Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

E normal sa nu tina mult o baterie daca masina are sistemul start-stop... Cu AGM, smart charge etc etc - tot este fortata de pornirile dese... oricat se smechera ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e activ sistemul start-stop. Pornesc si opresc normal, ca orice masina, chiar daca pornirea e la buton.

Dar managementul sistemului de incarcare nu agreeaza plimbareala de ici-colo, ci drumurile lungi. 

 

Deci aceeasi baterie, se comporta foarte diferit pe masini diferite si stiluri diferite de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca Rombat sunt de tot r*****l! Bateria o am din septembrie 2012, in februarie a  murit dupa ce masina a stat doua zile nepornita! Am fost la ei, cearta bineinteles, si mi-au zis sa o bag pe redresor 12 ore, nu mai retin exact si nu o sa mai am probleme! Ei bine cat a fost cald nu am avut probleme! In seara asta dupa ce masina a stat doua zile nepornita, bateria a murit iar! Masina e verificata la electrician, deci nu am probleme cu consum clandestin de curent! Maine ma dupa la ei, sa vad ce spun, si nu plec pana nu mi-o schimba! Bateria este Rombat Premier 60Ah!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o varta blue 4 ani de zile, iarna asta m-a lasat. mi-am cumparat alta, varta dynamic ( ceva de genu ). eu nu inteleg de ce va tot complicati cu alte baterii . rombat si alte chinezarii. . e ca si cum ai compara vw cu dacia . pentru 50/100 de lei economisiti chiar nu merita . varta si bosch. restul e istorie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o varta blue 4 ani de zile, iarna asta m-a lasat. mi-am cumparat alta, varta dynamic ( ceva de genu ). eu nu inteleg de ce va tot complicati cu alte baterii . rombat si alte chinezarii. . e ca si cum ai compara vw cu dacia . pentru 50/100 de lei economisiti chiar nu merita . varta si bosch. restul e istorie .

Iti dau mare dreptate! Nu o sa mai fac greseala asta din nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in dimineata asta a venit un coleg sa se planga ca nu-i mai porneste masina de vreo saptamana decat cu redresorul. Si e o simpla Octavia 1.

Bateria? Rombat montata de 18 luni...

Stiu c-o sa vina colegi de prin Bistrita sa-si sustina producatorul, dar adevarul asta e: decat Rombat, mai bine astepti pana ai inca 50-100lei si cumperi o baterie adevarata.

 

Eu n-o sa uit niciodata cum Rombat-ul mi-a corodat suportul de baterie la Passat. In viata mea nu mai fac greseala asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin bateriile degeneratie noua is capsulate deci sansele sa curga acidul sunt mult mai mici. Si eu tot baterie Varta voi cumpara pentru ca aici la Dej o baterie Rombat este mai ieftina cu 30 de lei doar! Rombat cred ca merita cumparat daca gasesti la un pret bun nu ca si mine rombat premier de 75 cu 365lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-au scumpit, cel putin modelele de peste 110Ah, au acelasi pret ca varta si bosch...

 

initial am zis ca-i trag un rombat T5-ului, care are varta originala din 2004, dar deja nu ma mai uit la ele ca sunt scumpe

 

in mintea mea ziceam ca pun un rombat ieftin si peste 3 ani cand o sa pice iau alta si tot asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In octombrie 2010 trebuia sa plec o saptamana in judetul NT unde temperaturile sunt mult mai joase ca la BZ. Cum pe masina aveam bateria originala (Mol din 2002) si deadea semne de oboseala am zis ca trebuie neaparat sa imi iau alta. Aveam buget limitat la 300 ron. Singura la care ma incadram era Rombat de 84 Ah. Am luat-o si de atunci merge fara probleme. Eu zic ca va prinde a patra iarna fara probleme. Deci un client multumit de Rombat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ati luat masina in primire de la dealer sau cind ati cumparat baterie noua electricianul a dat cu spray/vaselina pe borne??? Eu cind am ridicat masina in 2008 primul lucru care l-a facut persoana ca mi-a predat masina a fost sa aplice un spray cu ulei de la WURTH pe bornele bateriei si de atunci eu nu am/avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta procedura se face pentru a nu se face calamita la borne.eu personal nu cred ca mai are si alte beneficii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic,poate sunt mai norocos. Intru in a 5-a iarna cu rombat-ul de pe V6. Care de vreun an nici nu baga mai mult de 13.7 incarcare... Dupa 2 saptamani jumate nepornita pe frigurile astea a pornit fara probleme. Si e si o amaraciune de 55 pe un V6 de 2500cmc...

 

Inainte de pornire - fix gandindu-ma la topicul asta am pus aparatul de masura, fiind convins ca nu o sa plece - am masurat: 11.85V. Erau -3 grade afara. Deci destul de "lesinata" dar suficient de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ati luat masina in primire de la dealer sau cind ati cumparat baterie noua electricianul a dat cu spray/vaselina pe borne??? Eu cind am ridicat masina in 2008 primul lucru care l-a facut persoana ca mi-a predat masina a fost sa aplice un spray cu ulei de la WURTH pe bornele bateriei si de atunci eu nu am/avut probleme

 

 

e bine...in manualul de service cel putin la O1 scrie clar sa nu dai cu nimic pe borne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta procedura se face pentru a nu se face calamita la borne.eu personal nu cred ca mai are si alte beneficii.

Asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calamina se produce in urma arderii,nu are cum sa ajunga pe borne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e oxid.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oxidul ala nu se face cand sunt probleme cu contactul bornelor? sau cand firebe bateria?

 

intreb pentru ca niciodata n-am avut probleme cu oxid, cum am vazut la alte masini. Si nu am dat cu nimic, doar la montaj am curatat bine bornele (si bateriei si ale masinii) si strans cat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cind ati luat masina in primire de la dealer sau cind ati cumparat baterie noua electricianul a dat cu spray/vaselina pe borne??? Eu cind am ridicat masina in 2008 primul lucru care l-a facut persoana ca mi-a predat masina a fost sa aplice un spray cu ulei de la WURTH pe bornele bateriei si de atunci eu nu am/avut probleme

 

 

e bine...in manualul de service cel putin la O1 scrie clar sa nu dai cu nimic pe borne.

 

Tu daca nu ai probleme cu bornele te poti considera norocos dar pentru cei ce au imi mentin parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cyclonul luat pe 26 noiembrie deja a murit. Am avut masina nepornita 4 zile saptamana asta si avea 8,2 V ,evident,nu a pornit,abia s-au aprins beculetele. Am pus-o pe redresor o zi intreaga ochiul nu s-a mai inverzit. Pusa pe masina acum invarteste motorul dar nu pot sti daca pot avea baza in ea. Nu pot sa o duc inapoi la magazin ca... nu a fost montata la service. â

Pai in ziua cind am cumparat-o aveam nevoie sa pornesc masina in parcare,ce era s afac, sa chem platforma pina la service sa o monteze acolo?

Am montat-o eu, ca si ce mare inginerie e, in primavara schimb masina si nu imi bateam capul cu ea prea mult, dar dupa 3 saptamani sa moara deja... e prea de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai garantie la ea schimbo frate ;) eu am Varta Silver Dynamic 74Ah , am motoru diesel bine inteles ca e pretentios ... am lasato odata nepornita 3 zile si mia pornit la prima cheie , si am bateria luata din luna aprilie :) ia-ti un varta asa ti-as recomanda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai cumparat bateria moarta de la raft, or ai probleme la partea electrica a masinii.

 

Eu am bateria din decembrie 2009 si masina porneste din prima si in ziua de azi, bateria fiind Rombat Premier 75Ah.

A stat un timp scurt pe Golf si in februarie 2010 am montat-o pe Passat, deoarece bateria de pe Passat(Varta) facea figuri de la -10 grade in jos.

 

Sincer, cred ca s-a discutat destul de mult pe acest subiect, concluziile se pot trage daca aveti rabdarea necesara pentru a citi cele 26 de pagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am citit toate toni de cand am intrat pe forum ;) :) ca si eu inainte aveam o puscatoare de calcium 74 Ah, daca ascultam 2 melodii la casetofon numai pornea motoru :)) murea bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa o duc inapoi in garantie ca nu am fost cu ea sa o monteze in service. Am montatt-o eu in parcare ca nu aveam cum porni masina altfel.

O tin pe redresor oricat sau in mers cu masina pina la 3 ore neintrerupt dar ochiul ramane negru mereu, nu se mai face verde. E praf de noua,nu?

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la un service, care are si electrician ii dai lui ceva acolo sa iti puna stampila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!