Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

dar dupa ce le inlocuim, mai avem probleme oare?

Modificat de D@ny
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce le inlocuiesti nu vei mai avea probleme. Cel putin nu s-a mai plans nimeni dupa schimbare.

Modificat de blackbogdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

Citesc acest topic de la sf anului trecut pentru ca intentionez sa achizitionez un Passat 2.0 TDI. Din cate am inteles nu sunt probleme cu masinile fabricatie 2007-2008 corect? Exista cineva cu Passat din 2007 caruia i-au picat injectoarele? Ma refer la masinile fabricate in 2007 si nu la cele fabricate dupa jumateatea lui 2006 care sunt trecute 2007 in talon.

(ca sa verific daca masina este sau nu fabricatie 2007, este suficient sa verific seria inscriptionata pe parbriz?)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus ca citesti de ceva timp acest topic!

Daca ar fi fost asa ai fi regasit si raspunsurile la intrebarile tale!!

Am avut rugamintea ca inainte de a se mai posta in acest topic sa se citeasca TOATE cele 34 de pagini !!
Cei care nu vor tine cont de aceasta rugaminte vor fi sanctionati cu warn (suspendare pentru 3 zile pentru a avea timp, in liniste, sa citeasca tot thredul) pentru bagare in seama/spam !!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanmanea

Ma alatur celor cu injectoare "problematice".

Ieri, pe A2, la aproximativ 140 km/h, in MFD a aparut mesajul Engine Fault Workshop, insotit de simbolul spirala si mi-a murit brusc motorul... bine ca am ramas macar cu servodirectie si servofrana. Am acostat pe banda de urgenta, am consultat manualul, nu am gasit nici o informatie utila, am dat din nou la "automat", si dupa vreo 3 secunde de "brrrrr" a luat-o. Prima decizie a fost sa ne intoarcem in Bucuresti, si sa lasam masina la service (eram aproape de Fundulea). Zis si facut! Intorc la Fundulea, dau spre BUC, totul merge rotund, ma duc la 140km/h... nimic.. mergea impecabil. In timp de conduceam, sotia butona pe net, pe forum-uri si gaseste urmatoarea explicatie: " eroare cauzata cel mai probabil de imobilizatorul electronic. daca problema apare sporadic, nu va speriati, e doar o anomalie." Vazand raspunsul pe forum, dai bice inapoi pe A2 (intoarcere la centura), ajung la destinatie fara alte probleme, cum spuneam masina mergea rotund. Seara, pe la ora 23 dau sa plec, nu porneste. Dupa cateva secunde de dat la automat, apare un alt mesaj in MFD : " STOP / Oil Pressure / Engine Off / Check users manual".

In fine, azi am dat de un baiat din CTA cu consola pentru VW, a venit omu, bagat mufa, si cand a citit ultima eroare, surpriza.. era cea de pe A2:

-x-x-x-x-x-cut-here-x-x-x-x-

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9384

Revision: --H35--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 87641 km

Time Indication: 0

Date: 2010.05.22

Time: 12:04:55

Freeze Frame:

RPM: 2464 /min

Torque: 192.0 Nm

Speed: 132.0 km/h

Battery Volts: 86.7 V

Battery Volts: 98.7 V

Battery Volts: 105.6 V

Battery Volts: 105.6 V

-x-x-x-x-x-cut-here-x-x-x-x-

Sper sa gasesc injector pe stoc la Cardinal sau Auto Grup, dar asta nu'ma Marti, ca pana atunci e totul paralizat, ca deh e liber ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Auto Grup Sud, te sfatuiesc sa nu calci pe la CARDINAL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanmanea

Mersi de sfat.

Una peste alta, masina este la Cardinal deja, ca doar ei au avut azi program (sau cel putin ei au raspuns la telefon).

Am ghinion, nu au injectoare pe stoc, si abia Miercuri o sa am masina gata.

Toata afacerea ma costa 1930 RON. Sper sa fie singura problema, pentru ca mi-au spus ca nu e nevoie sa schimb cablajul.

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adiadrian09

Aceeasi problema si eu...passat 2.0 tdi 140 cp, masina luata de noua constanta ..57.000 km un injector cazut la inceputul anului 2010, al doilea zilele trecute....am tractat-o in service si tot miercuri acum astept si eu piesele....tin sa mentionez ca mai am o luna jumate din garantie...m-au luat fiorii ce am citit pe forum aici la voi...ce ne facem fratilor cu astia ca se pare ca e o adevarata bataie de joc....chiar nimeni nu poate fi tras la raspundere pentru modul in care cad injectoarele la motoarele astea? Un office pentru protectia consumatorului...ceva o plangere semnata de mai multi...nu stiu orice...?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Salut! Nu prea ai ce sa faci, nu ai la cine sa te plangi. Apuca-te si strange bani pt toate celelalte injectoare care au ramas neschimbate, pt rampa injectoarelor si pt pompa de carburant...mai devreme sau mai tarziu te vor lasa din nou in drum in proportie de 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanmanea
Aceeasi problema si eu...passat 2.0 tdi 140 cp, masina luata de noua constanta ..57.000 km un injector cazut la inceputul anului 2010, al doilea zilele trecute....am tractat-o in service si tot miercuri acum astept si eu piesele....tin sa mentionez ca mai am o luna jumate din garantie...m-au luat fiorii ce am citit pe forum aici la voi...ce ne facem fratilor cu astia ca se pare ca e o adevarata bataie de joc....chiar nimeni nu poate fi tras la raspundere pentru modul in care cad injectoarele la motoarele astea? Un office pentru protectia consumatorului...ceva o plangere semnata de mai multi...nu stiu orice...?

Stai ca nu inteleg... Tu ai cumparat masina in 2008, cu aceeasi problema ca si restul posesorilor de Passat B6 2005-2007?

Fratilor, masina asta de ~25K-30K euro e mai pilaf decat o masina mid-end de ~14K-18K Euro.

Cand mi-am cumparat Passat, treceam de pe o frantuzeasca ce am tinut-o 2 ani, fara nici o problema majora si nu era masina de 30k euro.

Ma pune pe ganduri "calitatea" VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA nu generalizam, doar motorul BKP are probleme cu injectoarele ca sunt SIEMENS.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si eu...passat 2.0 tdi 140 cp, masina luata de noua constanta ..57.000 km un injector cazut la inceputul anului 2010, al doilea zilele trecute....

Intrebarea este, macar ce iti pune acum sunt Continental?

Sincer si pe mine m-ar apuca groaza sa mai stiu ca peste maxim 2 luni raman cu 2 injectoare vechi, gata oricand sa pice. Incearca sa freci si tu masina mai mult, poate ai noroc si mai pica unul pana iesi din garantie. Cel mai fericit caz ar fi sa iti pice amandoua. Asa ar mai ramane cu suspiciune pompa de motorina, desi avand in vedere anul de fabricatie, poate nu mai e acea pompa veche cu probleme.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si eu...passat 2.0 tdi 140 cp, masina luata de noua constanta ..57.000 km un injector cazut la inceputul anului 2010, al doilea zilele trecute....am tractat-o in service si tot miercuri acum astept si eu piesele....tin sa mentionez ca mai am o luna jumate din garantie...m-au luat fiorii ce am citit pe forum aici la voi...ce ne facem fratilor cu astia ca se pare ca e o adevarata bataie de joc....chiar nimeni nu poate fi tras la raspundere pentru modul in care cad injectoarele la motoarele astea? Un office pentru protectia consumatorului...ceva o plangere semnata de mai multi...nu stiu orice...?

adi masina ta e din 2008? Motor Commonrail sau PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adiadrian09

2008 fabricatie ...PD...pompa duza......si am ramas doar cu unul...care va pica in viitorul apropiat ...si nu stiu de ce am o presimtire ca e o problema si la pompa de combustibil ....ma rog..vedem ce-o mai fi...

Modificat de adiadrian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa inteleg si eu. Ai zis ca l-ai schimbat pe al 2-lea zilele trecute. Cum de a mai ramas 1? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adiadrian09

unul la inceputul anului ...unul a picat acum ...zilele trecute...si mi au mai schimbat unul ei din proprie initiativa...saracii au primit inca vreo 3 passaturi cu aceeasi problema...si nu aveau injectoare pe stoc...a trebuit sa astept 3 zile ca sa aduca piesele....le-o fi iesit ceva pe tester...nu stiu...chestia e..ca in total mi au schimbat 3 bucati pe garantie si a mai ramas unul...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin passat

salutare la totii,am un passat din 2007 ,la 17 mii cade caseta de directie,la 22 mii pompa de motorina,la 24 de mii butonul de la frana de mana( aia de la servis au zis sa nu il folosesc tot timpul ) pe la 30 mii nu se incalzeste oglinda de la sofer,la 32 mii se scurcircuiteaza claxoanele ,asta cand eram in garantie ,merg eu bucuros ca am terminat cu toate problemele, si la 50 mii surpriza cade PRIMUL INJECTOR, si acum doua zileeeee culmea al doilea la 60 mii, acum cand va scriu e in servis la Timisoara ( auto club) ,offff cand ma gandesc ca am de dat 20 mil azi parca nu sunt asa fericit( mai ales ca lunea nu e bine sa da i bani) ,in rest toate cele bune .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin

Iti recomand sa inlocuiesti toate injectoarele originale plus cablajul aferent.

Stiu ca e un efort mare financiar, dar in acest fel vei scapa de un stres important.

Urmeaza volant... :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios daca Passatul tau este 2007 in talon si fabricatie dupa a doua jumatate a anului 2006, sau chiar este fabricat 2007. Dupa problemele pe care le-ai enumerat, sunt cele specifice modelelor 2005-2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur este fabricat dupa a 2-a jumatate a anului 2006, are serie de 2007. La fel este si al meu, fab 11.2006, in C. Identitate fab 2007- aceleasi probleme(aparute dupa 128.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj :rolleyes:)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul la inceputul anului ...unul a picat acum ...zilele trecute...si mi au mai schimbat unul ei din proprie initiativa...saracii au primit inca vreo 3 passaturi cu aceeasi problema...si nu aveau injectoare pe stoc...a trebuit sa astept 3 zile ca sa aduca piesele....le-o fi iesit ceva pe tester...nu stiu...chestia e..ca in total mi au schimbat 3 bucati pe garantie si a mai ramas unul...

A trecut cam o saptamana decat mi-au schimbat cele 3 injectoare....si ceva e in neregula rau de tot...cand apas acceleratia putin mai tare pentru a efectua depasiri sau doresc sa am un demaraj mai puternic de pe loc pur si simplu simt ca masina se ineaca , turatia la motor creste si dureaza 1-2 secunde de intrerupere cand nu se intampla nimic...ca sa nu mai zic ca mi se opreste motorul in trafic (destul de rar dar se intampla) iar dimineata nu mai pleaca deloc de la prima cheie...abia din a doua sau a treia incercare porneste...de asemenea mai trebuie sa mentionez...mi a spus cineva sa schimb combustibilul , sa pun motorina mai ieftina de la omv deoarece aia euro 5 e posibil sa arda injectoarele?? Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi ca nu mai stiu ce sa fac cu astia...mai am o luna de garantie ...si nu stiu ce sa le zic...o fi injectorul vechi care face probleme, ori pompa de combustibil..ori alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa fugi repede la garantie pana nu expira.

Nu esti singurul care acuza aceste probleme dupa ce a schimbat 1-2-3 injectoare.

De cele mai multe ori a fost problema cu inj. sau pompa de motorina din rezervor. (daca nu ma insel unui coleg i-au schimbat un injector nou dupa vreo 3 zile, era defect din fabricata)

Opririle alea in trafic sigur au lasat o "urma" in computer - o scanare te-ar ajuta sa vezi ce se intampla, daca valorile de pe inj sunt ok, daca ai presiune in turbo ...etc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a spus cineva sa schimb combustibilul , sa pun motorina mai ieftina de la omv deoarece aia euro 5 e posibil sa arda injectoarele?? Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi ca nu mai stiu ce sa fac cu astia...mai am o luna de garantie ...si nu stiu ce sa le zic...o fi injectorul vechi care face probleme, ori pompa de combustibil..ori alta cauza?

Salut! Spune-i lui acel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!