Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

merci, m-am lamurit, am pus aceasta intrebare pentru ca fac niste modificari motor, turbo,soft si alte nebunii, spre ex. am modificat turbina si acum are o capacitate de 2.2bar. vroiam sa stiu daca imi rezista injectoarele :D

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Cum pot afla ce injectoare am pe masina?Am un 2.0 TDI BMR, in istoricul masinii apare ca in dec 2012 ( eu am cumparat-o in 2013-vara) au fost schimbate toate cele 4 injectoare la PBN Bucuresti.Insa as vrea sa stiu exact daca sunt Continental sau Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a venit din fabrica cu Siemens daca schimbarea s-a facut la reprezentanta suna acolo si intreaba ce cod de injectoare au pus daca sunt cu C in cod ai Conti dar e exact acelasi design de injector , Siemens fiind achizitionat de Conti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca cei de la PBN mai stiu ce au pus pe masina in 2012 cand a fost la ei in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat stiu ce au pus pe masina , sau da jos capacul si vezi ce scrie pe injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut colegilorsau salu la toata lumea

sunt posesor de passat b6 cu cod motor bkp#ghinionist#sa zic asa,am masina de vreo 2 ani jumate,in urma cu un an am ajuns in reprezentantza wolsvagen din ploiesti pentru o simpla diagnoza ,ajuns acolo am fost informat ca masina mea este una din sutele sau miile de masini sau milioanele de masini care beneficiaza de inlocuirea injectoarelor gratuit de catre fabricant,am acceptat oferta injectoarele au fost inlocuite si surpriza cea mare era sa o  descopar abia la un an de zile la exact 20000 de km injectoarele au cedat,ajungand din nou la aceeiasi reprezentanta au descoperit ei ca de vina sunt injectorele care ar trebui inlocuite pe bani mei *7500*ron zicand ca este vina mea adica combustibilul din statiile romanesti nu este bun...dupa ce am fost cu avocati peste ei nu am mai fost de vina eu si mi-au inlocuit injectoarele pe bani lor......ce sa mai cred?problema este ca acum masina functioneaza dar ca si consum este crescut....stie cineva daca ei sa faca un pustiu de bine ar fi putut regla injectoarele in asa fel sa ii creasca consumul masini?nu sunt de specialitate si de aceia intreb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau ca le-au schimbat prima oara. Pana acum, nu prea am auzit cazuri in care sa cedeze - electric - injectoarele inlocuite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce injectoare au fost nici ce au pus acum a treia oara....eu intrebam daca exista vreun reglaj care poate influenta consumul de combustibil?masina merge acum perfect zic eu porneste bine trage dar a crescut consumul de combustibil dupa cea dea treia inlocuire a injectoarelor!!!!!!!!!si vreau sa stiu daca se pot regla in vreun fel??????

cu stima si mult respect....

Modificat de valy976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da tocmai asta intrebam daca nu cumva cei de la servis in urma scandalului pe care l-am avut cu ei au putut face ceva incat sa consume masina mai mult????????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de ajuns sa deregleze axa cu came din fata 1mm si consumul se duce in plopi. Apeleaza la cineva de incredere pt reglaj injectoare si avans axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara , am si eu o problema la un injector , passat b6 2006 2.0 tdi bkp , 

 

 

17672-PD UNIT INJECTOR :cilindru 2 (n241)

          P- 1264 - 006 - Regulation Range exceedet - intermittent

          fault status - 00100001

masina merge , porneste ...trebuie sa inlocuiesc acel injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu - doar sa-l monitorizezi in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna...Ce injectoare sa-mi caut dupa cod? am un passat b6 1.9 tdi, motor BXE, an 2007...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE-ul nu are pb enumerate in cadrul topicului. De ce vrei sa le schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

...sau ca le-au schimbat prima oara. Pana acum, nu prea am auzit cazuri in care sa cedeze - electric - injectoarele inlocuite....

 

de mai bine de un an - un an si jumatate, am mai reconditionat, ce-i drept sporadic, si cate un injector din generatia noua. cred ca totalul s-ar ridica acum undeva la in jur de 10 bucati.

putine...comparativ cu injectoarele de generatie anterioara... dar nici mult timp nu a trecut de cand le-au substituit !

daca nu ma inseala memoria, am mai scris aici despre reconditionarea (atunci vreo 3-4 cred) injectoarelor generatia a 2a, acum aproape un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Care ma poate ajuta cu o verificare pentru mesaura 23H9? WVWZZZ3CZ6E047917

Am fost in iulie la reprezentanta VW si mi-au spus atunci ca 3 injectoare apareau ca fiind schimbate. Acum am probleme cu un injector si il vreau schimbat si pe al 4lea, normal nu? :)

Asa ca am sunat iar la ei sa ma programez, le-am dat VIN-ul si dupa o scurta verificare nu mai apare in istoric ca au fost schimbate si nici nu ma incadrez in program, eu avand 2.0 BKP sedan din 2006. Si ca au gasit numai 92B6 ca masura efectuata in 2008 - care e o clapeta motor.

Este posibil sa fi sters ei si sa fi folosit injectorul in alta parte sau ce pot face in acest caz? La cate se intampla zilele astea prin reprezentante nu m-ar mira.

Multumesc

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, am fost la ei si au gasit ca fiind schimbate 3 cu acel program. Celalalt a zis ca nu il schimba. Regula este ca o singura data poti merge si atunci iti schimba doar cele care au probleme, daca sunt ok nu le schimba. 

Un pret la reprezentanta ar fi de 21mil la schimb cu cel vechi si fara manopera iar unul fara schimb costa 29mil.

Tot sa iti repari masina la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.ma scuzati daca gresesc cu cv,sunt nou pe forum! daca este cineva care a trecut prin problema pe care o trec si eu acu..am un passat 2006 1.9TDI 105CP 310000 km la rece nu am nicio tripidati la relantiv, inschimb dupa ce mers 50 km incepe sa-mi tripideze f tare si valoarea la injectoru 4 am( 2.99 cu motoru cald) .la rece 0.50.0.17....multi mecanici miiau sp ca este din partea electrica ,asa ca mam dus la electrician,acolo mi sa sp ca nu are ce sa faca :(

in panta cand da de greu in treapta a 4 si e la 2000 2500 ture imi tripideaza .cea ce numi facea asa ceva,e din cauza injectorului ? 

a 2 problema imi scade din putererea masini.trebuie so opresc si so repornesc ca sa'si reviie ..am schimbat si senzoru MAP degeaba :(  ma poate ajuta cineva? va rog ! 

Modificat de ilciuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. muta injectorul de pe un cilndru pe altul - si vezi daca se muta si valoarea mare - atunci inlocuieste injectorul.

2. fa o diagnoza si un log in mers - atunci o sa vedem de la ce este.... posibil sa fie vorba de o geometrie imbacsita ... dar vedem dupa scanare si log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati astea sunt eroriile date de azi dimineatza ! pierdere de putere.si tripidati la relantiv numai cand se incalzeste apa la 90 !

Friday,01,April,2016,11:03:52:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 LR
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  8959
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F
3 Faults Found:

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 000 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 310257 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:10:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 76.5°C
                    (no units): 0.0

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 310267 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:14:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Speed: 40.0 km/h
                    Load: 87.8 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
               P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 310267 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:14:16

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 21.0 km/h
                    Pressure: 254 mbar
                    Pressure: -256 mbar
                    Bin. Bits: 00011010
                    Absolute Pres.: 948.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1336.2 mbar


Readiness: 0 1 0 0 0 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

matara.george

Salut.la un BKP din 2006 vreau sa inlocuiesc injectoarele singur,ma poate ajuta cineva cu un tutorial sau instructiuni cum se regleaza injectoarele .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.10.2015 at 17:03, nelusu2001 a scris:

 

chiar nimeni nu stiie ce inseamna eroriile date de VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!