Cand ai schimbat distributia, ce "avans" ai?

Ce interventii ai mai facut la masina?

Salut,

Injectoarele au fost schimbate acum 10-11 ani posibil(vechiul proprietar nu-si mai aminteste exact cand a avut rechemarea).

Rampa electrica este aftermarket, Vemo.

Acum 2 zile am sters eroarea de bujie, astazi schimb bujiile, am comandat de la nkg si o sa pun testerul din nou sa vad daca a mai inregistrat alte erori.

Referitor la corectiile de injectoare o sa fac poza diseara, dar de fiecare data cand se uitau la valori(2 persoane diferite) au zis ca sunt in parametrii.

Distributia nu am schimbat-o de cand am luat masina, a fost schimbata recent(ultimii 2-3 ani posibil). La inspectie, mecanicul a zis ca nu este de schimbat, curelele nu sunt coapte, o mai pot tine. Masina are acum 127.000 km, km reali, vechiul proprietar a cumparat masina de la Porsche, tot ce a facut la ea doar la ei s-a facut si nu a avut de ce sa dea km inapoi, in plus este si cumnatul meu, deci nu e cazul de teapa.

Ca interventii de cand am luat masina de la el:

- Suporti motor;

- discuri cu placute;

- amortizoare - fata/spate

 

Am pus si una din erori. era asemanatoare si pe celelalte 2 injectoare. Ce este ciudat este ca se muta erorile de pe un injector pe altul si niciodata nu inregistreaza eroare succesiva pe acelasi injector.

 

Multumesc

WhatsApp Image 2025-01-31 at 17.26.19 (1).jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj OE si 4 inj noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam corectiile pe injectoare, erorile pe bujii (daca mai apar), "avansul".

In plus, cand motorul este cald, te rog uita-te si la temp motorinei, daca valorile par reale in functie de cum ai mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile si se pare ca de acolo aveam tremuratul, bujiile erau de cand a iesit masina din fabrica, erau negre rau de tot, varful era plin de funingine. Acum masina trage mai bine, nu mai tremura cand revin la relanti dupa o accelerare mai agresiva. La pornire dimineata mai are un mic tremurat si urca pana la 1100 de rpm dar revine imediat la 900 rpm, probabil mai are nevoie ECU de timp sa se adapteze cu noile bujii.

 

Inainte sa ma duc la mecanic s-a aprins iar eroarea de check engine la pornire, am atasat erorile.

 

Acum cand a scos bujiile, pe 2 din ele a gasit pilitura si mi-a recomandat sa ii facem o spalare de motor la urmatorul schimb de ulei sa curatam pilitura respectiva. Probabil pompa de inalte face pilitura sau se duc din piesele interne.

 

 

Pe injectoare, doar injectorul 4 pare ca are o problema(1,43 mg/str) dar are momente cand ajunge la 0. O sa incerc un plin de motorina premium si un drum de autostrada sa vad daca se curata putin.

image.thumb.png.f1c3c9ace7f2001d8345db46fafd68e9.png

 

1947849421_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(3).thumb.jpeg.7cd6dba14182e28afcfbce892fbabaa8.jpeg1592781104_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(2).thumb.jpeg.32815cc633cd3c2c131475ecc17ffef7.jpeg1468884062_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(1).thumb.jpeg.727b9723b269c95eca02aa789a56fd8c.jpeg413526534_WhatsAppImage2025-02-11at08_16_31.thumb.jpeg.912c00758a0e5297a97c6bc48774aac2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba bujiile cu incandescenta in functionarea motorului cand acesta este cald.

BKP nu are pompa de inalte, insasi injectorul este pompa de inalte, pilitura cred ca poate avea mai multe surse din motor.

Poti face un test de compresie, ca sa vezi cum stai pe partea asta.

 

Temp afisata la motorina este consistenta cu exploatarea masinii?

Care este "avansul"?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!