Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Salut DegeteRapide. De exemplu acel martor la mine se aprinde in aceleasi conditii ca la tine, la accelerari bruste de la turbina. Eu am facut diagnoza si mi-a dat ca turbina mea imi agata undeva, face suprapresiune.  Iti recomand sa nu mai faci accelerari bruste si sa faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,Corbesma.Am masina asta de 6 luni.Credeam ca am gasit un deal foarte bun.Deja am investit inca 1000 €...Acum am avut si pana.

Deabia am schimbat 1 injector si am facut revizia si acum asta...

Tu ce probleme ai mai avut,sunt curios ptr. viitor. :) ?

Modificat de DegeteRapide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare...detin un ww passat ,2006 bkp...194.000 mii km .na re niciun injector schimbat...de o saptamana am observat ca tremura motoru atat la rece,cat si la cald...i am facut o diagnoza mi a dat un injector...intrebarea mea este,daca pot pleca cu ea la drum mai lung...??(adica fara vro surpriza pe drum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la risc,

Injectorul cade în mers și atunci se oprește brusc motorul. Dacă ți se întâmplă asta într-o depășire poate fi foarte periculos.

Schimbă-le pe circulară.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

tremuratul.... indica in general, uzura injectorului. Cand se strica de te lasa in drum, cedeaza partea electrica a injectorului..... deci o compensatie mare pe injectorul respectiv, nu garanteaza ca acela se va arde primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...azi numai facu figuri..mearsa f bine....vruiam sa va mai zic...voi ce motorina bagati?de unde?..eu de cand o am bag numai efixS de la ROMPETROL.multi mi au zis ca este cea mai buna...e si cea mai scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că contează și motorina... și eu alimentam numai de la Rompetrol, (mai des cea ieftină) până când mi-a mi-a făcut odată figuri turbină imediat după alimentare. De atunci alimentez de la OMW/Petrom și Rompetrol. Totuși cei de la Rompetrol sunt singurii care mi-ai putut dovedi că respectă noorma de motorină menționată în cartea tehnică a mașinii (nu-mi mai amintesc cum îi spune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA conteaza ff mult motorina mai ales pt aceste masini atat de sensibile, la injectoare...prefer sa bag varianta mai scumpa putin dar sa stau linistit...de exemplu...am un prieten,cu un bmw seria 5...baga motorina numai din bidoane,luate de la alti,(motorina pe sub mana),in 2 saptamani i au picat 3 injectoare..motorina era luata din LUKOIL....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin si eu in acest topic cu o intrebare:

 

Masina mea uneori tremura si nu stiu de la ce este. Injectoarele au fost schimbate pe recall. Am pus testerul pe ea  si imi indica valori normale pe injectoare. Poate fi de la volant? 

 

Off topic: stie cineva cat costa o resoftare ....

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu motorina si/sau revizii la centrele Porsche. S-a mai discutat. E calitatea proasta/defectul de fabricatie la injectoare, nu motorina de vina. Problemele au fost peste tot in Europa, nu doar in Romania la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
paul_amariei2000

Care insectoare pd sunt bune cele cu +,sau cele cu -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cu + au probleme - sau este o problema pe injectorul respectiv. Daca valoarea este mare..... daca este sub 1, nu e o problema prea grava.

 

cele cu -, compenseaza - deci in teorie, sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu nevoie de ajutor am o problema cylindru nr 3 .tremura motorul la relanti ,aceasta este codul de eroare 1 Fault Found:

000771 - Cylinder 3: Misfire Detected
               P0303 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 291441 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.08.23
                    Time: 19:40:58

             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 45.9°C
                    (no units): 0.0


Readiness: 0 0 0 0 1.


atasez si parametri la injectoare poate ma poate ajuta cineva eu banui un injector infundat 15:12:02 Group 001: Injection Quantity
  861 /min  Engine Speed (G28)
  10.2 mg/str  Injection Quantity
  9.7°KW  Injection Duration (specified)
  76.5°C  Coolant Temperature (G62)

15:12:02 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  861 /min  Engine Speed (G28)
  255.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  265.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  46.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

15:12:02 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -2.38 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  2.99 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -2.56 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl.4                                                                                                                                                                                                                             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca e mort injectorul nr 3 .cand pornesc masina si motorul e rece nu tremura dupa ce se incalzeste face urat si valoare la injectorul nr 3 ramane 2.99 daca accelerez scade.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa intaresti mufele de la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms.am incercat mufele si am luat si rezistenta la injectoare e 0.7 .si tot la fel face ,daca ma puteti sfatuii ce pot sa mai controlez.va multumesc cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca e mort injectorul nr 3 .cand pornesc masina si motorul e rece nu tremura dupa ce se incalzeste face urat si valoare la injectorul nr 3 ramane 2.99 daca accelerez scade.va multumesc

 

muta-l in locul inj 4 si vezi daca tot asa face... si daca valoarea se muta pe 4 - daca da, injectorul este problema.

 

schimba-i si oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult florine .


am luat azi datele cu motorul rece                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)

14:35:21 Group 001: Injection Quantity
  819 /min  Engine Speed (G28)
  8.0 mg/str  Injection Quantity
  6.6°KW  Injection Duration (specified)
  33.3°C  Coolant Temperature (G62)

14:35:21 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  819 /min  Engine Speed (G28)
  240.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  230.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  44.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:35:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.04 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  1.60 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.40 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

dupa ce se incalzeste isi schimba datele pe injectorul 3  si incepe sa tremure si scoate un fum alb abastrui si mult                 Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)

14:36:17 Group 001: Injection Quantity
  819 /min  Engine Speed (G28)
  7.7 mg/str  Injection Quantity
  7.1°KW  Injection Duration (specified)
  35.1°C  Coolant Temperature (G62)

14:36:17 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  819 /min  Engine Speed (G28)
  240.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  235.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  43.4 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:36:17 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.15 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  1.51 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.28 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)

14:37:52 Group 002: Idle Speed
  819 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
   0 01  0  Operation Status
  40.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:37:52 Group 018: Injector Status
  0.0  Injector Status Cylinder 1
  0.0  Injector Status Cylinder 2
  0.0  Injector Status Cylinder 3
  0.0  Injector Status Cylinder 4

14:37:52 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.16 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  1.34 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.28 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)

14:37:54 Group 002: Idle Speed
  819 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
   0 01  0  Operation Status
  40.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:37:54 Group 018: Injector Status
  0.0  Injector Status Cylinder 1
  0.0  Injector Status Cylinder 2
  0.0  Injector Status Cylinder 3
  0.0  Injector Status Cylinder 4

14:37:54 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.19 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.25 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  1.32 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)

14:37:55 Group 002: Idle Speed
  819 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
   0 01  0  Operation Status
  40.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:37:55 Group 018: Injector Status
  0.0  Injector Status Cylinder 1
  0.0  Injector Status Cylinder 2
  0.0  Injector Status Cylinder 3
  0.0  Injector Status Cylinder 4

14:37:55 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.19 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  1.32 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.28 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
15:13:17 Group 001: Injection Quantity
  819 /min  Engine Speed (G28)
  11.3 mg/str  Injection Quantity
  8.2°KW  Injection Duration (specified)
  79.2°C  Coolant Temperature (G62)

15:13:17 Group 004: Pump-Jet Valves
  840 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 °BTDC  Injection Start (specified)
  7.6°KW  Injection Duration (specified)
  -2.0°KW  Torsion Value

15:13:17 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.00 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -2.66 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  2.99 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -2.59 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb albastrui ? Cum e nivelul la antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul antigelului e la fel cum era intre minim si maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am un Passat B6 2006 2.0 88kw cod motor BWV. Am schimbat 2 seturi injectoare plus încă 2 injectoare 3 si 4. Si totuși am probleme cu ele. Cand ii dau talpa in treapta a 3 si a 4 imi dardie in podea. Cand trec de 2300 ture dupa dispar trepidatile ai totul revine aproape la normal. Cand urc un deal si sunt încărcat nu trage si Trepidează foarte tare in podea. Asta e eroarea de le injector.

post-91693-0-50098200-1410212388_thumb.j

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intatereste mufa conectorului. Fa schimb cu alta pozitie si vezi daca eroarea se muta si ea. Sa nu ai pb la cablaj. Acesta s-a schimbat si el odata cu injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aikon

Vezi daca ai filtru de motorina plin cu combustibil sau nu.Simtomele descrise le-am intalnit cand pompa din rezervor nu mergea sau mergea intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de combustie acum 2 ani, dar o sa verific si varianta asta. Multumesc!

Am schimbat chiulasa si automat am pus alt cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am o problema cu un injector valențele sunt bun, dar imi da o oroare pe el si Masina nu trage.

post-91693-0-06014100-1410624123_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!