Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

As vrea sa incerc o treaba . 4 injectoare bosh de 2.0 , cablaj injectoare + ecu motor bosh . O merge transformarea ? a mai incercat cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la fel gaurile ptr injectoare ... si prinderea injectoarelor

Modificat de Am3rycanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate fi la un Passat B6 2.0 TDI, nu mai porneste.

La scanare apare urmatoarele coduri de eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03G 906 018 CR

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9674

Coding: 0000172

Shop #: WSC 10102

2 Faults Found:

17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

18578 - Voltage Supply for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdictul meu: Injectorul Nr. 1 e DUS :huh:

Cumva motorul are codul BKP ?!

Incearca sa-i scoti mufa de la injectorul 1 si da-i o cheie, vezi daca porneste

Daca DA, atunci e clar injectorul si te cam costa "distractia" :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-clar injector , acuma nu mai conteaza care numar e,socate mufa de la fiecare si vezi ce numar e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% este un injector ... de care e motoru de 140 sau 170 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 pica la fel - in sensul ca sunt acelasi model de PD / injectoare ?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ KeGPR, Nu prea am auzit injectoarele de 1.9 sa pice. Probleme de la motor vin de la faptul ca 2.0 TDI a fost un motor nou, lansat pe G5, Passat B6. Din 2007 s-au desteptat baietii si nu mai pica pe capete.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici un 1.9 TDI pe generatiile 2004-2007 (incluzand aici si prima generatie de Golf5) NU am auzit sa pice vreun injector :vaidecapulmeu:

Si oricum motoarele 1.9 TDI au pus alta marca de injectoare (BOSCH) :Driver:

Cel putin asa stiu eu, in caz ca gresesc, rog a fii corectat :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul BKP si ieri am impresia ca mi-a picat al treilea injector intr-un an jumate...am impresia pentru ca nu stiu inca daca asta e, da exact asa a facut la toate...fix in mijlocul intersectiei mi a taiat acceleratia intr-a doua la 40 pe ora, 'Engine Workshop Fault", si apoi s-a oprit motorul si nici ca a mai pornit...motorul BKP "rulzz"...si cred ca injectorul 4, ca acum 3 luni imi arata pe Vag-Com ca are niste parametri mai ciudati...in fine, ma duc dimineata sa vad ce rezolv...aveti idee cam cat dureaza comanda de injector la reprezentanta Brady...sau la orice reprezentanta? (nu de alta da am pe cineva acolo si imi aduce piesele mai ieftin si oricum sunt mai seriosi de 1000 de ori decat Midocar si Porsche...asta din experienta mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca cele schimbate sa nu or sa fac ca cele originale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagati-ma si pe mine in lista "fericitilor". La 154.000 km.

@ Swat-Cat, stai linistit, sunt exact la fel, si problema nu vine de la injector in sine, ci vine de la ECU care le scurtcircuiteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...ei sustin ca cele fabricate dupa 2007 au nu stiu ce fel de protectie si sunt mai bine realizate si ca nu mai cedeaza(cel putin asa repede). In fine, om trai si om vedea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat 2.0TDI BKP din 2007 (MY 2008) si n-am avut nici o problema.

Adica singura problema a fost arderea motorasului de la reglajul lombar al scaunului soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa revin...azi m-am dus frumos sa iau masina, cu injectorul 3 nou nout (ca nu era 4, cel de care ziceam mai sus). Plec din service, merg tot Iuliu Maniu si pe undeva pe la Cora cand am accelerat intr-a treia a inceput sa tremure toata masina ca disperata...si a continuat si intr-a 4-a si intr-a 5-a...si a inceput si intr-a 2-a...m-am intors de urgenta la Brady, pus pe scandal. Si...verdictul...ce credeti? Injectorul 4!!! am simtit ca imi pica lumea in cap.

VW ar trebui sa faca un manual care sa contina si rubrica : "Cum sa spargi 1000 de euro inainte de sarbatori! :beerchug: "

M-am saturat de rusinea, esecul asta de masina si mai ales de minunatul BKP, un motor de tot...intelegeti voi. Ori o vand ori o arunc din avion. Desi sincer prefer sa o vand. [ Si o sa ma gandesc foarte bine daca voi mai cumpara VW....vreodata... ]

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin, nu cumva era #4 de la bun inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca doar pe forum sunt 12 cazuri pe putin cu aceste injectoare..

imaginati-va cate cazuri sunt in intreaga tara!! zeci de cazuri si noi stam cu mana in ... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...

Ideea e asa:

daca motorul e mai vechiut atunci cand pica 1 injector atunci musai schimba-le pe toate!

Sa ma explic:

Este stiut in serviceuri (la nivel de cutuma, adica provenita din experienta curenta, nu din vreo informare/recomandare) ca dupa ce schimbi 2 injectoare apare fenomenul ala cu trepidatii.

Explicatia e data de compensarea diferita dintre alea noi si alea vechi.

Asa ca omuletilor le e frica sa va spuna: schimbati-le pe toate, ca deh..sa nu isi ia vreun cric intre ochi sau alte obiecte contondente..

Dar au dreptate.

Cred ca acest lucru se stie la VAG pentru ca, daca va mai aduceti aminte articolul din ADAC, aia schimbau TOATE INJECTOARELE cand pica unu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cea mai mare siguranţă c

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau_75 Nu era #4 de la bun inceput, adica si cu vag-com in seara aia cand am ramas cu ea in drum tot 3-ul parea problematic, si baietii de acolo dupa verificare m-au sunat si au zis ca e 3-ul.

@Mama_Omide : Le-as fi schimbat pe toate cu cea mai mare placere, dar deja am spart 1000E pe masina si fix inainte de sarbatori...de unde sa ii mai scot si pe ceilalti 1000? :| Bun si tu sugerezi ca si dupa ce schimb injectorul 4 va intra in trepidatie? Ca injectoarele 1 si 2 au fost schimbate la interval de 8-9 luni prin 2008 si tot cate unul...si masina nu a schitat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin., daca vei schimba acuma si injectorul 4, probabil ca va disparea trepidatia. Injectorul 4 a fost dereglat de caderea injectorului 3 probabil.

@clau_75, daca era injectorul 4 de la inceput, nu ii mai pornea masina cand o lua din service. Ele nu se infunda sau ceva, pur si simplu se ard/scurtcircuiteaza. Deci nu, nu era de la inceput injectorul 4. Mie mi-au zis la service sa le schimb pe toate 4 odata dar am zis ca nu are rost, sper sa nu mai tin masina decat pana in primavara. Deci nu pot sa inteleg de ce nu au facut garantie extinsa pentru piesele astea de cacao pe care le-au montat pe masina. Macar din bun-simt si rusine sa iti schimbe injectoarele,pompa si coloana de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.... un prieten are Touran 2005 2.0l BKD si se plinge de porniri si la cald si la rece cu ceva "bilbiieli"si fluctuatii de turatie in relanty. Pe VAG-COM sunt valori cel putin ciudate pe gr. 13 la injectoare:

cil.1, -0,45 la pornire si urca pt.un timp la -2,8 si chiar -3.2 !

cil.2 ,-0,6

cil.3, -0,65

cil 4, +1,7 care cind se incalzeste motorul scade pe la +0,5

Interesant e ca pe injectorul 1 valoarea urca si coboara dupa nici o regula -0,4 la - 3,2 rezultind si o turatie 816-840rpm.

La drum merge,trage la ce s-ar putea astepta?Vad ca sunt multi cu probleme la injectoare dar pt.BKP ! SA FIE NOUA GRIPA DE VINA ? Ceva recomandari gen winn's, oringuri ?? Tk !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!