Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Eu nu am pus nimic in ulei si a picat injectorul :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tlc: si cu aditiv, si fara aditiv, nu conteaza, ca tot aia e :somnmare:

Idee e asa, dupa cum s-a tras concluzia pe-aici: TOTUL ESTE BAZAT PE "LEGEA" NOROCULUI! :mellow:

Avem colegi care n-au nici un injector schimbat!

Colegul pronet ar fi unu din ei care are peste 100.000km cu masina si nici un injector cazut.

Am intalnit eu acum cateva zile un alt coleg, (membru aici dar nu-i retin nickname-ul) care are peste 200.000km cu doar 1 injector schimbat.

Dar avem si colegi care au schimbat odata pe toate 4 si tot au inceput sa le pica si deja sunt la al 7-lea, 8-lea injector :vaidecapulmeu:

Sa facem un pic haz de necaz: e ca si cum ai juca la Bingo in fiecare saptamana, avand speranta sa fii sunat si sa iei premiul de 700.000 RON :lol:

Deci nu o mai luati again pe aceiasi linie a subiectelor gen: "depinde de ulei, daca pui 5w-40, sau 5w-30 sau 0w-xx nu-ti mai mor injectoarele" sau "daca folosesti aditivul X merge si nu pica", etc. si amd. ca astfel de discutii le gasim in acest topic pe la paginilie 5-6 (adica prin 2009)

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RE: Salutare dupa cum am scris si mai sus sunt la al 2-lea injector srticat si ma gindesc sa le scimb acum si pe celelalte 2. problema e ca as pastra cele 2 injectoare bune dar nu am ce piesa sa dau la scimb. ARE CINEVA SA-MI DEA 2 INJECTOARE STRICATE (MOTOR BMR 170CP)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca uleiul din motore scurtcircuiteaza injectoarele. Am auzit ca una din proprietatile uleiului ptr. motoarele pompe duze e sa nu conduca curentul. Daca la revizie mi-au pus un ulei prost(poate nu tot dar cine stie poate ii trbuia mecanicului niste ulei?) Eu nu mai scimb inject. pina nu aflu cauza din care se strica.

Nu tine de noroc.

Poate ma ajutati cu niste pareri despre ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint de parere ca statistic ne putem face o idee destul de pertinenta daca aditivii sau tipul uleiului au sau nu vreun rol in "accelerarea" degradarii izolatiei. Si din pacate e o lista cam lunga cu useri care au avut injectoare picate a.i. aceasta statistica sa ofere date concludente (daca masina a fost luata de noua, altfel nu stii niciodata ce au facut fostul/fostii proprietari). Iar datele le avem, trebuie doar "colectate"...

Este limpede ca injectoarele astea piezo de pe BKP/BMR au o problema, indiferent de tipul de ulei folosit sau de adaugarea sau nu de aditivi. Dar daca am putea concluziona ca exista niste factori "ajutatori", eu zic ca e tot o mare realizare (macar stii de ce sa te feresti).

Pana la urma e o mare diferenta sa iti pice injectorul la 40-50k km ("accelerat") sau dupa 200k km (din cauze asa-zis "naturale").

Parerea mea... :drunken:

Riddler, eu zic ca NU tine numai de noroc... iar din 2009 (cand se scriau paginile 5-6 pe aici) si pana acum s-au mai adunat (din pacate) destuuule date...

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

asa cum am mai spus eu am masina cumparata in 2005 ..si actual am 100.000 km ..pana acum nu am avut probleme cu injectoarele (si sincer nici nu vreau sa am ) folosesc ulei long-life si fac schimbul la 30.000 km asa cum este scris in carte ...

am mai intrebat daca cei care folosesc acest tip de ulei au avut probleme cu injectoarele dar nu am avut un raspuns concret

curiozitatea mea este... cati din lista cu injectoarele cazute folosesc acest tip de ulei ?(sau majoritatea schimba uleiul la 10k km)??'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat serviceul cat si producatorul recomanda a nu se folosi ulei long life...este deci un risc asumat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ santity - te rog sa nu faci afirmatii gratuite - daca ai DPF pe masina, de curiozitate, ce norma va avea uleiul? Iti spun eu 507.00 (5w30 - care este LL 3). Fiecare este liber sa-si puna ce vrea pe masina. Eu unul folosesc LL 3 chiar daca masina nu e echipata cu DPF, iar schimbul il fac la 15.000. Plant-ul unde e facuta masina iar are un cuvant de spus in calitatea injectoarelor (asta e parerea mea). Majoritatea, daca nu chiar toate, erau facute la Mosel.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

asa cum am mai spus eu am masina cumparata in 2005 ..si actual am 100.000 km ..pana acum nu am avut probleme ...

Nu ai spus ce cod are motorul ... BKP sau BMP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

asa cum am mai spus eu am masina cumparata in 2005 ..si actual am 100.000 km ..pana acum nu am avut probleme ...

Nu ai spus ce cod are motorul ... BKP sau BMP ?

BKP

atat serviceul cat si producatorul recomanda a nu se folosi ulei long life...este deci un risc asumat

motorul are cod BKP e un 16 valvole ..toate schimburile de ulei ;filtre si alea alea le fac numai la reprezentanta si nu cred ca cei ce lucreaza acolo se risca sa imi puna un alt tip de ulei ,decat cel prevazut (nu am DFP)..deci ma repet ...schimb uleiul la 30.000 km inclusiv filtrele

p.s ...folosesc acest tip de ulei = Agip 7007 ful sinthetic vw 50300-sae 0w-30

Modificat de livvil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna mai exact DPF? poate fac eu o eroare in judecata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna mai exact DPF? poate fac eu o eroare in judecata...

filtru antiparticolato ..filtru diesel de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor bkp

ulei longlife castrol recomandat de producator (507.02 sau 507.00 nu mai tin minte bine dar are o bulina mare cu sigla vw si scrie pentru pd) pe care il schimb la 15000

il schimb la 15 si nu la 30 pt pana atunci se imbacsesc filtrele si poti sa distrugi debitmetru de la praf

masina luata second are 75k la bord dar suspectez ca are peste 120k reali

nici un injector schimbat (masina fiind rulata in italia nu se vede in calculator la ce km a venit in service dar se vad operatiunile efectuate)

foarte multumit de ea

@pronet

interesanta informatia cu Mosel, poti sa ne spui mai multe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu poate sa va spuna mai multe! Toate informatiile se gasesc in paginile anterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constat ca , desi nu am mai studiat topicul de cateva zile, odata dat refresh la ultima pagina, am incercat sentimentul de deja vu sau sindromul "Ziua cartitei" :blink: ...

oameni buni, repetati la nesfarsit continutul a cateva pagini... degaba sunt peste 50 daca le putem reduce la acelas numitor comun la doar 10!

@marius_t79- sa stii ca nu suntem nici chiori nici rau intentionati dar mai ales nu suntem grei de cap! am inteles care este parerea ta despre tipul de ulei si atitudinea ta fata de reprezentanta oricat de putin realizabila ar fi ea...

cat despre cele 2 injectoare de care ai nevoie, sunt convins ca lumea a vazut apelul tau dar fie nu au ce-ti trebuie tie, fie au altceva mai bun de facut cu injectoarele defecte decat sa ti le dea tie, prin urmare, nu mai incarca topicul cu posturi inutile!

in sfarsit, ideal ar fi sa cititi acest topic cat se poate de bine inainte de a emite tot felul de teorii si supozitii ca si cum problema injectoarelor ar fi o necunoscuta si ar admite o seama de ipoteze...

cauzele defectului au fost tratate pe cateva pagini de ceva vreme deja si, pana cand oameni care au studiat problema in aprofunzime cu ore de munca in atelier vor expune niscaiva certitudini, ar trebui sa ne reprimam tot felul de exercitii imaginative premergatoare sfaturilor neavizate ... si costisitoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un cunoscator ce sunt acum in problema injectoarelor, vreau sa te intreb daca ai mai tras vreo concluzie referitor la modalitatile de intretinere, in afara de cea cu schimbul de ulei cat mai des pe care deja o aplic si nu voi mai lasa uleiul mai mult de 10k neschimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu poti face nimic in plus de ce faci deja :( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG recunoaste acum problema injectoarelor piezoelectice. Circulara 18/11 din 21.01.2011.In baza a TPi 2015883 se vor inlocuii injectoarele defecte !Important este ca lucrarea sa se faca in atelierele VAG.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul de ulei nu influenteaza cu nimic defectarea injectoarelor . La noi se schimba uleiul la 30.000km ,este vorba doar de noroc .Am scimbat la motor cu 40.000km si 160.000km. asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG recunoaste acum problema injectoarelor piezoelectice. Circulara 18/11 din 21.01.2011.In baza a TPi 2015883 se vor inlocuii injectoarele defecte !Important este ca lucrarea sa se faca in atelierele VAG.

:Driver:

Mai exact ce inseamna asta? Poti sa detaliezi? E ceva oficial, de unde ai informatia?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TPI este un protoco, de raparatie din c inteleg eu...despre ce circulara este vorba trebuie sa ne spui mai detaliat pentru ca eu unu am sunat chiar ieri la porsche bucuresti nord si nu a spus nimeni ca este recunosut ca defect de fabrica si deci reparat pe cheltuiala lor...detaliaza te rog cele spuse de tine mariuss69, multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul de ulei nu influenteaza cu nimic defectarea injectoarelor . La noi se schimba uleiul la 30.000km ,este vorba doar de noroc .Am scimbat la motor cu 40.000km si 160.000km. asa ca...

cum spuneam si mai devreme, daca aveti pareri personale bazate pe fler sau intuitie dar fara suport stiintific dovedit, ar fi mai bine sa va abtineti de la a da sfaturi utile sau a da tenta de certitudine zamislirilor propriei judecati!

multi ar putea lua de bune sfaturile acestea, implicand costuri sau pagube, ca mai apoi sa se dovedeasca ca nu au fost tocmai avizate...

@mariuss69- imi permiti sa te intreb cate injectoare ai desfacut ca sa consati "cauza decesului"?

in principiu, oamenii ar dori sa stie de ce se strica injectoarele !!!

cauzele pentru care nu se strica sunt infinit mai multe...adica toate celelalte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am facut niciodata schimbu la masina sub 18000 BA AM SARIT SI DE 25 DE MII acum la 200 000 km si mi`au picat 2 injectoare pana acum ....unu la 80 000 si altu acum la 200 000 km .In ceea ce priveste injectoarele am auzit ca sunt consumabile asa ca .... uleiul este viata motorului nu si a injectorului . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG recunoaste acum problema injectoarelor piezoelectice. Circulara 18/11 din 21.01.2011.In baza a TPi 2015883 se vor inlocuii injectoarele defecte !Important este ca lucrarea sa se faca in atelierele VAG.

:Driver:

Mai exact ce inseamna asta? Poti sa detaliezi? E ceva oficial, de unde ai informatia?

Multumesc!

Si totusi, mai esti? Poti sa ne dai detalii de unde ai informatia si cat e de adevarat? Sau doar ai aruncat o petarda ? Nu de alta dar sunt multi loviti (interesati) de problema injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respectiva informatie este corecta 100%, numai ca nu este vorba de actiune ci numai de informare. (este diferenta intre actiune VW si buletin tehnic de informare) Respectivul TPi precizeaza ce anume trebuie facut cand se intampla nenorocirea, nicidecum ca injectoarele se inlocuiesc free of charge de reprezentanta. In functie de anul de fabricatie, numar de km, uzura, etc, se poate face un discount la reparatie. Atat, nicdecum ca VW ar recunoaste fiabilitatea slaba a injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!