Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

- atentie ce injectoare luati si de la cine luati daca sunt "carpite" nu stiu cat poate sa tina iar daca luati de la dezmembrari sunt sanse mari sa le nimeriti tot pe alea proaste care le aveti pe masina....gen: injectorul sa fie de la o masina din 2005 sau 2006 adica astea pagubitele, saracele :rolleyes:

-din punctul meu de vedere,cumparat de la reprezentanta si montat singur acasa ..... la ce combinatii se fac azi nu am incredere nici in reprezentanta; si daca exista posibilitatea sa ai unu de rezerva in portbagaj e solutia perfecta . :rolleyes:

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-au spus cei din austria si asa era trecut si pe lista cu piese schimbate (au spus ca s-au dus toate ca deeeee trebuia sa am "noroc" nu?) :rolleyes:

si nu cred k le-au bagat pe gat piesele pt k totusi nu eram in romania(aici m-as fi asteptat)

Modificat de cosmin_mck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios totusi cum se explica faptul ca nu cad la toate masinile cu motor BKP si injectoare siemens. Eu am 120 mii km si absolut nici o problema.

In schimb mai am o Astra G cu injectoare Bosch . Am schmbat 5 injectoare si acum mai sunt 2 care dau mult pe retur si trebuie schimbate. Injectoarele luate toate din Germania cu garantie . Unii se plang de Siemens eu de Bosch :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la firma un Touran , an 2005 , motor 2.0 tdi , cod motor BKP , masina are in jur de 123.000 km si nu a avut pb cu injectorele.Cu injectoarele au probleme doar Passatu-rile sau doar motoarele bkp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la touran sigur cred ca ai injectoarele Bosh ... cu alea nu sunt probleme ... am si eu un coleg de servici la fel cu un touran 2005 si n-are probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie: cand se schimba un injector trebuie schimbate si suruburile de prindere in chiulasa, in caz contrar existand riscul stricarii filetului din chiulasa! Din cate stiu, suruburile se strang cu o cheie speciala la o anumita presiune si nu oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu suruburile este apa de ploaie. Ce se poate modifica la un surub ? Nu se schimba periodic prezoanele care dupa parerea mea sunt mult mai chinuite si se sa schimbe acele doua suruburi de la injector ...

Acelasi lucru si cu cablajul si cu computerul : praf in ochi , cred ca nici astia de la porsche nu au o explicatie exacta sau poate au dar o tin foarte bine intr-un seif.

O alta explicatie ar fi calitatea proasta insa nimeni nu pune punctul pe "i".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm teoria cu suruburile. Si eu am trecut prin astea. Daca ai grija si strangi cu cheie dinamomentrica, nu sunt probleme. Cu suruburile vechi, diferenta e ca dupa ce ajungi la cuplul prescris, nu mai trebuie sa invarti 1/4 ture in plus, surubul fiind deja "intins".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios totusi cum se explica faptul ca nu cad la toate masinile cu motor BKP si injectoare siemens. Eu am 120 mii km si absolut nici o problema.

In schimb mai am o Astra G cu injectoare Bosch . Am schmbat 5 injectoare si acum mai sunt 2 care dau mult pe retur si trebuie schimbate. Injectoarele luate toate din Germania cu garantie . Unii se plang de Siemens eu de Bosch :)

interesant este de unde ai cumparat masina...din Rom. sau Ger?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, as putea sa jur ca injectoarele cu problema se incadreaza in anumite loturi(cu probleme) si chiar si pompele de motorina....altfel de ce difera pompele dupa un anumit an(2007) si la cei cu probleme cand se inlocuiesc arata exact ca alea de dupa 2007 !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... iar deschidem aceeasi discutie la infinit? Voi credeti ca degeaba s-au scris 460 de posturi in mega-topic-ul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant este de unde ai cumparat masina...din Rom. sau Ger?

Din Germania . Ambele masini.

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- si ai luat-o la 0 km, ca asa degeaba ai 120k si tu ai cumparat masina la 60k ... poate pana ai luat-o tu s-au schimbat cateva injectoare.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a schimbat nimic . Am luat-o de la cineva cunoscut intradevar la 67k . Mai stiu pe cativa care au 100k fara probleme(cu BKP).

Si cum am zis mai sus eu am probleme cu injectoarele Bosch pe cealalta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca mai exista cineva care are BKP si inca nu a schimabt nici un injector. Eu am aproape 160.000 si nu s-a schimbat nici un injector (a fost verificat istoricul inainte sa fie cumparata)! Tin sa cred ca depinde de lotul injectoarelor puse pe modelele corespunzatoare anilor 2005-2007 dar poate are si legatura din ce "plant" a iesit masina (a mea este Emden).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai pus cineva la bkp 140 cp injector de 170 cp ? ... eu am pus si motorul nu merge prea bine ... Are cineva idee daca se poate strica ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb astazi cu un prieten m-a sunat ca i-a cazut un injector. Masina cu motor BMP si injectoare Bosch an 2007 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicu in mare parte si m-am speriat.Pentru ca prin iulie anu asta am plecat cu masina in concediu , undeva prin austria cand era tata la volan deodata s-au aprins niste martori pe bord ( cel gen macaroana) si mai unu si s-a oprit masina,a tras repede pe dreapta si dupa cateva secunde a pornit iarasi.M-a ingrijorat faptul pentru ca asta nu a fost prima oara cand s-a intamplat chestia asta , am patit chestia asta si in szeged mi-a dat ceva eroare la motor si s-a oprit.Acum stau si ma uit pe talon si la varianta motor scrie 3CAABKPX0 , deci presupun ca e vorba de un motor BKP.Masina e din 2006 si e cumparata direct de la dealar are undeva la 128.000 km.Acu vreau sa stiu sa ma duc undeva la un tester cu ea ?Inafara de cele spuse nu am mai avut probleme pana in prezen , masina trage foarte bine si la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata cu injectorul:

#03G 130 073 DX - injector = 1749 RON

#03G 971 033 M - cablaj injector = 381 RON

#N10581101 - surub M8x58 = 4 RON

#03G 103 385 A - surub M6x58 = 8 RON

Manopera = 357 RON

TOTAL = 2.560 RON

Din ceea ce mi-a spus reprezentantul tehnic, #03G 130 073 DX - este de generatie noua, ar fi produs sub licenta SIEMENS VDO de catre Continental, din cauza problemelor extrem de multe cu aceste injectoare. VW ar fi trebuit sa faca recall si sa inlocuiasca aceste injectoare. Cineva a afirmat mai devreme ca VW ar fi comunicat ca rata de defectiune la aceste injectoare este sub 1 la 1 milion, insa este o mare aberatie. Daca numarati numai injectoarele defecte reclamate pe acest forum si un calcul simplu dovedeste ca rata este mult mai mare.

Dupa parerea mea, B6 a fost un produs aruncat pe piata cu mult prea putine teste de fiabilitate in incercarea disperata de a lansa un model imediat dupa seria 5 de la BMW. Experienta cu aceasta masina m-a convins ca B5.5 a fost mult mai reusit decat B6.

Ca noutate din service: trebuie sa inlocuiesc GALERIA DE ADMISIE! A mai schimbat cineva galeria de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu incercati si cu o solutie de curatat injectoarele?

mai reduceti din calamina care se depune si apoi, mai da-ti forja la masini.

am un prieten care are un passat de 2.0 tdi si il are din 2006 si nu a avut nici o problema cu injectoarele; dar ii si da in gura;

este o parere de a mea si eu, unul, asa procedez. ma bucur ca masina nu scoate fum atunci cand o duc in turatie mare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu VW si nu numai spun sa NU se foloseasca nici un fel de aditivi pt ca ar dauna motorului si componentelor.

Acum cine stie poate au dreptate poate nu . Poate vor sa vanda mai multe piese de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu incercati si cu o solutie de curatat injectoarele?

mai reduceti din calamina care se depune si apoi, mai da-ti forja la masini.

am un prieten care are un passat de 2.0 tdi si il are din 2006 si nu a avut nici o problema cu injectoarele; dar ii si da in gura;

este o parere de a mea si eu, unul, asa procedez. ma bucur ca masina nu scoate fum atunci cand o duc in turatie mare. :)

Injectoarele la motorul BKP nu se defecteaza ca urmare a modului de exploatare, nu prezinta defect din punct de vedere mecanic, ci electric, asa cum s-a explicat de mai multe ori in acest topic. "Forja" si/sau aditivi din motorina nu au nici o legatura cu "arderea" injectoarelor. Din punctul meu de vedere, nu prea iti mai vine sa risti sa traversezi Bulgaria noaptea si atunci inseamna ca devine o masina de oras. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrew tind sa cred ca, cel care zicea de comunicat din partea volkswagen cum ca, rata de defectare a injectoarelor e 1 la un milion greseste. Poate 1% dintr-un milion. Nu cred ca volkswagen a vandut passat B6 in cativa ani de ordinul milioanelor sau zecilor de milioane.

cred ca 1% ar fi corect, ceea ce ar insemna cam 10.000 injectoare picate dintr-un milion fabricate. Nu cred ca volkswagen ar da un astfel comunicat, realmente hilar. Doar daca cei de la reprezentatele din toata lumea i-ar prosti pe clienti, exact cum fac cei de la noi si s-ar raporta in realitate un numar mult mai mic. In rest fraierii scot banii singuri din buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat dupa scoaterea modelului pe piata (adica BKP) nu au cazut prea multe, au functionat 60.000-90.000 fara probleme, cand au inceput sa cada. Problema a fost cu cei care faceau multi km si ponderea nu e asa mare. De aia si revizia injectoarelor si pompei incepand cu 2007. Cred ca ponderea celor cu probleme e a modelelor 2006 care au km putini si care nu au apucat sa schimbe injectoare sau pompa in garantie cu cele de revizie 2007. Fiind astfel o pondere mica si manati de faptul ca trebuie vandute fara recall(se faceau de rusine) tac in continuare si nu fac recall, probabil ca se gandesc ca majoritatea au trecut de probleme ramanand deja prea putine pentru recall sau a trecut prea mult timp pentru aceasta actiune. Oricum tot de kko sunt pentru chestia asta. Asta e motorul vinovat pentru care s-a dus vestea faptului ca B6 e mai prost facut decat B5. Trebuia sa pateasca si ei beleaua cu injector ars cand au propulsat modelul pe piata americana, chiar atunci cand sa iasa masina din culise pe scena la Dallas si isi reveneau din start....pentru toate modelele. Sustin in continuare ideea unirii tuturor proprietarilor intr-o actiune in justitie prin sublinierea faptului ca oprirea motorului in mers e un atac la siguranta participantilor la trafic si a ocupantilor....restul fiarele se fac(cu toate ca sunt bani destui), dar sanatatea si viata nu ti-o da nimeni inapoi. Deci intentarea unui proces prin care sa se probeze ca, prin neinitierea unui recall de catre VAG, se atenteaza la aspectele mai sus mentionate, cred ca ar aduce sorti de izbanda. Ideal ar fi ca actiunea sa fie initiata de cineva care chiar a facut accident din acest motiv, la a carui actiune sa subscrie si restul proprietarilor de BKP.

PS : Doamne fereste de accident cuiva, nu imi doresc, dar e mult mai credibil pentru instante asa !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin parerea lui vicius the one . motorul se poate opri chiar intr-o depasire ... chiar nasoala treaba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!