Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Injectoarele noi tin cat cele vechi ,ciclul de inlocuire se repeta la aprox fiecare 5 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Dolfin said:

Daca injectoarele au fost schimbate ar trebui sa te concentrezi pe alte lucruri la inceput.

 

Rampa electrica ai schimbat-o cu OE?

Cred ca oricum era schimbata in actiunea de la service cu injectoarele.

 

Ce erori sunt pe masina?

Ce corectii au injectoarele?

Cand ai schimbat distributia, ce "avans" ai?

Ce interventii ai mai facut la masina?

Salut,

Injectoarele au fost schimbate acum 10-11 ani posibil(vechiul proprietar nu-si mai aminteste exact cand a avut rechemarea).

Rampa electrica este aftermarket, Vemo.

Acum 2 zile am sters eroarea de bujie, astazi schimb bujiile, am comandat de la nkg si o sa pun testerul din nou sa vad daca a mai inregistrat alte erori.

Referitor la corectiile de injectoare o sa fac poza diseara, dar de fiecare data cand se uitau la valori(2 persoane diferite) au zis ca sunt in parametrii.

Distributia nu am schimbat-o de cand am luat masina, a fost schimbata recent(ultimii 2-3 ani posibil). La inspectie, mecanicul a zis ca nu este de schimbat, curelele nu sunt coapte, o mai pot tine. Masina are acum 127.000 km, km reali, vechiul proprietar a cumparat masina de la Porsche, tot ce a facut la ea doar la ei s-a facut si nu a avut de ce sa dea km inapoi, in plus este si cumnatul meu, deci nu e cazul de teapa.

Ca interventii de cand am luat masina de la el:

- Suporti motor;

- discuri cu placute;

- amortizoare - fata/spate

 

Am pus si una din erori. era asemanatoare si pe celelalte 2 injectoare. Ce este ciudat este ca se muta erorile de pe un injector pe altul si niciodata nu inregistreaza eroare succesiva pe acelasi injector.

 

Multumesc

WhatsApp Image 2025-01-31 at 17.26.19 (1).jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj OE si 4 inj noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam corectiile pe injectoare, erorile pe bujii (daca mai apar), "avansul".

In plus, cand motorul este cald, te rog uita-te si la temp motorinei, daca valorile par reale in functie de cum ai mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile si se pare ca de acolo aveam tremuratul, bujiile erau de cand a iesit masina din fabrica, erau negre rau de tot, varful era plin de funingine. Acum masina trage mai bine, nu mai tremura cand revin la relanti dupa o accelerare mai agresiva. La pornire dimineata mai are un mic tremurat si urca pana la 1100 de rpm dar revine imediat la 900 rpm, probabil mai are nevoie ECU de timp sa se adapteze cu noile bujii.

 

Inainte sa ma duc la mecanic s-a aprins iar eroarea de check engine la pornire, am atasat erorile.

 

Acum cand a scos bujiile, pe 2 din ele a gasit pilitura si mi-a recomandat sa ii facem o spalare de motor la urmatorul schimb de ulei sa curatam pilitura respectiva. Probabil pompa de inalte face pilitura sau se duc din piesele interne.

 

 

Pe injectoare, doar injectorul 4 pare ca are o problema(1,43 mg/str) dar are momente cand ajunge la 0. O sa incerc un plin de motorina premium si un drum de autostrada sa vad daca se curata putin.

image.thumb.png.f1c3c9ace7f2001d8345db46fafd68e9.png

 

1947849421_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(3).thumb.jpeg.7cd6dba14182e28afcfbce892fbabaa8.jpeg1592781104_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(2).thumb.jpeg.32815cc633cd3c2c131475ecc17ffef7.jpeg1468884062_WhatsAppImage2025-02-11at08_16.31(1).thumb.jpeg.727b9723b269c95eca02aa789a56fd8c.jpeg413526534_WhatsAppImage2025-02-11at08_16_31.thumb.jpeg.912c00758a0e5297a97c6bc48774aac2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba bujiile cu incandescenta in functionarea motorului cand acesta este cald.

BKP nu are pompa de inalte, insasi injectorul este pompa de inalte, pilitura cred ca poate avea mai multe surse din motor.

Poti face un test de compresie, ca sa vezi cum stai pe partea asta.

 

Temp afisata la motorina este consistenta cu exploatarea masinii?

Care este "avansul"?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
baloi andy

Bună ziua! Am și eu o problemă la un passat b6 2.0 tdi 103kv am schimbat injectoarele de 2 ori dar motorul nu merge cum trebuie,am rescris seria de injectoare din tester și tot degeaba,mașina nu scoate fum absolut de loc eroare doar pe cilindrul 1 cu chiar dacă schimb injectoarele între ele tot pe cilindrul 1 dă eroare,ma puteți ajuta va rog cu un răspuns la problema mea,mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut, va rog sa îmi spuneți dacă în zilele noastre se pot repara injectoare de VW Touran/Passat de 170 cp cu codul 030G130073T?

O recomandare de centru reparatii injectoare, care știți? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanse minime sa le repari si sa mai si mearga bine .

Cea mai buna varianta e sa pui injector/injectoare noi .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , scriu aici pentru că nu doresc sa deschid un topic aiurea.

 

Descriere mașină. 
Passat b6 2.0 TDI PD BMP cutie DSG 420.000 Km
DPF și Egr Off fizic și soft .
PROBLEME...
Ax pompa ulei (imbus) rotunjit . Turbina distrusă , restul au scăpat dar uzurile datorate numaruli mare de km și reviziilor întârziate făcute de foștii proprietari m-au făcut să desfac mai mult . 
Am zis sa desfac mai mult și pentru că  pierdeam apă din vas , completam cam 500mll la 2-3-4 zile așa cașa că am demontat chiulasa și am găsit următoarele : axa cu came defecta ( 2 came mult sub cota , 3 pistoane fisurate ( fisurile nu au ajuns în partea inferioară erau doar in partea de ardere ) iar al 4 lea avea urme de lovituri , tacheții foarte uzați .  La injectoare nu sa făcut verificare .
Ce s-a făcut la mașină . 
Chiuloasă recondiționată total
Pompa de ulei recondiționată( majorat axul ) 
Turbina noua (recondiționată QWP) 
TACHETI NOI INA 
Pistoane din dezmembrări cu tot cu biele (stare excelenta )
(La sfatul unui așa-zis expert am folosit tot segmenții vechi fiecare de pe cilindrul pe care a fost (zicea el ca o să gaze cu segmenți noi și că oricum eu nu am avut problema de compresie ) ulterior am demontat iar chiuloasă și înlocuit segmenții deoarece gaza foarte tare și pe la buson și pe la joja , alta garnitura de chiuloasă , șuruburi etc. ) 
Segmenți Mahle 
Axa cu came dezmembrări (stare excelenta )
Cuzineți biele și axa came KOLBENSCHMIDT
Oringuri injectoare Bosch
Toate garniturile Elring 
Ulei Motul , filtre man 

Si de aici incepe distractia. Teoretic daca schimbam turbina și pompa de ulei mașină ar fi trebuit să mearga că doar a mers și  cu pistoanele fisurata și segmenții vechi și injectoarele ei ...practic nu prea. Mașină a pornit super bine , avans reglat la -2.5 , gaze de Carter doar pe la buson vizibl reduse fata de înainte de segmentare (aproape de loc )  , pe la joja deloc gaze , apa la 90° , sunet destul de bun pentru un tdi de +400k km .
Mașină nu trage deloc. La început nici nu se accelera chiar daca  ralanti starea și se auzea foarte bine după ce am reușit să o scot din garaj , mai mult împinsă pana la urmă am reușit și să plec cu ea de pe loc , mergea de parcă nu avea turbina de loc și mai avea și 80% din cai morți , am mai avut probleme de genul furtun spart mers fara turbo și chiar și atunci avea putere , cuplu , ajungeai la 100km/h la deal și fara turbo cu tot cu spira aprinsă etc , acum e diferit lipsa totala de putere , turbina baga (după ce depășești vreo 1500 ture se simte că intra turbina și ai un mic aport de putere dar foarte mic)  actuatorul se vede cum trage geometria , furtunele se umfla la accelerare pe loc . In mers se aprinde spira și am eroare p0299 dar nu pot da vina pe turbina că fiind cauza erorii pentru că chiar daca e o eroare specifica turbinei eu sunt 100% convinsa cu nu e ea (eroare apare în urma calculelor care reies din poziția pedalei de accelerație , cuplul motor și presiunii turbinei , daca pedala e la 100% apăsată , turbina baga aproape cat trebuie și tot nu ai cuplu chiar daca turbina e perfect funcțională tot apare underboost condition.. Alte erori nu da .
 Corecția pe injectoare : 1=-2.07 ; 2=0.25 ; 3=-0.55 ; 4=2.40
Compresie cilindrii: 
Cilindru 4=26 bar
Cilindrul 3=26.5 bar
Cilindrul 2=27 bar
Cilindru 1=27 bar
Presiune tandem motorina pe tur fluctuează între 0 si 3.5 bari ralanti 
5 bari full load 
Ce nu s-a verificat :
Injectoarele pe banc 
Update: 
După toate cele de mai sus am scos injectoarele și le-am schimbat între ele 1 cu 4 , 2 cu 3 , mașină a pornit doar cu spray și cu pedala de accelerație apăsată , sub 2200 ture se oprește , pompa tandem pe manometru pe tur nu arata mai mult de 2 -3 bari cu accelerația la maxim ( la ea nu am umblat , mașină am băgat o pornită in garaj și doar injectoarele le.am schimbat între ele. Acum l-am dat jos pentru a le trimite la verificat. Pompa tandem am desfacut-o și nu vad nimic în neregula in ea ( i-am mai schimbat o data toate garniturile in urma cu 2 ani pe atunci a fost simeringul și a motorina in ulei ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!