Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

Ma... cred ca pentru voi Bistritenii (sau poate doar voi, actionarii), se fac loturi dedicate. ;)

E normal ca bistrita sa-si sustina Rombat-ul. Bun, rau, cum o fi.

Si constiinta patriotica imi spune ca Romania e o tara frumoasa cu oameni minunati, dar ratiunea mana-n mana cu realitatea, ma fac sa spun ca doar tara e minunata...

 

Si ce daca varta+bosch = acelasi concern? Si Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Audi, Vw, Skoda si Seat is in acelasi concern. Dar unele-s SI bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rombat nu mai este firma romaneasca,Metair a cumparat 99%din actiuni... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh.. inca se produce in romania, si da salarii la lume, ceea ce este de apreciat.

 

dar eu nu am incredere sa-mi las masina pe o baterie rombat... pur si simplu :)

 

azi dimineata a fost a 3-a zi cu -12 grade in piatra.... iar eu merg zilnic 10 minute dus la servici si inca 10 minute intors (6 km dus-intors).. iar varta mea rezista eroic, si e a 4-a iarna (cum am zis mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patra iarna! Extraordinar!

Rombatul cu care am cumparat masina a tinut intre 2005-2011. Am pus tot Rombat si nu-i am treaba.

Si eu fac tot drumuri scurte de 10 minute aproape zilnic.

Si atunci care este diferenta, in afara de banii dati pe baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tehnologia si materialele fac diferenta.

aici se vede de ce rombat are mai multe rebuturi decat Varta sa zicem....

dar daca statistica te ocoleste, atunci esti norocosul proprietar al unei baterii rombat bune.

Deci toate bateriile vor cadea pana la urma, diferenta fiind cand. Si tocmai asta il doare pe tugulanul roman... Rombat a picat cam des, comparativ cu .... varta sa zicem.

diferenta de pret se duce in buzunarul unei multinationale, dar si in calitate putin mai buna ( nu mult mai buna, doar cat sa iasa putin mai in fata). E logic, asa fac toate marcile de consum.

Daca toti ar face precum Mercedes in anii 80, nu ar mai vinde mare lucru.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patra iarna! Extraordinar!

Rombatul cu care am cumparat masina a tinut intre 2005-2011. Am pus tot Rombat si nu-i am treaba.

Si eu fac tot drumuri scurte de 10 minute aproape zilnic.

Si atunci care este diferenta, in afara de banii dati pe baterie?

 

diferenta din cate o vad eu pana acum e in favoarea varta... pentru ca e pusa pe o masina care merge extrem de putin... 30.000km in 5 ani jumatate

 

spre deosebire de o rombat premier de 110Ah pusa pe un microbuz care face 3000-4000km lunar prin toata tara... a crapat de 2 ori in 1 an jumatate, si cu scandal si panarama la vanzator a dat o varta silver folosita la schimb.. si a trecut de iarna, in conditiile in care in jumate din decembrie+ianuarie a stat pe dreapta.

 

eu nu tin cu nicio marca, voi renega si varta daca ma lasa in drum fara niciun avertisment :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: Ma gindesc, oare este posibil ca pe liniile de fabricatie AM sa fie posibil sa foloseasca elemente din baterii reciclate?! Vorba aia carcasa noua, celule vechi, acid indoit  si la vinzare pentru ca alta explicatie nu gasesc. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

A patra iarna! Extraordinar!

Rombatul cu care am cumparat masina a tinut intre 2005-2011. Am pus tot Rombat si nu-i am treaba.

Si eu fac tot drumuri scurte de 10 minute aproape zilnic.

Si atunci care este diferenta, in afara de banii dati pe baterie?

 

diferenta din cate o vad eu pana acum e in favoarea varta... pentru ca e pusa pe o masina care merge extrem de putin... 30.000km in 5 ani jumatate

 

spre deosebire de o varta premier de 110Ah pusa pe un microbuz care face 3000-4000km lunar prin toata tara... a crapat de 2 ori in 1 an jumatate, si cu scandal si panarama la vanzator a dat o varta silver folosita la schimb.. si a trecut de iarna, in conditiile in care in jumate din decembrie+ianuarie a stat pe dreapta.

 

eu nu tin cu nicio marca, voi renega si varta daca ma lasa in drum fara niciun avertisment :D

 

Masinile care merg in regim de taxi (taxi+maxi taxi...daca este cazul la tine) au 1 an garantie la baterie...indiferent de fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varta Premier?

 

 pfiu.. ma gandeam numai la varta si rombat :D am corectat

 

Gabi nu e taxi, e microbuz de marfa (nu e T5-ul, ci un Iveco 50C15), si nu are probleme cu incarcarea, au verificat-o chiar ei acolo, si tot nu vroia sa acorde garantia... ca e pe persoana juridica, si alte texte de bisnitar

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu aceste baterii , anul trecut prin ianuarie am cumparat una noua , iar dupa 2 luni a trebuit sa o schimb , ce sa faci daca te ''zgarcesti'' cand nu trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tine si de norocul pe care-l ai, pe mine o baterie Rombat m-a tinut 10 (zece) ani, cu toate ca masina a avut un regim de mers preponderent in oras, cu drumuri foarte scurte de 5 km acasa-serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am dat 590 ron pe un bosch silver s5 de 74 ah care m a tinut fix 3 ani , m am decis sa iau un premier de 75 ah de 360 ron. sper sa tina macar 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot am gasit topicul deschis. vreau sa spun si eu o poveste.

Chiar in aceasta seara bateria mea Rombat MTR 80ah fabricatie 2014 la jumatatea anului. a Explodat. a crapat pur si simplu in partea bornei plus pana la jumate 

bateria in mod normal avea cam 10-9 V si chiar invartea bine Si mult a dracu.! dadeam la automat minute bune. dupa ce am urcato in casa a4a oara sa o pun pe redresor,de fiecare data isi revenea dar in vreo ora de ascultat muzica in masina ajungea iar la 9-10V , am puso ca tot omu pe un redresor si surpriza dupa 3 secunde redresorul parca intrase in scurt si deodata BOOM am avut noroc ca acidul a sarit intro parte . mam ales doar cu o sperietura. repet bateria este noua ! 

Deci ca sa dai 400 ron pe o baterie de 80 ah Sub numele de MTR si ca in jumate de an sa nu mai tina curent in ea si cand o pui la incarcat sati explodeze in "mufa" eu cred ca asta e bataie de joc:) 

mam ocupat de vanzare de baterii second intrun timp si va recomand cu cea mai mare caldura Bosch Si varta ! sunt pur si simplu cele mai tari baterii ! dar din prostie am pastrato pe asta pentru ca era noua ! nu am certificatul de garantie asa ca nici nu ma complic sa rezolv ceva.! si diferenta de pret dintre un rombat de asta de 80 ah la 400 ron si un Bosch silver s5 74ah acelasi curent de start la ambele la acelasi pret.. eu zic ca nu are rost. dar cum nu am dat bani pe ea. nu ma interesat cat a fost in magazin . grija mare ! pt 100-150 lei nu cred ca merita sa risti sa ramai in parcare sau in mijlocul drumului fix cand ai nevoie ! 

in plus clientilor care le dadeam baterii imi dadeau la schimb Rombaturi NOI !!! (6 luni vechime) 

tin sa precizez ca invartea si numi facea probleme asa la 9 V dar nu ma simteam eu bine:) poate ma lasa naibii pe undeva 

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune te rog o poză cu bateria explodată și cu redresorul folosit la încărcarea bateriei, mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca tot am gasit topicul deschis. [...]

 

 

Regulament:

 

1. Forumul vwForum este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc.

Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi în comunitatea vwForum, esti rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator/moderator.

Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;

- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;

- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);

- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;

- scrierea cu diacritice este optionala;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.

Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

 

Pe viitor, incearca sa tii pasul atat cu gramatica cat si cu regulile de baza ale limbii romane!

Multumesc anticipat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am dat 590 ron pe un bosch silver s5 de 74 ah care m a tinut fix 3 ani , m am decis sa iau un premier de 75 ah de 360 ron. sper sa tina macar 3 ani.

 

Si eu mi-am luat cu 319 ron de la reprezentanta din BV. Eu sper macar la 5 ani ca Varta Silver m-a tinut 7 ani si 10 luni.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine un Rombat de 55A m-a ținut 5 ani pe un Nexia de 1.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa fac upload la poze. am incercat nu reusesc. redresorul e home made:) si nu e prima baterie pe care o incarc cu el. are pe putin 200 de incarcari pe diverse baterii nici una cu probleme baga in jur de 7A 9-10 % din capacitate si monitorizez tensiunea la borne nonstop cat timp bateria este la incarcat asa ca nu e din cauza redresorului. nu era prima bubuita daca era din cauza lui, e facut dintrun traf scoate cam 15-16 volti. punte redresoare de alternator de dacie cu racire pe ea.incarca extraordinar de bine 


hai ca nam vazut partea cu attach files in partea de jos :))

am sperat ca se intelege codul ca sa va dati seama data productie. sapt 23 2014 parca. am aruncat-o azi ca , tot curgea acid din ea si deja am patat jumatate de bloc 

post-147134-0-77208800-1424721874_thumb.

post-147134-0-28241900-1424721875_thumb.

post-147134-0-26749500-1424721946_thumb.

post-147134-0-80617000-1424721946_thumb.

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a explodat la incarcat sau pe masina?  Sau dupa ce a explodat te-ai dus si ai pus-o pe masina? (vad ca pozele sunt cu ea montata pe masina)

 

Eu nu am avut probleme cu bateriile romanesti. Pe golful 3 am pus o Caranda care a tinut din 2003-2009, din 2009 am Rombat (nici nu mai stiu ce model e pt. ca am husa pe baterie) de peste 70A, cu pornirea peste 700 (780 cred) - cea mai ieftina. Bateriile le iau intotdeauna de la reprezentantele lor, nu din Cora, Carrefour sau din vreun boutique.

La golful 5 o am inca pe cea originala, dar cand va fi sa o schimb tot una dintre cele 2 romanesti o sa iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din ce stiu, la 12.4 V bateria se pune pe redresor. La o baterie ce are sub 10 V, as aruncao instant. Dati seama cate gaze o fi emanat acea baterie de a bubuit in halul ala.

Apoi, desi mai toate bateriile sunt etichetate fara intretinere, o mare parte din modelele vandute de romabat necesita verificarea electrolotului o data pe an. Se deosebesc prin prezenta acelor dopuri pe capac.

Oricum, culpa iti si apartine, repet, o baterie asa de descarcata si care face figurile acelea, personal nu o mai consider sigura nici macar pt incarcat.

 

Eu unul am luat teapa cu Varta de nu m-am vazut, asa ca, daca tot e sa se intample, macar sa nu fi dat multi bani pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am baterie Moll de 71 Ah. Nici o problema pana acum. E drept ca o folosesc de numai 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@niku - daca ti-ai batut joc in halul ala de baterie, zi merci ca nu a bubuit cand era pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rombat Calciu 62 ah cumparata in august 2011, fara nici o problema.

Regim de condus: drumuri scurte, porniri dese, am 2 km de acasa pana la servici. Cateodata, iarna, mai fac cate un ocol ca nu apuca sa se incalzeasca motorul.

Pe fosta masina (Solenza 1.4, acelasi stil de condus) am avut tot Rombat.Eu sunt foarte multumit.

Modificat de sebax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu-mi spună nimeni că după ce explodează o baterie, vreun om normal la cap o montează înapoi pe maşină, aşa spartă şi cu acidul scurs. Este evident că bateria s-a spart ca urmare a unui şoc mecanic, cel mai probabil s-a lovit cu ciocanul în borne sau s-au forţat papucii cu şurubelniţa sau chiar cu levierul (mai mare sau mai mic).

Pe de altă parte, nu cred să poţi porni maşina când ai 9V la bornele acumulatorului, măsuraţi fără consumatori. Şi nici un redresor improvizat, făcut după ureche, fără protecţie pt supraîncărcare, nu este benefic pt baterie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!