Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cred ca la tine e o coincidenta nefericita, nu au aia cum sa programeze injectoarele sa se strice dupa 1000 km de cand ai facut revizia. Numai sa nu le fi schimbat cu altele, dar nu cred ca se fac asemenea nebunii intr-o reprezentanta (desi la noi in Romania poti sa te astepti la orice). E din ce in ce mai evident ca si injectoarele de pe BMR care sunt tot de la firma Siemens sunt afectate la fel ca cele de pe BKP numai ca parca tin ceva mai mult. Vad ca nimeni nu reuseste sa treaca de 200 000 de km cu toate injectoarele Siemens intregi :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa le schimbi pe cele ramase "intregi" ca sa nu te mai lase pe undeva... De obicei cad pe rand unu cate unu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan are dreptate oarecum, istoria ne arata ca odata inceputa aventura cu un injector, celelalte il urmeaza la perioade relativ scurte de timp.

aceasta nu este o regula stricta insa, fiind posibil sa nu mai ai si alte evenimente legate de injectoare multi km de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca prin schimbarea injectoarelor noi tratam doar efectul. chiar nu a descoperit nimeni cauza? SAU daca nu e o cauza anume ci doar faptul ca sunt de proasta calitate, de ce nu le scimba fabrica; e o cestie de siguranta. pe nasul meu l-a lasat injectorul intr-o depasire. unde se pot face reclamatii? as dorii sa las si eu una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de faptul ca VW nu face recall.

Am auzit acum cateva zile la radio ca Toyota...da aceasi firma care a facut recall pentru ceva legat de pedala de acceleratie, mai face un recall pentru 16 mil de autovehicule, deoarece, au descoperit o problema cu pompa de combustibil ce duce la defectarea ei.

Adica unii pot, la VW pica injectoare, pompe, buton frana de mana...si nimic. Ma gandesc ca esti pe valea oltului si depasesti 1-2 tiruri, si cand mai ai putin pica injectorul, din fata alt tir, ala de il depasesti incetineste poate sa iti faca loc, dar tu faci cam acelasi lucru obligat fortat. Dar ala din fata? Se stie ca soferii de tir sunt cam obraznici in trafic si periculosi.

Ar trebui facuta o scrisoare deschisa de protest, poate asa se simt si ei, daca le afecteaza imaginea, pentru injectoare, pompa, buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau putin circ...si aici ma refer la strangerea unui grup de cateva zeci, sute(sunt prea optimist), mers pe la reprezenatnte, facut putin protest, chemata televiziunea, trimis niste mail-uri prin Germania, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN STATELE UNITE DIN CAUZA A 2 CAZURI IN CARE MASINILE AU LUAT FOC AU CHEMAT IN SERVICE 490000 DE MASINI DA PATRUSUTENOUAZECIDEMII DIFERENTA FIIND CRED DE LEGISLATIE AR TREBUII SA FACEM SI NOI CEVA DE ASTAZI SUNT PRINTRE CEI CU INJECTOARE PARLITE ARTICOLUL RESPECTIV IL GASITI PE PROMOTOR ....IMI CER SCUZE DACA AM INCALCAT REGULAMENTUL .AR TREBUII SA MERGEM LA REPREZENTANTA SA FACEM CIRC ACOLO CU TELEVIZIUNEA ETC DE TELEVIZIUNE FAC EU ROST

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa spun o prostie dar eu cred ca uleiul din motore scurtcircuiteaza motoarele. Am auzit ca una din proprietatile uleiului ptr. motoarele pompe duze e sa nu conduca curentul. daca la revizie mi-au pus un ulei prost(poate nu tot dar cine stie poate ii trbuia mecanicului niste ulei?)? cum as putea sa vad ce ulei am in motor? eu nu mai scimb inject. pina nu aflu cauza din care se strica.

Poate ma ajutati cu niste pareri despre ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la laborator poti sa vezi ce ulei ai, te duci sa iti faca analiza la ulei :icon_thumright:. Normal ar trebui sa scrie pe factura care ti-au dat-o ce ulei ti-au pus. Da nu uleiul e de vina, ci particulele metalice care intra in ulei, de la frecarea partilor metalice ale motorului, asa ca e irelevant uleiul, ideea e ca partilculele alea metalice se depun si alea cauzeaza injectorul sa intre in sucrt (cel putin pana la momentul asta, asta e cea mai plauzibila explicatie).

PS:Apropo de SUA, aia de la NTSB nu pierd timpul degeaba la servici ca la noi aia fac investigatii serioase cand vine vorba de treburile astea, bine au si bani si oameni pregatiti, si dupa cum vedeti nu asteapta sa dea aia de la VW verdictul (care cred ca il dadeau peste cativa ani) si ii obliga sa recheme masinile in service ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

Ma inscriu (sa ma scrie si pe mine cineva) si eu pe lunga lista a celor cu 1 injector (sau 2) picat. Nu stiu inca ptr ca am lasat masina in parcare si nu vb cu nimeni ptr o scanare cu VAG-Com.(recomandati-mi pe cineva/se ofera cineva??)

Stie cineva diferenta dintre 03G130073MX si 03G130073SX?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta consta in faptul ca 03G130073MX este pentru motorul de 170cp iar 03G130073SX pentru cel de 140cp.

ambele coduri, respectiv terminatia X, ne indica faptul ca este vorba de piese reconditionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar din cate am inteles pe acest subiect 03G 130 073SX este modelul "nou" de injector ptr BKP.

De ce ar fi reconditionat. Inca nu exista forumisti care sa fi schimbat acest tip de injector sau poate mi-a scapat mie acest aspect???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e vre-un caz care a schimbat injectoare mai mult de o data? Eu le-am schimbat pe toate 4 in 2009 la 60.000 km, nu am fost inspirat sa ma uit ce mi-au pus la reprezentanta. Acum am 112.000 si stau cu grija sa nu inceapa sa crape iar (evident motor BKP, promotie 2007).

Stie cineva ce injectoare se puneau pe la jumatatea lui 2009? Si mai sunt cazuri care au schimbat mai mult de un rand (daca da dupa cati km)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dupa cum am scris si mai sus sunt la al 2-lea injector srticat si ma gindesc sa le scimb acum si pe celelalte 2. problema e ca as pastra cele 2 injectoare bune dar nu am ce piesa sa dau la scimb. ARE CINEVA SA-MI DEA 2 INJECTOARE STRICATE (MOTOR BMR 170CP)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce spuneti de aceasta scanare cu VAG-ul?

"2 Faults Found:

004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 11

Reset counter: 40

Mileage: 80980 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.31

Time: 09:08:49

Freeze Frame:

RPM: 1344 /min

Torque: 112.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Battery Volts: 58.8 V

Battery Volts: 57.8 V

Battery Volts: 104.6 V

Battery Volts: 65.8 V

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 26

Reset counter: 40

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 184.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 10.96 V

Temperature: 39.0°C

Bin. Bits: 00000111

(no units): 0.0

Readiness: N/A"

Sa fie 2 injectoare busite in acelasi timp???

Modificat de raz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa plec in Turcia cu masina(Passat 2,0 TDI,140 C.P.,BKP,2005,aprox 50.000 km) si inainte sa plec am facut testul cu VAG-COM-ul, de teama sa nu ramin in drum cu masina,si surpriza un injector urma sa pice. Am adus un mecanic, le-a demontat pe toate,le-am dus la Midocar si am luat altele in schimb,bineinteles contracost 1600 ron/buc,(fara piesa la schimb costa in jur de 3100 ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este: cum iti poti da seama ca urmeaza sa pice un injector, scanand cu Vag-Com? Ti-au iesit valori anormale si ai tras concluzia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-ti dai seama daca injectorul respeciv va pica sau nu. Valorile compensarilor pot sa fie OK, si tot te poate lasa in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alx_1972 iti pot spune, in cel mai elegant mod cu putinta, ca s-a facut abuz de increderea ta iar mecanicul tau tocmai schimbat 4 injectoare defecte pe banii tai !

nu ma indoiesc ca ti-a montat tie injectoarele noi dar nu injectoarele tale vechi au ajuns la schimb.

cu nici un program de diagnoza nu poti depista gradul de deteriorare al unui injector inainte ca acesta sa fie deja defect, indiferent de stagiul in care se afla acesta. singura metoda este aceea a masurarii directe a injectoarelor.

@raz nu ai 2 injectoare defecte insa in functie de interfata folosita la scanare, poate fi afisata eroare explicita pe cilindrul cu injectorul defect sau, ca si in cazul tau, grupul din care face parte injectorul defect.

in cazul tau, injectorul defect este pe unul din primi 2 cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema la un passat 3C 2.0 TDI-170cp DSG (motor: BMR XO) din 2007(60kkm).Dupa ce a inceput sa intrerupa motorul intr-o depasire,am tras pe dreapta si apoi nu a mai pornit deloc,pe bord afisat martorul "engine workshop".Intr-un final am dus-o la o reprezentanta VAG unde cei de-acolo mi-au zis ca un injector a cedat si trebuie inlocuit.Codul injectorului este 03G130073TX si ei il au la pretul de 2600Ron.As avea si eu cateva intrebari va rog pt cine stie: Gasesc in alta parte mai ieftin?Unde? De ce firma sunt fabricate aceste injectoare?Cam care ar fi cauza,sa ma astept si la altele?Se pot repara,etc..

P.S.-E normal ca la doar 60.000 km sa inceapa sa-mi pice injectoarele? :(

Va multumesc anticpat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot constata decat ca nu ai citit nici macar o pagina, din cele 50, din acest topic!

Te rog sa rasfoiesti paginile si o sa gasesti toate informatile solicitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am rezolvat problema multumita userului "nitro_od"(Victor) care mi-a reconditionat injectorul defect si m-a scutit de cei 26 de milioane+3mil manopera pe care mi-i cereau cei de la avia motor pt. acelasi lucru si anume injector reconditionat cu piesa mea la schimb.Acum masina merge bine,sa speram ca nu voi mai avea probleme prea curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o parere - mi-a zis o cunostinta ca poate sa-mi aduca injectoare noi direct din Germania de la fabrica. Nu reconditionate, ci noi. Pretul ar fi de 750 EUR / buc sau 720 EUR / buc, daca iau >4 bucati. Oare credeti ca merita? 2600+300 = 2900 ron unul reconditionat, pe cand 750 EUR = 3200 Ron unul nou. Am auzit ca la PBN unul nou ar ajunge pe la 5200 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita,la Avia Motors Pantelimon unde am fost eu unul reconditionat cu piesa la schimb costa 2600 ron iar unul nou costa 3400 ron.La PBN care este si importator si de la care iau si ceilalti dealeri cred ca este si mai ieftin deci iesi tot pe-acolo,numai ca la Porsche sau Avia o sa ai si garantie 2 ani.

Oricum,parerea mea e ca tre sa fii nebun sa dai 3000 de E pe niste injectoare care nu stii cand te pot lasa din nou.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca nu cumva aditivii pusi in ulei au rol de "catalizator" pentru corodarea in timp a izolatiei injectoarelor... Ii rog pe cei care au avut probleme cu injectoarele pe 2.0 TDI (BKP/BMR) sa spuna daca au pus orice fel de aditiv in ulei, vreodata, inainte de momentul scurtcircuitarii injectorului.

Chiar alexabv spunea in primul post din topic ca a folosit metabond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!