Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Si la mine fasaie ceva, suspectez intinzatorul, avea un oaresce joc (mic, in orice caz). Cureaua e de la Conti, o sa incerc sa o examinez un pic, dar nu o suspectez, cel putin nu momentan. Dar nu elimin aceasta posibilitate de a fi necesara inlocuirea ei. In orice caz, e ieftina, undeva la 35 lei (30 m-a costat acum un an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag ca nepriceputu'. Vezi daca nu cumva bornele bateriei nu sunt stranse ca lumea, sunt satul de cate greseli mici se fac si creeaza o groaza de necazuri.

 

 

Sper ca nu deranjez cu un sfat evident dar am invatat pe pielea mea ca e bine sa pornesti de la simplu spre complicat si nu invers (mi se oprea motorul cand era in marsarier si incepewau sa-mi palpaie becurile si asta era cauza, la ultima verificare in service nu mi-au strans cablurile pe bornele bateriei).

Modificat de suceveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian, vezi la reprezentanta.. orice repre de fapt ca majoritatea au testere Midtronics (skoda, vw, honda, hyundai, peugeot, citroen ) si cere un test de incarcare.

aparatele alea detecteaza multe chestii, inclusiv acumulator obosit, sinusuri prea mari in sistem, electromotor care fura curent, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as mai trece pe la ei, dar o sa fac o incercare pe 10-11 ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine de pe la 60k km pâlpâie uneori luminile la ralanti. Indiferent ca e rece sau cald motorul. Observ asta doar în garaj în întuneric. Afara nu disting palpaiala. Și de când a început sezonul rece la prima pornire în fiecare zi fâșâie/scârțâie ceva în zona alternatorului/curelei câteva minute apoi nu se mai aude. Acum am ~86k km, de 26k km nu s-a agravat, nu s-a schimbat nimic nici în rău nici în bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

am constatat ca la reumplerea vasului cu lichid de spalat parbriz/faruri, spre final a inceput sa curga lichid in scut si pe urma pe jos. Am desfacut si am constat ca am stutul incercut in poza rupt. Nu sunt sigur ca asa arat si al meu. Imi puteti spune va rog cum se poate da jos si ce cod are?

Multumesc.

 

PS: oare pot incerca o lipire ?

post-22192-0-59560300-1419799728_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos stutul si-l lipesti cu poxipol de jur imprejur, dupa 24 de ore il montezi, sigur va tine mult pana gasesti altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Vroiam sa mai stiu daca il pot da jos fara sa dau bara jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sărbători Fericite,

Am constatat ca farurile pe masina( octavia2) sunt slabe in special la drum lung obosesc ochiul desi sunt reglate corect, nu bat aiurea, nu sunt mătuite, nu sunt murdare sau incetosate pe interior, oglinda e ok etc.

Am încercat si o varianta de bec cu un plus de putere insa diferența e sesizabila fapt pt care ma gândesc să-mi pun faruri cu lupa si pe ele xenon.

Întrebarile mele se adresează celor care cunosc bine procedura sau care au montat pe mașină așa ceva, nu vreau sa mi se considere fiță insa parca as avea opaiț in loc de faza scurta,

- se pot inlocui direct si cu asta basta sau sunt ce modificări trebuie făcute in afara farurilor cu lupa? ( ma refer la tot, instalație, calc masina, suporții de far, alte adaptări pe acolo daca necesita)

- am nevoie de omologare la Rar pentru așa ceva?pot avea ceva pb cu agentii de la rutiera sau pe la ITP?

Modificat de mihi78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei faruri cu lupă, pune si xenon, altfel vei fi dezamăgit ca ai renuntat la faruri cu reflector.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate

Salutare.

Daca îmi dai voie, Andrei te voi contrazice. Acum vin de la mașină și am reușit sa dau jos spălătorul de far din dreapta fără a da jos bara.

Ai acces la cele 2 șuruburi dacă dai jos proiectorul și grilajul de lângă el. Se desfac foarte ușor iar spălătorul iese la fel de ușor.

Acum l-am lipit și pe urma îl voi monta la loc, sper sa tina dacă nu voi lua altul din dezmembrări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

   Eu aveam aceeasi senzatie cu farurile care nu batea asa cum ma asteptam.

Am inlocuit becurile cu unele Philips X-treme vision ( +100 mai multa lumina) si diferenta e chiar uimitoare.acum cand comut faza scurta-faza lunga, diferenta este foarte mica.Ma gandesc sa pun becuri din astea si pe lunga.

Pretul este acceptabil (am dat 100 lei pentru ambele becuri).Merita sa incerci si apoi sa vezi daca chiar renteaza sa schimbi si sa treci la xenon.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite sa stii ca m-am gandit si la varianta asta desi parca tind sa dau o șansă pt niste o n.b unlimited pe care vad ca le lauda cam toți.

Saptamana trecuta am pus silverstar 2.0 si frustrare...nu vad vreo imbunatatire notabila.

Cum îți pare lumina? E mai alba, îmbrăca mai bine lateralele șoselei si semnele de circulație?

Cum se comporta pe ploaie sau ceata deasa?

Modificat de mihi78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu ONB si nu le lauda lumea degeaba, chiar se vede diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am si eu o intrebare legata de presiunea la roti.Vreau sa fac un drum de Anglia, dus-intors, 5 oameni + bagaj.Ce presiune sa fac la cauciucuri 205/55 r16.Multi spuneau sa fac 2.8 spate si 2.5 fata.Mi se pare extrem de mare.Eu acum am 2.2 toata masina.Sa merg cu presiunea asta?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu presinuea indicata de producator, daca e zapada o idee mai jos. Ai impresia ca producatorul nu s-a gandit si la gradul de incarcare cand a facut recomandarile?  La presiunile spuse de tine se reduce suprafata de contact dintre pneu si carosabil asa ca masina va fi mult mai instabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite-te la capacul de la motorina, acolo ai un sticker care in functie de nr de persoane si dimensiunea rotilor iti recomanda presiunea.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru rotile de iarna, conform manualului, se recomanda o presiune mai mare cu 0.2 bar fata de cea înscrisă pe capacul rezervorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am si eu o intrebare legata de presiunea la roti.Vreau sa fac un drum de Anglia, dus-intors, 5 oameni + bagaj.Ce presiune sa fac la cauciucuri 205/55 r16.Multi spuneau sa fac 2.8 spate si 2.5 fata.Mi se pare extrem de mare.Eu acum am 2.2 toata masina.Sa merg cu presiunea asta?Va multumesc

Eu as face presiunea la 2.4 bar toate rotile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi arata pe capacul la rezervor... 2.3 fata si 3.0 spate..De aceea am si pus intrebarea...ca mi sa parut cam mare presiunea

post-30860-0-56556400-1419939760_thumb.j

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu presiune mai mică ai aderentă mai mare (pe asfalt) si consum mai mare si uzezi anvelopele mult mai repede si masina merge ca o barca.

Cu presiune mai mare, ai aderentă mai mică, consum mai mic, si uzezi anvelopele pe centru mai tare.

Folosește exact presiunile indicate de producător, retine, presiunile alea sunt pentru anvelope reci, deci le faci acasă, înainte sa pleci.

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun.Am inteles.Deci inainte sa plec la drum fac 2.3 fata si 3.0 spate.Multumesc frumos de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu văd pe tabel 2.2 față și 3.0 spate, pentru rotile tale....La încărcarea care va fi. Totusi mai mult de 2.2 față și 2.5 spate nu as pune...este iarnă totusi.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.2 e la motorul de 1.4....eu am motoru de 1.9 77kw....si scrie 2.3 fata si 3.0 spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!